leonardjunior16 Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Pai... Faci upgrade-ul de la 8v la 16v...teoretic aduce minim 10 cai putere Sent from my SM-G935F using Tapatalk Link to comment
Geo_ZGA Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Mai devreme vorbeai de axa... ne referim la chiulasa completa sau la axe? Chiulasa da, se poate pune si iese un castig de putere, dar asta include mai multe... galerie de evacuare, admisie, ecu, electrica Link to comment
leonardjunior16 Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 (edited) La axe mă refeream...,scz ca voi fi off topic dar pe motorul de 16v de Cielo dacă se poate duce în 140 de cai,făra turbo?dacă da,plz să îmi spui cum Sent from my SM-G935F using Tapatalk Edited November 11, 2016 by leonardjunior16 Link to comment
GeorgeParaschiv Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 In nici un caz nu vei obtine acea putere pe motorul stock 16V. Poate mai reusesti sa castigi maxim 5-7 cai. Link to comment
leonardjunior16 Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Pai începând cu schimbarea injectoarelor mai mari de 400cmc,filtru aer sport, remaparea ecu,toata evacuarea,.....poate se pot pune axele de came de la un motor de Opel cu cilindree mai mare...dacă te pricepi la informatica poți face singur de acasă remaparea ecu Sent from my SM-G935F using Tapatalk Link to comment
Dj_Dark Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Bafta Eu nu cred ca e posibil, cel putin nu doar cu ce ai zis mai sus. Link to comment
leonardjunior16 Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Ms ms când voi lua permisul,atunci am "de lucrat" si testat. Sent from my SM-G935F using Tapatalk Link to comment
Geo_ZGA Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Cu ce ai zis tu acolo nu o sa faci mai nimic ) Nu stiu de unde ai cules informatiile alea, dar sunt gresite... ce naiba sa faci cu injectoare de 400cc? Alea sunt pt motoare care dezvolta puteri mari, nu 75-90cp la cielo. Pana la injectoare mai sunt multe de facut la un motor. Oricum nu te ajuta cu nimic doar sa bagi mai multa benzina. Ai impresia ca axele alea se potrivesc asa, in mod universal? Cu cat e motorul mai mare, cu atat sunt mai bune? Sau sunt obligatoriu si bune camele pt motorul tau? Oricat te-ai pricepe la informatica, nu te va ajuta cu mai nimic la rescrierea softului auto... trebuie sa te pricepi sa modifici parametrii motorului, nu sa faci un site frumos colorat. Sunt destul de putini oameni la noi care stiu sa faca asta, marea majoritate doar incarca niste harti predefinite, cumparate din afara. Pe langa asta, ai nevoie si de un dyno care sa-ti arate ca ceea ce ai facut, ai facut bine, si eventual sa mai faci mici modificari daca e cazul. Eu zic ca, pana iti iei permisul, sa cauti niste carti mai vechi de mecanica si sa inveti cum functioneaza un motor pe benzina. Dupa aceea te gandesti ce ai putea sa faci si daca merita. Cel mai puternic cielo aspirat pe care il stiu avea cam 120cp si era deja la un maxim de putere, cu destule compromisuri. Puterea ca puterea... dar la frane, suspensie, directie... te-ai gandit? Link to comment
leonardjunior16 Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Merci de sfat,chiar am niste cărți vechi de mecanica de prin anii 90' ,ar trebuii sa fie bune.Sa nu uităm dacă mărim puterea creste uzura motorului.Apropo am văzut undeva turbină hibridă,doar la motoarele pe diesel funcționează?. Frânele pe Executive sunt mai mari fata de cele standard,dar la 120cp nu prea cred că vor face fata. +Ce presupune schimbarea motorului a.k.a "swap" ,să zicem cu un Z20LET?,deoarece la omologare motorul trb să fie obligatoriu mai nou decât masina. Sent from my SM-G935F using Tapatalk Link to comment
Geo_ZGA Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Nu se poate omologa, stai linistit. Z20LET e generatie mai noua, nu cred ca se potriveste atat de usor. C20LET sau C20XE se potrivesc, cu ceva modificari si munca. S-au montat multe pe Cielo, in momentul de fata sunt 2 colegi care au pus XE-ul (pe o nexia si un espero) + altii care il au deja de ceva timp + eu care inca sunt in dubii daca merita sa ma complic. Pt ca da... apar complicatii. Bani, munca, timp, probleme la motor pt ca sunt toate vechi, complicatii la montaj, probleme la itp, probleme mari in caz de ARR... Orice swap de genul presupune motorul, ecu, instalatia electrica si modificarile de rigoare ca sa se potriveasca pe masina. Franele sunt mai mari doar pe fata, daca ai discuri de 256. Pe spate tot tamburi ai. Plus suspensie, directie. In 2003 nu erau montate pe Cielo motoare dohc, euro2? Link to comment
leonardjunior16 Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Da are euro 2.Atunci să excludem metoda de swap, varianta de turbo,era de ceva vreme un cielo din Polonia de 300hp ,putere scoasă din motorul original.Cica avea un garett.Daca pui turbo ce modificări mai trb făcute?(înafară de frana,suspensie)si cam la ce cost se ajunge? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Link to comment
Geo_ZGA Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Deci tu ai 16v, atunci toata discutia cu chiulasa si axele e inutila. Exista si la noi un Cielo 1.5 8v turbo, acum cred ca a sarit de 200cp, nu cred ca e prezentat pe aici. Modificari la motor, din ce tin minte: pistoane forjate de opel 1.6 (sunt la fel ca cele de 1.5 8v), galerie si turbina de Opel (Meriva?), evacuare facuta de la 0, alt MAP, traseu de ulei, intercooler si traseu pt intercooler, alte injectoare, regulator de presiune reglabil, piggy back si soft facut de la 0, cu multe, multe teste la drum si pe dyno cu laptopul in brate modificand parametrii. In mod sigur mai sunt si alte mici modificari de care am uitat sau nu mi-a zis. Cu injectoarele originale avea in jur de 150cp, pornind de la 75cp. Ideea e ca omul s-a priceput, are service-ul lui propriu, cunoaste oameni care fac softuri si au dyno, si are bani. Fara minim 1500 euro nu cred ca te poti apuca... asta ca sa faci ceva bine, ca asa faci si mai ieftin, dar nu iese nimic. Si doar pt motor, nu si pt altele. Mai e si un Matiz turbo, e prezentat pe forum, la "masina mea". Link to comment
Viktor Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Se mai adauga in mini-atelier inzestrat cu toate cele , unde (si cu ce) sa-ti desfasori activitatea. Nu m-as apuca de o asa lucrare nici in ruptu' capului, as schimba motorizare ce vine la pachet cu de toate de-as simti nevoia de ceva mai multi caluti putere. Link to comment
cautatorul Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 Buna ziua! Caut si eu o chiulasa pentru Daewoo cu motor A15MF de 90 cai. 1.5 16V DOHC. Ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat, informatie? Va multumesc! Link to comment
florinellll Posted May 15, 2020 Share Posted May 15, 2020 (edited) La 13.11.2016 la 12:00, leonardjunior16 a spus: Da are euro 2.Atunci să excludem metoda de swap, varianta de turbo,era de ceva vreme un cielo din Polonia de 300hp ,putere scoasă din motorul original.Cica avea un garett.Daca pui turbo ce modificări mai trb făcute?(înafară de frana,suspensie)si cam la ce cost se ajunge? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Mare e gradina Domnului Edited May 15, 2020 by florinellll Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now