ovi_jer Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Mai mult ca sigur un disc de frana fisurat.Evita sa mergi cu masina pina nu ajungi la service. Link to comment
tiberiuenache Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 MisteR incearca sa nu iti pui tobe de Leganza ma refer la cele originale...La mine huruiau tare cele vechi si cand am fost la ITP si alte cele mau dat inapoi la noxe si am fos nevoit sa schimb finala si intermediara pt ca Borla nu mai aveam timp sa imi pun...(imi expira identificarea) si am avut un motor linistit si un pic puturos vreo 1000km dupa aia...sia revenit ca acceleratie insa iar e galagios... Eu o sa mi le schimb cu unele Borla si am sa scot catalizatorul...ca si ala cam zdrancane... Link to comment
alx Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 pai daca tu cauti liniste, de ce cauti borla? crezi ca sunt mai silentioase? Link to comment
Miste_R Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 tiberiuenache/ O sa schimb mai intai racordul ala flexibil,daca zgomotul persista... Borla scrie pe ea! alx/ ovi_jer are Borla si am inteles ca poti opta pt. un sistem chiar foarte silentios,in functie de toba finala. Link to comment
ovi_jer Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Da asa este.Daca tot ai de gand sa pui borla nu te mai stresa cu racordul elastic de la daewoo.Pune la borla tot din fata pina in spate inclusiv racordul elastic. Link to comment
tiberiuenache Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Pai asa am aflat si eu..Oricum Borla nu inseamna ca imi pun ProXS cu evacuare directa ci una universala facuta de borla din inox...Atat. Cineva imi spunea ca a mers cu masina lui Ovi si ca era f silentioasa... Deci daca pun finala universala poate cu acelasi diametru asmanator celei originale cu siguranta va fi mai linistita...Oricum ideea e sa scap de racordul flexibil vechi (pun unul de la ei) de catalizator si restul...primele doua dau zgomot...mai mult ca sigur si chiar intermediara...la spate e liniste totala...(dar oricum pun sistemul complet)...INSA NU SPORT! Link to comment
ovi_jer Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Zgomotul de evacuare apare de la primul segment de teava dupa saxofon,racord elastic si catalizator asta din cauzare sitelor nasoale din tobe care optureaza mult gazele de evacuare. Este foarte persistent acest zgomot la pornirile la rece ale motorul cand temperatura exterioara este peste 20 grade si ecm-ul dicteaza un avans negativ al motorului pina trece lichidul de racire de 50-70 grade. In principiu cei cu zgomote mari verificati daca nu aveti ceva suruburi lipsa la galeria de evacuare.Au obiceiul sa se rupa in chiulasa. Link to comment
tiberiuenache Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 (edited) Pai eu unul o sa pun totul de la saxofon...pana la finala..pt ca primul segment e cam lovit iar racordul...chiar daca nu se arata, sigur e dus si ala... Intr-adevar la mine motorul e zgomotos cand e motorul rece...cand se incalzeste e mai liniste dar nu destula... Hmm si chestia cu suruburile in galerie e adevarata... PS: Zgomotele la puntea fata ...cand trec peste gropi(tze) ca si cum as avea suspensiile f rigide ...sunt de la bucsile amortizoarelor? Vreau sa specific ca am trecut peste un canal fara capac..si am scpata fara nicio o problema majora decat ca acuma imi cam troncane fata... Edited June 28, 2006 by tiberiuenache Link to comment
Engine Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Eu azi mi-am schimbat 2 bucse fata si e alta viata pe piatra cubica. Link to comment
Miste_R Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Stie cineva cu ce se lipeste oglinda de parbriz? E vreo solutie speciala sau merge orice "lipici"? Link to comment
VAXXi Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Vezi aici: Cum se lipeste oglinda retrovizoare. Link to comment
tiberiuenache Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Boltule ce bucshi ti-ai schimbat??? ca cam la fel am si eu...la service zisera ca-s ok, dar nu au parut f convingatori...insa nici sa ma duc sa-mi schimb toate cele pe fata nu vreau... Link to comment
Engine Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Nu retin denumirea care mi-a zis-o mesterul. Dar sunt 2 bucse mari, pe fata. Eu n-am stat la montaj ci tatal meu. M-a costat 220.000 ROL bucata. Link to comment
ovi_jer Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Probabil bucsile din partea spate a bratelor de pe fata. Link to comment
tiberiuenache Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Aha pai daca schimb toate bucsaraiele pe fata...nu ma vor duce prea mult....(ce-mi place ca am limuzina cu preturi de dacie 1310... Dupa ce le voi schimba e recomnandat sa ii fac o geometrie ? Link to comment
ovi_jer Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Absolut.Chiar si numai la o demontare a elementelor de suspensie/directie la partea fata este necesara refacerea unghiurilor. Link to comment
tiberiuenache Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Pai ma gandeam eu...insa cand am schimbat rulmentul de la amortizorul fata mecanicul mi-a zis ca nui nevoie...cu toate ca mi sa parut cam anormal..am zis ca sa o mai las pana la schimbarea bucsilor. Link to comment
mihai72ro Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Seara buna oameni buni. Ma bucur ca serverul functioneaza din nou. Am gasit un anunt interesant: o Leganza nou nouta. O fi ADEVARAT ?. Cititi aici: http://eng.autoscout24.com/home/index/deta...uroto=&zip= Opiniile voastre care ar fi?. Si pana la urma merita?. Multumesc. Link to comment
VAXXi Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Ai calculat in lei cat inseamna 15 mii de lire sterline ? ) Link to comment
mihai72ro Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 NUUUUU...dar din cate vad eu ar fi vorba de euro nu de lire...dar oricum intreb...merita daca este noua? Link to comment
ovi_jer Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Nu merita nicicum si sub nici o forma. Link to comment
mihai72ro Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Seara buna. Cu scuzele de rigoare ca nu mai imi amintesc unde am gasit ceva legat de martorul de benzina (beculetul pentru rezerva). Daca nu era acest forum poate ca neglijam unele lucruri sa spunem minore pe la masina, dar asa, mai intreb si mai aflu si eu cate ceva. Deci domnilor: acest beculet la mine nu s-a aprins niciodata. Posibil sa fie ars? sau este nevoie sa ridic bancheta din spate sa vad cum stau treburile pe la sonda de benzina? daca este ceva similar cu Esperachele pe care l-am avut. Vreau sa va spun ca m-am riscat sa merg cu ea pana cand acul indicator a coborat la ultima linie, constient fiind ca o sonda de benzina costa cateva milioane. Ei bine povestea asta ma "mananca" acum. Ce imi recomandati? Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Link to comment
ovi_jer Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Sa-l lasi incolo de bec si sa nu mergi cu mai putin de 1/4 benzina in rezervor. Link to comment
mihai72ro Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Ai mai ovi_jer...Esti singurul ca mi-ai raspuns pana acum..simt ca vom deveni prieteni..."dar le adun" si cu prima vizita iti dau de lucru. Glumeam si eu..Am sa ma uit totusi. Multumesc pentru raspuns. Link to comment
MariusZMC Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Nici la mine nu s-a aprins niciodata si ars nu este pentru ca l-am verificat. Unde poate sa fie problema? Ce se intampla daca mergi cu mai putin de 1/4 in rezervor? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now