dino Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Verificarea nu a fost facuta pe factura eu am fost de fapt sa schimb yalele. Am ajuns la intelegere cu mecanicu la 150 mii lei pe "naspa" Cred ca cel mai simplu ar fi sa dati un tel la orice service operatiunea de verificare dureaza 5 minute sau va duceti personal si incercati un "targ" cu cel care se ocupa de problemele acestea. Imi pare nespus de rau ca nu am putut fi de mare ajutor. Link to comment
nuvolari Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 (edited) Cu riscul de a fi redundant, am constatat ca Tico A/C nu mai are deloc eficientza. Instalatia a fost incarcata prima oara acum cativa ani, masina fiind din 98. Unde sa ma duc si sa scap mai ieftin? Edited May 28, 2005 by nuvolari Link to comment
NYPD Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Cu riscul de a fi redundant, am constatat ca A/C nu mai are deloc eficientza. Instalatia a fost incarcata prima oara acum cativa ani, masina fiind din 98. Unde sa ma duc si sa scap mai ieftin? <{POST_SNAPBACK}> In Bucuresti stiu pe cineva care monteaza, repara, incarca etc. aer conditionat.Sta in zona Marriot, dar vine oriunde in Bucuresti.Iti dau nr.lui pe pm.Daca mai sunt si altii interesati, il postez aici.Eu sunt foarte multumit de el, mi-a instalat si acasa si merge excelent. Link to comment
nuvolari Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 E perfect, eu stau la Soseaua Panduri Asa ca n-o sa apuc sa ma prajesc pana ajung la el >- Link to comment
NYPD Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 E perfect, eu stau la Soseaua Panduri Asa ca n-o sa apuc sa ma prajesc pana ajung la el >- <{POST_SNAPBACK}> Cum ajung acasa pun numarul!Asta inseamna maine seara, bine ca a plouat... Link to comment
ileana Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Sta in zona Marriot, dar vine oriunde in Bucuresti la matizoase de provincie s-o baga?! Link to comment
NYPD Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 la matizoase de provincie s-o baga?! <{POST_SNAPBACK}> Da, e foarte priceput, socrului meu i-a pus pe un Ford vechi aer desi modelul nu a avut niciodata asa ceva! E vecinul meu si are firma in toata regula, magazin de prezentare etc.Cred ca vine si in provincie, eu sunt in provincie acum si n-am agenda la mine, dar maine seara va spun nr.lui. "> Link to comment
VAXXi Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Din moment ce-a venit caldura, si in fiecare zi apare cate-un membru care descopera ca "aerul conditionat nu mai baga rece", dupa care isi pune intrebarea "de ce nu mai baga rece", si afla ca "nu mai are freon", urmand implicit intrebarea "unde incarc aerul conditionat cu freon" ... acest topic devine STICKY. Nu mai deschideti topicuri aiurea pe tema asta, ideea functionarii A/C este aceeasi la toate modelele Daewoo. Link to comment
smart_ass Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 In Bucuresti stiu pe cineva care monteaza, repara, incarca etc. aer conditionat.Sta in zona Marriot, dar vine oriunde in Bucuresti.Iti dau nr.lui pe pm.Daca mai sunt si altii interesati, il postez aici.Eu sunt foarte multumit de el, mi-a instalat si acasa si merge excelent. <{POST_SNAPBACK}> Poti sa-mi dai si mie nr. lui? Ca si eu am nevoie! Merci anticipat! Link to comment
dino Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Da si eu si eu as dori numarul daca se poate. Am vorbit cu cineva care are o relatia la fabrica de radiatoare de la Bistrita si unde la poarta fabricii acel radiator de AC costa mult mai putin. Din pacate nu vand decat la dealerii DAEWOO dar poate poate cine stie? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri Link to comment
ovi_jer Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Sfaturi pentru completare freon in sistemul AC: 1.Intrebati inainte cat costa o umplere completa si cat costa o completare 2.Daca se face completare butelia de R134 se cantareste in fata voastra la inceputul operatiunii si la sfarsitul operatiunii. 3.Daca se face schimbare totala sau reumplere sistem butelia se tine pe cantar tot timpul operatiunii si nu se pune mai mult decit specificatia data de constructor. Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Eu am vazut ca e o instalatie destul de complicata (de reglaj al presiunii cred) montata intre butelie si ACul masinii pe care o folosesc cei de la Radacini. Se poate reumple si fara ea? Renteaza, tinand cont ca o reumplere+manopera+teava inlocuita=2 mil jumate? (si se pare ca se pricep si au toate sculele necesare) Link to comment
NYPD Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Scuze pentru intarziere dar ieri seara am ajuns in Bucuresti! Telefon:0722.956.558, Marius il cheama si e un tip de mare incredere.(doar mi-e vecin si il supraveghez....) Succes!A, si sa nu uit, tot el o sa-mi puna aer pe masinutza sotiei, un Scorpio mai vechi care n-a avut asa ceva din fabrica) Link to comment
dino Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Am reusit sa intru in contact cu domnul Marius, nu stiu cat de "meserias" este insa "debordeaza" de seriozitate . Asta e pana una alta noi avem nevoie de ei si nu invers. Link to comment
smart_ass Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Am o vaga impresie ca se face o confuzie : acel condensator despre care se tot vorbeste pe aici este de fapt radiatorul din fata (cel de aer conditionat, caci exista doua, cel putin la Espero) si se mai numeste CONDENSOR, din cate am inteles. Pe acela trebuie sa-l schimb si eu si costa "doar" 5.800.000 lei. Dar e posibil sa ma insel si sa fie si un condensator. Link to comment
VAXXi Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Da, acela e "condensatorul", radiatorul din fata radiatorului de racire; ordinea fiind: ventilator mic si negru pe cadru de plastic, condensor, radiator racire, ventilator mare pe cadru metalic. Cele doua ventilatoare lucreaza in tandem. Mai e o parte a sistemului numita "evaporator", situata in spatiul destinat pasagerilor. http://www.familycar.com/Classroom/ac1.htm Link to comment
dino Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 (edited) Da asa este, foarte corect ce a spus VAXXI. Orice sistem de racire are 4 elemente: Vaporizatorul(evaporator) care face frig, condensorul (care cedeaza caldura mediului pentru racirea agentului frigorific-freon), compresorul care creste temperatura vaporilor de freon ce ajung la condensor si ii satureaza in amestec si cea de-a 4 componenta este ventilul de laminare care preia vaporii raciti din condensor si le scade presiunea transformandu-i in lichid subracit. Cam asta e cu A/C in general. La amsina din cate stiu eu lipseste ventilul de laminare datorita unei presiuni relativ constante a agentului in instalatie. Edited June 13, 2005 by dino Link to comment
smart_ass Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Hai c-am rezolvat-o : am cumparat condensor AC nou (5.750.000 lei), am bagat freon de la Marius, tipul recomandat aici si s-a rezolvat. Toata povestea 7 bulioane si un pic. Link to comment
boty Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 (edited) constatare (cu pompa vacumatica, umplere de proba si verificare cu mirositor ), schimbat condensor, umplut instalatia 2.500.000 manopera, service RIXE pe Nitu Vasile, super oamenii. Referitor la umplere ea se face cu manometru si nu pe cantar, se face preumplerea cu motorul oprit si apoi se porneste motorul si aerul se incaraca pana la presiunea data de constructor atunci are instalatia cantitatea necesara de freon altfel daca am schimbat o conducta cu alta care nu este originala si este mai lunga sau mai groasa sau condensorul este fabricat de altcineva decat daewoo si ar avea un volum mai mare daca instalatia are nevoie de 3l de freon pentru instalatia standard pentru o presiune data daca bagam 3l in instalatia marita nu vom avea presiunea necesara functionarii corecte (este ca la microcentralele de apartament, indiferent de lungimea instalatiei ea se incarca la 3 bari si asa va avea cantitatea de lichid necesara functionarii corecte si in siguranta). Edited July 6, 2005 by boty Link to comment
dino Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Hai c-am rezolvat-o : am cumparat condensor AC nou (5.750.000 lei), am bagat freon de la Marius, tipul recomandat aici si s-a rezolvat. Toata povestea 7 bulioane si un pic. <{POST_SNAPBACK}> Daca se poate de unde ati cumparat condesorul? Si sa ne spuneti si noua cat tine. Mult succes! Link to comment
smart_ass Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 De la magazinul de langa APACA. Sper sa tina mult, avand in vedere ca e original DW, insa are garantie 1 an parca. Link to comment
Senna Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Am vb cu un prieten frigotehnist care s-a oferit sa-mi incarce sistemul cu freon. M-a rugat sa ma uit ce tip de freon am si sa-i zic, eu am gasit un sticker verde pe care scrie R 134 A; acesta e tipul de freon folosit? Link to comment
VAXXi Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Ala este. N-o sa mai gasesti in auto R134, pentru ca e considerat neecologic si s-a inlocuit cu altceva, dar la noi "merge si-asa" Link to comment
andreib Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 @Vaxxi: Freonul (e impropriu spus) R 134 si R 134A sunt amandoua ecologice. Freonul adevarat (propriu spus, ala care gaureste stratul de ozon) este R12 si R22. Link to comment
VAXXi Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Mea culpa, ai dreptate. Retinusem eu chestia asta cu freonul, la mine scria pe compresor tipul vechi si retinusem ca s-a schimbat. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now