ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Ajuta putin.Cresterea mare este cand catalizatorul are peste 80k km cand acesta nu mai lucreaza cum trebuie si incepe sa faca probleme. Efectele mari sant prin scoaterea acestuia si inlocuirea tobelor cu unele sport. Link to comment
spiderweb03 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Tobele le-am cumparat deja, sunt Daewoo originale.Le schimb pt ca imi urla in draci, erau sudate si vai de capul lor de fostul proprietar. Masina are intr-adevar peste 80k km si probabil ca e dus si catalizatorul. Probleme ceva la ITP fara catalizator? Bine, ca ITP-ul il am valabil inca 2 ani... Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Da vor fi probleme la ITP. Link to comment
silviu2403 Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Gata am tot citit forumul vostru si aseara mi-am luat leganza. Are 9600KM. A fost tinuta in garaj, inca mai are tiplele din spate de la picioare si cele de pe praguri alea albe. Ce sa zic e misto masina, este f silentioasa. Are climatronic si e misto. Are o chestie insa care ma deranjeaza, cand iau de volan spre stanga cand ajung mai spre capatul cursei se aud niste pocnituri, daca iau spre dreapta nu se aude nimik. In rest merge impecabil. Aveti idee ce se intampla cu directie? Multumesc frumos si astept sa va cunosc. BY BY Link to comment
ovi_jer Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Ai verificat nivelul uleiului de la servo? Ce fel de pocnituri de aud si din ce zona? Link to comment
alx Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Cred ca 96 000 de km ai vrut sa zici, nu? Link to comment
silviu2403 Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 nu Exact 9 6 0 0 Km!!!. Nici mie nu mi-a veit sa cred dar atat are. Omu o avea in garaj neumblata de 2 ani de zile. Pocnitorile se aud la roata in partea stanga. pe dreapta nu se aude nimik. La drum iar nu se aud nimik. Zici ca nici nu ai contact cu asfaltul. Servo merge incredibil de usor si uleiul este la nivel. Am verifiact toate nivelurile. Nu stiu de la ce poate fi. S-o fi slabit ceva pe acolo un cap de bara o bileta pe stanga? Am sa merg cu ea la o verificare la un service unde cunosc pe cineva. Sper sa nu aiba probleme mari. In rest super masina si inca miroase a nou. O zi buna. P.S. Mai dati-mi ceva sfaturi asa ca nou posesor de leganza. Salut Link to comment
ovi_jer Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Cap de bieleta,pivot sau rulmentul din capul telescopului aproape gripat. Link to comment
silviu2403 Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Salut ovi_jer, vad ca esti veteran. Spune-mi te rog eu am in bord deasupra la clima sistemul audio care are doar caseta. Este de dimensiune mare 2 Din. Are egalizator, un procesor de sunet, pozitionare in functie de cate persoane sunt in masina. Nu are cd deasupra la casetofon. Nu ar trebuii sa aiba si cd sau cd-changer. Sti cumva unde trebuie sa ma uit daca are cd-changer. cand apas butonu de cd zice no-disc si revine pe radio. Propietarul nu a stiu sa-mi zica daca are sau nu iar eu nu am reusit sa ma uit. I se poate pune cd daca nu are? Mersi Salut A si inca ceva. Caseta de directie la leganza am vazut ca e hidraulica si nu electro-hidraulica, deci stiu ca nu f scumpa. Ai idee cat e una noua. Sper sa nu fie stricata, dar in 9000km nu prea vad cum sa se strice. Link to comment
ovi_jer Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Toate casetele de directie la daewoo sant hidraulice cu pompa angrenata mecanic.Apar probleme la ele(joc la cremaliera sau pierderi ulei pe semeringul pinionului) dar dupa 100k km. Ce model de leganza este?Poti sa pui o fotografie cu sistemul audio? Link to comment
silviu2403 Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Este CDX, poza am sa pun mai pe seara ca acum sunt la servici. Mersi mult pt informatii. Link to comment
mihai72ro Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Pentru Silviu 2403; Te cred pe cuvant, dar te rog frumos niste poze, din mai multe unghiuri, se poate?. Multumesc frumos. Te rugam de niste poze ale masinii. Multumesc frumos. Link to comment
silviu2403 Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 ok maine dim am sa fac niste poze si am sa pun. Si cu interiorul ca doar ce l-am aspirat putin. Link to comment
silviu2403 Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 Poze nu am reusit inca sa fac, cred ca acum in weekend. Am insa o mare nedumerire. Eu pana ieri stiam ca distributia se face in jur de 60mii km. Masina mea are doar 9 700 deci departe de asa ceva. Insa e din 2002 si are 4 ani. Ieri cineva a zis ca trebuie sa schimb neaparat cureaua si rolele pt ca risc sa se rupa si am mari belele. Voi ce ziceti? Sa schimb cureaua asa repede? Ovi_jer tu ai schimbat distributia la a ta? Cat te-a costat? O zi buna si mult noroc. By Link to comment
Wolfman Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 Esti asa de sigur ca are doar 9700 si nu 109700 209700? Chiar daca are km reali, distributia se schimba la maximum 4 ani (cureaua + 2 role ghidaj + rola intinzatoare+manopera costa cam 700 RON in total). Link to comment
silviu2403 Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 De km sunt f sigur, de distributie eram confuz. Acum am sa le schimb ce sa mai fac Exista pe acest site o pagina cu reviziile pentru Leganza. Si acolo scrie ca distributia (Timing Belt) se schimba la 90mii sau 6 ani (72 luni), dar ce mi-e 5 ce mi-e 6. Pana la urma tot trebuie sa schimb. Am vazut tot acolo ca ar m-ai trebui schimbat antigelul tot, fisele de bujii si lichidul de frana. masina sigur are km acestia 9 700. Schimb toate astea? Link to comment
Mircea Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 In privinta distributiei si a oportunitatii schimbarii acesteia, Wolfman este cel mai in masura sa-ti raspunda! Da, schimbi ulei, schimbi lichid de frana, schimbi antigelul. Toate aceste fluide de lucru se schimba la un interval de km sau de timp. Scuze, dar si eu ma indoiesc de km masinii tale. Daca ma insel, inseamna ca ai prins o supermasina! Link to comment
ovi_jer Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 Schimbi absolut toate consumabilele si curelele in afara de intinzator si galeti . Link to comment
silviu2403 Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Au venit si pozele.[attachme t=21373:attachment] Link to comment
ovi_jer Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Sa o stapanesti sanatos.Din poze pare a nu fi un model pentru romania. Magazia CD se afla in portbagaj in partea stanga sus chiar sub luneta. Nu vad in poze reglajul farurilor care trebuia sa fie in stanga butonului de reglare a intensitatii luminii la bord. Link to comment
Mircea Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Da, ai pus mana pe o MASINA! Felicitari, s-o stapanesti sanatos si fara evenimente! E ciudat ca ai CDX, are clima si magazie de CD-uri dar n-ai tapiterie din piele. In ce bani ai luat-o? Link to comment
silviu2403 Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Multumesc frumos pt urari. Banii care au fost dati pe ea sunt 8500E. Cel de la care am luat-o a zis ca a vrut el asa comanda speciala cu clima si fara piele. Asa e Ovi nu am reglaj pt faruri, or fi uitat sa puna . Am fost chiar azi la service si am sa schimb: distributie, lichid frana, lichid antigel, curea alternator. In cartea ei scrie ca ar trebuii sa schimb si fisele de buji si cablu de acceleratie dar fisele sunt super ok, iar cablu nu am sa-l schimb acum. Despre zgomotul acela la directie este de la rulmentul din capul amortizorului. Cand face cand nu face. Cred ca e gripat ca se misca amortizoru sacadat cand rotesti roata. O sa vad daca nu-si da drumu am sa-l schimb. Am o intrebare daca desfac busonu de la bidonu de servo trebuie sa aerisesc instalatia dupa ce il pun la loc. Ia aer daca desfac acel buson. Eu am avut un opel astra g inainte si asa trebuia sa fac daca deschideam busonul. Aia avea insa caseta electro-hidraulica. Bafta si sa auzim de bine. By Link to comment
Wolfman Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Nu ia aer daca desfaci busonul de la servo. Link to comment
mihai72ro Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Buna dimineata tuturor. Cred ca am o problema cu consumul de benzina (mers doar in oras). Dupa ultimul calcul, consuma exagerat: 15-17 , consum facut dupa indicatorul de benzina. Ca o paranteza: filtru de aer este cam negru (eu doar l-am suflat cu aer in timp de un an de cand am masina, nu l-am schimbat, pe o distanta de 10000 km parcursi). Cred ca trebuie schimbat. Nu stiu exact la cate mii de km se face acest lucru. Nu imi dau seama daca acul indicator functioneaza corect. Pot sa verific? Si inca ceva: martorul de benzina pentru rezerva (becul) nu se aprinde. Poate fi ars?. Sa imi fie cu iertare, cred ca am mai intrebat, dar daca ma mai puteti lamuri odata.. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Link to comment
Wolfman Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Eu schimb filtrul de aer odata cu cel de ulei (adica la 9-10k km), merg in oras cu 2000-3000 RPM pe distante >5 km si am un consum de GPL de 12-13l%; ce-i drept, in oras merg foare calm, nu bruschez acceleratia sau frana aproape niciodata. Cat despre martorul de benzina, nu-ti recomand sa mergi cu mai putin de 10-15 l de benzina in rezervor pentru a nu risca sa-ti arzi pompa de benzina. Deci poti uita de el, cand scade nivelul sub ultima liniuta alimentezi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now