smailmiami Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Am si eu 2 intrebari. O masina care nu are distributia pusa bine sau sare de la punct ce simtome are? si ce distanta are intre prezoane leganta ca ma bate gandu vara viitoare sa-i pun niste jenti mai mari. Multumesc Daca nu are distributia reglata bine, cred ca merge cam ca un diesel in 3 pistoane, iar de sarit de la punct nu prea cred ca se poate, mai degraba se rupe cureaua ... Link to comment
silviu2403 Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Multumessc de raspuns. Despre jenti stie cineva ce daca vreau sa pun pe 17 ce distanta intre prezoane treb sa fie. Cat despre cauciuc stiu ca treb sa aiba 40 in balon. O zi buna. Link to comment
blue77max Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 (edited) Va salut ! Sunt posesorul unei leganze (a doua)cdx, an 2003 . Am citit tot ce sa scris pe aici. Am niste probleme la ea. Prima ar fi ca nu baga caldura , desi motorul ajunge la temperatura normala. Am verificat antigelul, este la nivel si e curat. A doua prob. e atunci cand plec de pe loc, indiferent daca plac imediat ce am pornit masina sau mai stau,dupa ce parcurc cativa metrii se aude un zgomot ca de lichid sub presiune(cum se aude la caloriferele alea electrice cu ulei, cand se incalzeste uleiul) si simt niste vibratii in pedala de acceleratie. De unde se poate achizitiona un ceas de bord cu termometru, ca asta are ceas simplu si m am invatat cu ceasul acela cu T cum aveam la cealalta Te rog completeaza profilul! Edited October 30, 2006 by Mircea Link to comment
DGT Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Cum adica nu baga caldura?Mai da-ne niste detalii?Ai climatronic pe ea?Ventilatorul de caldura porneste? Link to comment
ovi_jer Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Despre probleme la caldura se discuta aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...&hl=caldura Zgomotul pe care il auzi la plecare este de la TCS(controlul tractiunii). Despre ce ceas cu T vorbesti? Link to comment
smailmiami Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Probabil T de la butonul pentru afisarea temperaturii exterioare. Link to comment
DGT Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 "Ceasul cu T",probabil ceasul cu temperatura lichidului de racire care la modelele anterioare aveau cifre pe ele:50-90-125. Link to comment
mihai72ro Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Cred ca omul se refera la ceasul din mijlocul bordului, acela care indica si temperatura exterioara si ora exacta. Vreau sa ma contraziceti daca gresesc. Link to comment
ovi_jer Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Da, probabil de acela este vorba.Curios este ca a mentionat ca este model CDX si acestea toate au termometru . Link to comment
mihai72ro Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 (edited) Proprietarul anterior cine stie ce o fi facut; sau ceasul are o problema; poate nu functioneaza corect. Edited November 2, 2006 by mihai72ro Link to comment
smailmiami Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Zice ca nu are butonul deloc, nu ca nu functioneaza corect. Oricum se poate interesa pe la vreo dezmembrare ... Am vazut ca nou e cam 150RON, ramane problema daca are si senzorul de temperatura pe masina ... Link to comment
blue77max Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 modelul e cdx inmatriculata in 2003. Am mai avut inainte o leganza din 1999 tot cdx si aia avea un buton la ceas cu litera T, si cand apasam pe el cateva sec. arata temperatuta. Asta pe care o am acum, e tot cdx, dar apar doua diferente fata de cealalta. La ceas in loc de butonul cu T, are un buton cu D, si daca apesi pe el nu se intampla nimic. Am citit in cartea masini si zica ca butonul D arata ora daca e apasat atunci cand nu e pus contactul. Si mai apare o diferenta fata de cealalta masina,nu are buton pentru reglajul lumini de la bord. O fi printre ultimile masini leganza care s au facut si poate nu s au mai ostenit sa le puna!! Si in legatura cu caldura: merge ventilatorul, temperatura motorului ajunge la normal, dar caldura in interior doar 30% din cat ar trebui. Butonul de trecere de pe rece pe cald merge, dar e posibil sa nu deschida clapeta sau ce o fi avand acolo? Ce sa fac mai intai sa imi dau seama de unde e problema? cum ajung la calorifer sa vad daca e fierbinte? Link to comment
ovi_jer Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Antigelul cand a fost schimbat?Verifica daca cablul de actionare al voletului rece/cald se misca cu tot cu camasa.Caloriferul il verifici daca e infundat prin furtunul de retur al acestuia care daca este rece nu e bine. Link to comment
tiberiuenache Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Care ati trecut cu Leganzele prin iarna ...si aveti experiente...Ceva invataminte pt cei care trec prin prima iarna. Stiu cam ce imi trebuie ca am avut un esperache mai devreme , care avea probleme cu usi itepenite geamuri etc. Dar sa spuneti cam ce probleme ati intalnit. Usi geamuri cutie MT/AT. Motor, etc. Multumesc. PS: Am postat aici pt ca vreau raspunsurile nuami de la Leganzari nu de la tot forumul... 1 Link to comment
ovi_jer Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Nici urma de problemele de la cielo-espero in afara de antena care daca nu este curatata ingheata si nu mai iese afara. Link to comment
Miste_R Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Imi aduc amine ca iarna trecuta de craciun,eram la Bran si dupa o noapte cu cer senin si ger de nici sa respiri nu puteai, dimineata ,pe la 8, am fumat cam 5 tigari langa masina ca sa suflu fumul in incuietoarea de la usa )"> Se formase un ditamai dop de gheata,de nici varful cheii nu intra, ce sa mai zic de deschis din telecomanda.. In rest masina se comporta ca vara... -ma rog, simti mai des abs-ul... Mi-a pornit mereu la prima cheie cu o exceptie,cand a crapat de tot bateria. Schimbat baterie si no problem! >- Pt antena e buna aceeasi solutie ca si pt incuietori, cu ea coborata,puneam cateva picaturi pe langa ea si n-a facut nici asta nazuri. Toata iarna am mers cu cauciucuri de vara,ce-i drept noi noute,fulda,nemaipomenite! Link to comment
JAN_1980 Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Stie cineva cum se numeste gura aia de aerisire din dreapta de la Leganza? Am observat ca este rupta in interior si nu mai directioneaza aerul decat de la stanga la dreapta nu si sus-jos. Va multumesc ! Link to comment
Miste_R Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Daca te referi la cele din bord, acelea se umesc "aeratoare",in cazut tau aerator lateral dreapta. Link to comment
mihai72ro Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Ce parere aveti despre uleiul de la Daewoo: 5W30. Eu i-am schimbat acum cu acesta si am constat o placuta surpriza. Aproape ca nu mai aud motorul. Sau este la inceput. Sau am gresit?. Si mai intreb ceva: ce parere aveti despre benzina Efix? Multumesc Link to comment
MariusZMC Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 (edited) Despre ulei nu stiu ca eu am Castrol. Despre benzina Efix se discuta intr-ul alt topic http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...234&hl=efix Edited November 6, 2006 by MariusZMC Link to comment
ovi_jer Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Si despre ulei aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...p;hl=ulei+motor Chiar nu poti sa folosesti functia ? Link to comment
tiberiuenache Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Am sa schimb caseta de directie la a mea din cauza ca imi curge f f rau in dreapta...si as vrea sa stiu daca sa schimb si capetele de bara? Link to comment
JAN_1980 Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Acum nu stiu daca se potriveste foarte bine in acest topic dar, la ce turatie schimbati voi vitezele la Leganza ? Daca ma iau cu faza ca trebuie sa "simt" motorul asta mergea la batrana Dacie , la asta se simte pe la 4000rpm. Link to comment
ovi_jer Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 tiberiuenache@ In mod normal trebuie sa vina echipata complet caseta.Obligatoriu trebuie sa fie si capetele de bara noi ca nu mai umblii la ea 100k km. JAN_1980@ Treptele 1-2-3 la 2000 rot/min si 4-5 la 2500 rot/min. Link to comment
tiberiuenache Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Deci caseta de directie trebuie sa fie echipata si cu capetele de bara? Pai daca ar fi asa la 14 mil...ar fi chiar avantajos... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now