eugenbt Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Ovi jer, cred ca tu ai cdx. Am vazut ca esti cel mai in masura sa dai sfaturi si cred ca ai si acest manual de care as avea nevoie. Alte sfaturi voi mai cere atunci cand voi avea masina. Te rog, poti sa trimiti manualul pe email sau sa-l bagi pe anagabriela? Multumesc anticipat Link to comment
ovi_jer Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 In format electronic nu exista decit manualul de reparatii in limba engleza.Nu am manualul de folosire. Link to comment
eugenbt Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Multumesc ovi jer. Exista manualul de utilizare si in alt format? Link to comment
Engine Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Legat de lichidul de servo stiu ca trebuie sa pun tip Dexron II. Poate recomanda cineva o marca anume ? Pot face operatia singur ? Link to comment
ovi_jer Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 DEXRON II sau III.De completat nu e greu dar de schimbat este complicat pentru ca trebuie desfacuta o conducta ,de regula cea mai joasa. eugenbt@Manualul de folosire este cartea care s-a primit odata cu masina de la dealer. Link to comment
eugenbt Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Ovi jer, ce instalatie de gpl ai pe Leganza? Ce consum are? Link to comment
ovi_jer Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Foloseste functia . http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=429 Link to comment
Miste_R Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Ceasul a revenit la viata! Multumesc Mircea,sfatul cu borna a avut efect! Link to comment
JAN_1980 Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Salut! Am urmatoarea problema la Leganza mea: din cand in cand se aprinde "Check-ul" in bord , dar se stinge destul de repede (max 10 sec). Fostul proprietar nu a stiut ce sa-mi spuna dar cei de la Radacini au spus ca ar fi ceva de la noxe si merge si asa . Are cineva o parere de la ce ar putea fi ??? Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Mergi cu ea la diagnoza.Nu putem sa ghicim codul de eroare. Link to comment
JAN_1980 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Imi puteti spune ce becuri pot pune pe Leganza (faza lunga si scurta) ? H cat? Am vazut ca sunt de 55W (scrie pe far) , dar nu stiu ce model Link to comment
JAN_1980 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 H1 si pe scurta si pe lunga ? Sunt 2 becuri ? S"> Link to comment
ovi_jer Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Amandoua sant la fel. Link to comment
JAN_1980 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Mersi mult. Mai am o intrebare : Daca am un far "aburit" de la ca poate sa fie ? Se poate rezolva cumva ? Link to comment
ovi_jer Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Sa il lasi fara capacele de la becuri sa se usuce in lumina soarelui si sa verifici etanseitatea capacelor. Link to comment
JAN_1980 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Capacele astea sunt in spatele farului ? (Te intreb pt ca inainte am avut Dacie ) Am fost si am luat ulei Dexron II. Am cerut pt servodirectie. Cand m-am uitat mai bine pe cutie scrie " Automatic transmision " . WTF ??? Link to comment
tiberiuenache Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Dap capacele sunt in spatele farului...si Dexron 2 e lichid pt transmisiile automate si servodirectie. Deci e OK. Link to comment
Miste_R Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 (edited) Grabit putin si de un bolovan luat intre roti.. ,azi am schimbat si racordul flexibil, asta insemnand teava de evacuare care porneste de sub motor,contine "chestia aia flexibila" si apoi intra in catalizator. E din nou liniste! E chiar mai bine decat inainte de "incident"! Ce-i drept am avut o noapte alba cu gandul la pretul unui catalizator,crezand initial ca bolovanul i-a venit de hac..din fericire e ok! Azi m-au inebunit cu denumirile lor pt aceasta piesa: tub(racord) flexibil, rezonator ,toba fata! Edited September 16, 2006 by Miste_R Link to comment
mihai72ro Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Cum sa zic:seara buna tuturor sau buna dimineata, ca la ora asta este intre ele; intreb daca frana de mana se poate regla pentru ca nu prea tine si cum pentru ca mi-a expirat revizia tehnica; or mai fi si altele dar pentru asta sigur ma intorc baietii, de asta intreb. Multumesc pentru raspunsurile primite. Link to comment
Mircea Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Daca nu ma insel se face similar cu ce am facut eu la N2 CDX: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...mp;#entry192813 si apoi http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=172894, numai ca accesul la suruburile de reglare il ai prin cotiera. Link to comment
spiderweb03 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Ce rol are racordul flexibil de pe traseul de evacuare si ce se intampla daca se inlocuieste cu o teava simpla? Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Motorul trepideaza,vibreaza si se misca in functionare.Toate aceste socuri vor fi transmise evacuarii care v-a ceda foarte usor. Link to comment
spiderweb03 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Mersi Ovi, am crezut ca are intr-un fel rol de catalizator...dar catalizatorul care se afla dupa acest racord poate fi scos? Ce efecte negative are asta in afara de noxe mai mari? E adevarat ca creste puterea masinii ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now