cris06 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Nu, daca scoti releul, pompa nu va mai fi alimentata. Strap inseamna o legatura (punte) intre 2 contacte. 30 si 87 reprezinta codificarea a 2 borne ale releului. 30 inseamna "+ alimentare" si 87 "iesire" adica conductorul ce duce spre pompa. Vezi schema electrica postata pe forum. Conducta de tur din capatul rampei injectoarelor e o teava metalica cu un fel de mufa de plastic cu 2 clipsuri in cap, situata sub burduful gros de cauciuc intre filtrul de aer si corpul clapetei de acceleratie. Legat de relanti: verifica bujii, fise si eventual bobina. Link to comment
klaus_3130 Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Nu, daca scoti releul, pompa nu va mai fi alimentata. Strap inseamna o legatura (punte) intre 2 contacte. 30 si 87 reprezinta codificarea a 2 borne ale releului. 30 inseamna "+ alimentare" si 87 "iesire" adica conductorul ce duce spre pompa. Vezi schema electrica postata pe forum. Conducta de tur din capatul rampei injectoarelor e o teava metalica cu un fel de mufa de plastic cu 2 clipsuri in cap, situata sub burduful gros de cauciuc intre filtrul de aer si corpul clapetei de acceleratie. Legat de relanti: verifica bujii, fise si eventual bobina. Salut, Am rezolvat cu mersul in 2-3 pistoane...era o fisa proasta si le-am schimbat pe toate Doar ca am alta problema acum si anume: am o problema cu turometrul si martorul check engine aprins, in sensul ca pornesc masina, merge rotund nici o problema, la relanti sta normal, fara fluctuatii, dupa care se aprinde check engine, turometrul se duce la 0, motorul merge in continuare doar ca are un balbait cand "cade" turometrul, acesta revine si indica turatia, din nou un balbait, martorul se stinge, mai sta un pic si o ia de la capat in aceeasi ordine...vreo idee??? ( pe ca este legat turometrul, am vreun contact imperfect, vreun fir rupt,vreun scurt ceva?? Ce anume sa verific? Mentionez ca am un Cielo Exe 2003, 16v, 2 axe...multam fain pt raspunsuri! Link to comment
cris06 Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 (edited) Daewoo Scan 100. Vezi ce eroare da. Edited September 19, 2013 by cris06 Link to comment
klaus_3130 Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Daewoo Scan 100. Vezi ce eroare da. Asta e tester banuiesc, nu? Si unde gasesc? Stau in Buc.. Ms frumos pt promptitudine! Link to comment
Geo_ZGA Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Asta e tester banuiesc, nu? Si unde gasesc? Stau in Buc.. Ms frumos pt promptitudine! sigur, sigur gasesti pe Giulesti, in autobaza... acum e reprezentanta Suzuki parca, dar inca se ocupa si de Daewoo. venind dinspre podul grant spre cartierul Giulesti e cam la 2 km de pod, treci de o biserica pe partea stanga, imediat dupa apare un complex cu posta si chiar dupa complex tu faci stanga pe langa el, se vede intrarea in autobaza (scrie mare Atifco parca) singurul lucru bun la ei este ca au testerul daewoo, in rest nu prea se pricep sa-l foloseasca... dar macar codul de eroare il vezi. si daca ii supraveghezi atent, poate ti-l si sterg ) la mine au uitat detaliul asta... probabil ca mai gasesti si la service-urile Radacini, dar cel mai bine e sa suni. cei de la Plevnei/Orhideea nu au. daca aveai e-tec 8v te ajutam eu cu testerul, dar la tine nu merge al meu. Link to comment
smv Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ceea ce a ramas la Giulesti este dezastru si jecmaneala, nu recomand. Testere au la Radacini Giurgiului si la Spatarul Preda (spun ceea ce stiu). Link to comment
klaus_3130 Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Ok...multumesc frumos pt raspunsuri...incerc si revin cu detalii... Link to comment
stefannar1 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Salut tuturor! Daca ma poate lamuri cineva : nu mai porneste masina intr-o dimineata.(cielo 1997) benzina era ca pe terminate insa zic eu ca mai avea ceva. O las asa crezand ca e vechea pana a prostului. Mai bag a doua zi 12 litri insa degeaba. Incerc faza cu firul rosu , se aude cum baga benzina insa tot nu vrea sa porneasca. Scot furtunul de la rampa de injectoare, pun firul rosu la baterie, si vad ca vine benzina in veselie. Am scos cam 2 litri , zic eu sa se amorseze bine. Bag la loc furtunul si dau cheie insa degeaba . nu vrea! Are cineva o idee ce as mai putea sa ai mai fac? Zic eu ca nu ar mai avea rost sa si sug benzina pe la pompa din moment ce ajunge in rampa. Alte idei? Link to comment
Viktor Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 (edited) II mai trebue scinteie parerea mea . Edited December 10, 2014 by Salex Link to comment
alexinno Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 La o faza ca asta, cu ani in urma, am ciocanit usor capetele injectoarelor cu o surubelnita si, miracol, a luat-o scurt. Nu era vorba de masina mea de atunci, era tot un GLE. Banuiesc un contact imperfect sau colmatare. Link to comment
dae-woo-doo Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Salut, Am o problema legata de siatemul de alimentare. Dupa o (re)montare a chiulasei & comp, si dupa o reamorsare (din cheie) a pompei de benzina, masina functioneaza OK dar se aude un suierat (ca si cum ar scapa aer o anvelopa). Am pus mana pe rampa injectoarelor si pe conducta de tur (alimentare cu benzina) si se simt niste socuri, ca si cum ar fi bule de aer (nu "cred", mai degraba "sigur"). Dupa interventia de mai sus (chiulasa etc) am mers vreo 50 km cu masina si se comporta normal (nu curge nimic, nu consuma nimic (ulei/apa), nici un check engine etc). Am cautat in manualul de service dar n-am gasit vreo procedura de dezaerisire a conductei/rampei injectoarelor. Ma asteptam ca aerul sa dispara de la sine (dupa ce o cantitate suficienta de aer + benzina a ajuns in injectoare, respectiv in galeria de admisie. Exista vreo astfel de procedura (dezaerisire, ca la calorifere) sau o fi vorba de altceva (vreun furtun de vacuum conectat gresit, ceva infundat etc)? Repet, nu apare nici un martor in bord iar motorul merge rotund (turatia fiind stabila la relanti). Multumesc anticipat pentru orice indiciu. == S-a rezolvat: era vorba de o garnitura (o-ring) ciupita la unul dintre injectoare (la intrarea in galeria de admisie). Culmea e ca pierdea ceva compresie pe-acolo, dar motorul nu dadea semne c-ar merge in 3 cilindri. Si totusi, eu percepusem si-o "bolboroseala" in rampa injectoarelor.. mi s-or fi decalibrat mie senzorii sau putea exista si acest efect? Link to comment
Salex Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 fftopic: : Nu-ti pierdea compresie, iti tragea aer fals. 1 Link to comment
dae-woo-doo Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Mda, oricum ma exprimasem gresit: vroiam sa spun ca pierdea (presiune) din amestecul aer+benzina. Dar daca zici ca, de fapt, tragea aer de-afara, cu-atat mai bine: pana schimb garnitura, am sa mai merg cu ea asa si chiar mi-era teama ca evacueaza benzina prin jurul motorului, sub capota.. si mai stiu eu ce bujie se-apuca sa dea scanteie si prin fisa?! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now