Morpheusst Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Salut...revin cu aceeasi problema. ...din pacate...mai mult de 180 nu mai merge iar, demarajul iar s-a modificat, in sens negativ)....am o intrebare, daca ma poate ajuta cineva: E posibil sa se fi stricat debitmetru de banzina, atasat pe rampa de benzina?(sa se fi infundat)? - 1 La ce foloseste surubul din imaginea pe care am pus-o? - 2 Data trecuta cand am fost la service mi-au gasit debitmetru infundat si l-au curatat ei cat de cat, dar ma gandesc ca s-o fi infundat iar...nici nu mai stiu ce sa mai zic...vreau parerea unuia care se pricepe la piesele astea doua...sa nu mai cumpar si altele degeaba, cum am facut pana acum... 1- debitmetru benzina 2- surub? ( nu stiu la ce foloseste) 3- rampa de benzina Va multumesc! Link to comment
Bimm3r Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Stagul nu-l reglezi decat cu interfata. Pe aceiasi zona de turatie ai probleme si pe benzina? Fisele, bujiile ce varsta au? Cu interfata a fost reglat. Fisele sunt noi, bujiile nu stiu de cand sunt, dar merg bine pe benzina. Masina merge perfect pe benzina. Link to comment
Mircea Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Pe gaz cea mai mica imperfectiune electrica duce la rateuri si mers neregulat. Am patit-o si eu mergea ok pe benzina, pe gaz la accelerari violente dadea rateu. Am schimbat fisele si facea la fel. Apoi am schimbat bujiile si totul a reintrat in normal. Bujiile erau ngk-uri si aveau sub 5000 km ... Link to comment
andreib Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 E posibil sa se fi stricat debitmetru de banzina, atasat pe rampa de benzina?(sa se fi infundat)? - 1La ce foloseste surubul din imaginea pe care am pus-o? - 2 Data trecuta cand am fost la service mi-au gasit debitmetru infundat si l-au curatat ei cat de cat, dar ma gandesc ca s-o fi infundat iar...nici nu mai stiu ce sa mai zic...vreau parerea unuia care se pricepe la piesele astea doua...sa nu mai cumpar si altele degeaba, cum am facut pana acum... 1- debitmetru benzina 2- surub? ( nu stiu la ce foloseste) 3- rampa de benzina Va multumesc! Leganza nu are nici un debitmetru pe benzina. Ce ai indicat tu la pct 1 este regulatorul de presiune al rampei de injectoare si nu are cu ce sa se infunde. Ala ori merge ori ba. Se verifica cu ajutorul unui manometru special montat pe rampa la stututl mascat de capacelul din pct 2. Daca ramane blocat regulatorul o sa ai consum maaaaare si demaraj miiic. Nu ai ce sa repari la el, il arunci si cumperi altul ca nu e o avere. Link to comment
Salex Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Sugestie: Scoate furtunasul ala alb care intra in regulator si incearca sa sufli in el. In mod normal, regulatorul functioneaza pe baza vidului (depresiunii) creat sub clapeta de acceleratie: depresiune mai mare inseamna mers mai turat (cilindrii halesc mai mult ) => necesar mai mare de benzina => regulatorul ar trebui sa inchida proportional returul din rampa de injectie pentru a mari presiunea in aceasta si a alimenta cu mai mult combustibil injectoarele. Daca cumva tu ai orificiul de sub clapeta infundat (este f. f. mic) cu vapori de ulei sau alte dracovenii (la mine am vazut cindva asa ceva), posibl ca vidul sa nu fie transmis cum trebuie la regulator => cind e nevoie de presiune mare in rampa, regulatorul nu "sesizeaza" acest lucru si permite benzinei sa se intoarca in rezervor prin retur => cilindrii nu sint alimentati cum trebuie => lipsa de demaraj si o viteza maxima nu tocmai grozava. Daca prin furtunasul indicat poti sa sufli ... atunci e foarte posibil ca regulatorul sa fie defect. Link to comment
Bimm3r Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Unde gasesc si eu sa cumpar grila fata pt. leganza ? Link to comment
Morpheusst Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 (edited) Salut! Multumesc pentru raspunsuri . Regulator presiune mi-au zis la magazinul de unde am si cumparat piesa acum ceva timp, debitmetru de benzina mi-au zis cei de la service, mi-au zis ca e corect "debitmetru".....de aceea asa am scris si eu...ok...deci piesa o am de ceva timp, cam o luna.Nu am avut timp sa ma duc la service...cred ca am sa merg luni. Mie mi s-a zis ca este infundat, are o sita la partea care intra in rampa de injectie iar la mine sita aceea era foarte murdara cu "mazga", ceva foarte negru, sper ca de la el sa fie consumul mare, demaraj prost si viteza maxima mica. Apropo si bujiile le am foarte negre, semn ca arderea nu e completa. Va multumesc inca odata! Edited December 3, 2007 by Morpheusst Link to comment
Salex Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Foarte ciudata mizeria in locul ala ... eu nu prea inteleg de unde poate fi, chiar sint curios Singura explicatie pe care o gasesc ar fi un filtru de benzina neschimbat la timp sau cu defect de fabricatie la care s-a spart hirtia de filtru si a permis trecerea mizeriei. In cazul asta, stau si ma gindesc la injectoarele tale ("> ... Se explica de ce alea vechi pe care le-ai curatat s-au infundat in 2-3 saptamini si, mai nasol, banuiesc ca si cele noi au sau or sa aiba aceeasi soarta. Cred ca nici nu era cazul sa le schimbi ... Am profitat de zilele frumoase din weekend pentru a face ultimele pregatiri de iarna pentru masinuta. E drept ca inca nu am apucat sa-i pun anvelopele de iarna, dar urmeaza. Cea mai buna chestie este ca am inlocuit unul din tampoanele de motor de care v-am povestit cu cel vechi pe care, din fericire, nu l-am aruncat. Ca prin minune, nu mai am absolut nici o vibratie in habitaclu la nici un fel de regim de turatie, stare de fapt la care i-am cam dus dorul de o luna si jumatate incoace. Nu se mai aude nici un zgomot parazit, cu exceptia esapamentului din mijloc care e putin obosit. Daca stau bine sa ma gindesc, atit catalizatorul cit si toba mediana implinesc in curind 100.000 km, le inteleg si pe ele Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 (edited) Salut! Multumesc pentru raspunsuri . Regulator presiune mi-au zis la magazinul de unde am si cumparat piesa acum ceva timp, debitmetru de benzina mi-au zis cei de la service, mi-au zis ca e corect "debitmetru".....de aceea asa am scris si eu...ok...deci piesa o am de ceva timp, cam o luna. Se numeste regulator presiune rampa injectoare si are rolul de a mentine presiunea de 2,8-3,2 bari cu motorul in sarcina si pe relanti sau frana de motor datorita vacumului trebuie sa scada presiunea cu 0,2-0,7 bari.Apar probleme foarte rar la acest regulator si se manifesta prin faptul ca nu mai deschide deloc sau a ramas complet deschis.Se testeaza la presiunea pentru a vedea daca lucreaza in limita valorilor normale si nu se schimba de dragul a fi schimbat.Lipsa vacumului la acest regulator afecteaza debitul de benzina pe relanti si frana de motor si nicidecum in sarcina. Faptul ca bujii sunt negre indica faptul ca amestecul este prea bogat cauzat : bujii cu clasa termica neadecvata,filtru aer infundat,sonda lambda defecta,depresiune galeria admisie incorecta sau furnizata incorect.Toate acestea se verifica pe tester pentru a localiza defectul. Edited December 4, 2007 by ovi_jer Link to comment
chiper_dan Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 multumesc lui Dzeu ca momentan e ok . Nu mai are nici un simpton , doar merge oricum la 180 vibreaza toata si nu stiu de ce , mai ales volanul .Cred ca e de la caset ade directie care cica are joc si tre schimbata , in rest merge bine . Celputin asa cred eu .Ca i-am facu techilibrarea la roti si geometria. Daca aveti vreo caseta de directia sh si sa fie si buna dati-mi de stire .Oricum nu arde mai merge si asa. Aaaaa si inca ceva am observat ca lipseste ceva la parasolarele ambele cand le dau in jos nu se mai aprinde lumina doar daca fac eu contact cu o cheie nu stiu ce este rupt si daca gasesc piesa la magazin .Astept sfaturi si pareri Multam fain Link to comment
Morpheusst Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 In fine...am pus-o pe tester la vre-o 3 service-uri si tot timpul a iesit foarte bine pe tester...astazi am verificat bujiile si de cand am schimbat injectoarele lucreaza bine(erau putin negre la baza, dar electrodul era ok)....bujiile nu stiu ce clasa sunt, am cerut de leganza si pe alea mi le-a dat, mai mult nu am avut ce face Filtru este foarte bun, m-am gandit la asta si am mers vre-o 5 km fara el, sa vad daca este vre-o diferenta si merge exact la fel( in plus, e nou) , sonda lamba este noua...nu cred ca am facut cu ea mai mult de 1500 km(si la asta m-am gandit). " depresiune galeria admisie incorecta sau furnizata incorect " - imi poti spune unde gasesc un service care sa se priceapa bine la daewoo, poate o fi de la asta...ce sa mai zic... Ce bujii se folosesc la leganza si se gasesc la magazine?(cu astea ultimele am facut cam 2500 km, cu bosch-urile din inainte tot asa) Pe tester mi-a iesit ca alternatorul nu scoate tensiune corecta...13.2-13.7v, poate influenta asta cu ceva? Multumesc! Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 (edited) 1.Verifica bujiile daca sunt : Bosch FLR8LDCU 2.Tensiunea afisata de scaner este cea care ajunge la ecm.Tensiunea reala se citeste la bornele bateriei cu un multimetru. 3.Cand mergi la service pune-o iar pe tester si urmareste ca : Valoarea IAT sa fie +5-10 grade fata de temperatura exterioara Valoarea MAP sa fie intre 28-34 Kpa Valoarea CTS sa fie de 85-90 grade Durata de injectie 1,6-2 ms Integrator sonda lambda 128 unitati Valoarea sonda lambda : variaza 0,2-0,8 mV Edited December 4, 2007 by ovi_jer Link to comment
Morpheusst Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 (edited) Unele le stiu fara sa pun tester-ul...le-am retinut...tu ai cumva service de te pricepi asa bine? Daca ai lasa-mi si mie numarul tau de tel si adresa sa vin si poate rezolv problema la tine! -bujiile sigur nu sunt bosch, sunt champion, -durata injectiei 2.2-2.3 (injectoare noi, originale daewoo), -valoarea sondei 0.1-0.9 (sonda noua, originala daewoo), -senzor clapeta acceleratie 0.57 mV (senzor nou, original daewoo). Cam atat...lasa-mi adresa (daca ai service sau ma poti ajuta altfel) pe PM. Multumesc mult!!! Edited December 4, 2007 by Morpheusst Link to comment
alex_1984) Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 (edited) salutare "> sunt nou pe aici mi se acorda sansa de a imi cumpra si eu o leganza din 2000 cu cutie automata cu pretul de 3500de euro ce sfaturi imi dati si mie ? avand in vedere ca aceasta a fost masina de birou si nu a fost prea alergata prin buc ( am uitat sa precizez ca masina este full option )raman dator de inca odata va salut sper sa nu fiu prea insistent dar daca se pricepe cineva sa imi raspunda si mie cat mai curand ca daca e de bine sa nu o pierdmerci Edited December 5, 2007 by Wolfman citare integrala a mesajului anterior Link to comment
Amentys Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 (edited) @alex_1984) - Cel mai bine ar fi sa citesti intreg topicul despre Leganza. Iti vei forma o parere despre avantajele masinii, intretinere, probleme s.a.m.d. Sincer, daca e in stare buna, cum zici tu, s-ar merita sa o cumperi, chiar daca are cutie automata. Dar daca acea masina are peste 350.000 de km si nu a fost intretinuta cum trebuie, n-o lua. Iti va face numai probleme. Am o banuiala ca proprietarul lasa atat de mult la pret din cauza ca are probleme mari cu ea. Pe langa acest fapt, Leganzele (si nu numai) cu cutie automata consuma cu cel putin 2-3 litri de benzina in plus. Mai depinde si de numarul de km pe care il faci lunar. Sunt multe de spus; de aceea trebuie sa te informezi cat mai bine, folosind forumul si gasind subiectele care te intereseaza (preturi piese, aspecte ce trebuiesc urmarite la achizitionarea unei masini - interior, exterior, motor, zgomote etc). Daca mie mi s-ar pune pata pe o Leganza ieftina si bine intretinuta (revizii efectuate la timp, fara accidente, km putini), as cumpara-o si as pune o cutie manuala s-h. Nu ar costa mai mult de 500 E intreaga operatiune. Apoi as monta o instalatie GPL... si astfel m-as alege cu o masina excelenta, fara sa depasesc 5000-5500 euro. Edited December 5, 2007 by iulian19 Link to comment
av_iacobescu_marius Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Va salut pe toti, De aproximativ doua saptamani sunt proprietarul unei leganze si sunt placut impresionat de calitatile acestei masini raportandu-ma la pretul ei - 5700EUR. Masina a fost cumparata la recomandarea unui prieten care este sef de service si care stie masina de cand a fost cumparata garantandu-mi ca cei aproape 70 000 de km sunt reali si ca masina a fost intretinuta. Am insa doua probleme 1 inchiderea centralizata nu functioneaza din telecomanda cu toate ca se aprinde ledul 2. cand ploua nu se dezaburesc geamurile. Totodata va solicit sa-mi recomandati o modalitate de intretinere a tapiseriei din piele si alte operatiuni preventive pentru toate componentele masinii.. Va multumesc. Link to comment
ovi_jer Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Ai verificat sigurantele?Inchiderea centralizata nu merge nici cand inchizi-deschizi cu cheia? Link to comment
Salex Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Nu-ti dezabureste geamurile nici daca pornesti A/C ? Momentan eu nu mai am A/C si cu toate astea geamurile sint dezaburite destul de rapid dupa ce motorul se incalzeste. Valabil pentru ploaie abundenta si 2 persoane in masina Link to comment
ovi_jer Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Geamurile aburite pot fi de la filtrul de polen foarte murdar . Link to comment
alex_1984) Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Geamurile aburite pot fi de la filtrul de polen foarte murdar . inca astept sa ma sune baiatul cu masina si atuci nu veti mai avea loc sa scrieti nimic de mine ) Link to comment
av_iacobescu_marius Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 (edited) Cand inchid cu cheia imi merge inchiderea centralizata, nu merge nici alarma si nici inchiderea, am uitat sa precizez,o sa verific sigurantele. Am gasit solutia pentru dezaburire - pornesc ventilatia fara a/c la o temeperatura mai scazuta. Inainte dadeam caldura la maxim - logic ca mi se abureau geamurile foarte tare(unde nu-i cap vai de... masina). Oricum va multumesc. Nu mi-ati dat niste sfaturi pentru intretinerea optima a autoturismului (inafara de cele existente in cartea de folosire a masinii). Pentreu cine doreste aceast manual pot sa-l ajut. Toate cele bune. Geamurile aburite pot fi de la filtrul de polen foarte murdar . Cat costa un astfel de filtru si de unde ma sfatuiti sa-l cumpar? Edited December 6, 2007 by ovi_jer Foloseste functia cautare pentru alte informatii Link to comment
ovi_jer Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 (edited) De ce ar mai fi nevoie de alte sfaturi daca nu ai schimbat nici ce se specifica in manual la revizii? De la orice magazin daewoo poti cumpara acel filtru. La o masina sh este nevoie de o revizie completa cu schimbarea : bujiilor,fiselor la bujii,ulei,antigel,filtru ulei,filtru benzina,filtru aer motor,filtru polen climatizare cat si o revizie completa a sistemului de franare care sa cuprinda si schimbarea lichidului de frana.Nu cred ca mai este cazul sa mentionez de cureaua de distributie,role si intinzator. Daca inchiderea merge din cheie atunci ai probleme la alarma si nu la inchiderea centralizata. Edited December 6, 2007 by ovi_jer Link to comment
Salex Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Am gasit solutia pentru dezaburire - pornesc ventilatia fara a/c la o temeperatura mai scazuta. Inainte dadeam caldura la maxim - logic ca mi se abureau geamurile foarte tare(unde nu-i cap vai de... masina). Curios ... la mine este exact invers Link to comment
EM!L Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Subscriu. Cred ca la marea majoritate a masinilor e asa. Link to comment
av_iacobescu_marius Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 De ce ar mai fi nevoie de alte sfaturi daca nu ai schimbat nici ce se specifica in manual la revizii? De la orice magazin daewoo poti cumpara acel filtru. La o masina sh este nevoie de o revizie completa cu schimbarea : bujiilor,fiselor la bujii,ulei,antigel,filtru ulei,filtru benzina,filtru aer motor,filtru polen climatizare cat si o revizie completa a sistemului de franare care sa cuprinda si schimbarea lichidului de frana.Nu cred ca mai este cazul sa mentionez de cureaua de distributie,role si intinzator. Daca inchiderea merge din cheie atunci ai probleme la alarma si nu la inchiderea centralizata. Multumesc mult. O sa ma duc sa vorbesc cu prietenul care mi-a recomandat masina sa vad cand s-au schimbat ultima data filtrele si distributia. Stiu ca uleiurile au fost scimbate cu cateva luni in urma si de atunci nu s-a facut decat cateva sute de km. Am verificat si eu uleiurile si par a fi in buna stare - sunt de culoare galbena. Intradevar ar trebui sa schimb distributia dar am inteles ca se schimba la 80 sau 90 de mii(masina are acum 69700) Revin cu intrebarea referitoare la intalnirea de joi seara, unde are loc? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now