buburuza_gia Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Euroservice Otopeni s-a desfiintat ... era aproape de mine(stau in Otopeni) si am fost multumita de ei Am un nr de tel al unui mecanic de la Radacini Giurgiului dar este departe rau... ma gandesc sa incerc la Grand Garage(am auzit lucruri bune despre acest service) Voi ce ziceti? Astia de la Euroservice foloseau ulei Castrol TXT si pe cartea service imi treceau Daewoo! Merge chestia asta si la Grand Garage? Link to comment
dreamlike Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 ...Intrebarea mea este urmatoarea: daca, din motive financiare, ma duc in iulie la revizie, este ok? ... Am pus exact intrebarea ta sefului de service unde imi fac reviziile. Punctul lui de vedere a fost: din 6 in 6 luni sa schimb uleiul din motor (desi perioada e destul de scurta avand in vedere ca uleiul 5W30 este un ulei sintetic - tot parerea lui) si filtrul iar din 10 in 10000 sa fac reviziile conform manualului de intretinere (fara a mai schimba uleiul daca ai facut-o la 6 luni). Revenind la "disputa" dreamlike vs. Arrow, ieri am fost la service unde seful de service s-a ocupat personal de masina mea si am stat mai mult la taclale. Nu m-a incalzit cu nimic faptul ca mi-a inspectat-o personal, as fi fost mai bucuros daca imi schimba amortizoarele orice mecanic. A facut un drive test si i-a placut cum merge masinuta recunoscand ca intr-adevar amortizoarele sunt cam uzate. Ei bine, saptamana viitoare o sa vina un reprezentant de la Craiova pentru a inspecta masina (la randul lui) si pentru a lua hotararea daca se vor schimba sau nu amortizoarele. Mai oameni buni, nu stiu prin alte parti cum e dar, daca trebuie sa vina un om de la uzina, sa bata cateva sute de kilometri, pentru a aproba schimbarea a doua amortizoare ... ori astia sunt in deep shit ori eu sunt preot penticostal. Link to comment
ronin Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Mai oameni buni, nu stiu prin alte parti cum e dar, daca trebuie sa vina un om de la uzina, sa bata cateva sute de kilometri, pentru a aproba schimbarea a doua amortizoare ... Oricum nu vine special pentru asta. In fiecare saptamana au un delegat care ia la rand toate service-urile Woo si "solutioneaza" diverse probleme. Chestie de marketing...da f.bine in fata clientului aceasta "grija". Link to comment
steph Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Decat sa arunce banii pe benzina pana la constanta mai bine iti schimbau amortizoarele ) Link to comment
tolin Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Am pus exact intrebarea ta sefului de service unde imi fac reviziile. Punctul lui de vedere a fost: din 6 in 6 luni sa schimb uleiul din motor (desi perioada e destul de scurta avand in vedere ca uleiul 5W30 este un ulei sintetic - tot parerea lui) Punctul de vedere al producatorilor de ulei este ca uleiul se schimba la nr. de km si nu se tine in motor mai mult de 12 luni. Si daca n-a fost pornit motorul timp de 6 luni, atunci trebuie schimbat uleiul inainte de pornirea lui. Vad ca astia de la Craiova s-au damblagit, va incadreaza in ultimul caz. Uleiurile sintetice actuale merg 10-15.000 km in regim extra-urban si la jumatea in regim majoritar urban, conditii grele, praf la greu. Doar uleiurile minerale se schimba la 5.000 km. Oricum, eu vad ca se face o confuzie intre reviziile obligatorii, la termen, din perioada de garantie si reviziile de schimbare a diverselor consumabile de pe motor a caror viata tine de tipul de exploatarea a masinii. Link to comment
steph Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 (edited) Am facut si eu revizia de 20k. 350 ron ( in care a intrat si uleiul din cutie care nu a fost schimbat la 10k = 7-800 mii cu tot cu manopera ) deci ulei motor plus filtre plus manopera 280 lei. Ulei castrol txt softec 5w40. Protocolul nu intra in acesti bani Edited June 4, 2006 by steph Link to comment
zalmoxis Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Sambata o sa fac revizia de 80.000!!..Deja am facut o partial impreuna cu Maitre (recte Tolinu; , maaare om, maaare caracter!!!)....Deci sambata trecuta in spatele blocului, Maitre mi-a aratat ce a adunat Mati in "matze"(am consumat rapid un flacon de Carburol) si cum pot niste cauciucuri sa imbatraneasca in 2,5 ani..(sambata le schimb pe toate)...Am scos si restrictorul, mi-a umblat pe la cablu de aceleratie, un Iddle Learn, ce sa zic acum e alta masina ...Sambata ce vine, ulei, filtru si articulatii ca nu prea mai pot sta prin masina...Apropos am pus Monroe pe gaz pe spate: in afara e super, in oras, pe gropi, e de preferat sa merg NUMAI cu plinul facut ... Link to comment
costinel Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Salutare tuturor! In aceasta dimineata am facut revizia de 6luni/4200km. Cu diverse atentii (in valoare de 300.000 ROL), s-a facut verificarea masini (gresat rulmenti roti spate, gresat bolturi etriere fata, reglat frana spate) si schimbul de ulei motor, cutie, filtru ulei motor) si s-a facturat doar schimbul de ulei (300.00ROL). Deci se poate si mai ieftin! ps: nu stiu de ce, dar mi se pare mai lenesa masina acum . Mai ramane de studiat. Link to comment
Zetics Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 La Tico cel putin, intotdeauna mi se parea ca trage mai greu dupa ce faceam schimbul de ulei! Link to comment
costinel Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 @Zetics: de fapt nu e doar o parere; cred ca se intampla cu adevarat asta. Exemplu: pana la schimbul de ulei, dupa eliminarea restrictorului, in treapta a 3-a ajungea lejer la 100km/h; dupa schimbul de ulei, abia am reusit sa mai ajung la 80km/h, cu mare chin, in aceeasi treapta. Voi mai incerca un reset de ECM zilele astea. Link to comment
costinel Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 la motor: 10W30 si la cutie : 75W85, asa cum scrie in carte (ambele Daewoo) i-am dat si un reset ECM si Idle Learn Procedure,; impresia de "lene"ramane in continuare (singururl lucru care s-a schimbat in bine - motorul e mai linistit, mai putin zgomotos) Link to comment
tolin Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Filtrul de aer ? Benzina mai slaba ? Dupa doar 4200 km n-are voie. Link to comment
costinel Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Tolin, de acord cu tine. Dar benzina e aceeasi (EUROLUK 95)...Voi incerca saptamana viitoare sa curat si filtrul de aer. Multumesc oricum. Link to comment
alindwar Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 (edited) cititi principiul de functionare al motorului si aflati de ce miroase a benzina uleiul daca masina ta este in garantie dreanlike si pe spate ai amortizoare poloneze sa stii ca cei de la craiova asa spun - ca doar daca sunt sub 20% sau curse se inlocuiesc. daca sunt alta natie se inlocuiesc fara discutie Mai baga si majuscule unde trebuie, te asigur, stim sa le citim. Edited June 9, 2006 by tolin_afc Link to comment
midnight_racer Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 @dreamlike: mai schimba si tu service-ul... mai sunt si altele in CT. Link to comment
dreamlike Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 In incapatanarea mea am ramas tot pe Arrow. Astazi Tizulake a fost echipat cu o pereche de amortizoare Sachs Supertouring (de la dl. nicubarbu - multumesc pentru promptitudine). Cost: 338 ron din care 191 ron au fost suportati de service ... si uite asa ei au scapat de mine si eu ma declar multumit. Mai multe detalii la amortizoare matiz. Link to comment
mortymer Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Pe 21 iunie am facut revizia de 2 ani si jumatate. Masina are 30.000 km. La Radacini Giurgiului. Cosaturi: - Colier plastic negru 4,8X178 ... 1 buc ... 0,30 lei - Splint DIN94 4X40 ... 2 buc ... 4 lei - Filtru ulei matizTicoDamas ... 1 buc ... 10 lei - Spray curatat frana ... 1 buc ... 18 lei - Ulei GM 5W30 1L ... 3 buc ... 124,95 lei - Manopera ... 114,24 lei TOTAL ... 271,49 lei Foloase necuvenite ... 20 lei Au zis ca nu trebuie schimbat inca uleiul din cutie. La revizia urmatoare. Link to comment
SMB Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 Cred ca am luat-o la AUTONET Giulesti.Revizia de 40.000 km + bucsi, placute de frana si freon pt. A/C m-au costat 9.012.000 lei.~2.750.000 maopera(vreo 8 ore si ceva) si ~6.260.000 piesele si materialele... E japca pe fata, numai pentru completarea cu freon au trecut 2 ore de manopera , iar 3L de ulei de c*c*t TEXACO au costat vreun milion .Si faza cea mai tare(aici nu stiu despre ce piese e vb exact) : 4x Burduf Frana Fata = 1.200.000. E un motiv in plus sa nu mai fac vreo revizie in service-uri, daca stiti voi vreun meserias priceput care sa se ocupe de un Matiz si are rampa, anuntati-ma si pe mine.Mai am niste chestii de "reglat" pe la ea...La tepatrii astia nu ma mai duc!Pana acum am facut toate reviziile si reparatiile la ei si au fost in regula...Dar pana aici!!!Singura faza idioata pe care au facut-o a fost cu amortizoarele de pe spate pe care le-au trecut o data ca schimbate si nu era nici macar umblat la prezoane ... Merci. Link to comment
overdose Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 La mine in cartea de service, unde sint trecute atelierele autorizate Daewoo, e sters EuroService- Otopeni, dar pe site-ul oficial e trecut. Stie cineva, se mai ocupa de garantii Daewoo EuroService? Am facut acolo acum citiva ani reviziile la Matiz si am fost f multumit de cum lucreaza. Euroservice Otopeni s-a desfiintat ... era aproape de mine(stau in Otopeni) si am fost multumita de ei Vad ca a reaparut pe site-ul Daewoo. Or fi reluat colaborarea? Link to comment
Mircea Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 pai tu n-ai nubira? De ce nu postasi acolo? Link to comment
ADDY Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Cred ca am luat-o la AUTONET Giulesti.Revizia de 40.000 km + bucsi, placute de frana si freon pt. A/C m-au costat 9.012.000 lei.~2.750.000 maopera(vreo 8 ore si ceva) si ~6.260.000 piesele si materialele...E japca pe fata, numai pentru completarea cu freon au trecut 2 ore de manopera , iar 3L de ulei de c*c*t TEXACO au costat vreun milion .Si faza cea mai tare(aici nu stiu despre ce piese e vb exact) : 4x Burduf Frana Fata = 1.200.000. E un motiv in plus sa nu mai fac vreo revizie in service-uri, daca stiti voi vreun meserias priceput care sa se ocupe de un Matiz si are rampa, anuntati-ma si pe mine.Mai am niste chestii de "reglat" pe la ea...La tepatrii astia nu ma mai duc!Pana acum am facut toate reviziile si reparatiile la ei si au fost in regula...Dar pana aici!!!Singura faza idioata pe care au facut-o a fost cu amortizoarele de pe spate pe care le-au trecut o data ca schimbate si nu era nici macar umblat la prezoane ... Merci. Si mie mi-au lasat un gust foarte amar cei de la Autonet Giulesti la revizia de 20k de km pe care am facut-o la ei... Au pus 5h de manopera desi am stat acolo exact 1h (dupa ceas). Au "omis" sa imi mai puna antifurtul la capacul de la roata dreapta fata, si bineinteles nu am observat decat a 2-a zi... M-am certat cu ei pana i-am convins sa imi schimbe flansele la amortizoare.. Tot sustineau ca nu terbuie schimbate, ca daca ar trebui ar fi interesul lor sa le schimbe... Eu cred ca interesul lor era sa ajung la ei cu 1 bucata caseta de directie busita..tinand cont ca masina urmeaza sa iasa din garantie... Cand am fost la ITP cei de acolo mi-au zis clar ca trebuie schimbate flansele... Desi borcanul meu de apa era aproape gol.. nu numai ca nu si-au dat silinta sa verifice care este problema, ci l-au completat cu apa de la chiuveta (i-am surprins in timp ce carau apa cu paharul) motivand ca au inchis factura si nu mai poate sa bage pe factura antigel.. Bineinteles ca mai tarziu s-a dovedit a fi spart vasul de expansiune... Link to comment
SMB Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Cu orele.. nu prea ai ce sa le zici ca o baga p'aia cu "ora tehnologica" .Adica e un calcul facut pentru fiecare operatiune si daca dureaza mai putin, ei oricum te incarca cu X lei/unitatea de timp.Faza e ca eu nu am avut timp sa stau cu ei, desi as fi vrut, sa ma conving ca au facut chiar tot ce au scris pe deviz sau ca nu au luat piesa x si au inlocuit-o cu alta nasoala pt ca mai au si ei nevoie pt vreun client mai "apropiat", stii cum se practica pe la noi...De asta iti zic : in momentul in care te apropii de finalul garantiei chiar nu mai merita sa ingrasi mizeriile alea de "oameni".Gaseti un mecanic de incredere si sunt convins ca iesi macar cu 30-40% mai ieftin, daca nu chiar la jumate. Eu asta caut acum . Link to comment
SSorin Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Azi am fost la City Center (la Scinteia) pt.revizie de 6 luni. Toate bune si frumoase,tipul de la receptie,super dragut si amabil. Mecanicii,(2 buc)la fel de draguti si amabili. 1.000.000 ulei (Mobil)+ filtru 480.000. manopera 200.000 "protocol" 1.700.000. Total Dar ca sa fie si o pata mica pe obrazul firmei,au pus un "strutocamiloi" sa duca masinile in service si apoi sa le scoata... Nu am vazut atita greata si proasta-crestere si nesimtire la un singur om I-am spus ca vreau ulei Mobil 5W40,el imi zice ca daca bag Mobil,pierd garantia ) De ce ? Asa recomanda Daewoo. Buuuun,atunci de ce la revizia trecuta mi-ati bagat Mobil fara sa ma intrebati ? Pauza,s-a blocat. Apoi, Va rog sa iesiti afara,nu aveti voie sa stati in service. De ce ? Asta e politica firmei. I-am raspuns,cind o sa fie scris undeva asta,sau o sa fiu anuntat cind predau masina,am sa ies,pina atunci NU. Pacat ca un oligofren ca asta strica obrazul firmei.Chiar mi-a placut City Center.De la ei am si cumparat Matizoiul. Link to comment
tolin Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 ... Au pus 5h de manopera desi am stat acolo exact 1h (dupa ceas)... Daca ati citi tot acest topic, n-ar mai aparea aceasta senzatie ca sunteti furati la cantar. Si, in general, cand aveti aceste nelamuriri adresati-va celor care va factureaza. Daca acela a inteles si el mecanismul, va lamureste intr-o fraza. Toate operatiunile elementare prestate intr-un service au un tarif in lei per bucata, dar pentru a factura toata manopera desfasurata in operatiuni elementare n-ar fi loc pe formularul de factura (una dintre cauze), motiv pentru care s-a ales metoda exprimarii tarifelor in ore conventionale, adica impartind tariful operatiunilor la tariful orar de stationare in service, rezultand o cantitate de ore conventionale. Evident, aceasta cantitate este mult mai mare decat durata efectiva de lucru, asa cum schimbarea unui filtru de benzina difera de schimbarea unui filtru de aer, desi timpul efectiv poate fi acelasi, cum o scanare este taxa cu ore mai multe, desi poate dura 5 minute. Diferenta consta in amortizarea aparaturii si a uneltelor folosite si in gradul de calificare a personalului de deservire. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now