smailmiami Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 (edited) Inca nu am desfacut motorul. Situatia este mai ciudata. Am dat capacul chiulasei jos si pe acolo s-a vazut ca (,) cureaua nu este rupta, dar este foarte slaba, deci am tras concluzia ca s-a rupt vreun intinzator. Cand dai la automat, se aud niste batai grozave venind dinspre partea stanga a motorului. Motorul porneste !!!, dar nu are vlaga. Asa mi-a spus fratele meu, bineinteles ca eu nu l-am mai lasat sa o porneasca, doar l-am tractat. In orice caz, recomndarea mea este sa nu mai cumparati kit-uri sau rulmenti SKF din reteaua AUTONET-ului. Am inlocuit si eu distributia si am pus rulmenti INA. Cred ca pe la 20k o s-o dau jos sa verific starea rulmentilor. Edited January 8, 2009 by smailmiami Link to comment
Salex Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Mai e o posibilitate, de fapt mai multe. Fie cureaua "s-a lasat" exagerat de mult dupa 20kkm si a sarit de pe rotile dintate. La fel de posibil e sa nu fi fost strins intinzatorul ca lumea sau sa se fi slabit din cine stie ce motive. Am pus si eu o poza cu un intinzator la care s-a rupt efectiv o bucata din el. Norocul meu ca nu a prins-o cureaua, a stat in capacul distributiei pina la o verificare de rutina. Link to comment
smailmiami Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Zilele astea o desfac. Dar ma astept la ce e mai rau. Link to comment
Salex Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Din cele povestite de tine eu ma astept sa aiba cureaua sarita un dinte ... sau ceva de genul asta. Sint aproape convins ca scapa doar cu reparatii la distributie (curea, role), nu cred ca motorul a patit ceva Link to comment
smailmiami Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Nu cred, dar bine-ar fi. Se auzeau niste batai foarte puternice cand a dat scurt la automat. Link to comment
smailmiami Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 (edited) Astazi am desfacut distributia. Incredibil, dar adevarat: s-a rupt urechea de pe pompa de ulei unde este prins intinzatorul mare. Tot la prima vedere, sunt vreo 8 supape care nu mai culiseaza deloc pe ghiduri ... Iar o pompa de ulei nu e decat vreo 5 milioane ... Din ce naiba o fi facuta Edited January 22, 2009 by smailmiami Link to comment
Salex Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Nasol momentul. Supape, simeringuri, poate ghiduri, pompa, garnituri, ulei ... bleah Iese la vreo 1500 lei Link to comment
ovi_jer Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Sigur si obligatoriu ghiduri supape. Link to comment
smailmiami Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Nasol momentul. Supape, simeringuri, poate ghiduri, pompa, garnituri, ulei ... bleah Iese la vreo 1500 lei Ba io cred ca sare lejer de 20 milioane ... N-ai vazut ce preturi au supapele ? Plus distributia, plus ghidurile sa vad cat or mai fi + garnitura chiulasa + rectificat chiulasa + manopera ... Pe mine ma enveaza ca s-a rupt o bucata de pompa ... M-am uitat si zau daca n-are 1.5 cm grosime pompa in zona aia ... Link to comment
Salex Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Supapele iti pot spune ca te costa cca 40 lei perechea (ad. + evac.). La distributie ma gindeam ca nu schimbi toat, dat fiind ca e destul de noua. In plus, eram convins ca o faceti voi, deci manopera = 0, cu exceptia rectificarii de chiulasa. Ciudata rau faza cu pompa de ulei, poti pune o poza sa vedem si noi cum arata ? Sint tare curios, oare e posibil sa fi cedat pentru ca a fost strins intinzatorul prea tare ? Link to comment
smailmiami Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Da-mi si mie eventual pe PM ceva contacte pentru supapele astea mai ieftine. Poate or avea si pompa. In legatura cu distributia intinzatorul mare are joc si mi-e cam frica sa pun si cureaua veche ... O sa fac maine o poza, tot ce este posibil sa se fi rupt din cauza ca a fost stransa prea tare ... Link to comment
TBird Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 . In orice caz, recomndarea mea este sa nu mai cumparati kit-uri sau rulmenti SKF din reteaua AUTONET-ului. Deci sa mai cumparam ori ba ? Sigur au si de cielo. Link to comment
smailmiami Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Pana la urma s-a dovedit ca nu a fost de vina kit-ul de distributie ... Link to comment
smailmiami Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 (edited) Sa va intrreb ceva, poate a desfacut cineva si stie ... In Germania, pe Leganza s-a montat pe anumite modele incalzire pentru scaunele fata. Am gasit un baiat care are o Leganza la dezmembrat si are 2 scaune de plus cu incalzire. Fetele se dau destul de usor jos de pe scaune, dar are cineva idee daca panza aia de la incalzire este cumva cusuta sau prinsa in vreun fel de fata de plus a scaunului. Ca in cazul asta nu mi-o da ... Edited January 24, 2009 by smailmiami Link to comment
MuresanLucian Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 salut, nu ar putea cineva sa imi trimita, sau de unde as putea sa o downladez schema electrica de la leganza daewoo?, am cautat peste tot dar am gasit doar o varianta in limba engleza, si as dori in limba romana daca este posibil. multumesc anticipat Link to comment
smailmiami Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Nu se gaseste in romana. Link to comment
DGT Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Nu se gaseste in romana. La Leganza asa are incalzirea in scaune?Montata in tapiteria de plus?La Toyota avea sub scaun toata smecheria nu in scaun! Poate era facuta artizanal la Leganza asta! Link to comment
Salex Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Poate or fi luat baietii niste huse din alea cu incalzire si masaj si le-au bagat (artizanal) sub husa. M-am uitat si eu aseara intr-un magazin la asa ceva. Sint super ieftine insa nu m-as apuca in ruptul capului sa desfac/sacrific husele scaunelor. Daca nu sint intr-adevar concepute pentru asa ceva, nu mai montezi husa sa stea bine pe scaun in vecii vecilor. Link to comment
smailmiami Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 (edited) Nu, masina vine din fabrica cu asa ceva ! Stiu ca s-au montat doar in Germania, unul din ala aftermarket gasesc si eu, dar vreau ceva original. Inlocuiam scaunele cu totul, dar problema este ca masinile de Germania au o piele putin diferita. Husele se dau foarte usor jos de pe scaune, nu e asta problema. Uitati in poza langa butonul de avarii, in stanga sunt cele 2 butoane pentru scaunul stanga, respectiv dreapta. Edited January 25, 2009 by smailmiami Link to comment
smailmiami Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 O intrebare: Oare se merita climatronic pe Leganza ? Link to comment
DGT Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Un lucru in plus care se poate defecta! Banuiesc ca nu pui nou, nu? Eu am avut pe un Renault 21 Nevada climatronic si dupa 1an m-i sa defectat senzorul de temp. si nu mai dadea drumul la aer in functie de temp si nici sistem manual nu avea.Am vrut sa o trec pe sistem clasic dar trebuia sa schimb tot bordul pt ca avea si alta instalatie electrica .O intreaga poveste !Asa ca...! Link to comment
Salex Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Nu incepeti si voi cu botul de sare ... In stilul asta se pot strica airbagurile, ECMul, ABS, etc ... A mea e din 1997 si are climatronic. Nu am avut niciodata probleme cu el. Pe de alta parte NU IL FOLOSESC niciodata in modul AUTO, ma enerveaza cum isi alege pe unde sa bage aer, ce temperatura sa aiba aerul, ce trepta de ventilatie, etc. Prefer sa imi aleg eu temperatura , treapta suflantei, AC, etc. Acum, depinde de fiecare ce intelege "se merita". Din punctul meu de vedere, nu ! Motivele le-am expus si, folosind climatizarea asa cum o folosesc eu, pratic se duce ideea de climatronic. In alta ordine de idei, exista si niste avantaje, ce-i drept ascunse. Ma refer aici la modalitatea de comanda. Nu se foloseste deloc vacuum-ul din galeria de admisie, totul e comandat electric. De-a lungul timpului asta a insemnat ca nu am avut niciodata voleti care sa nu inchida perfect, selector de pozitie care sa dea rateuri, conducte fisurate care sa duca la tragerea de aer fals si mers aiurea al motorului ... Link to comment
smailmiami Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Pe de alta parte NU IL FOLOSESC niciodata in modul AUTO, ma enerveaza cum isi alege pe unde sa bage aer, ce temperatura sa aiba aerul, ce trepta de ventilatie, etc. Prefer sa imi aleg eu temperatura , treapta suflantei, AC, etc. Exact asta vroiam sa stiu ! Mersi, Salex. Exact de asta mi-era frica, de faptul ca n-o sa fiu prea incantat de cum lucreaza climatronicu' de capul lui ... Dar sa stii ca sistemul vacuumatic este foarte fiabil. Nici eu si nici fratele meu n-am avut nici o problema, iar a lui e mai veche decat a mea ... Link to comment
frend2008 Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 La Leganza asa are incalzirea in scaune?Montata in tapiteria de plus?La Toyota avea sub scaun toata smecheria nu in scaun!Poate era facuta artizanal la Leganza asta! Eu am Leganza din 2001 cu pile si are incalzire in scaune. Intrerupatoarele din bord ( de langa avarie) sunt identice. La mine nu functioneaza, trebuie sa o verific. Am gasit instalatia electrica din scaune dar imi trebuie scema electrica Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now