bobitzu_05 Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 da. era siguranta. am refacut`o s`a ars iar .. si am refacut`o iar dar cu lita mai puternica. a stat 10 min pornita si a inceput sa`mi iese fum din podea... se incinsese un fir alb - maroniu, s`a totpit tot! mm .. plecai la un service auto. vb cu electricianu si`mi zise ca e varza facuta! ca e munca de 2 zile. acuma sa vedem pretu 1 Link to comment
DGT Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 (edited) Pai cam trebuia sa-ti dea de gandit cand s-a ars si a 2 oara,probabil un fir s-a frecat si dadea la masa.Cel putin ai invatat lectia.Altadata nu mai folositi lita si improvizati.Daca producatorul a specificat un anumit tip de siguranta, pe aia o puneti. Noroc ca nu a fost mai rau. Edited September 28, 2010 by DGT Link to comment
run4fun Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 O siguranta cand se arde NU se arde de proasta! Inseamna ca e o problema. Si se schimba cu una de putere identica. In nici un caz nu se pune lita sau altceva. Asa iau foc masinilie... Scuze de fftopic: Link to comment
cristidavid Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 totusi mai sunt si sigurante "no name" si nu neaparat calibrate corespunzator! Link to comment
piratu94 Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Sal ,cine stie unde se afla filtrul de benzina la nubira 1 ? Link to comment
Fotodigi Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Cea mai simpla treaba la amorsarea pompei de benzina cielo e in felul urmator : se scoate bancheta din spate si jos vezi vedea o gaura in mocheta ,dati ornamentul ala negru la o parte si veti vedea pompa de benzina . Scos mufa din pompa,cu o surubelnita desfaceti colierul si apoi cu o cheie de 8 desfaceti toate suruburile si dati pompa afara . Aveti grija sa nu fortati furtunul care alimenteaza masina ca il deteriorati si apoi veti fi nevoiti sa faceti ca mine adica sa dati rezervorul jos pt a schimba frutunul . Pe teava de la pompa introduceti un furtun si bagati pompa la loc in rezervor ca sa poata sa traga benzina . Apoi rugati un prieten sa puna contactul (masina trecuta pe benzina in cazul in care aveti comutator gpl ) si va apucati de supt .Ar trebui sa se amorseze destul de repede. Apoi scoateti furtunul ...si repetati operatiunea inversa ,furtun alimentare ,suruburi ...Un caz mai fericit este cand nu trebuie sa scoateti pompa ci desfaceti colierul de la furtun cat sa iasa aerul ramas pe conducta si cu contactul pus loviti usor pompa de benzina ( posibil sa isi dea drumu ,incercati de cateva ori ,daca nu ...pompa jos ) . Link to comment
nflt Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 ...dacă tot vrei gust de benzină ... dacă sugi (scuze ) direct din conducta scoasă din rampa injectoarelor (mai ieftin, ca muncă), plus că pui firul de comandă directă a pompei ... one man show! Link to comment
Viktor Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Da singura nu se amorseaza? doar daca-i supta si batuta? Link to comment
nflt Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 ..odată am pățit-o, a cedat la supt ... n-a mai fost nevoie s-o și bat ! 1 Link to comment
floxxx Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 salutari la toata lumea, am si eu o problema la masina ( Cielo) . Am ramas fara benzina...am alimentat 10 l (pompa facea un zgomot ciudat ca si cum mergea pe sec) am amorsato cu putin ajutor, am tras pe furtun benzina, a pornit dar nu mai trage si da in nas cand o accelerez, nu se accelereaza,merg ce merg cu chiu cu vai si nu mai vrea se opreste, ma dau jos scot furtunul de la rampa trag benzina cu gura in timp ce un prieten pune contactul vine benzina pornesc si plec...merg 2-3 km si se repeta faza. Va rog daca ma puteti ajuta, ce ar putea fii, pompa ? inainte de asta mergea super pe benzina(am si GPL) doar pe GPL mai dadea niste rateuri de ma speriam imi sarea si capacul la filtru de aer, dar zicea cineva ca de la fise sau bobina. Va multumesc Link to comment
BMS92 Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 (edited) Cauta in compartimentul motor sub delco un fir rosu lasat liber care iese din manunchiu de cabluri de merg la delco. Pe acela aplici + 12v de la borna de baterie.Daca nu se amorseaza asa rabateaza bancheta spate,scoate capacul de plastic ca sa ajungi la flansa pompei pe rezervor si scoate turul de intra in pompa si pune un furtun de 1-2(merge de dacie de alimentare carburator) care sa iasa in afara masini intr-un lighean sau galeata.In timp ce cineva aplica tensiune pe fir tu trebuie sa tragi cu gura pe furtun pina vine benzina.Daca nici cand tragi nu vine benzina bate si cu un miner de surubelnita in flansa pompei in timp ce faci operatiunea.In momentul cand a venit benzina lasi sa curga 1-2l in lighean pina nu mai vine cu aer apoi opresti tensiunea si pui totul la loc cum a fost. Aceeasi problema am patit si eu ... fara benzina... in fine iam bagat 6L am dat la automat de ma plictisit...nimic.. am incercat si cu firul rosu de la delcou... insa nimic... problema e ca am ramas si fara baterie( o so bag pe redresor ) poate poate va merge daca nici asa nu merge o sa incerc treaba cu pompa de benzina poate poate Edited November 11, 2011 by BMS92 Link to comment
doryjan Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) Uraa mi-am amorsat pompa... Am incercat cu firul roshu dar degeaba nu a vrut...Asa ca am chemat echipa Autonet...au venit in 15 minute...NU EXAGEREZ...si erau -15 grade afara...Au scos furtunul ala de sus si au "supt" benzina a pornit dupa vreo 3 chei...caci era cam frig ... Puteam sa o fac si eu...dar am crezut ca e pompa defecta...pompa e buna si mere f bine...poate o s-o schimb totusi cand vine caldura ... care furtun de sus frate???explica mai pe indelete sa inteleaga si aia ma,,,slab pregatiti in ale motoarelor,,ala de la pompa s-au alt furtun??? Nu merge amaorsata si ,,,de ex eu sa trag la furtun si cineva sa dea la automat???ajutor,am ramas pe zero si nu mai porneste.Am verificat toate fisele cu o bujie auxiliara si imi da scanteie cam rar,,,ce se intampla sa fie delco-ul s-au bobina??? ori trebuie amorsata pompa???Spuneti fratilor si la incepatori. Edited March 17, 2012 by doryjan Link to comment
danutza Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 (edited) Mai exlicit decat poza nu pot fi> Are doua cleme pe care le apesi si se desface de pe rampa injectoarelor. Cauta firul rosu sub delco, e un fir lasat in aer, il cuplezi la borna + a bateriei si sugi din furtun. Edited March 31, 2012 by danutza Link to comment
maniacuhover Posted May 22, 2012 Share Posted May 22, 2012 Buna, Am o problema , am un CIelo DOHC la care nu ii gasesc acel "fir rosu" de sub delcou. Prin manual am gasit la releu la firul 87a ca ar fi contactul de verificare a pompei de banzina. AM dat jos pompa si am cuplat-o la baterie si umbla. Asa ca am ajuns la partea cu amorsarea. Se pare ca DOHC nu are delcou. Deci ma uit degeaba prin motor. Stie cineva alta metoda de amorsare la DOHC 16V ?. Multumesc Link to comment
danutza Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 (edited) Firul rosu e in partea dreapta a motorului cum te uiti din fata cam in dreptul pompei de frana,.Nu este prins de nimic, sta in aer si are o mufa mica rotunda in capat. Edited May 27, 2012 by danutza Link to comment
Andy90 Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Salut , am si eu o problema ... serile trecute pe -15 grade am pornit si eu espero al meu am stat sa se incalzeasca si in 10 min sa oprit motorul... am ramas fara benzina . A doua zi dimineata am bagat 6 litri in ea si nu a vrut sa mai porneasca ... am scos furtunu care vine in fata la motor (turul) si nu iese nimic cand pun contactul .... am zis ca a inghetat apa in filtru.. am schimbat si filtru nu are gheata nimic pe conducte doar ca pompa nu duce benzina la motor va rog sa ma ajutati nu prea ma pricep sunt incepator... iar chestia cu pusul contactului pana se amorseaza am facuto de nenumarate ori si am dat la automat pana am terminat bateria noua cumparata acum 1 luna ... iar pompa se aude cum bazaie dar nu face nimic astept un sfat ceva multumesc. Link to comment
Dj_Dark Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Citeste te rog topicul incepand cu pagina 1, o a gasesti zeci de sfaturi. Link to comment
Andy90 Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Multumesc am rezolvat am urmat instructiunile lui Fotodigi si a mers am scos pompa si am amorsato ... merge bine acum multumesc frumos salut. Link to comment
klaus_3130 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Cu riscul de a parea penibil, am si eu o intrebare: cand cuplezi firul rosu, fara a scoate nici un furtun, unde se duce benzina in cele 2 minute cat pompa, teoretic, lucreaza?? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Link to comment
cris06 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 (edited) Benzina neconsumata (logic, daca injectoarele nu lucreaza) revine pe retur, in rezervor. Edited July 27, 2013 by cris06 Link to comment
klaus_3130 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Aha...ok...mersi frumos de raspuns...marea problema e k n-am gasit firul rosu la mine la DOHC 16valve...chiar daca era o poza ceva mai inapoi, n-am gasit nici un fir rosu lasat liber pe la delcou in dreptul pompei de frana ("> Link to comment
cris06 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 (edited) La DOHC nu ai delcou. Dar ce vrei sa faci? Edited July 28, 2013 by cris06 Link to comment
klaus_3130 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 La DOHC nu ai delcou. Dar ce vrei sa faci? incercam sa leg pompa de benzina pe direct cu ajutorul firului rosu dupa cum am tot citit pe forum...iar la un moment dat era o poza cu unde as gasi firul la DOHC...doar ca nu am nici un fir rosu lasat liber ("> (( pe scurt, m-a lasat masina in drum, nu a mai vrut sa porneasca...am vorbit cu diversi "mecanici", mi-au zis ca probabil m-a lasat pompa de benzina, am cumparat alta noua, am schimbat-o, a pornit cam greu nefiind amorsata, doar ca acum imi merge masina ca tractorul...zici ca merge in 2 pistoane - tremura foarte tare, nu sta relanti-ul, coboara, urca, se opreste etc ("> ( any idea??? Link to comment
cris06 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Alimentarea o poti face scotand releul pompei din panoul de sigurante (e in partea dreapta parca) facand strap intre bornele 30 si 87. Filtrul de benzina cand l-ai schimbat? Ce debit de benzina iese din racordul de tur de la rampa injectoarelor cu contactul pus? Link to comment
klaus_3130 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Deci daca scot releul pompei si pun contactul baga pompa incontinuu?? Faza cu "strap intre bornele 30 si 87" n-am prea inteles-o ("> cat despre debit nu prea stiu care e furtunul nu prea ma pricem si nu stau f bine cu banii ca sa merg in service ca de obicei ("> am crezut ca e doar pompa ca nu mai pornea, da'acum ca porneste dar nu merge rotund nu mai stiu ce pot face.... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now