andreib Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Inlocuitor catalizator (teava cu flanse). Cauta la magazinele de piese daewoo. La ITP ori dai spaga ori pui catalizatorul la loc. PS: De obicei catalizatorul suna metalic cand ori zangane tablele prin el ori e gol, nu a mai ramas decat tabla, contintul fiind scos afara cu forta . Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Daca puneai borla cap-coada acum nu mai aveai problemele astea. Link to comment
tiberiuenache Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Pai asta e si planul meu...Ideea e ca nu stiu daca sa pun si intermediara sau nu? Apropos Ovi...finala ta ce model este ...cea standard sau ProXS? Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Poti renunta la catalizator dar nu si la intermediara.Da standard este. Poti opta pentru o finala maricica si pentru zgomot mic. Eu am optat pentru ceva mediu adica in mers normal nu am zgomot mai mare decit evacuarea normala. Link to comment
tiberiuenache Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Si a ta se vede la fel de naspa ca cea originala? Sincer nu prea imi place cum se vede... Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Daca te referi la finala nu.Este pe jumatate ca diametru fata de originala. Link to comment
spiderweb03 Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 (edited) Nu mai cita inutil mesajul anterior, foloseste butoanele "Raspunde" din josul paginii. Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie, si semnele de punctuatie, acolo unde este cazul unde gasesc asa ceva si cam la ce pret Edited June 11, 2006 by Mircea Link to comment
Mircea Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Sau www.pilotauto.ro. Try google Link to comment
Engine Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 (edited) A pus careva in Leganza ulei OMV 5W40 SYN COM de care se vorbea mai sus ? Daca da, cum e la primele impresii ? A dezamagit Castrolul ? Edited June 11, 2006 by Bolt Link to comment
ovi_jer Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Ia da matale un zoom aici si pe viitor foloseste functia . Link to comment
spiderweb03 Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Am achizitionat de curand o Leganza SX din 2002 si am constatat o problema cam suparatoare : cand schimb directia de mers se aud niste pacanituri de pe partea stanga...doar cand invart volanul in oricare directie...cand merg in linie dreapta , chiar si prin gropi, nu face nici un zgomot...aveti idee ce poate fi de vina? Link to comment
spiderweb03 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 nu are joc..mi s-a spus ca ar putea fi de la flansele de la amortizoare? e posibil? Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Daca ar fi de la flanse ar face zgomot si la gropi.Daca zgomotul apare numai in viraje poate fi de la rulmentii de viraj din capul telescoapelor,pivoti sau capetele de bara ale bieletelor de directie. Link to comment
tiberiuenache Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 (edited) Confirm cele spuse de OVI am avut exact aceeasi probleme si am rezolvato cu succes azi...schimbat rulmentelul din capul telescopului in aprox 25 minute . Am sa pun preturile maine ca am lasat factura in masina Edited June 12, 2006 by tiberiuenache Link to comment
spiderweb03 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 (edited) unde ai facut asta? la un service daewoo sau la orice service merge? Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie. Edited June 13, 2006 by Mircea Link to comment
tiberiuenache Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Service Daewoo Autonet . Vezi preturile "Preturi Piese Leganza" Link to comment
oana00 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Chiar nu e nimeni cu leganza pe forum? Am postat mai de mult un topic referitor la cit consuma un espero. Intre timp pretentiile mele au crescut si deja ma gindesc la o leganza de 6-6500 euro. La banii astia o gasesc pe net sau in ziare de prin 1999, cu piele ... full option. Motorul este celebrul 2000 16v 130 cp. Nu stiu cit e de fiabila si cam la cit s-ar duce consumul urban. In orice caz GPL va scrie pe ea. Alta problema care ma macina se refera la piese de schimb, tinind cont ca deja nu se mai fabrica si nici nu prea le-am vazut la dezmembrari. In rest.. multa bafta voua si WOO-urilor voastre. Salut, Consum 14l la 100 ,urban fara AC Daca dai si cu AC sare la 15 chiar mai mult. Piesele se gasesc pentru leganza fara probleme. Cele de espero sunt cu probleme si situatia se va agrava pe zi ce trece. Asa ca stii ce ai de facut... S"> Link to comment
ovi_jer Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Intrebarea este de acum 2 ani ) Dupa cum vezi sau scris vreo 40 de pagini de atunci. Link to comment
tiberiuenache Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Am si eu o intrebare ..adresata in special pt Ovi dar si pt cei care au mai patit asa... Din cand in cand (mi s-a intamplat doar de 2 ori) cand incercam sa pornesc motorul nu invartea deloc electromotorul..facea click si atat...(mi se mai intampla asa din cauza ca uitam sa pun pe P sau N (era in D sau R)...insa de data asta era psa in P si tot nimik. Insa cum am scos pt 30sec siguranta de la ECM a prnit imediat fara probleme... Ar putea fi senzorul de la schimbatorul de viteze insa e posibil sa fie si altceva? PS:Bateria e OK de incarcat se incarca OK...La bord nu se aprinde nimik. Link to comment
ovi_jer Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 De unde stii ca se incarca?Ai masurat tensiunea de incarcare cu tot consumatorii porniti? Link to comment
tiberiuenache Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Dap...am masurat-o...pt ca asta a fost primul lucru...avea 13.9 V ...Pls ca dupa ce resetam ECM pornea brici la prima cheie... Link to comment
ovi_jer Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Faruri,proiectoare,ac,degivrare? Reset prin luarea bornei?Le-ai verificat daca sant strinse bine? Link to comment
tiberiuenache Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Nu resetul l-am facut prin luarea sigurantei...Bornele sunt stranse bine...Ideea e ca de la ultima intamplare am pornit masina de 10-15 ori deja si nu a mai aparut nici o problema...Sa fie de la releul de contact ( Ignition)...Ma gandesc ca atunci cand s-a intamplat masina rulase ceva traficul bucurestean si cutia de la sigurante era cam fierbinte... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now