ccc78 Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Am inteles cum se face. Dar eu cand dau la cheie aud zgomotul facut de pompa. Inseamna ca totusi este amorsata, nu?. Sau incearca sa se amorseze? Link to comment
ovi_jer Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Inseamna ca se invarte in gol neamorsata. Daca ti-e greu sa o amorsezi las-o asa si mergi la service.Daca mai incerci de multe ori o sa ai pompa noua in curand. Link to comment
ccc78 Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Multumesc de raspuns, daca fac faza cu firul rosu, exista vreun risc sa ard pompa? Am pus 8 litri de benzina, ar trebui sa alimentez cu mai multi litri? Multumesc. Link to comment
ovi_jer Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Mai pune ,cu cat este mai multa cu atit amorsarea se face mai repede. Link to comment
dflorescu Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Am o intrebare: cat merge pompa de benzina cand este pus contactul (fara a porni motorul): un timp prestabilit de vreun releu de timp sau pana cand se atinge o limita de presiune a benzinei pe undeva ? Link to comment
ovi_jer Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Exact de 2 secunde de cand este pus contactul. Link to comment
IceBox Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 salutare , va rog frumos ajutatzi-ma urgent ca disper deja... stiu ca ati scris foarte mult despre aceasta problema dar nu stiu pasii exact... aceeasi problema...am ramas fara benzina exact dupa ce am parcat`o (Cielo).........si acuma am turnat in ea vreo 5 L si nu porneste... am facut treaba aceea cu firul rosu de sub delco , l-am lasat vreo 2 minute conectat la borna...dar tot nu porneste... va rog mult sfatuiti-ma ce as putea face , ca daca nu azi o iau in mufa de la taicameu daca vede ...pls need help Link to comment
ovi_jer Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 In primul rand pune mai multa benzina si apoi respecta pasii de aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=128420 Link to comment
IceBox Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 am bagat 10 L de benzina...am facaut treaba cu firul rosu de sub deloc (lasat 2-3 minute) si tot nu porneste...la faza urmatoarea cea cu furtunu inca nu am trecut ca inca nu prea am inteles metoda...va rog sa imi explicati mai bine putin (sunt mai greu de cap) care sunt pasii... am rabatat bancheta si am vazut acolo sub capacu ala negru ca este un furtun si un cablu negru... Cum sa procedez? Multumesc Link to comment
ovi_jer Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 La fel numai ca pui un furtun care sa iasa cu capul afara si pui pe cineva sa puna tensiune pe firul rosu.In timp ce pune tensiune tu trebuie sa tragi cu gura benzina pe acel furtun. Link to comment
streetracerrazvan Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 (edited) Cand incercatzi sa amorsatzi pompa, va rog sa decuplatzi furtunul care alimenteaza rampa de injectoare. Se face foarte simplu, apasand cele doua cleme de pe lateral. Apoi cu ajutorul jojei si a firului rosu...pana vedetzi benzina curgand pe furtun. Totushi avetzi nevoie de cam 10 litri de benzina. Word!! Edited February 10, 2007 by streetracerrazvan Link to comment
IceBox Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Cand incercatzi sa amorsatzi pompa, va rog sa decuplatzi furtunul care alimenteaza rampa de injectoare. Se face foarte simplu, apasand cele doua cleme de pe lateral. Apoi cu ajutorul jojei si a firului rosu...pana vedetzi benzina curgand pe furtun. Totushi avetzi nevoie de cam 10 litri de benzina. Word!! rampa de injectoare fiind amplasat unde??? Link to comment
streetracerrazvan Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 O gasesti pe partea dinspre parbriz a motorului sub "capu de injectzie". Furtunul respectiv il vei gasi la capatul din stanga(privind motorul din fatza masinii) Daca nu reushesti sa-l depistezi, da un buzz pe mess. Link to comment
ovi_jer Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Daca e vorba de cielo korean nu poti desface asa furtunul din rampa pentru ca este diferit. Daca pompa nu se amorseaza in mod normal si trebuie sa o ajuti nu poti trage cu gura de la furtunul din rampa pentru ca este prea lung. Link to comment
streetracerrazvan Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Adevaru e ca al meu nu e coreean, dar chestia cu trasu de pe furtun... Pompa are destula fortza sa impinga benzina. nu mai shtiu exact cate atmosfere sunt in rampa, dar oricum destule. daca e nevoie sa tragi inseamna ca e blocat pe undeva. Parerea mea!!!!!!!! Link to comment
ovi_jer Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 1. Nu mai folosi limbaj IRC. 2.Parerea este gresita.Daca pompa nu se amorseaza direct adica decit prin alimentare tensiune este datorita faptului ca supapa de sens din pompa este blocata si in vid fara benzina pompa nu se amorseaza. Supapa de sens poate fi ajutata sa se deschida numai prin batai usoare in corpul pompei si prin vacuum care nu are efect decit prin furtun scurt de maxim 1m la iesirea din pompa. Link to comment
florin_pch Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 (edited) Am ramas si eu cu al meu cielo '95 korean fara benzina, chiar cand sa plec. Ii dau o cheie, porneste, se opreste imediat dupa care nu o mai ia. Era clar de la benzina. Incerc cu firul rosu, pompa se auzea in spate cum se zbate sa traga dar nimic. Scot cu greu capacul acelas metalic de sub bancheta si remarc dezamagit ca furtunul pe care trebuia sa il scot si sa il inlocuiesc cu un altul pentru vacuum era infipt fantastic de bine iar partea metalica peste care intra se ducea sub tabla. In concluzie, nu puteam nici sa scot furtunul de acolo, nu mai spun de a baga altul astfel incat sa nu stea sugrumat, sa trag si sa pun furtunul original la loc. Solutia: luat cleste imens, facut tabla praf pe o portiune de 5-10 cm in dreptul "stutului" respectiv. am scos frumos furtunul, am pus altul si am asteptat rabdator pana nu au mai aparut bule de aer pe furtun (aveam un furtun transparent ). Dupa aceea a luat-o la cheie. La cat de mult a durat si la cat de complicat a fost, n-o sa mai raman fara benzina. Multumesc ovi_jer pentru indicatii. l.e.: am uitat sa mentionez ca intai am incercat cu 5l de benzina s-o amorsez doar cu firul rosu dupa care m-am dus dupa alti 5l ca sa fiu sigur. Inainte sa reusesc sa scot capacul de sub bancheta si sa ma hotarasc sa tai o portioune de tabla, am incercat sa trag pe la rampa. Mentionez ca a trebuit sa scot un filtru (nu stiu ce facea exact) si m-am chinuit cu o serie de furtune si coliere, fara rezultat. A nu se incerca sa se traga direct din rampa. Mai ales cu cantitatea de 5l in rezervor. Edited February 11, 2007 by florin_pch Link to comment
ovi_jer Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Mai bine desfaceai suruburile de la pompa si o trageai in sesul opus furtunului de cit sa decupezi tabla pe acolo . Link to comment
IceBox Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 gata... problema rezolvata."inima" are din nou "sange".toate multumirile lui ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Dupa atita chin cred ca ati tras concluzia ca nu este bine sa mergeti cu benzina putina in rezervor Link to comment
kalasnikov Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 nu stiu daca la mine e de la amorsare...eu fac plinul si indicatorul imi arata rezervorul trei sferturi dupa 150 de km imi arata ca e gol dar beculetul galben nu se aprinde inca...de la ce sa fie oare ? multam anticipat Link to comment
scorpion Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Sonda de benzina nu arata corect sau la demontare nu a fost pozitionata corect . Sau aparatul nu mai indica corect . Link to comment
mgrigo2000 Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Am ramas fara benzina si becul rosu pentru rezerva de benzina nu s-a aprins. Am pornit pe GPL si am bagat 10 L benzina. Acul de la nivel benzina s-a ridicat pana la jumatatea primului interval de pe cadran. Am dat sa pornesc pe benzina si nu a vrut. Pompa de benzina se auzea ca si cum ar fi mers in gol. Am vazut ca nu baga benzina deloc in rampa de injectie. Am zis ca e de la filtrul de benzina infundat, ca am mai ramas odata in drum din cauza lui, cu rezervorul plin. Am pornit si mers doar pe GPL vre-o 4 zile. Am tot incercat sa pornesc pe benzina in acest interval. La inceput dadea sa o ia dar murea motorul in 2-3 secunde. Dupa astea 4 zile, surpriza, dau sa pornesc din greseala pe benzina si porneste aproape la sfert. Credeti ca a fost pompa dezamorsata sau e filtrul de benzina mizerabil? Link to comment
Esperatul Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 (edited) Pompa dezamorsata, cat ai mers pe GPL s-a amorsat. Ai avut noroc. Dar tu chiar nu schimbi filtrul ala deloc? Edited October 12, 2007 by Esperatul Link to comment
mgrigo2000 Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 (edited) Dar tu chiar nu schimbi filtrul ala deloc? Pai ce sa mai zic Am releu la pompa care o opreste pe GPL, altfel ar fi crapat mergand in gol pana sa se amorseze (daca problema asta a fost). Am ramas prima data in pana cu filtrul infundat dupa 2-3000 km dupa de am cumparat masina SH. Am stat 5 min si m-am uitat pe langa masina ca nu aveam ce sa ii fac si apoi am pornit motorul si plecat mai departe de parca nu avusese nimic. Am schimbat filtrul la primul service. De atunci, de cand l-am schimbat (anul trecut), am mai facut vre-o 14 000 km pe benzina. Stiam ca se schimba la 2 ani sau 40 000 km (dupa carte). Acum, de cand s-a reamorsat singura stand pe loc, fara sa folosesc fir rosu sau vacuum, merge struna. O sa fac si o golire completa a rezervorului, sa mai dau afara din mizerii, daca tot pun filtru nou.. Edited October 12, 2007 by mgrigo2000 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now