Bimm3r Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 Salut, cum scap si eu de problema cu "datul in nas" atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie? Face la fel si pe GPL si pe benzina, uneori de in nas si de 5-7 ori cand ridic piciorul mai brus de pe acceleratie, si uneori si cand schimb a 2-a viteza, daca nu o tin din ambreiaj face urat. Ce trebuie sa ii schimb sa nu mai faca asa? Au inceput sa se planga si pasagerii de inconvenientul asta. Link to comment
smailmiami Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 Pai probabil ar trebui sa te asiguri intai ca ai consumabilele in stare buna ... fise, bujii, filtre de aer si benzina ... Link to comment
Bimm3r Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Fisele de la bujii sunt englezesti si nu le-am schimbat de 25.000km ca si filtrul de benzina, iar cel de aer l-am schimbat acum 12.000km Link to comment
smailmiami Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Filtrul de benzina e acelasi cu ala de Matiz. Aiputea sa ilschimbi, desi nu e de la el. fisele ai putea cel putin sa le masori cu un multimetru sa vezi daca mai sunt bune. Link to comment
Bimm3r Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Explica-mi si mie cum le masor cu multimetrul si le masor. Link to comment
Salex Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 (edited) Intrebare pentru Ovi_jer in special : un amic trebuie sa schimbe cuzinetii de biela la o Leganza. Motorul nu e demontat inca, probabil o vom rezolva impreuna, dupa ce trecem de primul hop. Poti sa imi spui dimensiunea cuzinetilor de biela pentru Leganza cu motor de 2L ? Cind am desfacut motorul meu nu am tinut cont si nici nu i-am masurat insa acum la un magazin de piese am fost intrebati : 19mm sau 20mm ? Omul vrea neaparat Kolbenschmidt iar in catalogul astora nu e precizata clar dimensiunea ... Cei de la magazinele Daewoo nu vor sa ne ajute . Multumesc anticipat. Edited August 14, 2008 by Salex Link to comment
smailmiami Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 (edited) Probabil diferenta asta apare daca se pune problema de cuzineti de reparatie sau standard ca altfel nu prea are de unde. Explica-mi si mie cum le masor cu multimetrul si le masor. Dai multimetrul pe 20k ohmi si masori rezistenta. O valoare normala ar trebui sa fie mai mare de 4 (80k ohmi) si mai mica de 7-8 (160k ohmi). Edited August 14, 2008 by smailmiami Link to comment
Salex Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 Probabil diferenta asta apare daca se pune problema de cuzineti de reparatie sau standard ca altfel nu prea are de unde. N-are nici o legatura, e vorba de latime nu de grosimea cuzinetilor. Link to comment
smailmiami Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 N-ai specificat asta ... Link to comment
Salex Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 Zau asa ... ai vazut multi cuzineti cu grosimea de 20mm ? E o chestie de finete, de asta i-am si adresat intrebarea lui ovi_jer, pentru el informatia era mai mult decit suficienta Link to comment
ovi_jer Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 Cauti informatii pe care nimeni nu poate sa ti le ofere Cei standard au o singura dimensiune si codul lor este : 92028817 STD Mai exista la comercializare inca 2 cote : 92028818 U/S(0,25 mm) 92028819 U/S(0,50 mm) Link to comment
smailmiami Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 Zau asa ... ai vazut multi cuzineti cu grosimea de 20mm ? E o chestie de finete, de asta i-am si adresat intrebarea lui ovi_jer, pentru el informatia era mai mult decit suficienta Ok. Sper sa te lamureasca ovi_jer. Link to comment
Salex Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Multam de info, in cazul asta o sa abordam problema in modul clasic : desfacem si masuram. O sa postez si aici dimensiunea pentru cei care se vor mai intilni cu problema asta. Link to comment
Salex Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 (edited) Cind nu am ce face ... ma apuc sa mai desfac cite ceva la masina. Astazi, in particular, am vrut sa vad cum arata cureaua de distributie si anexele la cca 8.000km de la montaj. Pina la urma, face fiecare ce vrea cu timpul liber, nu ? Bun, nu pot sa spun cit de inspirat am fost astazi, dupa ce am dat jos protectia anti-parf, sub cureaua de distributie am gasit o BUCATA din ROLA INTINZATOARE, mai exact acea bucata pe care este inscriptionat gradul de intindere/uzura al curelei. Va anexez niste poze, nu sint prea grozave insa va puteti face o idee. Practic la orice groapa putea fi distrusa cureaua si tot ce decurge de aici. Precizez ca acelasi tip de rola (producator/reper) am folosit si la schimbul anterior si a functionat 55.000 km fara probleme. De data asta a cedat inexplicabil dupa mai putin de 8.000 km. Dupa parerea mea este un evident defect de fabricatie. Nu am strins-o prea tare. Rolele de ghidaj (INA) sint (din fericire) in stare perfecta. La fel si cureaua de distributie (Lemforder). Evident ca o sa o schimb in garantie, daca intimpin dificultati, ii sparg toate geamurile de la magazin ceea ce nu cred ca va fi cazul. Am postat pozele dintr-un singur motiv : si cu piese noi (si bune, teoretic) exista riscuri. Nu riscati cu piese no-name sau reutilizate ! Edited August 17, 2008 by Salex Link to comment
Salex Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Revin cu informatii despre cuzinetii de biela de Leganza. Astazi i-am dat jos si masurat, anexez niste poze. Dupa cum se vede, latimea cuzinetilor de biela este de 19mm (19,2 pe sublerul meu). Dupa ce am descoperit Duminca intinzatorul ala distrus, m-am suparat si am desfacut Leganuza mea . Cuzinetul din imagine este reper GM produs, daca nu ma insel, de Holden. Are cca 8.000km si cred ca s-a comportat f. bine pina acum. Link to comment
chiper_dan Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 salutatre domnilor , maine trebuie sa schimb toba mijlocie si toba inferioara, ,ar mai trebui sa schimb senzorul ABS fata stanga si arcurile pe fata plus uleiul . Cam scumpa toata afacerea dar sper sa merite. inca o noutate surprinzatoare am reusit performanta de a face 400 de km cu ...24 de litri de benzina . Aproxinativ viteza medie cred 90 km la ora . in rest ce sa zic o fi ea frumoasa dar...mi s a cam luat de Leganza. numai bineeeee!!!! Link to comment
Salex Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 @chiper_dan : Mai ... imi face impresia ca tu nu te plingi de masina, tu o lauzi . Ce ar putea sa te nemultumesca la un consum de 6L/100 pentru o masina cu gabaritul si motorul ei ? Daca mai zici ca ai folosit si A/C, deja imi vine sa cred ca ai gresit cifrele ... Link to comment
smailmiami Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Greu imi vine sa cred ca a luat doar 6 la suta ... Link to comment
Salex Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 In 2003, dupa o rectificare de chiulasa si supape + curatare tot ce trebuie, am facut un drum in 4 persoane la schi, cu tot echipamentul necesar. Pe traseul Bucuresti-Sinaia si retur, in luna Martie, mergind cvasi-constant si cu un maxim de 100km/h, mi-a luat fix 6,23l/100. Link to comment
Miste_R Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Dupa 500 km parcursi cu Monroe,ma declar multumit.Sunt foarte "soft",fara zgomote la denivelari sau gropi si fara dinti clantanind Daca ar si rezista macar pe jumatate cat coreenele originale,ar fi si mai grozav!(Salex- musca-te de limba ca stiu ce ai sa zici) Link to comment
Salex Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 :-$ Sper sa ai tu mai mult noroc si gata, eu nu mai zic nimic . Daca nu ti-ai rezolvat problema cu bieletele pentru spate, da-mi un PM, ti-am gasit ceva. Link to comment
Miste_R Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 S-a rezolvat,multumesc Problema a fost doar la cea din stanga spate,rezolvata cu flexul,cateva chei rupte,un tub de degripant si multe referiri la "parintii" ei. Le-am schimbat pe amandoua. Pt binele mecanicului o sa le mai gresez din cand in cand. > Link to comment
Salex Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 (edited) Pentru ca am fost intrebat in multe rinduri unde se afla busonul de verificare al nivelului de ulei din CV manuala de Leganza, azi am reusit sa fac niste poze. Iata-le : PS: E o chestie pur informativa, cu cutia montata accesul la acel buson este imposibil. Edited August 24, 2008 by Salex Link to comment
smailmiami Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Tu toata ziua o desfaci. Zi-mi si mie cum se comporta Kayaba pe fata, te rog frumos. Link to comment
Salex Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 E hobby, ce vrei . Daca am senzatia ca aud vreun zgomot suspect la motor, a doua zi e desfacut. Dupa faza cu intinzatorul de curea distributie rupt ... sint si mai pornit. Kayaba am varianta pe ulei si sint extrem de multumit de ele. Masina sta f. bine atit pe viraje cit si la viteza mare. Arcurile sint cele de Leganza stock, fara nici o modificare. Inainte am avut Monroe gri dar Kayaba sint cu mult peste. Tot Kayaba am si pe spate insa am facut o usoara modificare inaltind putin suspensia. Una peste alta, nu am nimic de reprosat amortizoarelor, fie ca am mers pe drumuri de munte, fie pe autostrada, fie pe cimp am avut tot timpul o senzatie placuta de siguranta. De mentionat ca, la capitolul suspensie si tren de rulare, totul e nou sau in stare perfecta (bucse, pivoti, flanse amortizoare, rulmenti flansa, bielete, etc) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now