Jump to content

Recommended Posts

Am pe Leganza cauciucuri 205/60/15.Pot sa pun 205/65/15?Nu lovesc oare in talerul de la telescop?Ma gandesc la denivelari mai mari sau la curbe?Am vazut ca este garda mica acolo.

Dar de ce vrei sa pui 65 ? Mie mi se pare garda mare si asa, cu 60 ...

Link to comment

O fi greu de schimbat un termostat?; adica pot sa ma descurc si singur?; din cate am vazut nu ar fi mare filozofie; mai trebuie facuta aerisirea la schimbarea antigelului sau o face singura;

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link to comment

Sa nu uiti sa comanzi si garnitura la carcasa termostatului.

Intai desfaci robinetul la radiator si da-i drumul la antigel apoi desfaci colierul furtunului si apoi cele 2 suruburi.Pentru suruburi ai nevoie de tuburala torx.

Link to comment

Am si eu o intrebare pentru cei care au Leganza : sunt multumiti de lumina farurilor ? eu pur si simplu sunt dezamagit. E o lumina chioara. Ca si fascicul de lumina si cum e "asezat" pe sosea este suuper , dar ca intensitate luminoasa este de toata jena. Aveam lumina mult mai buna la Dacie. Ce se intampla, ce trebuie sa verific ? Sau "asa e la toate" ? (Acum am becuri Philips Blue Vision pe scurta si Vision Plus pe lunga, intainte aveam Philips-urile originale si aveam aceeasi problema.)

Edited by JAN_1980
Link to comment

Geamurile tale la faruri sunt curate?Pe interior,ma refer!Vezi becul in interior?De ce te intreb,pt ca am vazut multe Leganza cu farurile ingalbenite pe interior!Nu prea este recomandat sa folosesti becuri mai mari ca putere decat cele indicate de constructor!

Link to comment

Multumesc ovi_jer; cam putin, cam putin...adica peste vreo 2 ani sa ma astept ca incepe pe la pasajele rotilor pe spate, sau pe la praguri...pai asa incepe si Dacia, ceva mai devreme, cei drept dar nu cu foarte mult; inseamna ca ii trebuie un alt stapan...dar ma mai gandesc.

O seara placuta.

Edited by mihai72ro
Link to comment
Multumesc ovi_jer; cam putin, cam putin...adica peste vreo 2 ani sa ma astept ca incepe pe la pasajele rotilor pe spate, sau pe la praguri...pai asa incepe si Dacia, ceva mai devreme, cei drept dar nu cu foarte mult; inseamna ca ii trebuie un alt stapan...dar ma mai gandesc.

O seara placuta.

Asta e durata medie la masinile moderne. In Occident le schimba dupa maxim 3 ani. Cel putin in cazul Leganzei, care mie mi s-a parut superioara la calitatea tablariei fata de celelalte DW (Matiz sau Cielo, altceva n-am avut), ar trebui sa tina mai mult ... Parca citisem prin manualul de Leganza ca ar fi garantata 7 sau 10 ani ...

Edited by smailmiami
Link to comment

Am mers astazi la Iasi cu o Leganza de la firma (346k km, CDX AT) mi s-a parut foarte bine "setata", ca sa zic asa, cutia de viteze, la 120/h avea fix 3000 RPM, la 140 - 3500 RPM, consumul doar cam mare, la viteze de croaziera de 120-140 - 12%... Ce m-a frapat a fost ca uleiul din cutie n-a fost schimbat niciodata si acest lucru nu se cunostea (schimba in 3-4-5k RPM, in functie de cum o calcam).

Link to comment

Cam mult mie afara cu viteza de 130-140 si 4 oameni in masina mi-a luat 7.5-8 dar nu a fost 8. Am facut de curand un drum pana la Ranca langa Tg. Jiu si eu zic ca e un consum bun.

Am si eu 2 intrebari. O masina care nu are distributia pusa bine sau sare de la punct ce simtome are? si ce distanta are intre prezoane leganta ca ma bate gandu vara viitoare sa-i pun niste jenti mai mari. Multumesc

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...