tete Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Eu cred ca nu pentru ca au ramas vechile componente , singura modificare find pe partea de evacuare gaze . Link to comment
ovi_jer Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Am mai depistat unele dotari la leganza :-D Abs-ul este cu controlul tractiunii. Directia este servosensibila la viteza. Imobilizator cu cod pe amandoua cheile. Senzor detonatii in blocul motor care indica ECM-ului reglarea avansului. Circuit de incalzire-ventilatie pentru locurile spate. Parasolare cu oglinda de curtoazie si lampa integrata. Bancheta spate rabatabila. Link to comment
VAXXi Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Directia este servosensibila la viteza. Cum ţi-ai dat seama de lucrul ăsta ? Link to comment
joeboy Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Dupa ce am citit tot ce s-a scris de Leganza ma gandesc sa imi vand si eu taurasul din'96 La 6-700 de euro nu cumperi nimik care sa aduca cat de cat a Leganza si sa aiba dotarile si performantele respective ..si la ce modele scot marcile actuale...ma las la mana mea.. cu banii astia am limuzina Ps: faza consumului mai mare decat la alte masini ma face sa rad .. ce masina mai merge cu 210 la ora ? si ce daca consuma mult? muncesc pe bani ,nu pe surcele .. iar cand ies in club sau ma duc in weekend la munte poate dau pe o sticla de vin cat as baga un plin la masina.. Link to comment
tete Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Dar cheltuielile de intretinere , reviziii , casco = 450 euro nu sunt convis ca la service vei gasi piese in stoc atunci cind te grabesti Link to comment
Wolfman Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Corect, cu asta sunt si eu de acord! Nu poti avea o limuzina cu cheltuieli de intretinere de Cielo... Link to comment
alx Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Ps: faza consumului mai mare decat la alte masini ma face sa rad .. ce masina mai merge cu 210 la ora ? si ce daca consuma mult? muncesc pe bani ,nu pe surcele .. iar cand ies in club sau ma duc in weekend la munte poate dau pe o sticla de vin cat as baga un plin la masina.. Pai daca dispui de banii astia (1.5-2 mil pe o sticla de vin) la ce-ti mai iei o masina veche de 6-7000 de euroi? De ce nu-ti iei un passat nou de 30000 de euro, ca tot lucrezi pe bani nu pe surcele... Link to comment
ovi_jer Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Sa va dau cateva din datele date de constructor. Putere maxima (cp/rpm) 133/5400 Cuplu maxim (Nm/rpm) 185/4600 Viteza maxima (km/h) 206 (limitata electronic) Acceleratie 0-100 km/h (secunde) 10,2 Consum urban / extraurban / combinat (l/100km) 10,2 / 5,8 / 7,4 Eu nu am reusit sa scot mai putin de 11l/100km in urban si media mai mica de 9l/100km dar puterea mare a motorului isi spune cuvantul la mersul cu viteza mare,consumatori electrici multi sau aer conditionat unde consumul nu creste foarte mult.Benzina care am folosito este Shell CO95. O sa folosesc si benzina mai buna si o sa vad cum o sa consume atunci. VAXXi@ Servodirectia merge foarte usor la viteze mici si la viteze mari foarte greu de zici ca nu mai merge servo. Link to comment
joeboy Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Buhahaha Diferenta este ca unii mai si "traiesc " pe langa faptul ca mai au si masina!! Am amici care au A6 si asta vara cand am fost la mare eu stateam la hotel si ei in gazda ca e mai ieftin...hehe,iar pentru mine sa ma leg la cap cum se zice cu o masina de 30 de k ,e cea mai mare prostie pe care as putea sa o fac.. Pana acum m-am multumit cu Cielo ..F curand poate Leganza Ps:intre timp distractie la maxxxim! Link to comment
ovi_jer Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Si inca ceva :-D :minunatia ai de ceas de la bord afiseaza si temperatura aerului de afara. Link to comment
joeboy Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 un singur lucru as mai aprecia ...sa nu mai existe acel zgomot la inchiderea usilor .. Link to comment
john Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 fftopic: Buhahaha Diferenta este ca unii mai si "traiesc " pe langa faptul ca mai au si masina!! Am amici care au A6 si asta vara cand am fost la mare eu stateam la hotel si ei in gazda ca e mai ieftin...hehe, Mai usor ... Crezi tu ca daca te duci la mare si stai la hotel "traiesti" mai mult ca altii ? Am fost la mare si la hotel, si la gazda dar si cu cortul in Vama Veche (si in vama a fost super ). Link to comment
ovi_jer Posted December 3, 2004 Share Posted December 3, 2004 Foarte util este TCS-ul la aceasta masina.Tinand cont ca este o masina grea ajuta la plecarea de pe loc sau demarajul puternic cu pierdere de aderenta.Sistemul e simplu :ABS-ul franeaza roata cu pierderea de aderenta. Link to comment
expero 16V Posted December 3, 2004 Share Posted December 3, 2004 Ov_Jer la ce iti trebuie ASR sau TCS din asta la o masin ade 130CP si 2 tone.Hai sa fim seriosi cand o sa piarda aderenta in demaraj ori cat de puternic ar fi el...e prea grea masina.. Insa ar fi bun pt.iarna zic euy... Link to comment
ovi_jer Posted December 3, 2004 Share Posted December 3, 2004 La asta ma refeream eu :gheata si zapada :-D Link to comment
joeboy Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 Este foarte util controlul tractiunii atat iarna cat si toamna pe umezeala ,mazga...si am citit ca cel de la leganza impreuna ABS-ul e chiar reusit Saptamana care vine poate am noroc sa gasesc una mai nerulata pana in 7000 desi cred ca motorul de 2L 16v poate duce mult peste 400 mii km la un stil de condus normal :-D Link to comment
Satori Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 16V alea nu inseamna ca motorul duce prea mult... :? Link to comment
expero 16V Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 16V alea nu inseamna ca motorul duce prea mult... :? Omul vrea sa zica ca 2000 inseamna mult pt.un motor.Nu mai fi-ti carcotasi si lasati-l sa-si ia ce doreste muschiul lui. revenind ontopic intr-adevar e cam greu sa faci un motor de 2.0 16V pe moarte in numai 100.000 km, nu? Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Teoretic durata de viata a unui motor dohc sau turbo este mai mica decit a unui sohc sau aspirat normal dar in realitate depinde de mai multi factori de exploatare si intretinere. Link to comment
expero 16V Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Teoretic durata de viata a unui motor dohc sau turbo este mai mica decit a unui sohc sau aspirat normal dar in realitate depinde de mai multi factori de exploatare si intretinere. Sunt de acord cu tine insa altceva este chichineata de 1500 de pe espero si alta e 2000 de pe leganza.E motorul mai mare si altfel e uzura la mine la 140 fata de cea de la tine. Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Asta cam asa este.Diferenta de greutate intre cele doua este de numai 250kg iar de putere de 43 CP. Link to comment
andreicri Posted December 29, 2004 Share Posted December 29, 2004 fratilor,merita o leganza cdx 2000 cu 53000 km 6500 euro(discutabil? Link to comment
ovi_jer Posted December 29, 2004 Share Posted December 29, 2004 Te referi la anul de fabricatie 2000 ?Kilometrajul mai mult la sigur e minarit dar merita banii daca masina e buna tehnic si optic.Mergi la un service daewoo si fa-i o verificare amanuntita inainte de a o cumpara. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 [fratilor,merita o leganza cdx 2000 cu 53000 km 6500 euro(discutabil? ] E cea de pe autovit? Link to comment
andreicri Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 Da ,ai vazut si tu anuntul..MERITA? O FI PE BUNE? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now