ovi_jer Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Sa intelegem ca tacanitul de cuplare al electromotorului pe care il auzeai tu defapt nu exista? ) Link to comment
Satori Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Antifurtul iti lasa in pace electromotorul, omule. Sau cel putin, unele dintre ele. Poate auzea tacanitul Link to comment
ovi_jer Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Antifurtul este defapt un releu pus in serie pe circuitul electromotorului de la contactul de pornire.Cand alarma este armata releul acela deschide circuitul .Defectele la aceasta improvizatie de imobilizator sant defectarea releului care se manifesta prin tinerea in circuit deschis alimentarea electromotorului chiar daca alarma este dezarmata sau daca s-a montat unul ieftin sau gresit cu alimentarea acestuia pentru deschiderea circuitului acesta ajunge sa consume bateria in 3-4 zile. Link to comment
tiberiuenache Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 (edited) Deci clickul acela...se auzea clar la electromotor si era diferit de cel al imobilizatorului de serie al masinii...La service mi-a zis ca imobilizatorul de serie lasa electromotorul sa invarta insa blocheaza pompa si injectoarele...(asta am citit si in manual).In schimb alarma blocheaza electromotorul...(si deci si clikul...de bendix cuplat). Ovi...banuiesc ca la service...mi-a strapat releul acela(sper ca nu vorbesc prostii sunt incepator in ale electricii), pt ca mi-a zis ca pot folosi alarma la fel doar ca nu mai blocheaza electromotorul...In felul asta imi poate consuma bateria...in 3-4 zile? Ce pot face? Edited July 26, 2006 by tiberiuenache Link to comment
ovi_jer Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Cel mai simplu era si cel mai corect adica sa refaca cablul electromotorului la loc si sa dea releul jos.Deci nu cred sa fi facut altceva. Link to comment
gabi_pst Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Bună seara la toată lumea! Sunt proaspăt proprietar de Leganza şi sincer sunt foarte mulţumit (am lăsat în urmă un Oltcit). Nu am făcut cu ea decât vreo 800 de Km. Am citit cam tot ce s-a discutat pe forum despre maşina asta şi până la urmă am fost convins să o iau. Vreau să ştiu cât mai multe despre ea aşa că am să fiu prezent pe forum. O seară bună la toată lumea!!!! Link to comment
ovi_jer Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Bine ai venit pe forum. Sa ai parte de ea multi km fara probleme. Link to comment
gabi_pst Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Mulţumesc asemenea !!! Singura problemă cu care m-am confruntat este la radio. Antena nu se extinde, nu recepţionez nici măcar posturi ale căror frecvenţe le ştiu, iar toată linia de difuzoare de pe parte şoferului nu funcţionează şi nu este din setările radioului. Ai idee ce poate fi sau apelez la service. Link to comment
ovi_jer Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Deci ai verificat butonul fata-spate si e ok? La antena desfa capitonajul in portbagaj pe partea stanga si verifica daca mufele sant la locul lor sa eventual daca te pricepi daca vine tensiune. Link to comment
gabi_pst Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Da am verificat butonul de balans şi singura pb este pe partea stângă. Am să mă uit mâine la mufe şi am să verific şi tensiunea. Dacă are importanţă maşina este un CDX/99 Merci Link to comment
mihai72ro Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Pentru gabi_pst: vezi ca ai un buton de reset incorporat (este micut cam de dimensiunea unui varf de pasta de pix) in partea de jos langa butonul de volum; sper sa nu gresesc. Te-ai gandit sa ii dai un RESET. Merita sa incerci. Link to comment
ovi_jer Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Dar tu te-ai gandit pentru ce e resetul? Este numai pentru CD. Link to comment
mihai72ro Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Sa stii ca nu m-am gandit. Vroiam sa il ajut si eu cumva. Link to comment
tiberiuenache Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Si la mine mai face probleme radioul si antena(nu se ridica)...insa il pun pe cd...si apoi il opresc si repornesc...si cand apas pe butonul radio se ridica iarasi antena si radioul fnctioneaza ok. Link to comment
Miste_R Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Pe ecranul ceasului meu de bord(care dealtfel mergea tare bine indicand precis si ora si temperatura exterioara)..n-a mai ramas decat o liniuta...si asta in urma unei operatiuni de incarcare prin cablu a bateriei (am uitat faza lunga aprinsa vreo ora,cu tot cu avertizarile de riguare... ) Credeti ca mai pot face ceva sa-l aduc la starea initiala...sau cumpar altul? Link to comment
Mircea Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Incearca si tu sa iei borna si sa o repui dupa cateva minute sau incearca sa scoti siguranta pentru ceas, poate doar s-a ravasit un pic. Daca nu merge, cumpara altul... Link to comment
Miste_R Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Merci! O sa incerc maine,sper sa-si revina. Link to comment
JAN_1980 Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 (edited) Salut! Dupa zeci si zeci de ore de citit pe forumul asta m-am hotarat sa-mi schimb masina. Aleasa : Leganza. Inmatriculata sept '99. Masina este impecabila. 93kkm absolut reali. Acum problemele : - cand o las pe liber sau in anumite momente absolut aleatoare se aprinde check-ul in bord dar se stinge dupa max 10 sec. Proprietarul spune ca nu ar trebui sa ma sperii ca e ceva de la noxe (oricum o duc la doctor) - cand coboara antena se aude pt cateva secunde un zgomot ca atunci cand o rotita de plastic se freaca de ceva dupa care se opreste. Si cam atat. Daca are careva sfaturi ... Edited September 1, 2006 by JAN_1980 Link to comment
Engine Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Ce parere aveti ? Am nivelul de lichid la servodirectie putin sub jumatate. Am descoperit un simering bulit. In fine, merge tatal meu la reprezentanta Daewoo, raporteaza problema si i se spune ca poate merge linistit cu masina sute de km. E normal un astfel de rapuns ? Sunt sub nivelul minim cu lichidul. Ori sefu' ala de service e nebun, ori noi ne panicam fara motiv. Voi ce parere aveti ? Link to comment
Mircea Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 In germania pentru cateva picaturi de ulei pe sosea esti mancat. In .ro nu! Si de aici raspunsul service-ului. Dacioti! Schimba service-ul Link to comment
Engine Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Asa e. Dar referitor la lichidul de servo, chiar pot merge linistit ? Eu ma indoiesc. Si daca am dreptate, cum mama ma-sii omul ala poate debita asemenea tampenii ca "merge si asa" ? Eu am facut tot felul de scenarii macabre cu blocajul directiei etc. Link to comment
Miste_R Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Se pare ca e la moda acest raspuns"merge si asa". La fel am patit si eu cand m-am dus in service,cu aceeasi problema.Raspunsul mecanicului:merge si asa,nu pierde mult,(era la minim) sa aveti grija sa completati din cand in cand... Link to comment
ovi_jer Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Probabil e vorba de semeringul axului casetei de directie. Link to comment
eugenbt Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Salut, sunt nou pe forum, si sper ca de saptamana viitoare sa reusesc sa intru si eu in categoria posesorilor de Leganza. As dori daca are cineva manualul de utilizare si de reparatii in romana. vanzatorul nu mai are asa ceva, este cumparata de la altul... si nu stiu mai nimic despre ea. Link to comment
ovi_jer Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Foloseste functia pe forum. Despre manuale se discuta numai aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=183424 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now