Jump to content

Recommended Posts

MisteR incearca sa nu iti pui tobe de Leganza ma refer la cele originale...La mine huruiau tare cele vechi si cand am fost la ITP si alte cele mau dat inapoi la noxe si am fos nevoit sa schimb finala si intermediara pt ca Borla nu mai aveam timp sa imi pun...(imi expira identificarea) si am avut un motor linistit si un pic puturos vreo 1000km dupa aia...sia revenit ca acceleratie insa iar e galagios...

Eu o sa mi le schimb cu unele Borla si am sa scot catalizatorul...ca si ala cam zdrancane...

Link to comment

tiberiuenache/ O sa schimb mai intai racordul ala flexibil,daca zgomotul persista... Borla scrie pe ea!

 

alx/ ovi_jer are Borla si am inteles ca poti opta pt. un sistem chiar foarte silentios,in functie de toba finala.

Link to comment

Pai asa am aflat si eu..Oricum Borla nu inseamna ca imi pun ProXS cu evacuare directa ci una universala facuta de borla din inox...Atat. Cineva imi spunea ca a mers cu masina lui Ovi si ca era f silentioasa...

Deci daca pun finala universala poate cu acelasi diametru asmanator celei originale cu siguranta va fi mai linistita...Oricum ideea e sa scap de racordul flexibil vechi (pun unul de la ei) de catalizator si restul...primele doua dau zgomot...mai mult ca sigur si chiar intermediara...la spate e liniste totala...(dar oricum pun sistemul complet)...INSA NU SPORT!

Link to comment

Zgomotul de evacuare apare de la primul segment de teava dupa saxofon,racord elastic si catalizator asta din cauzare sitelor nasoale din tobe care optureaza mult gazele de evacuare.

Este foarte persistent acest zgomot la pornirile la rece ale motorul cand temperatura exterioara este peste 20 grade si ecm-ul dicteaza un avans negativ al motorului pina trece lichidul de racire de 50-70 grade.

In principiu cei cu zgomote mari verificati daca nu aveti ceva suruburi lipsa la galeria de evacuare.Au obiceiul sa se rupa in chiulasa.

Link to comment

Pai eu unul o sa pun totul de la saxofon...pana la finala..pt ca primul segment e cam lovit iar racordul...chiar daca nu se arata, sigur e dus si ala...

Intr-adevar la mine motorul e zgomotos cand e motorul rece...cand se incalzeste e mai liniste dar nu destula...

Hmm si chestia cu suruburile in galerie e adevarata...

 

 

PS: Zgomotele la puntea fata ...cand trec peste gropi(tze) ca si cum as avea suspensiile f rigide ...sunt de la bucsile amortizoarelor? Vreau sa specific ca am trecut peste un canal fara capac..si am scpata fara nicio o problema majora decat ca acuma imi cam troncane fata...

Edited by tiberiuenache
Link to comment

Seara buna. Cu scuzele de rigoare ca nu mai imi amintesc unde am gasit ceva legat de martorul de benzina (beculetul pentru rezerva). Daca nu era acest forum poate ca neglijam unele lucruri sa spunem minore pe la masina, dar asa, mai intreb si mai aflu si eu cate ceva. Deci domnilor: acest beculet la mine nu s-a aprins niciodata. Posibil sa fie ars? sau este nevoie sa ridic bancheta din spate sa vad cum stau treburile pe la sonda de benzina? daca este ceva similar cu Esperachele pe care l-am avut. Vreau sa va spun ca m-am riscat sa merg cu ea pana cand acul indicator a coborat la ultima linie, constient fiind ca o sonda de benzina costa cateva milioane. Ei bine povestea asta ma "mananca" acum. Ce imi recomandati?

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link to comment

Ai mai ovi_jer...Esti singurul ca mi-ai raspuns pana acum..simt ca vom deveni prieteni..."dar le adun" si cu prima vizita iti dau de lucru. Glumeam si eu..Am sa ma uit totusi.

Multumesc pentru raspuns.

Link to comment

Nici la mine nu s-a aprins niciodata si ars nu este pentru ca l-am verificat. Unde poate sa fie problema? Ce se intampla daca mergi cu mai putin de 1/4 in rezervor?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...