Amentys Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Revin cu o problema mai veche(pag. 60): 1. Nu pot directiona aerul din interior.Furtunasul de vacuum de la instalatia de aer e sarit, insa nu stiu de unde.Iesirea din galeria de admisie (in partea stanga-daca esti indreptat spre motor;se vede in poza) pare infundata cu un dop gumat. 2.Mai este un furtun sarit (insa in partea dreapta).E posibil ca acel furtun sa fie deconectat de cineva (motorul este schimbat ; e de 1.8 (C18SED)).Nu stiu de la ce este si nici daca sa il pun inapoi.Prin acea iesire...iese ..aer. Daca nu va dati seama de ceea ce trebuie facut, voi cauta pe cineva cu o Leganza si voi rezolva. Link to comment
26mad Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Am observat ca atunci cand am luminile aprinse, daca deschid spatiul de depozitare, prima data se aprinde lumina iar apoi de cateori mai deschid nu se mai aprinde.Daca opresc motorul si il pornesc , merge iar o data, dupa care iar nu se mai aprinde. Este noral asa? Link to comment
ovi_jer Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 iulian19@ 1.Furtunul de vacuum de la climatizarea chiar unde este dopul trebuie sa fie. 2.In stutul din partea dreapta trebuie sa intre furtunul de servofrana.Din poze pare ca este bagat pe undeva pe stutul canistrei de purjare. Link to comment
mihai72ro Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 (edited) HRISTOS A INVIAT!!. Am vazut zilele astea niste preturi la elemente de directie: bielete, capete de bara. Au disparut...imi dati un link, va rog frumos?. Sau daca imi puteti spune cam la ce valoare se ridica 2 bielete antiruliu si capetele de bara. Imi troncane cea de pe stanga si daca tot o schimb, o schimb si pe cea de pe drepta..din principiu. La fel si cu capetele de bara. O zi placuta. Edited April 10, 2007 by mihai72ro Link to comment
ovi_jer Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Exista subiect unde se discuta despre preturile la piesele de leganza si cateva subiecte in care s-au mentionat magazine online. Totul este numai sa doresti sa folosesti functia . Link to comment
mihai72ro Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 (edited) ...mda; mi-am dorit si am gasit; Edited April 10, 2007 by mihai72ro Link to comment
send2cristea Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 (edited) Asa este cred ca ai dreptate, am sa pun uleiul ala de OMV de care tot se vb pe aici pe forum. am sa vad si ce fel de bujii am acolo. mersi mult Salut Ovi, poti te rog sa-mi spui si mie ce inseamna analiza asta la relanti: Rpm4 ------1/min CO----------0.064 %vol COcor.-----0.070 %vol CO2--------13.59 %vol HC----------00001 ppmv O2----------01.20 %vol NO----------------ppmv NO2---------------ppmv NOx---------------ppmv T.OIL-------396.0 grade C Lambda-----1.059 AFR----------15.57 In conditiile in care am montat un catalizator acum doua zile si completez cu ulei cam 300g la 200-300Km. Ms mult inca odata anticipat Edited April 27, 2007 by send2cristea Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Lambda-----1.059AFR----------15.57 Amestec sarac. Link to comment
send2cristea Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 (edited) Amestec sarac. Iti multumesc mult, insa poti te rog sa fi mai explicit un pic. Cum iti explici ca are consum de 18 urban Si daca e asa de la ce sa fie problema Imi cer scuze ca te presez, insa imi este frica sa merg la service inainte de a avea o catusi de mica idee Edited April 27, 2007 by send2cristea Link to comment
send2cristea Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 (edited) salut si ms dar poti sa-mi zici cam la cat trebuia sa fie? N-are rost sa citezi integral postul anterior, se subintelege cui ii raspunzi... Edited April 27, 2007 by Wolfman Link to comment
Wolfman Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Cam 0.4-0.6, trebuie sa varieze continuu semnalul. Link to comment
Miste_R Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Spuneti-mi si mie va rog, unde naiba e situat filtrul de benzina? Este ca la cielo sub prag,pe partea rezervorului? Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Valorile puse de send2cristea sunt de pe analizorul de gaze si nu au vreo relevanta in starea sondei lambda Filtrul de benzina este in spatele motorului. Link to comment
Miste_R Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 (edited) Aha! Si e vizibil de sub masina sau cu capota deschisa..ca azi am fost la un service pt schimb ulei si filtre si s-a uitat mecanicul cu lampa dupa el de a inebunit...degeaba.. Ps. nu ce se intampla dar nu merge "" pe forum.. Edited April 27, 2007 by Miste_R Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Foloseste functia pentru mecanici in realitate Link to comment
Miste_R Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 ) Ai mare dreptate! Si totusi este un service unde se "trateaza" in special Audi si VW..si cum Daewoo e o marca asa de "rara"..s-au plimbat cu lampa aia pe sub masina de ma luase pe mine cu frisoane! Multumesc mult pt informatie! Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Daca nu se descurca la daewoo atunci audi si vw probabil ca fac decit curatenie ) Filtrul intotdeauna se pozitioneaza la iesirea turului din rezervor sau la intrare turului in rampa de injectie. Link to comment
send2cristea Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Ovi, in concluzie trebuie sa schimb sonda sau ce anume sa fac? sunt derutat complet. Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Mergi la service si pune scanerul pe ea si eventual vino cu cateva poze cu parametrii de pe scaner. Link to comment
Miste_R Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Da,cred ca o se la printez pagina asta si le-o fac cadou,au cautat ce-i drept pe conductele de benzina de la rezervor(bine ca nu mi-au dat jos scutul).. ) Complicat.. Link to comment
send2cristea Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 (edited) am fost si au spus ca nu a iesit nimic rau in afara de senzorul de acceleratie pe care dupa ce l-au schimbat nu mai statea la relanti mai jos de 2000-2500 rpm. solutia, mi-au pus senzorul inapoi si asa merge binisor, fata de bine inainte. marog mai facea cate ceva chestii si ala dar nu asa cum face acum. ATAT. Edited April 27, 2007 by send2cristea Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Fara informatiile cerute nu te pot ajuta. Link to comment
Amentys Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 (edited) O mica nelamurire: Cum e mai bine sa dau reset la ECM ? Cu motorul rece sau cald? Motorul meu este de tipul C18SED (nu e originalul),banuiesc ca e euro 3, insa nu stiu ce tip de sonda lambda are... P.S.: Se poate afla anul fabricatiei al motorului din seria sa? Multumesc.. Edited May 7, 2007 by iulian19 Link to comment
tolin Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Resetul poti sa-l faci oricand motorul este oprit. Procedura de Idle Learn se face la rece. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now