Jump to content

Consum (TCO) benzina...TICO


Votaţi consumul URBAN la Tico  

810 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

La tine mai este si faptul ca mergi pe distanta scurta. Probabil motorul turat ca nu apuca sa se incinga si mai mult stai intre Unirii si Victoriei-asa ca la tine poti transforma consumul in litri/ora :D Oricum un reglaj la carburator nu strica.

 

 

PS: pe acest traseu, cel mai bun consum il vei scoate daca mergi...cu metroul :->

Edited by dreaQ
Link to comment

Pt astfel de conditii de trafic conteaza mult turatia de relanti, recomandabil sa fie 950 si nu 1000rpm, desi mie unul nu mi se pare un consum exagerat in conditiile date, cred ca in 2h era destul timp ca motorul sa se incalzeasca :D

Link to comment
  • 3 weeks later...

Ca sa poata fiecare sa-si faca o idee cat mai corecta daca ii consuma sau nu masina peste normal, va sugerez sa bagati si traseul pe care-l faceti si orele la care mergeti.

 

E foarte posibil ca unii sa mearga numai "bara la bara" (maxim a doua), si sa-i consume buburuza mai mult, si lor sa li se para anormal, sa inceapa sa dea vina pe masina cand de fapt masina consuma normal, dar frigul si aglomeratia o fac sa consume aproape dublu.

Si e bine sa precizati daca respectati coloana, adica daca mergeti pe linia de tramvai si apoi va bagati in fata...asa nu se pune.

Link to comment

Stau tot timpul in coloana. Trasele cele mai frecvente:

1. Pod Rau Colentina -> Calea Mosilor -> B-dul Dacia -in general dimineata si seara

2. B-dul Dacia -> Str. Polona -> Calea Floreasca -> B-dul Aerogarii - dupamiaza pe la 5-6

3. B-dul Aerogarii -> Str. Petricani -> Pod Rau Colentina -seara

Link to comment

- Mers normal, fara plecari in forta.

- Distanta relativ mica, 6-7 km, deci motor relativ rece.

- Socul automat putin cam "sus", acum l-am mai reglat.

- Drumuri de Iasi, insemnand rampe, dealuri destul de puternice, iar la vale mers pe liber.

- Consumul a fost calculat pentru 114 km, exclusiv urban, cu metoda "pana la poc", de doua ori poc.

 

Acestea sunt premisele pentru un consum de 6.44 %.

La inceput mi s-a parut mult, insa multi mi-au spus ca e normal.

 

Numai bine!

Link to comment

Ultimul consum pe GPL 6,33l % (sunt diferente mici la tico intre consumul de benzina si GPL atunci cand cel din urma este reglat bine.

Traseul Lunea si Vinerea (plec pe la 9-10 dim) este: BD. Ctin Brancoveanu-Oltenitei-Eroii Revolutiei-Trafic Greu-Sebastian-Cimitirul Ghencea (nu stiu ce sosea e aia) - Prelungirea Ghencea - Valea Ialomitei. Dupa ce plec de la birou ma duc fie inapoi in Berceni fie spre Iancului (pe la Unirii sa ma intalnesc cu Tigrutza) si apoi o duc acasa in Pantelimon la capatul lui 14, si inapoi spre Berceni pe Lucretiu Patrascanu - Magazin Titan - pe la Targul Vitan.

Miercurea acelasi traseu ca cel de sus cu exceptia ca plec la 8 dimineata si la ora 13.30 plec spre facultate din Dr Taberei pana la Romexpo (pe linia tramvaiului 41) si dupa facutate ma indrept fie spre Iancului fie spre Berceni.

Martea si Joia plec dimineata la 7 spre facultate pe la Big Berceni - Tineretului - Budapesta - Universitate - Romana - Pta. Victoriei - Pta. Charles de Gaulle - Arcul de Triumf - Romexpo ca apoi la ora 14 sa plec spre Dr Taberei tot pe linai lui 41. De acolo ma indrept ca de obicei fie spre Berceni fie spre Iancului.

Edited by Leutzu
Link to comment

Vreau sa va intreb cat de mult influenteaza consumul daca circuitul returului este infundat? a mai patit asta cineva? eu am avut circuitul returului infundat dar datorita bunavointei unui service micut si privat mi-a suflat un baiat circuitul cu aer comprimat...

pana acum imi consuma mai mult de 8/100 in oras (cluj napoca) pe distante mici...

Deci intrebarea: a mai patit asa ceva cineva ? care i-a fost consumul cu returul infundat? cum s-a schimbat consumul dupa ce a rezolvat situatia cu infundatul?

Link to comment

E simplu, returul infundat face ca benzina sa nu se mai poată intoarce inapoi in rezervor, si deci un consum destul de ridicat, insa nu la fel de mare cat ar fi dacă nici cuiul poantou al carburatorului nu ti-ar mai inchide bine alimentarea. In cel de-al 2 lea caz, benzina ar circula prin jigloarele carburatoruli sub presiunea pompei de benzină si nu datorită depresiunii din galeria de admisie. Stiu pe cineva cu dacie căruia datorită returului infundat î-i consuma peste 10 L %.

Link to comment

Ia sa vedem...bagam benzina de 3.20 lei, deci 6.25 litri...la un consum de 6 si-un pic in oras...depinde si de masina...rezulta 100km!

 

Sau bagam nu stiu ce Carrera de vreo treijnoua de mii litru, si consideram ca masina e veche/dereglata/talpa grea/ambuteiaj si consuma 7.8%. Rezulta ca se merge 64km!

 

Sau...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Salut, mi-am facut si eu consumul: 12% :shock:

Acum am citit cele 32 pagini dedicate consumului la Tico.

De maine incep sa repar, schimb, curat, verific tot ce am vazut ca se poate.

Sunt deja ingrozit.

Acum o sa incep sa citesc recomandarile voastre cu privire la service-uri ok.

Traiasca forumul! :) >-

Link to comment

Am facut acum cateva zile un drum pana la Rosiorii de Vede.

Bagat cu doua zile inainte de a pleca 18 L de carrera 100 (parca) de la Petrom

si pana s-a terminat am facut 410KM, din care un sfert in Bucuresti.

Consumul a iesit undeva la 4.4l/100.

E bine sau poate e vre-o problema la mine.

Nu indica sonda cum trebuie, chestii din astea.

Pe drum, mers intre 70-110km/h.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...