Mircea Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Vezi ca baietii la Pilot vin pe la 10, 10 fara-un sfert cel mai devreme. Eu am stat vreo 45 de minute sa-i astept. Maine am si eu drum spre Slobozia, asa ca tine statia deschisa, poate ne gasim pe traseu. Din pacate nu stiu exact la ce ora o tai, ca e in functie de ora la care se trezeste Steff. Link to comment
Wolfman Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Fost, montat evacuarea (de la racordul flexibil), sunet demential si schimbare semnificativa de comportament (pe turatii mici parca da un pic in nas, insa de la 2000 in sus accelereaza mai ferm), la 5000 de ture insa face ca MIG-ul in fortaj, oricum sunt foarte incantat de achizitie (catalizatorul era impecabil, tinand cont ca merg pe gaz si masina vede des turatii mari.) Mi-am montat si un set de xenoane BOSCH (garantie 2 ani). Link to comment
Wolfman Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 1140 RON evacuarea, 650 RON xenoanele. Link to comment
Miste_R Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Am facut azi ITP-ul. Noxele au iesit la valoarea minima(!super!),si asta in conditiile in care peste 2k km, trebuie sa schimb uleiul. Doar o mica "problema" cu raportul fortei de franare,pe fata franeaza mai bine la roata din stanga,iar pe spate la roata din dreapta..deci se compenseaza Oricum banuiesc ca se pot regla,deci nu e ceva foarte grav.. Link to comment
ovi_jer Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Cand ai schimbat ultima data lichidul de frana?Dezechilibrul il ai intre circuitele in diagonala. Link to comment
Miste_R Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Anul trecut,prin luna mai,o data cu schimbarea cilindrului de la ambreiaj.Ce-i drept nu stiu ce tip de lichid(DOT) s-a folosit. Daca e posibil sa fie din cauza lui,il schimb cu o marca mai buna. Link to comment
Salex Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Leganutza mea nu are ABS, insa cred ca lucrurile sint oarecum similare si in cazul ABS. Din pompa de frina la mine ies doua counducte care intra in mecanismul (piesa) care formeaza circuitul de frinare in X (diagonala). Intrucit presiunea la iesirea din pompa de frina este aceeasi, parerea mea e ca ai o problema in circuitul roata dreapta fata - roata stinga spate. Eu unul cred ca problema se datoreaza existentei de aer in circuitul respectiv, aer care poate sa fi aparut din cauza lichidului de frina. Nu stiu cit de recomandabil este insa masina mea s-a simtit excelent cu un lichid de frina sintetic, Castrol, DOT4, luat de la Metro la bidonase de 0,25l. In urma cu aproape 2 ani l-am inlocuit cu Agip DOT 5.1 insa, de departe, Castrol s-a comportat mai bine. Link to comment
blue77max Posted September 1, 2007 Share Posted September 1, 2007 Problema cu masina...Legnza cdx 2002. NU mai trage bine motorul si se opreste la plecare de pe loc daca nu o tin din acceleratie,si daca o turez eu mai tare si i au piciorul de pe acceleratie se accelereaza singura un pic apoi cade de tot si se opreste motorul. Prob asta a aparut cam de o saptamana. Am schimbat acum 2 zile filtru de benzina , bujile, si curatit diacul dau iacul nus cum se numeste , si tot face chestia asta. Ce sa fac? E pompa sau injectoarele? Si mai am o prob cu becul de la air bag se aprinde si sta aprins 2 zile apoi se stinge cateva zile... Link to comment
tolin Posted September 1, 2007 Share Posted September 1, 2007 Daca ai umblat la IAC, o procedura de Idle Learn se impune. Link to comment
Salex Posted September 1, 2007 Share Posted September 1, 2007 Becul de la Air Bag il am si eu aprins, dar stiu din ce cauza. Mi-a fost schimbat cuplajul cardanic de la directie (intr-un service Daewoo !) dupa care am observat becul aprins. Dupa lupte seculare (si citit manualul de service cu atentie) am dedus ca volanul a fost invirtit fara simt de raspundere dupa demontare cuplajului cardanic, motiv pentru care s-a rupt o dracie care alimenteaza airbagul. De fapt, alimenteaza airbagul si claxonul. Am demontat airbagul, am gasit jucaria, am lipit cu letconul ce se rupsese pe acolo. Acum claxonul merge, insa becul de la airbag nu se mai stinge. Daca deconectez airbagul de la volan, lucrurile par a fi Ok, becul se stinge, deci e clar de unde am problema. Poti incerca sa vezi macar de la care din airbaguri iti apare eroarea. Pentru airbagul din volan, undeva linga coloana de directie (dupa ce demontezi aparatoarea aia de sub volan) ai sa gasesti un conector galben, imposibil de ratat. Deconectarea/conectarea trebuie facuta cu grija pentru a nu declansa involuntar airbagul. Se pare ca e foarte sensibil la o variatie oricit de mica de tensiune. Un conector similar se gaseste undeva in spatele torpedoului, pentru airbagul din bord. Poate cine stie, ai un contact imperfect la unul din conectori si astfel iti rezolvi problema. Link to comment
blue77max Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Am curatit iacul acum merge bine, trage bine , dar dimineata face la fel.Nu se mai opreste motorul dar daca o turez un pic cade relantiul la vreo 400 cred. O sa ai dau jos injectoarele sa le bag pe testerul ala sa le curat. Problema cu airbagul am rezolvat o, am bagat pe test si dadea o eroarecare a fost eliminata acum e ok. Link to comment
klm Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Salut tuturor posesorilor de Leganze.De curand am cumparat o Leganza din 1999 model CDX ,neagra,in perfecta stare estetica si tehnica , pe care am dat 5800 E. Dar am o nedumerire legata de uleiul care acopera bujiile si fisele ,efectiv stau in ulei . Asa trebuie sau s-a scurs ulei acolo la efectuarea schimburilor de ulei . Am vrut sa verific starea bujiilor dar am renuntat nestiind de ce este uleiul acolo.As vrea un sfat de la cei care au mai intampinat asemenea probleme . Multumesc . Link to comment
Miste_R Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Pai cred ca e bine sa cureti si fisele si bujiile de ulei. Apoi verifica nivelul uleiului,sa nu fie prea mare,si apoi urmareste cu motorul mergand,daca ai ceva pierderi pe la busonul de umplere sau pe la vreo garnitura. In mod normal nu trebuie sa ai strop de ulei pe acolo... Link to comment
klm Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Multumesc . Asa am sa fac . Link to comment
Miste_R Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Cu placere! Oricum verifica in continuare subiectul pe forum,daca mai sunt si alte cauze posibile,vei primii sfaturi avizate de la persoane pe masura. S-o stapanesti si conduci sanatos! Link to comment
ovi_jer Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 klm@Uleiul la fise si bujii este de la garnitura capacului de la culbutori. Link to comment
mihaicalinescu Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Va salut pe toti! "> De curand sunt si eu posesorul unei Leganza frumoase, primele impresii sunt foarte bune.Din pacate, am cateva probleme de ordin tehnic(ABS-ul se se aprinde cateodata, ceva batai prin volan, cand dau in gropi) o sa merg cu ea la un service, pentru o evaluare mai amanuntita.O intrebare de ordin tehnic ar fi urmatoarea: de ce, daca in cartea masinii se da un consum mi xt de 7,2 %, masina cosuma aproape dublu? eu nu prea merg in oras, mai mult extraurban, dar, mi-a iesit un cosum de 9% in afara, aproape dublu fata de ce se spune in manual. este vreun "stil de mers" aparte pentru a realiza consumul de 5,8, sau, am ceva defectiuni la sistemul de alimentare, si daca da..care ar fi posibilele cauze? va multumesc anticipat, si scusa daca am fost off-topic, poate, dar, sunt nou aici, si sper ca voi fi iertat de data asta...am observat ca topicurile pe acest forum sunt destul de obiective si cu reguli clare. Link to comment
ovi_jer Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Dupa o revizie completa cu schimbarea filtrului de benzina,filtru aer,bujii,curatare iac si reset ecm poti incepe sa faci un calcul al consumului. Link to comment
greed Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Salutari toata lumea, O sa recunosc ca nu am citit toate paginile, dar chiar sunt multe. Sa intru in detalii: mi-am cumparat o leganza din 2000, am testat-o (nu am pus-o la calculator), a mers bine, am facut jumatate de Bucuresti in trafic/aglomeratie, am iesit pe centura unde i-am dat un pic de viteza si apoi pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Dupa aproximativ 5 km de mers, a inceput sa "scoata" niste sunete ciudate (metalice) cand o acceleram. Am oprit la o statie de benzina unde un baiat s-a uitat la ea si mi-a spus ca e posibil ca, curea de distributie sa fie uzata iar supapa sa bata in piston. Am mai mers cu ea cam 50 de km (numai cu viteza de 50 km/h) iar acum e in spatele blocului. Aveti ceva sfaturi pentru mine? Ce ar putea sa fie..Oricum, maine ma duc la reprezentanta Daewoo sa vad mai exact. Dar orice idee/sfat e bun/a venit/a. Mersi Link to comment
ovi_jer Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Cheama un mecanic de la daewoo sa o asculte fara a mai pleca cu ea de pe loc sau o mai accelera. Link to comment
greed Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) Pai nu prea stiu unde/ce sa sun. Si inca doua detalii: acest zgomot se diminueaza/dispare cand turatia e sub 1500 rpm si becul de ulei imi sta pornit mai tot timpul. Edited September 19, 2007 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Atunci e clar : ai probleme mari cu motorul daca s-a aprins martorul de presiune la ulei.Pusa pe platforma si la service cu ea. Link to comment
greed Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) . pls spune-mi ca glumesti. Edited September 19, 2007 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Nu mai cita mesajul anterior.Nu glumesc absolut deloc.Bataile sunt cauzate de lipsa ungerii cu ulei a ambielajului si a axelor cu came.Daca s-a circulat mult cu becul aprins o sa coste reparatia motorului mai mult deci masina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now