Amentys Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 1.Problema la A/C poate aparea din mai multe motive: -compresor defect -pierderea freonului -filtru murdar etc. Mai bine uita-te aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=1039 2.Telescoape nu stiu.Nu a fost nevoie sa le schimb deocamdata, asa ca nu am cautat.. Daca citesti in intregime acest topic http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=1866, vei vedea ca preturile sunt din ce in ce mai mici ) . Link to comment
mugur11 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 (edited) cam uraie compresorul da naite deasta nu imi uruia.si tot cald era si filtru de polen e bun si cu pierderile cum le verifik ?din momen ce in porneste compresorul e logik ca am freon?sau nu am indeajuns ca sa bage rece? Inca 20%.... Mai ai 3 posturi ca cel de sus pana la 100%. Chiar e greu sa renunti la K si sa pui majuscula? Edited June 22, 2007 by Mircea Link to comment
DGT Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Poate sa porneasca compresorul,sa ai si freon si sa nu bage rece!De ce? Compresorul tau este defect si nu face presiune! Apropo,vezi ca se potriveste cel de Nubira 2.E mai ieftin! Link to comment
ovi_jer Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Ghicesti in posturile lui mugur? De unde ai tras concluzia ca este compresorul? Compresorul porneste si la 250kpa iar aer rece nu vezi decit de la 1000 kpa in sus la temperaturile astea. Link to comment
DGT Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Adevarul este ca iti trebuie multa rabdare sa-i citesti posturile,dar acuma si tu,nimeni nu este perfect. am inteles ca nu ii baga deloc,desi se aude cupland! Link to comment
Miste_R Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Azi am observat ca mocheta de sub covorasul din locul din dreapta fata,e umeda. Fenomenul apare in mod sigur de la AC,de fapt, de la apa rezultata din condes, care am impresia ca nu se scurge numai sub masina ci si in masina. Dar de ce,asta-i intrebarea... Sa fie doar de la furtunul de scurgere, posibil infundat? Adevarul e ca nici nu pot sa ajung la el ,ca sa-l sa verific,e pozitionat destul de nasol. Antigelul e la locul lui,asa ca doar ac-ul mi-a ramas pe lista. Link to comment
Miste_R Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 (edited) Am juma' de mana "fripta"(deh,m-a apucat harnicia dupa ce am ajuns in parcare) dar a meritat. Neneorocitul ala de furtun, nu numai ca era plin de jeg pe interior, dar se mai si subtiase la capatul de evacuare, de abia mai picura apa. Cand l-am strans s-a format o adevarata balta sub masina. L-am curatat,i-am taiat capatul cu problema si sper ca acum e ok. Ps.merci ovi! Edited July 16, 2007 by Miste_R Link to comment
Amentys Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 C18SED este un motor din familia II daewoo si a fost pus pe chevrolet nubira.In principiu este acelasi motor ca cel de original de leganza de 2l numai ca este de capacitate cilindrica mai mica. Revin cu niste chestii legate de motor. Motorul are factura , totul in regula. E luat chiar de la daewoo, din "curtea" lor, de pe un chevrolet lacetti (nubira) ce a fost rasturnat. Am fost zilele astea la R.A.R., in judetul Neamt, sa il omologhez. Din pacate, acolo m-a preluat un inginer al dreq de indaratnic. Parca vroia cu tot dinadinsul sa nu imi treaca motorul in acte . Din prima m-a luat cu chestia ca cica ar fi auzit el pe undeva, ca a vazut pe net ca cineva si-a montat un motor de acest tip (C18SED) si ca nu trecea testele pentru noxele de euro 2(adica a fost declarat non-euro ), dar in acea perioada nu se tinea cont si a fost omologat. Am luat foc pe loc. I-am tot zis ca motorul are cel putin euro 2, daca nu chiar euro 3, dar el nu si nu, asa a auzit si e imposibil de omologat pe euro 2. Si de aceea a trimis o "intrebare" la Bucuresti, iar acestia i-au trimis raspuns ca NU ( se poate omologa doar dupa ce trece testul dinamic - vreo 20 de mil). Test dinamic ce se face doar la...BUCURESTI ( adica la cei care i-au trimis raspunsul,cica). Raspuns care a fost primit in 20 de min ( dupa ce chiar narodul asta din Neamt mi-a zis ca dureaza intre 2h-24h). Nu mai zic ca a scris el pe o foaie, cu pixul : "NU se poate omologa...bla ...bla ..bla"( deci nu am vazut nici un fax primit de la Bucuresti). Si am mai dat si 400 de mii la sfarsit pe "consultanta"( nici macar nu mi-a zis ca ar costa ceva). Va mai zic acest test dinamic reprezinta doar masurarea noxelor, de la 0-80 km/h. Sunt si eu curios : oare un motor putin diferit de cel de leganza, luat de pe un lacetti dupa 2004 chiar nu indeplineste criteriile euro 2 (macar) ? Chiar nu "poate" mai mult de euro 0 ? Si gata ? Punct ? NU se poate omologa ??? Ori e ceva putred la mijloc, ori ala vroia un "comision" GRAS. Mai precizez ca inainte de a merge la RAR, am fost intr-un service (ca sa nu am surprize) si mi-au verificat noxele, iar diagnoza a iesit ok ( chiar cu racordul flexibil vechi, rupt). L-am intrebat pe inginerul din service-ul respectiv ( un tip corect si respectabil) daca voi avea vreo problema la RAR. Raspunsul lui : " Nici vorba ! " Asta e. Saptamana viitoare ma duc la Suceava, cu fostul proprietar (plus ca are si el ceva cunostinte la RAR-ul de acolo) si sper sa rezolv. Daca aveti ceva sfaturi sa imi dati, le voi citi cu placere. Va rog sa va dati si voi cu parerea : motorul de pe lacetti e euro 0 sau nu ? P.S.: Daca aveam mai mult timp si bani, ii faceam reclamatie lu' ala de la RAR Neamt. Nu se poate sa primesc niste raspunsuri "de pe pereti". Dar, deocamdata, nu imi pun mintea cu prostii !! Link to comment
ovi_jer Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 C18SED este non euro.X..Sed este este euro 2 si T..SED este euro 3-4. Link to comment
Amentys Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Pai si daca e non-euro cum de este montat pe chevrolet nubira/lacetti ? Lacetti nu are euro 2 sau 3 ? Sincer, nu prea inteleg.. Totusi, se fabrica dupa 2001... Link to comment
ovi_jer Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Depinde pentru ce tara era destinata masina de pe care s-a luat motorul. Link to comment
Amentys Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Sa inteleg ca lacetti-ul de pe care a fost luat motorul montat in prezent pe masina mea nu era destinat/ inmatriculat in Romania ? Cu toate astea, noxele au iesit conform euro 2 la acel service, care mai este si statie ITP. Asta inseamna ca motor non-euro + catalizator specific euro 2 = euro 2 ? Sau asta vor decide doar RAR Bucuresti prin testul dinamic ? Link to comment
ovi_jer Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 In mod sigur nu pentru romania pentru ca la noi nu putea fi inmatriculata. Link to comment
maryohk Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 (edited) salutare... am si o problema la leganza mea... dupa pornirea motorului se instaleaza martorul check engine dak opresc motorul se stinge dupa aproximativ 5 min de la pornire apare din nou...motorul functzioneaza aproximativ bine...ce ma sfatuitzi... Multumesc anticipat.!!! Edited July 29, 2007 by Mircea Nu mai folosi limbaj irc. Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie. Link to comment
tolin Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 (edited) O scanare, sa aflam codul de eroare, ca sa nu punem de un pariu. Edited July 29, 2007 by tolin Link to comment
Miste_R Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Vestea buna e ca un catalizator de leganza arata si comporta impecabil la 177k km. Pt ca aveam un scartait la pornirea la rece si-n turatie(uneori),am fost la un service daewoo...verdictul catalizator "praf". Destul de abatut m-am dus la Pilot service sa-mi scot catalizatorul si sa pun ceva de la Borla in loc... L-au dat baietii jos,s-au uitat la el...ceramica aia e la locul ei,nu e sparta ,la fel si sitele,deci nu misca nimic prin el Scartia tabla de pe el,cu rol de protectie.Dat tabla jos,pus la loc si gata... Deci, economie de vreo 15-17 milioane... Pe undeva imi pare rau ca voiam sa vad cum 'fuge" fara catalizator,insa... Link to comment
Mircea Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Daca tot ai ajuns acolo, trebuia sa faci un inlocuitor de catalizator, cum ti-am zis, iar pe-asta de e valabil sa-l pastrezi pentru ITP Si vedeai si cum fuge fara catalizator. Link to comment
Miste_R Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Pai eu asta am vrut sa fac,dar inlocuitorul de catalizator,insemna o teava pusa acolo,iar cei din service au spus ca o sa urle evacuarea mai tare... asa ca am renuntat. Oricum luna asta trebuie sa fac itp-ul...dupa .. Link to comment
Mircea Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Nu ti-am aratat cum fac ale mele nu? Si nici pe ale lui Ovi_jer nu le-ai auzit? Dupa parerea mea, dupa GPL, aceasta este a doua investitie de facut la Leganza. Au motoarele astea o rezonanta o nebunie! Oricum, daca schimbai catalizatorul in primul service in care ai fost, te tapeai... Link to comment
Miste_R Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 (edited) Da,nu stiu de cate motive mai am nevoie sa ca sa renunt la ei.(la service-ul asa zis autorizat dw) Cand ne intalnim pt diagnosticare,o sa aud cu urechile mele cum suna. Oricum azi eram singurul de pe acolo care isi punea catalizatorul la loc,restul celor prezenti nu stiau cum sa le mai dea jos si sa puna evacuari care mai de care mai directe.. ) Edited August 10, 2007 by Miste_R Link to comment
Wolfman Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 (edited) Maine la 9.30 sunt programat la PilotAuto Bucuresti pentru montaj traseu de evacuare Borla; daca cineva din zona are chef de cascat gura la lucrare si de baut niste bere NA sau suc, il astept acolo. Edited August 10, 2007 by Wolfman Link to comment
Miste_R Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Daca nu eram programat la o shimbare de parbriz,la aceeasi ora,tocmai in capatul celalalt al Bucurestiului,veneam cu placere! La naiba,inca o sansa ratata sa aud o Leganza cu Borla! Link to comment
Mircea Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Maine la 9.30 sunt programat la PilotAuto Bucuresti pentru montaj traseu de evacuare Borla; daca cineva din zona are chef de cascat gura la lucrare si de baut niste bere NA sau suc, il astept acolo. Lasa statia deschisa in 22! S-ar putea sa ne auzim, depinde la ce ora plec. Vii pe Urziceni sau pe Ploiesti? Link to comment
Wolfman Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Pe Urziceni, e drumul cel mai scurt. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now