ovi_jer Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 De obicei se arde senzorul din rezervor.Mersul cu benzina putina duce la ardere pompei de benzina si in timp indelungat a catalizatorului . Link to comment
mihai72ro Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Naspa...ma opresc la prima pompa de benzina... Toate multumirile... Link to comment
smailmiami Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 (edited) Trebuie sa schimb uleiul la Leganza. Si, desi eram hotarat sa bag Castrol Txt Softec, am vazut, Ovi_Jer, ca ai recomandat OMV Syn Com. Iti mentii recomandarea ? As fi interesat si sa aflu de ce il consideri mai bun ... Dupa, ce filtru sa pun ? As vrea neaparat sa bag un flush, de care sa bag ? Sper ca nu afecteaza negativ motorul, afara de povestea ca (,) ar curata si impuritatile care "etanseaza" garniturile ... Edited July 6, 2006 by smailmiami Link to comment
ovi_jer Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Pune cu incredere omv.Calitatea castrolului este indoielnica. Respecta instructiunile de pe bidonul de flush si nu o sa ai probleme. In general conditiile esentiale sant nu mai mult de 3 minute la relanti tinerea flush-ului in motor inainte de a da uleiul vechi jos . Link to comment
smailmiami Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 OK ... Alte intrebari acu' ... Ai recomandat 5W40, de ce nu 5W30 ? Tipul asta de ulei e dat si in manual, cel putin in cel pe care il am eu, o versiune englezeasca ... Apoi, de care flush sa bag si ce cantitate ? Si filtrul ? Mersi. Link to comment
ovi_jer Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Da 5W40.Flush 2+2 sau orice altceva de marca buna care sa fie in termenul de garantie. Link to comment
smailmiami Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 (edited) Da 5W40.Flush 2+2 sau orice altceva de marca buna care sa fie in termenul de garantie. OK ... bag 5W40 ... dar ai putea totusi, pentru curiozitatea mea, sa imi spui de ce nu 5W30 ? Sunt foarte curios ... Edited July 7, 2006 by smailmiami Link to comment
ovi_jer Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Vascozitatea la cald.E subtire W30 la cald pentru un motor cu o oarecare uzura mai ales acum vara. Link to comment
smailmiami Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 Stiu ca inseamna viscozitatea la cald. Dar una dintre chestiile pe care le spunea Tolin era "Ca n-oi sti tu mai bine decat producatorul masinii ce e mai bine ... ". In plus, nu stiu pe unde citisem ca W40 este de vreo 2 ori mai vascos decat W30. Intr-adevar, masina are 190kkm. Astept o recomandare pentru filtru de ulei. Link to comment
tolin Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 Pai, nu zice producatorul ca dupa 120k km sa bagi un ulei mai vascos ? Link to comment
smailmiami Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 Chiar nu stiam chestia asta ... Si totusi, filtru ... de care ? Link to comment
alx Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 Pai, nu zice producatorul ca dupa 120k km sa bagi un ulei mai vascos ? Am si eu o intrebare: Zice asa ceva producatorul? In manualele masinilor mele nu scrie asa ceva! Este pur si simplu o intrebare, nu o negatie, poate puteti sa reproduceti exact ce zice la voi. Link to comment
JAN_1980 Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Imi poate spune cineva cat costa o revizie la Leganza ? (schimbare lucruri obisnuite, consumabile) Link to comment
Wolfman Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Maxim 200 RON (40 filtru habitaclu, 15 filtru aer, 135 ulei 5W40, 10 filtru ulei). Eu am schimbat si placutele de frana pe spate - 41 RON. Link to comment
JAN_1980 Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Nu-mi vine sa cred. Pai cam atat dau acum la Dacie... M-ati pus pe ganduri. Ma apuc de cautat Leganza Link to comment
tiberiuenache Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Am in sfarsit o problema MAJORA...Nu mai porneste ...Adica dau la cheie si face doar un click si atat...Mi s-a mai intamplat acum 2 luni insa am resetat ECM-ul si a pornit apoi...Insa acuma nu mai vrea deloc... Am incercat alta cheie...si tot nimik...Sa fie contactul de vina???HLP Link to comment
Mike1 Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Salut Tiberiu, Cred ca intr-un caz fericit ar putea fi vorba despre bornele bateriei (banuiesc ca la bord se aprind becurile, respectiv functioneaza consumatorii...) Nu as vrea sa ma gandesc ca ar putea fi electro-motorul Link to comment
tiberiuenache Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 (edited) Am verificat bornele...am curent in baterie...insa nu face decat click...si atat...Eu zic ca ar putea fi...contactul...alarma...(ea merge bine dar mai sti) sa electromotorul... Edited July 22, 2006 by tiberiuenache Link to comment
tiberiuenache Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Am ascultat electromotorul in timp ce sotia dadea la atomat...se auzea bendixul cupland insa nimic altceva...E posibil sa fie doar un contact? S-ar putea sa fie neaparat nevoie sa schimb complet electromotorul? Link to comment
ovi_jer Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Verifica tensiunea la bornele electromotorului in timp ce dai la automat. Daca tensiunea e ok atunci ai probleme cu elecromotorul. Link to comment
MariusZMC Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Si mie imi mai face asa cateodata, dar o ia a doua sau a treia oara. Ovi cat trebuie sa fie tensiunea la electromotor? Link to comment
ovi_jer Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Nu mai putin de 7v cand dai la automat si electromotorul invarte. Daca nu cupleaza/ invarte si tensiunea este mai mare de 11v atunci sant probleme la el. Link to comment
tiberiuenache Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Am rezolvat-o...si am scapat f ieftin...Problema...ALARMA...Care are sistemul de blocare (antifurt) pe electromotor...adica nu e ca sistemul masinii care blocheaza Pompa de benzina si injectoarele...I-a dezactivat blocajul asta si acuma merge si alarma si masina...Insa am sa schimb alarma cat de curand pt ca e f veche...ca sa fiu sigur... Link to comment
Miste_R Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 (edited) Bine ca a fost doar chestia asta cu alarma ! Si a mea are un sistem ''ciudat" de alarma ..adica daca hotul pune mana pe cheia mea, chiar si cea originala,intra in masina si incerca sa pornesca motorul...acolo ramane... ) >- Mi-e frica de ziua cand n-o sa mai asculte nici de mine... S"> Edited July 24, 2006 by Miste_R Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now