aztec Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 un consum la 1130km (cam 200km urban) 52 litri... in afara viteze de mos Link to comment
downlaw Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 (edited) cu al meu tico scot cam 8,5% consum...cica masina a fost reglata mai sport...mai merg si eu violent(adica un pic mai mult decat sport...unde imi recomandati si mie un reglaj la carburatie ca dau faliment P.S:benzina este numai fara plumb de la OMV Edited October 26, 2005 by downlaw Link to comment
ticolino Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 daca n-ai catalizator, pune-i cu plumb. o sa consume mai putin si o sa traga mai bine. cel putin la mine asa e. in rest, vezi ca s-au scris pe forum de mai multe locuri unde se pot face reglaje de carburatie si au fost multumiti. eu mi-am facut la autonet. Link to comment
downlaw Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 habar nu am daca are catalizator...nu stiu sa il deosebesc...ce am vazut e ca are sonda lambda pe galeria de evacuare si masina este fabricatie 2000...de asta si bag fara plumb Link to comment
guest Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 da.atit arata acul. m-am mirat putin cind am vazut ca era ultima linie pe vitezometru fftopic: poate ca este deplasat postul meu dar brusli are un dezvoltat simt al exagerarii, in permanenta posteaza consumuri infime si viteze astronomice. Link to comment
ticolino Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 @downlaw: daca ai catalizator, atunci nu incape gatul pompei de la "cu plumb", pentru ca e mai gros ai platit rovinieta? ai euro sau nu? no euro=> no catalizator oricum, e reglare e binevenita. cauta ca s-a mai discutat Link to comment
Senna Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 (edited) Maine fac ITP-ul la Ticozaur si am fost la un nene sa imi masoare noxele ca mai nou la inspectii nu mai au voie sa-ti regleze masina, ca sa iti iasa bine. Spre surpriza mea, carburatorul era dereglat rau, noxele au iesit 6.8% si mi le-a adus la 1,7% >- Sa vedem acum ce consum o sa scot, ultimele consumuri urbane cifrandu-se la valoarea de 6% +- 0.1 litri Acum merge altfel masinutza, relanti-ul e mai jos si un pic mai variabil, iar daca o las in frana de motor intr-a doua imi da doua zvacuri usoare, exact ca Dacia clasica in aceleasi conditii...Dupa ITP sa mai desurubez un pic din surubul de reglaj ca sa mearga mai stabil la relanti? Edited October 26, 2005 by Senna Link to comment
SORAN Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 De ce nu mai e voie sa iti regleze ca sa iasa bine? Daca ii dai ceva iti regleaza si cutia de viteze... consumu mai mic se obtine din scaderea relantiului chiar daca e o scadere foarte mica incercati si va veti convinge. Spunea un membru ca ii consuma mult cu benzina de la OMV- ia incearca altceva,eu nu stiu ce fac astia ...am facut plin la Matiz si mama care nu merge sport a obtinut un consum de aproape 9 cu vestita benzina OMV fara Pb! Link to comment
ZLI Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 si mie imi consuma la inceput foarte putin. acum are ceva si nu stiu ce. la 160 4,4 mi se pare excelent desi sunt cam sceptic. mi s-a intamplat si mie sa consume dacia 5,5 la 120 buc-tmimisoara de cateva ori si daca scadeam viteza incepea sa consume 6 o fi ceva cu carburatorul si avansul de la tico lui brusli... desi la 160 mie imi scade acul super repede. Propun ceva ne strangem, facem plinul toti de la aceeasi pompa, mergem pe acelasi drum (in grup) - poate noaptea, ne intoarcem la aceeasi pompa si vedem care cat a consumat. Link to comment
Senna Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 (edited) Scazand relanti-ul se obtine o economie de benzina dar si disconfort si cheltuieli mai mari. Vine iarna, ziua se scurteaza, timpul de folosire al fazei de intalnire creste. Se simte clar scaderea turatiei de relanti cu farurile aprinse. In acest regim incarcarea bateriei este inexistenta. Daca mai porneste si electroventilatorul, eu unul n-am chef sa turez motorul ca sa nu dardaie masina...cu alte cuvine un relanti mic inseamna o baterie de acumulatori schimbata mai devreme... Edited October 26, 2005 by Senna Link to comment
downlaw Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 ma supar si plec in week-end la munte...daca si acolo consuma mult dau cu ea de pamant...maine schimb si filtrul de aer poate poate Link to comment
Zetics Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Al meu Tico (sau a mea nevasta? ) merge din ce in ce mai bine... Ultimul consum urban (Bucuresti) a fost 8 pe muchie! I-am schimbat bujiile ca alea erau de pe vremea lu Constantinescu, daca imi fac timp sa iau si un filtru de aer, ca l-am scuturat putin pe asta si doar din scuturat a iesit o prafaraie de parca trecuse un camion! Pe de alta parte mai se ezista o problema, care cred ca a mai fost discutata pe aici: cat de mare e litrul la diferite benzinarii? Spun asta deoarece am avut o surpriza duminica: am facut plinul / consumul la Accent. Practic, de cind am luat-o, am bagat aproape numai Petrom, doar ocazional, mai ales pe afara de la un MOL, un OMV. Din cauza asta stiam o regula foarte ... regulata: cind mi se aprinde becul, mai intraundeva la 37.5-38 litri. Duminica asta, pentru ca am vazut ca unii il lauda, am bagat de la Lukoil. Si desi mai mersem dupa ce s-a aprins becul, nu am reusit sa bag decit 36 de litri, dar chinuiti rau, tot incercam sa rotunjesc suma. Ca urmare mi-a iesit un consum bucurestean de 9.8!!! (in carte e 9.4) Ceea ce nu poci ca sa cred! Link to comment
ciprianv Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 [Ca urmare mi-a iesit un consum bucurestean de 9.8!!! (in carte e 9.4) Ceea ce nu poci ca sa cred! adica e bine? Link to comment
Zetics Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Eu il consider exceptional de bine, de obicei aveam 10.5-11%. Fata de Pamela (adica Tico-ul) care a scos 8% cu 41CP tragind doar 600kg, asta trage 1070kile cu 105CP!!! Link to comment
dreaQ Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Imi cer scuze am crezut ca vorbesti despre ticoul sotiei. Link to comment
pesteimputit Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 err... cum va suna 9.5%???? asta in bucuresti.. la drum intins am scos 3.6% dar am mers moale de tot 90-100 constant (ma omoara lonjeronul ala... bine ca am scapat de el, azi am dus masina in service...) Link to comment
downlaw Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 aici e intrecere cine consuma mai mult sau mai putin? ...astazi ma bag la o revizie sa vedeti pe urma cu ce 5% ma laud Link to comment
Shenck Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 cum va suna 9.5%???? asta in bucuresti..la drum intins am scos 3.6% Regleaza-ti mai socul! Imi suna asa de cunosut ) Link to comment
Kristian Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 8.6% in oras. Socul merge OK - in 5 minute motorul este cald si turatia a scazut la relanti. Vara consuma 6.3%, acum a inebunit! Link to comment
downlaw Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 si un record personal Rucar-Campulung-Pitesti-Bucuresti 204Km consumat ~9,66L petrom super99...pe autostrada i-am dat si blana 140km/h in rest viteza de croaziera 120km/h toata autostrada Link to comment
Leutzu Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Dupa un drum bucuresti- bacau si retur...km total parcursi 670 (cu ce am mers prin bucuresti si plimbari cu masina prin bacau) mi-a iesti un consum total de 4,2 l la suta de km. La dus viteza de croaziera a fost in jur de 90-100 (nu am trecut de 120 nici o data) pt ca am mers pe timp de noapte si mai si picura, iar la intors am mers cu o viteza variind de la 80km\h pana la 145 km\h, in localitati 55km\h. La dus am fost 2 persoane cu bagajele aferenta (pt 3 zile) iar la intors am venit 3 persoane cu bagaje, un monitor de 17", un PC, bagajele celui de-al 3lea pasager (un coleg de grupa) care avea o geanta de voiaj de 10Kg de haine, muult vin si tuica, si ceva mancare sa-i ajung 1 sapt jumate ...intr-un cuvant masina incarcata la maxim. Zic ca am avut un consum bun...tinand cont ca nu am mai reglat cabruratorul de 18.000 km. Link to comment
ZLI Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Pe de alta parte mai se ezista o problema, care cred ca a mai fost discutata pe aici: cat de mare e litrul la diferite benzinarii? ia o sticla de un litru si vezi. la drum intins am scos 3.6% dar am mers moale de tot 90-100 constant (ma omoara lonjeronul ala... bine ca am scapat de el, azi am dus masina in service...) nu stiu cum sunt alte forumuri, dar pe asta la consum trebuie sa introducem 3-3,99 si chiar 2-2.99 pentru siguranta Link to comment
Zetics Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Si tu brutusule, mai ZLI, nu ne crezi cu consumuri sub 4, tu care ai Tico!!! Link to comment
AAdorjan Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 (edited) Masinuta mea a inceput sa consume cam mult in ultima vreme, adik ultima luna. Afara 440km /27km => 6,14% mers linistit cu viteza constanta 90-100 pe drumuri bune, in localitati 60-70. In oras 8,75% cu benzina de 30 lei abia fac 100 km. Vitezele le schimb in felul urmator II-20, III-40, IV-60, V-70. Foarte des conduc un pik mai sportiv. Socul automat functioneaza in parametrii normali. Dimineata dupa 3-4 minute scade turatia la relanti. Masina are 55k km. Uleiul a fost schimbat la 50kkm, iar filtrul 47k km. Carburatorul a fost reglat la service autorizat Daewoo la 52k km. Care ar putea fi cauza? Edited November 8, 2005 by AAdorjan Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now