FLEX Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Deocamdata am vazut doar reclama in GS, nu am trecut pe la benzinarii sa vad daca exista si "in situ", asa ca nu am habar de preturi, statii, etc., am zis sa postez, poate sinteti curiosi sa incercati TNT-ul asta de la OMV ... reclama zice de "performante la consum semnificativ redus", lucru care la Maty al meu nu prea a reusit cu OMV CO98 (performante, canci!, iar consumul a luat-o razna!) ... poate cu prajitura asta e altceva, cu Shell V-Power Racing CO99 intr-adevar e o placere, dar Shell-ul e cum e ... Vreun vorbitor de germana poate ne spune ce scrie pe aici despre acest produs: http://www.omv.com/smgr/portal/jsp/index.jsp?p_site=AT Link to comment
VIPER Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Am auzit si eu dimineata reclama, e benzina recomandata de OMV Rally (care e foarte bine reprezentata atat in Campionatul Intern de Raliuri - Campioana pe 2003, cat si in WRC). Si zice cam asa: benzina fara sulf, (prima din Austria cu cifra octanica 100), pentru poluare cat mai redusa si economie de combustibil, destinata motoarelor cu injectie directa de combustibil. Link to comment
FLEX Posted June 16, 2004 Author Share Posted June 16, 2004 destinata motoarelor cu injectie directa de combustibil. pai inseamna ca nu e buna pentru ale noastre? din cite stiu, injectie DIRECTA de benzina sint numai motoarele JTS de la Alfa si or mai fi citeva marci care au numai pe anumite modele acest sistem de injectie ... Doru, unde esti? lumineaza-ne! Link to comment
VIPER Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Optimizata ar fi traducerea mai corecta... Uite si textul original: "Auch in dieser Liga belegt die OMV die ersten Plätze: Mit unserem schwefelfreiem OMV Super 100 haben wir den ersten schwefelfreien Kraftstoff in Österreich mit 100 Oktan entwickelt – für maximal umweltfreundlichen und sparsamen Betrieb optimierter Motoren mit direkter Benzineinspritzung." Link to comment
VAXXi Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Asta-i bună pentru cine conduce un motor-bijuterie, cu blocul din materiale mai speciale care sunt atacate de sulful din benzina clasică de la noi. Parcă scrie şi-n manual că n-are rost să pui nimic cu cifra octanică peste 95, fiind inutil - în caz că nu aţi conştientizat asta, motoarele folosite de Daewoo sunt totuşi de concepţie veche. Solidă, dar veche. Link to comment
expero 16V Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 La mine in carte parca scrie ca tre' sa pui min. benzina de 98. Daca masina mea nu are catalizator, se strica daca-i pun niste de-asta de 100 de la omv? Link to comment
VIPER Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 Dragii moshului, da vad ca va roade ideea rau... Inseamna ca aveti bani, ceea ce e foarte bine! Eu pun numai OMV de 95 fara plumb, sau altceva, dar tot 95 fara plumb! Asa scrie in carte, asa mi-a zis mecanicul, masina merge foarte bine, si bani nu prea am... Link to comment
FLEX Posted June 17, 2004 Author Share Posted June 17, 2004 Pai fiind vorba de bani, la consum urban cel mai bun raport pretz/km l-am scos cu AgipCO98, cu vreo 200ROL SUB pretul per km al benzinei CO95, mergind in aceeasi maniera, adica urit ... doare intr-adevar plinul, dar in unele situatii se merita. Link to comment
danuzz Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 diferenta de la benzina de 98 pana la cea de 100 e mika ( ca cifra octanica). Stie cineva daca are urmari negative asupra supapelor? Link to comment
VIPER Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 Revin si zic: aia de 100 nu mai are deloc sulf!!! Poate de aici ar trebui inceputa problema, mai ales pentru motoare de conceptie mai veche!!! Asteptam in continuare parerea unui specialist... Link to comment
VAXXi Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 Revin si zic: aia de 100 nu mai are deloc sulf!!! Caută pe forumul Autoshow topicul băietului cu un BMW cu un bloc motor mai "ciudat" (dintr-un soi de aluminiu parcă), ce a fost distrus de sulful din benzina de la noi. La asta mă refeream. Link to comment
sprite Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 Gata! A aparut la benzinarii! 34.995 rol, la OMV Bellu, vazut azi-dimineata! Link to comment
ovidiuc Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 Sa puna ei la banu asta.La un mic calcul ar trebui sa se reduca consumul cu aprox 30%(imposible zic eu) sa ajungi la acelasi cost/km.Eu nu cred ca nici de curiozitate nu o sa picur asa ceva in rezervor. Link to comment
strumfuadi Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 dragilor, nu e ptr noi prajiturica aceasta... e pentru motoare de turatie, cu compresie mare, motoare puternice.. stricam orzul pe gashte...ăăă... supozitoare,vroiam sa zic.. Link to comment
FLEX Posted June 18, 2004 Author Share Posted June 18, 2004 Corect, cam la concluzia asta am ajuns si eu dupa ce m-am dat 2 saptamini cu Petrom de 98 ... de kk rau, aveam un "gol" la acceleratie pe la 2500rpm ... am zis ca e de la bujiile Brisk, dar astazi am alimentat cu traditionalul Agip CO95 si nu mai ezita mititica ... chiar poate o sa ma reindragostesc de ea si i-oi mai cauta in coarne ... ca astea 2 saptamini imi venea sa-i dau foc! cu mine inauntru, ca am fost atit de bou ca am rupt un Champion cind le-am schimbat ... Link to comment
Doru Posted June 21, 2004 Share Posted June 21, 2004 Flex, ai strigat, am venit! Uite aici ceva despre GDI verso MPI: http://www.mitsubishi-motors.co.jp/inter/t.../GDI/page4.html Eu cred ca cea mai buna benzina este cea pentru care a fost proiectat motorul (doar daca mai corespunde si cu ce scrie pe pompa din statia de alimentare). CO95 fara plumb pe bune (eventual si cu ceva aditivi). La pretul cerut pentru CO100, nu cred ca se merita la masinile noastre. Combustibilii astia noi apar pentru motoare cu tehnologii noi, in cazul de fata pentru GDI sau Turbo cu rapoarte de compresie mari, etc. Noi avem motoare de pe la sfarsitul anilor 80, inceputul anilor 90 ca tehnologie, asa ca... Link to comment
alx Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 Vad ca voua va e frica... Io ma ofer sa bag in masina mea... daca platiti voi. La benzina buna un cobai bun... Link to comment
cchrism Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 Vin de la OMV. Cum s-a oferit un angajat sa-mi faca plinul am zis sa-l trag putin de limba in legatura cu OMV 100, inducandu-i intrebarea daca nu cumva este un IMotion rebranduit. Mi-a raspuns ca nu stie ce sa-mi zica foarte exact, ca nu a apucat sa vorbeasca cu cei de pe cisterna, dar ca a auzit si el cum ca cel putin primul lot ar fi fost chiar IMotion 98+ vandut ca 100+, dar ca acum au adus altceva. Mi-a zis ca nu este complet sigur, ca s-ar fi zvonit si pe la ei. In rest nu a putut sa-mi dea alte detalii. Cum astfel de zvonuri s-au mai auzit, se pare ca e un sambure de adevar pe undeva. Link to comment
Doru Posted July 24, 2004 Share Posted July 24, 2004 Am alimentat cu OMV 100 de 500k ROL (aproape 15 litri) peste cei 10-15 de OMV 95 care cred ca mai erau in rezervor. Cu amestecul asta ciudat am facut cam 10 km prin oras si pot sa spun ca se simte. In primul rand s-au redus vibratiile motorului specifice alimentarii cu OMV 95. Pedala de acceleratie, abia daca o apas. S-a redus zgomotul motorului iar la 50 in a 4-a aproape ca nu se aude. Dupa experienta asta, constat ca benzina OMV 95 desi motorul trage bine, are reprize excelente, etc, nu este chiar ce trebuie Matizului. Se pare ca mai sunt probleme de avans la aprindere (apropo de selectorul de CO). Daca s-a linistit cu OMV 100 inseamna ca ar trebui umblat pe acolo. Vreau sa fac urmatoarea alimentare tot cu 100 si va mai spun impresiile. Nu pot spune in conditiile astea nimic despre consum. Oricum cu OMV 95 aveam sub 6% in oras la stilul meu. Nu cred ca vor fi diferente importante care sa justifice pretul, motorul insa merge frumos. Link to comment
iso Posted July 24, 2004 Share Posted July 24, 2004 @Doru Curiozitatea bat'o vina... In GL nu e OMV dar am bagat Shell 99+ cinstit nu prea am simtit mare lucru ...probabil era veche ... Link to comment
Doru Posted July 24, 2004 Share Posted July 24, 2004 Am observat si eu ca la masinile cu cilindree normala, efectul schimbarii carburantului nu este la fel de spectaculoasa ca la 796 cmc. Link to comment
florinbad Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 OFF topic: Doru, cred ca esti rautacios cu buburuza! Din ce în ce mai mult, citind comentariile tale constat ca esti din ce în ce mai dezamagit de ea... Pacat... Personal, sunt lesinat dupa ea! Sa moara dusmanii, putin îmi pasa daca ma considera femeie ("Matizul este masina pentru femei...") la cei 1.83 cm si 80 kg ale mele! ON topic: Acum vreo 2 saptamâni am pus Rompetrol de 98 (din când în când îi mai dau si "fripturitzion"). In aceste 2 saptamâni m-am simtit ca-n rai: motorul merge excelent (s-o tot tina asa...), am demaraje mai puternice (le simt din plin la depasiri sau la urcari în coasta), parca Bobitza ma ajuta mult mai mult ca-n alte dati! Deoarece NFS m-a trimis la scoala, dupa 5 luni de când am cumparat masina am redeschis manualul de utilizare si iata ce-am gasit referitor la carburant (citez din memorie) se recomanda ca masina sa fie alimentata cu benzina ce contine aditivi! Multumesc NFS! :thanks: Tara îti va fi recunoscatoare! Deci, fratii mei albi si surorile mele albe posesori/posesoare de Matiz, va rog din suflet sa faceti un efort financiar si sa puneti numai benzina de 98 (de care o fi: Mol, Petrom, rompretrol, Shell, Omv etc.etc.etc) Sa aveti o zi excelenta! Link to comment
danielson Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Din cate am citit eu in manualul de Matiz, cresterea cifrei octanice se face si cu ajutorul unor aditivi pe baza de alcool. In acest caz, motorul (cu injectzie comandata/controlata de ECU) poate ajunge in asa numita "sete de combustibil" (daca e prea mult alcool in benzina) si deci consumul va creste. In plus, mai exista si un jumper, pe undeva pe langa ECU, a carui setare spune ECU-ului ce cifra octanica bagi. Daca el e setat pe 95, si tu bagi 100 ... pentru ECU va fi cam acelasi lucru. Nu ma refer la cum se comporta motorul, ci strict la ECU. Link to comment
artanis Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 In manual scrie clar la cap. 9-7 DATE TEHNICE SI SPECIFICATII la specif. nr. 7. : Cifra octanica 91 sau mai mare Deci e specificat minimul cifrei octanice, nicidecum maximul, asa ca banuiesc, cu cat e mai mare cu atat e mai bine Link to comment
Doru Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 Am incheiat testul cu OMV100. Concluzia mea este ca pentru Matiz nu se merita. Prea scumpa pentru performante minore. Benzina asta este facuta pentru alte motoare. Am trecut pe MOL95 si aproape ca nu simt diferenta (doar la pret). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now