ovi_jer Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Amortizor fata,made in Ko-277 ronArc fata : 100 ron Rulment amortizor:40 ron Total : 577 din care reiese ca manopera a fost 160 lei.Pretul la piese este ok dar manopera... Link to comment
Miste_R Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Manopera de service autorizat daewoo...parca fac tot posibilul sa nu mai calci pe acolo, chiar daca le cumperi si piesele din magazie! Oricum mi s-a luat de ei ,indiferent de nume. Link to comment
smailmiami Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Eu am schimbat ambele telescoape cu 50 RON (de aia mi se pare exagerat 160 RON pentru unul). Service-ul este unul mare, repara numai Daewoo de vreo 5 ani. Iar pentru arc am oferta de 67RON, deci ar mai creste manopera la vreo 200 RON. Link to comment
Engine Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Manopera de service autorizat daewoo...parca fac tot posibilul sa nu mai calci pe acolo, chiar daca le cumperi si piesele din magazie!Oricum mi s-a luat de ei ,indiferent de nume. Intr-adevar, sunt culmea dealerii astia Daewoo. Totdeauna m-au uimit cu preturile lor mari. Atat la piese cat si la manopera. Chiar n-au auzit de concurenta ? Eu am renuntat de mult la ei. Cat priveste montajul amortizoarelor, am platit 110 RON la un alt service. Nu mi s-a parut putin dar prin comparatie cu 160 RON... Link to comment
Miste_R Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 N-as vrea sa mai continui discutia aici ca ne trag moderatorii de urechi Ideea e ca sunt niste nesimtiti,la pretul pieselor care la prima vedere e ok,adauga tva,la fel si la manopera..apoi pun tva si pe valoarea totala! De exemplu: Manopera:108.00ron +tva 20.52ron=128.52ron Materiale:377.59ron +tva 71.74ron=449.33ron Total :485.59ron +tva 92.26ron!!!=577.85 Frumos,nu? Nu stiu cum naiba nu dau faliment,oricum pe mine m-au pierdut definitv,vorba lui Bolt,mai exista si concurenta.. Link to comment
smailmiami Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Sunt si slabi meseriasi. Oricum, n-au cum sa puna TVA-ul de 2 ori. Link to comment
Engine Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Unde gasesc si eu un topic care trateaza cat mai bine problema check engine ? Am dat search dar am vazut ca se cam discuta peste tot. Multumesc. Intreb pt. ca mi se mai aprinde din cand in cand in mers, dupa care se stinge. Masina merge normal, asa cum mergea si pana sa se aprinda. Link to comment
tolin Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Nu foloseste cuiva un topic pe tema Check-Engine. Motivele pentru care se aprinde lampa se pot intinde pe pagini intregi. Important este sa-i faci o scanare, sa vezi codul (codurile) de eroare. Doar acelea ar putea spune ceva. Link to comment
Engine Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 La service a pus scanerul pe ea, nu a zis de nici un cod ci doar ca totul e OK si ca putem circula in continuare. Eu ma gandeam sa nu tina cumva de faptul ca toba mea finala e coaja, e goala pe dinauntru. Cam de atunci mi se aprinde. De altfel, masina merge normal. Link to comment
ovi_jer Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 In ce momente ai sesizat ca se aprinde? Link to comment
Engine Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 (edited) N-are nici o regula. Cateodata imediat dupa pornire, fie dupa secunde fie dupa minute. Apoi se stinge in mers si apoi iar se aprinde sau nu se mai aprinde de loc. Masina insa porneste normal, merge normal, nimic suspect. Nu conteaza daca afara e rece sau cald, nici daca motorul e rece sau cald. Edited November 28, 2006 by Bolt Link to comment
ovi_jer Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Ai un contact imperfect la vreunul din senzorii de pe motor. Daca se monitorizeaza bine parametrii motorului pe scaner poate fi gasita problema. Link to comment
Engine Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Ihm. Am sa mai merg pe la meserias (la reprezentanta Daewoo, ca doar la ei am gasit scaner de asta) daca voi avea timp. Numai ca se uita la scanerul ala cum ma uit si eu. In crucis. Cred de aceea m-a linistit el. Din cate mi-aduc aminte zicea ca nu are piesa care ar trebui inlocuita. Link to comment
ovi_jer Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Daca ne spui ce piesa sigur te putem ajuta Link to comment
Engine Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Nu a zis ce piesa ar fi dar speculez si eu ca ar fi vorba de vreun senzor ceva. Am sa mai trec pe la ei si daca or avea pe stoc o schimb. Dar eu banuiesc c-o fi ceva cu gazele pt. ca prea coincide busirea tobei finale cu aprinderea becului. Link to comment
ovi_jer Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Nu are legatura una cu alta.Si momentan nici nu ai nevoie de vreo piesa pe stoc pentru ca nu ai defectul. Link to comment
bebelushu Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 N-are nici o regula. Cateodata imediat dupa pornire, fie dupa secunde fie dupa minute. Apoi se stinge in mers si apoi iar se aprinde sau nu se mai aprinde de loc. Masina insa porneste normal, merge normal, nimic suspect. Nu conteaza daca afara e rece sau cald, nici daca motorul e rece sau cald. La fel si identic se comporta si Nubira mea, am ajuns la service, au pus testerul, a aparut un cod de eroare (nu mai stiu ce cod aparuse), l-am intrebat pe mecanic ce inseamna acel cod si mi-a raspuns ca aste defecta sonda lambda, am schimbat-o si nu am mai avut probleme (nu mi s-a mai aprins becul in bord). Link to comment
Engine Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 (edited) Pretul operatiunii ? Stie cineva care-s efectele negative in cazul neinlocuirii sondei lambda ? Edited November 29, 2006 by Bolt Link to comment
ovi_jer Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 -Martor check on -Consum mic si performante scazute -Consum mare si performante mai bune Link to comment
Engine Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Sa inteleg ca a mea (daca intr-adevar de sonda lambda e vorba) s-ar incadra la "consum mare si performante mai bune" ? Link to comment
ovi_jer Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Nu. La tine nu se intelege ca nu ai un diagnostic corect si ca nu ai ce schimba. Link to comment
Engine Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Inca ceva. Testerul trebuie pus cand becul e aprins ? Are vreo importanta ? Link to comment
ovi_jer Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Da, e cel mai indicat sa se faca un test in mers pentru monitorizarea parametrilor. Link to comment
Amentys Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Salut.Sunt nou pe forum,dar sper ca prezenta mea va fi acceptata,fara sa deranjez.Adaug acest 'raspuns' pt ca vreau sa vad cum arata avatarul. Link to comment
DGT Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Si eu am avut aceeasi problema si nu dadea nici un cod la scanner.Pana la urma un electrician cu mai multa experienta a descoperit ca era din contact!Se stingea dupa pornire apoi se aprindea aleatoriu,sau mai mult cand dadeai prin groapa.La inceput se stingea singur la cateva secunde pana nu s-a mai stins de loc.Daca miscai un pic cheia in contact se stingea! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now