luk@uk Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Salut all!! Sunt sunt un proaspat posesor de leganza si sper sa aflu cit mai mult de la veterani despre aceasta masina ! Eu sunt in uk si o sa fac o calatorie de vacanta acasa in ro si astept ceva sfaturi de la voi ce sa am cel mai mult in vedere! Nu stiu nimica despre istoria ei ce va pot spunde este : model cdx 1998 full +piele ,98k mile ,o problema ar fi ca scapa ulei pe sus pe la chiuloasa e vreo problema daca o conduc asa pina in ro ca schimbare garniturii aici costa fff muult si nu sunt sigur daca e ok sa merg asa !!! Ambreaj nou nout +rulment roata din fata schimbate zilele astea! Thx all!!! Link to comment
ovi_jer Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Poate e vorba de garnitura capacului.Pune o poza sa vedem exact. Link to comment
DGT Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Daca nu scade nivelul de ulei in baie(verifica dupa100 mile)poti sa vii! Link to comment
Bel_Ze-but Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Si ca sa fii prospat posesor de Leganza in UK cat trebuie sa decartezi ? Link to comment
smailmiami Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Intre 800 si 2000 de lire pentru una functionala. Link to comment
DGT Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Destul de mult,de fapt si in Germania sunt de la 3000-6000 euro! Link to comment
luk@uk Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 (edited) Sal! Pai leganza a costat 500 de lire dar treaba e ca avea 4 probleme disc ambreaj - rulment roata,frina de mina si garnitura de la chiuloasa in rest arata ca noua functioneaza totul ok toata reparatia a costat 500 de lire reparatia !! Super mult dar asa e aici super scump totu! S"> nu mai zic de asigurari sau taxa de drum!! Multumesc la toti pentru raspunsuri!! "> Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie. Se foloseste si-n UK parca Edited November 11, 2006 by Mircea Link to comment
ovi_jer Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 tiberiuenache@ Dupa cum se vede aici caseta este echipata cu bieletele.Vezi ca pe autodaewoo este mai ieftina. Link to comment
Morpheusst Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 (edited) Va salut pe toti!!! Cei care au postat aici m-au ajutat cu adevarat sa iau o decizie pe care in mom. asta o consider buna! Mi-am luat si eu Leganza!!!!!!!!Pana acum am avut ocazia sa conduc matiz si nubira...defapt le conduc in continuare pt ca sunt ale mele,mai precis matizul al meu si nubira este a alor mei...amandoua masini f bune de altfel cu performate rezonabile si foarte fiabile...pot spune cu mana pe inima ca la matiz cu care am parcus 23 kkm si nubira II cu care ai mei au parcurs aproape 60kkm nu au fost prb de nici un gen...au fost sch doar consumabilele care oricum consider ca se sch si la masini mai de "soi"....in fine am tot citit pe forum de 2 luni incoace postarile voastre si am zis sa incerc si eu...la inceput am fost reticent datorita consumului speculat de cei care nu au leganza si eram in dubii pana cand am citit posturile legate de nubira...care s-au dovedit complet false...pe aceeasi premiza am mers si cu leganza...bineinteles s-au dovedit niste consumuri exagerate...de cand o am(2 sapt) am fct cam 1300km consumul a iesit neasteptat de bine aproximativ 11.5-12 in oras si 7-8 in afarala un mers decent...acum ca orice massina sh sunt si prb nici nu ma asteptam sa fie tipla...dar oricum este cu mult peste asteptarile mele(fiind obisnuit cu matizul , este incomparabila)...in fine una peste alta e o masina buna si sunt multumit de alegerea facuta. masina e din 99, neagra, modelul cdx...pretul 5300 euro. Acum...cum am spus si mai sus e sh deci are si unele prb poate aveti niste preturi) -carcasele la boxele de pe spate sunt putin crapate ...probabil datorita faptului ca a stat in soare masina -parasolarele...au clapele care acopera oglinzile rupte -cd-player-ul nu merge -am nevoie de un tapiser bun deoarece in unele locuri(la usi), tapiseria e desprinsa de pe usa...s-au format niste cute,si o solutie pt tratat pielea daca exista -cam la ce preturi sa ma astept la cauciucuri si ce recomandati -cei de la autovit, computest, au gasit urmatoarele prb: joc bieleta directie stg si dreapta, tripode,garnitura semering putere -acum daca tot sch garnitura aia am inteles ca e bine sa sch si discul de ambreiaj -si ca la orice masina second sa sch distributia(curele plus intinzatoare) -probabil si filterele(am sch doar filtru de ulei si uleiul de cand o am) -aaaaa...si inca o prb uneori in mers se aprinde martorul abs, opresc motorul il pornesc iar si se stinge si martorul...la ceva timp iar se aprinde ...o fi de la vre-un contact?...asa am citit in unele posturi pe forum... Ok in fine...cam asta le am pt mom...oricum consider ca sunt destule Va salut cu respect! Marius. Te rog foloseste litera "K" acolo unde trebuie si foloseste mai putine prescurtari. Edited November 17, 2006 by Mircea Link to comment
mihai72ro Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Salut. Pentru noul propietar-Morpheusst. Nu ma pricep sa spunem la masini prea bine, cu toate ca la Dacie aveam manual si invatasem apropape toti termenii tehnici. Am vazut ca ai probleme cu tripodele: sunt cuplele de la planetare in caseta de directie-rog specialistii sa ma contrazica daca gresesc. E putin cam delicata, in sensul ca trebuie sa o rezolvi fie prin schimbarea lor, nu stiu pretul, fie prin reincarcare cu material. Exista oameni specialisti care fac acest lucru. Am chiar aici in Craiova pe cineva. Ei bine: operatia de rectificare nu te tine prea mult: 15-20000 km depinde si cum o forjezi, dar ma gandesc ca este ceva de moment care te mai scapa de niste banuti, fata de cum ar fi sa le iei noi. Ar mai solutia second, dar depinde cum le nimeresti, sau daca chiar gasesti, ca poate sunt cu planetare cu tot si atunci chiar nu vezi cum este in interiorul lor decat punand planetarele pe masina. Despre capitonajul usilor...nu este din piele, cel putin la mine; imita pielea si este in aceeasi culoare cu tapiseria. La parasolare, dai jos oglinzile cu totul si dai niste gauri finute cu un spiral foarte subtire prin locurile unde sunt gaurile acelea la carcasa lampii, sau cu acul incins (mai rudumentar-asa am rezolvat eu una dintre ele pe care din vina mea am rupt-o, nu am gasit spiral atunci, plecam la mare, aveam nevoie de parasolar si ma enerva sa vad oblinda) si sa fii atent la clema de contact pe care apasa aceasta clapa ca sa iti mearga si lumina de curtoazie. Capacele de la boxe, poate gasesti la second sa le schimbi. Despre restul, las meseriasii sa vorbeasca. Bafta. Link to comment
Morpheusst Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 (edited) Thx pentru raspuns!!!! Pe usa intradevar nu stiu daca este piele, dar pe scaune si bancheta este sigur si ma gandeam ca o fi vre-o solutie de tratat pentru piele cum e pentru haina de piele...deci pentru tapiterie nu am raspunsuri . Referitor la planetare cred ca o sa le iau noi pentru a nu avea probleme in viitor, nu pot spune ca am un stil sportiv dar nu se stie niciodata . Thx mult si astept raspunsuri in continuare. Bafta multa! Ai mai fost avertizat si anterior... Edited November 18, 2006 by Mircea Link to comment
MariusZMC Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Pentru Morpheusst: Eu am schimbat ambreiajul la a mea iarna trecuta si m-a costat in jur de 8 milioane http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...ganza&st=80 Piese si preturi gasesti aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...l=piese+leganza sau http://www.autodaewoo.ro/oferta.php?act=ca...&id_model=9 Cu parasolarele am avut si eu aceeasi problema dupa ce le-am rupt din neatentie, dar le-am reparat cu ajutorul a doua bucatele dintr-un ac (mai gros) incinse si lipite in clapetele alcelea. Link to comment
smailmiami Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Hai sa iti dau si eu ceva preturi si indicatii. -carcasele la boxele de pe spate - 10 RON bucata la ACSA. -parasolarele - 30RON bucata de la dezmembrari. -cd-player-ul nu merge - m-a costat 20 RON curatatul la firma care asigura service-ul Daewoo. -cu tapiteria nu prea m-am lamurit, dar din nou stiu la cineva niste fete de usi, dar habar nu am ce preturi are. -anvelopele cele mai ieftine sunt Barum la 230RON. -bieleta directie - e vreo 90 RON parca. -tripode - cred ca trebuie sa iei numai planetara cu totul si cred ca pica destul de greu la stomac. -garnitura semering putere - te referi la semeringul de la palier ? e vreo 30 RON parca. -ambreiajul daca il schimbi e bine sa schimbi totul (rulment + placa + disc + furca) - e 430 RON fara manopera -distributia - pici mai bine daca iei piesele de la piese de import, cele originale mi s-au parut exagerat de scumpe -in legatura cu ABS-ul, probabil e vreun senzor pe duca - e cam 150 RON cu tot cu manopera. Link to comment
mihai72ro Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Si tot pentru Morpheusst. Iti recomand sa nu fii sportiv cu asa masina. Ea te "asculta" dar s-ar putea sa treci prea des pe la Peco. Sigur nu stiu cat de sportiv esti dar asa cred ca se va intampla. Link to comment
ovi_jer Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Morpheusst nu te juca cu distributia. Schimba distributia in service daewoo cu piese originale GM-Daewoo pentru a avea garantie totala la lucrare. Link to comment
smailmiami Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Asa este cel mai bine, oricum, cel putin in cazul meu, mi s-a dat garantie si cu piesele de import fara probleme (curea Gates si role YNA). Link to comment
Morpheusst Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Va multumesc pt raspunsuri, nu ma gandeam ca se comunice asa de usor pe forum. Stilul meu de condus e calm foarte rar dau in masina pt ca sunt invatat cu matizul care e mai lenes din fire, , asta intradevar are nerv si consum pe masura(matizul imi ia cam 4.5 in afara, leganza ia cu 3 litrii mai mult ).In fine, cred ca o sa o iau usor cu reparatiile si sper pana in primavara sa termin cu ea...cat despre abs...azi l-am testat de 1000 de ori...intra corect cand calc frana cu putere...mi-a mai fct asa(s-a aprins martorul) dar nu pot spune ca nu e functionat corespunzator...sper sa fie doar un contat imperfect si sa scap usor. Link to comment
smailmiami Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 Reparatia la ABS nu este asa costisitoare si nu cred ca ar fi rau sa o faci. Becul ala nu se aprinde degeaba. Link to comment
Morpheusst Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 (edited) Da, asa este. PROBLEMA este ca azi am FACUT cam 400 km si nu s-a mai aprins NIMIC... o duc pe tester si DACA nu iese NIMIC le zic sa verifice tot sistemul. Asta cred ca e ultima solutie. Capacele de la difuzoare nu se dau separat de ele (difuzoare), si ma costa 2 mil si ceva, deci relativ mult. Cred ca le schimb cu altceva si am terminat PROBLEMA. La 3 mil gasesti difuzoare mai bune. Edited November 19, 2006 by VAXXi Link to comment
Engine Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Are careva vreo recomandare privind marca antigelului pentru Leganza ? Link to comment
ovi_jer Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...&hl=antigel Link to comment
Miste_R Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 (edited) Azi am scapat si de un zgomot aparut la roata dreapta fata. (traiasca drumurile patriei...) Amortizorul era dus..(uleiul scurs) si surpriza..arcul rupt,cred ca el batea mai tare. Cu ocazia asta am inlocuit si flansa amortizorului si bineinteles arcul. Toata "distractia" m-a costat cam 577 ron. Intrebare: e o problema nasoala faptul ca am schimbat doar amortizorul stricat si nu si pe celalat care nu prezinta semne de "oboseala''? Am schimbat si antigelul,nu stiu ce marca,oricum era luat de la ei din magazinul de la service.Rezultatul e bun,motorul ajunge la temperatura optima mult mai repede,eu banuiam termostatul,iar caldura vine si ea rapid.. Edited November 23, 2006 by Miste_R Link to comment
Engine Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Fa un test de amortizoare si vezi ce procent scoate fiecare. Daca diferenta dintre cel vechi si cel nou e mare, vor fi ceva efecte negative in dinamica masinii (stabilitatea, franarea) dar depinde si cat de tare mergi, pe ce drumuri si cu ce gume. Link to comment
DGT Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Azi am scapat si de un zgomot aparut la roata dreapta fata. (traiasca drumurile patriei...)Amortizorul era dus..(uleiul scurs) si surpriza..arcul rupt,cred ca el batea mai tare. Cu ocazia asta am inlocuit si flansa amortizorului si bineinteles arcul. Toata "distractia" m-a costat cam 577 ron. Intrebare: e o problema nasoala faptul ca am schimbat doar amortizorul stricat si nu si pe celalat care nu prezinta semne de "oboseala''? Am schimbat si antigelul,nu stiu ce marca,oricum era luat de la ei din magazinul de la service.Rezultatul e bun,motorul ajunge la temperatura optima mult mai repede,eu banuiam termostatul,iar caldura vine si ea rapid.. Din proprie experienta iti spun ca trebuia sa schimbi amandoua telescoapele!Clar ca ele nu lucreaza la fel!Cel nou va fi mai rigid,va prelua mai mult din socuri si se va strica mai repede!Ideal era sa schimbi si amandoua arcuri.Asa era si masina mai echilibrata. Link to comment
smailmiami Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Daca l-a schimbat pe cel de pe dreapta si ala dupa stanga duce, nu este chiar asa de grav. In orice caz pretul mi se pare cam mare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now