Jump to content

Revizie I.T.P.


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Gata ... facut acum juma de ora I.T.P. undeva la un service Ciclop aproape de Dristor ... masina a trecut fara probleme totate testele la care a fost supusa ...

Ca o constatare ca tot am vazut ca a mai avut cineva ceva probleme cu turatia la care forjau aia masina ... ei citesc turatia de pe alternatorul masinii si aparea o diferenta destul de mare intre ce afisa la ei si ce afisa turometrul meu ... la ei 4400 rpm la mine 4550 rpm (precizez ca turometrul meu a fost testat si in service AUTONET cu scanerul lor si diferenta era de maxim 10rpm intre al meu si scaner)...

 

L.E. ... a costat toata afacerea 70RON

Edited by Zerro
Link to comment
Si daca C.I masinii e la banca (proprietar) eu cum fac ITP-ul ?

Nu trebuie neaparat sa ai cartea. E suficient talonul si sa stii seriile (una dintre ele nu e trecuta in talon, parca cea a motorului), insa e mai sigur sa ai o copie de la banca a cartii.

Link to comment

Si e indicat ca pe respectiva copie sa fie scrie "conform cu originalul" si stampilat de cei de la banca ... era cat pe ce sa am probleme cu treaba asta ... aveam o copie xerox chioara ... da au fost intelegatori ...

Link to comment
  • 1 month later...

Salut,

Am facut si eu ITP-ul la un Matiz din 2000 si am fost respins pe motiv de noxe si lumina numar!? Cel de la ITP mi-a recomandat sa schimb catalizatorul, dar e circa 10 milioane si mi se pare cam mult, basca ca mi-au luat 750.000 lei ca sa ma respinga apoi.

 

Stie cineva o metoda sa "driblez" macar situatia cu noxele? E ciudat ca un matiz, care nici macar nu e umblat (42.000 km) si care a fost ok la ultima revizie (acum 1 luna) sa aia probleme cu noxele, cand sunt atatea "rable" pe sosele.

 

Sunt obligat sa ma intorc la acelasi service care m-a respins initial?

 

Cineva a sugerat o optiune - "benzina de ’98 si fortat rau de tot motorul vreme de 10 minute. Noxe, nema!". Stiti daca merge? Ca daca e asa incerc la un alt service, daca e posibil...

Link to comment

Da, poti merge la alt service fara probleme.

Stie cineva o metoda sa "driblez" macar situatia cu noxele? E ciudat ca un matiz, care nici macar nu e umblat (42.000 km) si care a fost ok la ultima revizie (acum 1 luna) sa aia probleme cu noxele, cand sunt atatea "rable" pe sosele.

Atata timp cat nu sunt probleme serioase la sistemul de directie si cel de franare, incearca sa "acorzi o mica atentie" inginerului sau celui care iti efectueaza revizia. Va trece usor cu vederea peste micile probleme sau peste cele inexistente.

Link to comment

A facut si Tizulake primul lui I.T.P. Bineinteles ca nu a avut nici o problema. Treaba a mers repede si nota de plata a fost 40 ron.

Operatiunea s-a intamplat la Arrow Constanta. Aditional am schimbat uleiul si filtrul, am verificat densitatea antigelului si bateria. Pret 150 ron.

Acum poata sa vina iarna :banana: .

Link to comment

Tocmai am venit si eu de la primul meu ITP! A trecut din prima, fara probleme :) Doar rulmentul din stanga spate cica ar mai merge strans putin. Am si eu o mica intrebare acum: de ce cand a ridicat masina si a invartit rotzile din spate, cea din dreapta se invartea mai mult decat cea din stanga (de vreo 3 ori mai mult)? Adica cam la aceeasi forta cu care le-a invartit (cred eu), roata din stanga se oprea intr-o sec, iar cea din dreapta in .. 3 sec? Nu mi-a zis nimic la faza asta, dar mi s-a parut mie ciudat.. O fi mai putin unsa roata aia la rulmenti.. sau ceva?

 

PS: ITP facut pe str. Venerei, la AutoCenter, 50 ron (ieftin!). Din ce citeam pe perete, revenirile costau 20 ron pt siguranta, 15 pt noxe si 10 pt altele.

Link to comment
O fi mai putin unsa roata aia la rulmenti.. sau ceva?

 

Pare a fi o problema cu ferodourile(daca e asa, se aude un "fasait"). Mai exact nu sunt reglate cum trebuie si intr-o parte freaca mai putin iar in cealalta mai mult. Sau, poate sunt rulmentii prea stransi pe partea unde se opreste mai repede.

Link to comment
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Si inca odata ITepeee la Maty.

Pe care l-am picat... :(

Bec stanga numar inmatriculare ars

Trusa medicala expirata (trusa aia...)

Maine iau un set de reimprospatare la trusa medicala. Da mi-e sila pe mizeria asta de vreme sa demontez becul pe spate, suportul de numar... :(

 

Sunt uimit de cat de rezistenta e suspensia la Matiz, in 60 de mii de km de gropi nu prea ocolite si de jante patratite am schimbat doar un brat la suspensie si un cap de bara. Long live Matiz.

Link to comment

Efectuat revizie ITP la Matiz la service auto Dacia Diham (initial fusesem la Ciclop Muncii si erau cam sictiriti oamenii si aveau si program mai scurt si pret mai mare - 80 ron). Cost: 65 ron. Baietii au fost super ok. A iesit totul ok. S-au miscat super repede si atent. Chiar ii recomand.

Link to comment

Azi nu mi-a mai cerut nimic, dar era cam taraneala sa-mi ceara doar pentru verificat bec si inscriptionat cu markerul o trusa medicala.

 

BTW:azi dimineata nu mai avea nici un magazin truse medicale, de seturi de reimprospatare nu mai vorbesc, de-abia dupa-amiaza am gasit o trusa ungureasca la 36 de lei. In schimb, triunghiuri si veste reflectorizante aveau kklau.

Link to comment
  • 2 months later...

Facut ITP la Matizel azi. A durat cam 15 min. Testat frane + joc roti + noxe(aici au turat pana la 4400 conform scannerului) in ordinea data. Intrebat daca am trusa si extinctor, raspuns "da", taxat 60 RON, pus stampila si plecat acasa. Totul la benzinaria Celsy intre Ovidiu si Kogalniceanu, unde de obicei bag doar aer la roti... Foarte multumit.

Link to comment
  • 4 weeks later...
Am facut si eu ITP la Radacini Ferdinand. 100 ron a fost.

Am fost surprins sa aflu ca as fi trecut si testul de noxe pt euro2 (a mea e noneuro) atat pe benzina cat si pe gpl.

 

Sa inteleg ca daca ai GPL(omologat/trecut in carte) nu trebuie sa faci ITP-ul exclusiv la RAR.

Eu asa auzisem un zvon.

 

Multumesc.

Link to comment
Sa inteleg ca daca ai GPL(omologat/trecut in carte) nu trebuie sa faci ITP-ul exclusiv la RAR.

Eu asa auzisem un zvon.

In parte ai dreptate. Conditia este ca statia ITP sa fie autorizata de RAR pentru a verifica masinile cu GPL.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...