anachronik Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Dragi Matizisti, am facut o tampenie (stiti chestia cu hemoroizii nerezolvati...) spaland motorul la o spalatorie oarecum cu "pretentii" si lasandu-i pe baieti sa se ocupe de tot. Rezltatul e simplu: imi moare motorul in mers. Buuun, simptomele ar cam fi asa: pronesc ok, merg 3-6km prin Bucuresti dupa care imi scad progresiv luminile din bord , pica faruri si orice alte lumini, iar in final sta si motorul. Clasic, pare ca mere pe baterie pana o omoara. Am masurat tensinea la baterie cu un voltmetru imediat dupa oprire: 9.2V; O las ceva timp si pot porni motorul, dar moare repede la fel ca mai inainte. Am verificat tensiunea la baterie la cateva minute dupa ponirea moorului: 14.30V, deci pare ca incarca. Si totusi... Are cineva vreo idee cam despre ce-ar fi vorba? Alex Link to comment
A.C_MATIZ Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 (edited) S-ar putea sa iti fi intrat apa la delco.se produce condens si moare motorul in mers. S-au ti s-a prajit alternatorul.Daca spu ca baga 14,3 este foarte posibilsa fie de la delco Edited December 8, 2005 by A.C_MATIZ Link to comment
ileana Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 e un topic deschis pe tema asta...dar iti raspund, fiindca si eu am trecut prin asta acum cateva saptamani...iti trebuie o surubelnita in stea, sa desfaci capacul delcoului...sa vezi ce apica e acolo..nu mai chinui masinuta...desfa capacul ala negru al carburatorului, scoate furtunelel de pe acolo, apoi fisele(vezi sa tii minte cum sunt asezate, fiindca 2 dintre ele le poti inversa), eventual scoate bateria daca nu ai loc, surubul de la capacul delcoului, stergi, si repeti operatiile in ordine inversa ...hai spor! Link to comment
Mircea Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Ilenus tata, despre ce carburator e vorba???? Link to comment
ileana Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 bre, capacul ala negru care se prinde in cleme de margine...nu ii zice asa? Link to comment
ciprian Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Mircea se referea la faptul ca matiz nu are carburator (e pe injectie) Link to comment
Mircea Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Nu! Carburatorul exista la masinile pe carburatie si are rolul de a mixa benzina cu aerul, asa ceva aveai la Oltcit. Nu stiu la ce anume te referi la Matiz, pentru ca eu salt capota ca sa-i pun lichid de spalat parbrizul si sa-i verific uleiul, dar cred ca te referi la vreun corp de filtru... Link to comment
john Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Si Ileana se referea la delcou... Link to comment
Mircea Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 ...iti trebuie o surubelnita in stea, sa desfaci capacul delcoului...sa vezi ce apica e acolo..nu mai chinui masinuta...desfa capacul ala negru al carburatorului, scoate furtunelel de pe acolo, apoi fisele(vezi sa tii minte cum sunt asezate, fiindca 2 dintre ele le poti inversa), eventual scoate bateria daca nu ai loc, surubul de la capacul delcoului, stergi, si repeti operatiile in ordine inversa ...hai spor! deci a zis cand delcou, cand carburator, cand delcou si m-a cam derutat...de-asta am cerut precizari Link to comment
NFS Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Eh, tot e bine ca n-ai dat-o la gazeta! Link to comment
ileana Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 dau si eu niscaiva detalii mai tehnice si ma luati tare! Link to comment
tolin Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Da bateria jos si incarc-o, la 9,2V e mai mult decat descarcata. Daca nu merge nici dupa incarcare, iti trebuie alta. Problema n-are legatura directa cu spalarea motorului. Link to comment
anachronik Posted December 8, 2005 Author Share Posted December 8, 2005 multam fain ileana si tuturor celorlalti. o sa incerc sa vad ce gasesc in delco (distribuitor) si mai vedem. daca nu, poate ca o sa ajunga intr-un sevice, desi tare n-am incredere, ca le umfla ca in povestile pescaresti... ileana, imi pti spune si mie unde mai e un topic ca asta, ca nu l-am vazut... merci a tous! alex. Link to comment
aztec Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 (edited) sper sa-si faca masina, ca n-am chef sa-l mai tractez.. ca pana acum l-am tractat de 2 ori sa ajunga acasa .. eu tico si el matiz.. aratam ca 2 betivi ce se sprijina unul pe altul are motorul curat.. dar nu ma merge.. e ciudat, ce ieri avea in baterie mai mult ca la a mea 12.4 parca , motor oprit , si ii dadea 14.30 cu motorul pornit..parea totul ok..ciudat dar nu a ajuns nici macar acasa Edited December 8, 2005 by aztec Link to comment
ileana Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 ileana, imi pti spune si mie unde mai e un topic ca asta, ca nu l-am vazut... http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...51entry115351 Link to comment
anachronik Posted January 12, 2006 Author Share Posted January 12, 2006 ma insinuez greu pe net la a scrie pe forum; de citit citesc ceva mai des, evident. ramasesem dator cu problemele aparute la matiz dupa spalrea la motor din noiembrie, cred. pai am fost la un service, la un mecanic pe care il cunosc si mi-a gasit urm buba: puntea redresoare parlita / arsa. S-a inlocuit si nu mai am probleme... Am sa incerc sa postez si la adresa data de ileana... Link to comment
Recommended Posts