ciprian Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 cat costa un ITP in 2005? eventual poste imi puteti recomanda unde sa-l fac in Cluj-Napoca Link to comment
bughybughy Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 La IATSA 2 pe Dorobantilor l-am facut eu, fara spaga, elegant, vreo 380.000 lei parca, si oricum, nu prea le arde sa-ti caute nod in papura daca e masina mai noua de 3 ani ca tot ei trebuie s-o repare . Link to comment
van den plas Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Eu am platit 600000 , saptamana trecuta. Probleme nu au gasit, asa ca am scapat fara a trebui sa cotizez. In prealabil insa i-am reglat noxele pe GPL, altfel probabil ca as fi picat testul. Link to comment
brusli Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 bughybughy said: La IATSA 2 pe Dorobantilor l-am facut eu, fara spaga, elegant, vreo 380.000 lei parca, si oricum, nu prea le arde sa-ti caute nod in papura daca e masina mai noua de 3 ani ca tot ei trebuie s-o repare . <{POST_SNAPBACK}> cum adica tot ei trebuie sa repare? detaliaza putin... Link to comment
corcotoi Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 400.000 lei la arrow in cta pe strada spiru harret. a mers repede si fara probleme din fericire pentru mine, nu a fost cazul de revenire desi ma asteptam la asta. Link to comment
andreib Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Tocmai mi-a fost picat matizul la ITP la un service de cacao. Nu a trecut noxele deoarece ,,scula'' meseriasului ii arata ca la relanti am 630 rpm!!!. Am incercat sa ii explic tolomacului ca nu se poate dar el a ramas blocat pe a lui... Povestiti si voi cum ati trecut ITP si ce probleme ati intampinat... PS:Nu ar stica sa spuneti si unitatea service unde ati facut inspectia sa stie si altii unde sa se duca sau de cine sa se fereasca... Link to comment
Satori Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Pai tu unde ai facut-o? Si acum ce faci? Ca banuiesc ca acolo nu il mai treci vreodata. Nu puteai sa muti siguranta aceea de la cablu de acceleratie ca sa traga nitel de pedala? (nu sunt sigur daca se poate, dar...) Link to comment
tolin Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 @andreib > dar noxele la euro 2 nu se masoara la ralanti, ci la 2000-2500 rpm, dupa ce temperatura uleiului din motor a ajuns la 80'C. Cel putin asa procedeaza meseriasii de aici. Eu am fost de 2x, in acelasi loc si acestea au fost conditiile. Din cate stiu si eu, cam asa vorbeste si standardul. Individul era flamand sau insetat. Link to comment
adostar Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Daca si matizul mai da noxe ma impusc cu arcul (la ce motoras are) Eu cand am fost la R.A.R. pentru nota de identificare a intrat acolo un camion macara vechi de 100 de ani za vezi acolo noxe ca am iesit toi afara din hala cand a intrat panarama... Link to comment
andreib Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Satori said: Pai tu unde ai facut-o? Si acum ce faci? Ca banuiesc ca acolo nu il mai treci vreodata. Nu puteai sa muti siguranta aceea de la cablu de acceleratie ca sa traga nitel de pedala? (nu sunt sigur daca se poate, dar...) <{POST_SNAPBACK}> Pai la relanti dadeau in parametri dar cand ma punea sa accelerez la 2000rpm deoarece scula lui arata mult mai putine rpm decat in realitate (motorul avea peste 3200-3800 cand lor le indica 2000-2500) noxele nu ieseau sub nici o forma (pe bun motiv). Oricum este clar ca individul si-a dat seama ca nu are cum ca Matiz-ul sa aiba relanti la 630rpm dar a tacut, ca oi mai veni odata tot la el... PS: Este normal ca pe standul de franare masina sa blocheze rotile sau e din cauza uzurii avansate la rolele standului lor? Link to comment
laurentziu83 Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 adostar said: a intrat acolo un camion macara vechi de 100 de ani za vezi acolo noxe ca am iesit toi afara din hala cand a intrat panarama... <{POST_SNAPBACK}> Da dar sa stii ca ala e mai putin nociv decat o masina la noxe, diesel fiind. Si aici nu-ti masura nivelul de fum pe care il scoate masina ci anumite concentratii de monoxid de carbon si alte alea de ies pe teava de esapament. Fumul de ulei ars (motoare uzate) are alti compusi, pe care aparatul de masurat noxe nu le masoara. Asa ca ce spui tu este cu totul alta problema, desi in normele ITP cam este trecuta cu vederea. Pana la urma asta ne deranjeaza pe noi: fumul albastru de la camioane, nu ca are vreunul la dacie amestecul prea bogat in carburici. De la care stranutam albastru oare? Ca fapt divers: aseara urcam dealul de la uzina de apa si m-am nimerit in spate la o coaja de dacie cu 2 lazi de lemn deasupra care scotea un fum alb pe esapament de ziceai ca i-a explodat motorul, pur si simplu facea palalaie in spate. Asta era fum de antigel intrat in ardere si sincer ma gandeam cat de inconstient putea sa fie marlanul de la volan sa mearga asa. Cred ca el nu completa cu ulei la plecare, completa cu antigel. Link to comment
aztec Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 omul ala stia ca matizul are 3 cilindri? cu toate ca nu stiu cum ti-a stabilit turatia...dupa ce Link to comment
laurentziu83 Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Teoretic ar fi trebuit sa stie. Pana la urma si altii au mai trecut cu matizul pe la ITP-uri (inclusiv eu) si nu au avut probleme. Link to comment
artanis Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 (edited) Ce ti se poate intampla daca nu ai facut ITP-ul niciodata in 3 ani si 2 luni de la achizitia masinii (Matiz) si daca planuiesti totusi sa-l comiti zilele astea ? Edited August 17, 2005 by artanis Link to comment
NFS Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Nu cred sa fie nici o problema. Doar daca te prinde politia intre timp iti ia talonul. Link to comment
Satori Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Strange question: masina luata in 2004, august identificare la rar in curand talon nou. De unde stiu ei ca trebuia sa fac ITP? Nici pe talonul vechi si banuiesc ca nici pe cel nou nu o sa scrie nimic de ITP. ITP se face din 2 in 2 ani indiferent de schibatul proprietarilor si alte asemenea? Link to comment
ticolino Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 s-ar putea sa scrie pe cel nou. pe al meu a scris Link to comment
Satori Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Ce sa scrie? August 2006? Eu fac identificare la RAR acum, nu ITP. Nu ii inteleg. Link to comment
ticolino Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Nu mai, iti schimbi talonul, nu? pe talonul nou iti vor pune un timbru cu data pana cand ai revizia valabila. ce nu intelegi? Link to comment
Satori Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Ce o sa scrie, asta am intrebat mai sus, asta nu inteleg... Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 PE talonul nou o sa scrie data expirarii ITP-ului de pe cel vechi si o sa isi puna aia de la politie stampila lor. Nu se mai pune si folie de securizare. Link to comment
ticolino Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 ca sa fie si mai clar: la rubrica "Data urmatoarei inspectii tehnice" iti va scrie August 2006. De fapt, data exacta, cu zi cu tot. Si cu semnatura si stampila. Link to comment
ticolino Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 bun. deci. itp expirat. noxele sigur nu-mi ies, ca le-am masurat prin primavara. "injineru" care face itp-ul stie sa dea de surubul de c02 la tico, sau te respinge? Link to comment
ticolino Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 hai sa vorbesc in continuare singur, ca a inceput sa-mi placa am luat itp-ul m-a costat 80RON, cu tot cu "revenirea anticipata instantanee" pentru ca nu-mi mergeau (surprinzator) franele pe spate. am scapat de noxe, de ciupitura de parbriz, de jocuri in roti si m-am inecat ca tiganu la mal, la ultimul test noroc ca au fost oameni... intelegatori ca sa zic asa. locatia: bd turda, inainte de podul grant, pe dreapta (inainte de parculet) daca nu aveam probleme cu franele, m-ar fi costat numai 45RON. nu au turat motorul absolut de loc. si nici nu m-au intrebat de trusa medicala, etc. Link to comment
abogdan Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 ticolino said: bun. deci. itp expirat. noxele sigur nu-mi ies, ca le-am masurat prin primavara. "injineru" care face itp-ul stie sa dea de surubul de c02 la tico, sau te respinge? Intrebare: ce valori anume ai obtinut la franele spate? NU tineau egal? Intreb pt. ca si eu am fost la revizia de 130mii si (desi nu aveam nevoie de preparare pt ITP) franele spate imi tineau inegal si s-a chinuit ceva mecanicul pana sa le mai echilibreze... iar de valorile obtinute la testare la franarea spate... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now