priest Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Facut revizia de 6 luni la 6600km la Transnational Grupo in Alexandria. M-au mai chemat peste inca 6 luni sau 20k ce survine prima data. Si cum nu cred sa fac mai mult de 5k am pus un ulei mai slabut Divinol 10W-40 Made in Germany. Au tras de roti, au curatat filtru aer, s-au uitat pe sub ea, schimbat ulei si filtru. Cost total 170RON. PS: Stie cineva ceva de uleiul asta? E ok pentru 5k? Link to comment
Matizu-Galben Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Hello , Iata ca am ajuns si eu la revizia de 6 luni, dar nu prea stiu ce trebuie sa cer ... (nu-mi pun baza ca ma rezolva ei ca la carte ) . Cea mai mare problema a mea sunt placutele de frana care la 7000 km cred ca nu mai exista.. se aude frecat fier pe fier...neplacut . Astea sunt consumabile sau trb sa le platesc ? Si ce ar mai trebui verificat ? Please help . Link to comment
csergogaby Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Trebuie sa-mi fac revizia de 70.000 km. Ca sa nu patesc ca la cea de 60.000, cand am uitat de schimbarea curelei de distributie... noroc de voi ... va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa schimb, sa verific, dupa parerea voastra, mai ales ca masina face si 6 ani vechime Va multumesc anticipat! Link to comment
ali Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Conform graficului de intretinere periodica la 70kkm trebuie schimbate uleiul si filtrul ulei+ curea de transmisie(servodirectie,compresorAC) si trebuie verificate:curea transmisie alternator,furtun sistem racire,lichid de racire,filtru aer , bujii,lichid frina,placute frina + discuri, saboti frina+ tamburi,ulei cutie viteza,ambreiaj si cursa pedala, servofrina, frina de mina si cam atit. Link to comment
steph Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 acum am venit de la revizia de 10k km.am fost la radacini giurgiului si sunt suepr receptivi. din pacate au uitat sa imi schimbe uleiul din cutie dar au zis ca e ok si la 20k. in rest mi-au dat cu vaselina niste suruburi de pe la placutele de frana i mi-a tacut toata partea fata a masinii ulei motor ( valvoline 5w40 parca inainte aveam divinol care mi s-a spus ca e super ok ) filtru aer schimbat filtru ulei totul 190 ron. le-am zis de amortizoarele de pe spate si culmea mi-au zis ca mi le schimba pe garantie fara nici o problema cu amortizoare monroe fara nici o diferenta de bani. am auzit ca sunt bune si cunosc marca de mult dar cum se comporta pe matiz? inca o intrebare nu mi-au pus-o pe tester ca la cea de 1000 ... nu e cazul acuma ? seful mi-a zis ca doar in caz de reclamatie becuri aprinse bla bla. Link to comment
alx Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 ce misto... au uitat sa-ti schimbe uleiul de cutie... si tu zici ca a mers bine? Link to comment
zalmoxis Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 (edited) "Au uitat"....Aha, buna asta... Acu', daca o sa ai problem cu cutia iti e clar ca ... garantie nu!?!? Edited November 16, 2005 by zalmoxis Link to comment
steph Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 ideea e ca mi-am dat seama cand m-am dus sa platesc ... si m-am dus la seful de service sau in fine un tip care parea mia sef p`acolo care e super receptiv si i-am spus. mi-a zis ca daca nu s-a facut schimbul in cutie il facem la 20k pt. ca intervalua sta e intre 10k si 20k. ziceti-mi de amortizoarele alea monroe. Link to comment
NFS Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Cum adica "au uitat" ?!? Tu unde erai? Link to comment
covrigma Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 (edited) hmmm...omu va intreaba de amortizoarele alea monroe...si voil il bateti la cap cu cutia de viteze...lasati-l ca probabil se simte nasol si asa fara reprosuri ...acum nu mai are nimik de facut...nu e nici un dubiu ca amortizoarele monroe sunt mai bune decat cele standard dar...intrebarea se pune daca o sa ai garantie in continuare la amortizoare...ca altfel nu se merita(stiu ca e masina noua) Edited November 17, 2005 by covrigma Link to comment
steph Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 pai daca si astea troncane tot la radacini ma duc sa le dau in cap. cat despre uleiul din cutie mi-au spus ca pot sa vin la 20k fara probleme. daca chiar e urgent pot sa ma duc si maine sa il schimbe nu-i bai voi ce spuneti chiar si cu incidentu asta ii recomand cu caldura pe cei de la radacini giurgiului`. tipu de sus de la receptie ( un domn cu mustata) e super receptiv mi-a facut rost de cheie cu cip intr-o zi mi-a facut loc in service pt. revizie fara programare etc. atentie am dat dar la sfarsit dar conteaza pt. viitor Link to comment
steph Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 am fost si am schimbat amortizoarele ... si nu mi-au pus monroe, cica a venit o directiva de la fabrica data viitoare poate am noroc. adica peste 2-3 K km. in alta ordine de idei ma duc sa schimb caseta de directie sapt. viit. Link to comment
luck33ro Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Pana la urma amortizoarele Monroe trancane mai usor? merita? Am auzit ca-s mai rigide... Verificarea jocului la supape a facut-o vre-un service la 5000 km? ca mecanicii din ferdinand se faceau ca aud prima data de asa ceva?! Link to comment
Mircea Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Am facut la Mati' revizia de 15k. Schimbat ulei motor (Castrol Softec 5w30), filtru ulei, curatat filtru aer, curatat IAC, curatat saboti, placute, reglat frana de mana si etanseizat sticla la stopul pe spate dreapta in care incepusera sa creasca pestisori. Cost total 300 ron in care intra si lichid de degivrare parbriz, 2 litri. Link to comment
mortymer Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 imi dau si io cu parerea... asa aiurea-n tranvai... de cand citesc de revizii nu am inteles nimic... unele persoane socotesc intervale de 5000 altele de 10000 fiecare cum crede... asa ca unul cu interval de 5000, la revizia lui de 20000 e deja a IV-a, la celalalt e a II-a... ???... cred ca mai bine se vorbeste de prima, a doua, a treia... revizie... sau mai bine folosind intervalele de 6 luni... un an, unu 1/2, doi, doi 1/2... io ma duc in decembrie la aia de 2 ani sau 24.573 km... ca la mine intervine timpul si nu km... si oricum, 99% schimba la "timp" si nu la km... asta e parerea mea... fara a socoti pe cea de 1000km... Link to comment
Mircea Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Conform cartii, revizia se face la 10.000, iar daca mergi mult in oras sau conditii grele, e recomandat sa faci chimbul de ulei la 5000 de km. Eu merg cu mati' numai Bucuresti, deci si trafic greu si oras cumulat, asa ca la fiecare 5000 de km sunt cu ea la schimb ulei si las ceva in portbagaj si pentru baietii de la service, motiv pentru care mai verifica si restul. Ieri spre exemplu le-am cerut eu sa-mi schimbe rotile intre ele, ocazie cu care le-au si echilibrat si sa-mi regleze frana de mana. Link to comment
mortymer Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 ... azi, am fost la revizia de 2ani / 24.000 km / a 4-a fara aia de o mie... la radacini giurgiului... schimbat: - filtru aer(korea) 22 - set placute frana(GM Genuine Germania) 108,5 - filtru ulei(korea) 10 - buji(GM Genuine #96130723 Korea) 31,49 - filtru benzina (bosh) 31 - ulei GM 5W30 (GM Genuine Germania) 89,25 Total materiale 292,24 Manopera 101,15 TOTAL 393,39 foloase necuvenite 20 - mi-a curatat tamburii spate, mi-a uns balamalele, ceva la tija ambreiajului, pus el 200 ml antigel concentrat, ca mai era bun al meu si sa nu il schimb aiurea(asa mi-a recomandat dom' mecanic), curatat pe la roti cu un spray special wurth (mizeria??? degresat??? habar n-am pt. ce, dar cred ca de bine), demontat tot ansamblul schimbatorului de viteza, parte din masina(sta intr-o siguranta totul) si uns cu vas. siliconica, dar tot zbarnaie schimbatorul in a 3-a, mai putin da face... in fine io chiar multumit de dom' mecanic, super ok, raspuns la intrebarile mele de bou fara sa rada sau in doi peri - schimbat pe garantie si comutatorul de reglat faruri, ca nu se mai aprindea beculetul... am facut io un post mai demult are/nu are bec cam atat deocamdata Link to comment
steph Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 io ma fost sa imi schimbe caseta de directie... mi-au montat volanu un pic stramb ca sa imi aduc aminte de dacie probabil si s-au terminat zgoomotele din partea dreapta, doar ca acum parca se aude un tronc la viraj dreapta dar foarte rar depinde de viraj sau de viteza cred. o las asa pana la urmatoare revizie si cu asta basta daca se inteteste o sa ma duc iar peste ei Link to comment
keluboss Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 (edited) >- exact aceeasi chestie e si la mine de cind mi-au schimbat caseta de directie. Am crezut ca e de la un amortizor care e pe moarte si am zis ca sa mai trag de el pina la revizia urmatoare. Din cind in cind se aude un clanc la un viraj. tine-ma neaparat la curent cu ce-ti gaseste sper sa nu fie vreo chestie nasoala S"> eu am revizia in martie ca luni si deocamdata 18.000. sper sa fac 20 k km pina atunci Edited December 9, 2005 by keluboss Link to comment
steph Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 (edited) exact clancu ala ? se aude rar doar la viraj dreapta si nu e foarte deranjant tu de cat timp mergi asa ? s-a agravat sau se pastreaza aceleasi simptome? fftopic: dar pana cand ? Edited December 9, 2005 by tolin_afc Link to comment
NFS Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Am trecut pe la Autonet pt o mica interventie la o borna (+) de la baterie (nu mai stringea surubul) si pt inlocuirea mufei de la farul din stinga si ... m-am ales cu o mica revizie... asa... "de iarna". 9/12/2005 36.000 km (ultima revizie a fost in martie 2005, cind aveam 33.000 km) -verificat/rectificat/uns bolturi ghidaj etrieri -curatat IAC -schimbat PCV -reparat borna (+) -inlocuit conector far stanga (topit in urma folosirii unui bec naspa) - acum am Philips Silver Vision -inlocuit curea alternator - oricum trebuia schimbata la 40k km -schimbat ulei (MOBIL 10W40) - cel "vechi", avea doar 3000km, dar avea deja 9 luni -inlocuit filtru ulei (Mann) -reglat cursa ambreiaj - tinea cam prea jos -inlocuit filtru benzina -verificat articulatii - beton -verificat frine -suflat filtru aer - era curatel -schimbat antigel (Texaco) - facut sa reziste la ~ -30C ulei+c.alternator+pcv=93.5 ron (de la mag. de pe Vacaresti) piese + manopera (service) =136 ron Cost total: 229.5 ron Urmeaza in curind (peste vreo 2 sapt): -inlocuire amortizoare spate (in sfirsit, au inceput sa troncane, nu prea rau dar ma indispun) -inlocuire placute frina (facut comanda de placute originale) -acum aveau doar Ferodo ecologice care am inteles ca scirtiie. -inlocuire flanse amortizoare fata Link to comment
keluboss Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 caseta de directie am schimbat-o in septembrie si nu a facut asa de la inceput, dupa vreo 5-600 de kilometri a inceput sa clancane si nu face neaparat la un viraj dreapta chiar si la stinga citeodata, si uneori si cind trag de volan mai brusc pentru o depasire. Deocamdata e sporadic, n-am observat sa fie legata de alt eveniment daca se agraveaza ma inffintez la service imediat... asta daca mai apuc si nu se agraveaza brusc Link to comment
steph Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 azi am schimbat cauciucurile cu unele de iarna si le-au unflat cum trebuie: 2.1. rezultat: zgomotu ala a disparut complet. am laut viraje in ambele sensuri cu diferite viteze. nici un joc si nici un clanc. se pare ca aveam presiuena mica in cauciucurile vechi. era presiunea de fabrica si facusem 12 k km fara sa verific. Link to comment
strumfuadi Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 se pare ca aveam presiuena mica in cauciucurile vechi. era presiunea de fabrica si facusem 12 k km fara sa verific. offtopic:ce consum aveai? ontopic: shi la mine urmeaza schimbarea casetei de directie cam peste o saptamana.. chiar asha de proaste sunt fratilor, ca mati meu are abia 22mii shi ceva de km? de asemenea, vor fi inlocuite amortizoarele spate care au inceput sa fleoshcane deranjant.. de dimineata am gasit sub mashina o pata de antigel, curge pe la un furtun sau are radiatorul ceva, ca e baltitza pe traversa pe care sta radiatorul.. le dau cu el in cap maimutzelor daca nu rezolva, ca mashina asta a pierdut antigel din prima zi, insa acuma a devenit deranjanta cantitatea (sa fie totushi vreun por in radiator care a ajuns la dimensiuni apocaliptice?? ) revenim. Link to comment
steph Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 consumu ... ajungea si la 9 km am 11 mii. acum o mie am schimbat amortizoarele ... dar atat ele cat si caseta fac galagie de pe la 3-4 mii Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now