Jump to content

Ce Este Mai Bine Sa Fac?


Recommended Posts

Salut ! am un cielo din 95 si am cu el 150.000 km de vreo 30.000-40.000 se aude o bataie in motor, am fost la service sa remediez problema...la prima vedere mecanicul a zis ca este axul cu came...a desfacut capacul de la chiuloasa si a vazut ca nu are nimic si ca este un culbutor sau un tachet nu mai stiu exact...si ca cel mai bine ar fi sa schimb toti culbutori si tacheti impreuna cu axu cu came...si am stabilit cu mecanicul sa cumpar piesele si sa il sun! Acum vreau sa cumpar toate piesele! Am cumparat ulei Castrol 5w40 TXT Softec si am mai cumparat si o solutie ptr spalat motoru de la 2+2 si vreau niste pareri daca este indicat sa spal motoru in interior tinand cont si de faptu ca nu a mai fost spalat pana acum si nu prea am dat mare importanta ulei-ului! Si mai vreau sa spuneti ceva despre piese (culbutori,tacheti,ax cu came) adica ce marca sau la ce sa fiu atent cand le cumpar!

Link to comment

Eu dupa ce am cumparat masina primul lucru pe care l-am facut a fost sa spal motorul pe interior deoarece nu stiam ce ulei a folosit fostul propietar si oricum nu strica o curatire de impuritati rezultate din uleiurile bune sau proaste folosite de-a lungul timpului. In legatura cu marca pieselor nu stiu ce sa zic, dar eu cred ca daca vinzatorul este o firma serioasa nu trebuie sa-ti faci probleme, pastreaza chitantele cu care ai cumparat piesele si intreaba-l si de garantie.

Link to comment

Salut.

Intreaba intai la service ce garantie dau ei daca: piesele le cumperi tu sau piesele le furnizeaza ei. In primul caz stiu ca este ceva titanic sa obtii ceva in caz de "Doamne Fereste!". Chiar daca ai chitante. Trebuie sa te judeci cu ei. Cel mai simplu, nu cel mai ieftin este sa iei totul dintr-un loc, sa ai garantia lucrarii si pieselor. Plus ca in cazuri de acest fel se lucreaza mai "cu raspundere", seful de garaj nu preseaza pe nimeni. Nu mai exista scuza:" eu stiu ce ai cumparat, domnule?!?". Tot respectul pentru mecanicii adevarati care sunt colegi de forum. Remarca nu-i vizeaza din nici un punct de vedere.

 

Zic si eu, ca sunt patit...

 

Cu stima,

Costel

Edited by pavcostel
Link to comment

Salut... revin cu amanunte! eu sunt din Calarasi si nu am service Daewoo de calitate in oras asa ca ma duc in Slobozia ( cel mai apropiat service daewoo ) dar nu au piese...exista un magazin peste drum de service care de altfel este si dealer Daewoo in Slobozia si de acolo se ia piesele dar nu are nici o legatura cu serviceul si pana acum am cumparat numai consumabile de la magazin si de care am fost multumit dar la piese habar nu am. :-?

Link to comment

Eu,cand am schimbat axa cu came,am vrut sa curat motorul cu o solutie la cutie(2+2) dar,mecanicul mi-a spus,sa nici nu ma gandesc caci, mare branza nu face solutia aia si mi-a dat jos baia de ulei si a spalat-o!

Eu unul am luat piesele de la mecanic(axa cu came-SH si culbutorii-noi) si am luat de la un magazin vis a vis de APACA setul de garnituri(baie,capac tacheti,etc)!

Insista,sa dai baia de ulei jos pt. ca,din cauza mal-ului care se formeaza acolo,pompa de ulei nu mai lucreaza cum trebuie si astfel ungerea nu se mai efectueaza peste tot!

Culbutorii trebuiesc sa fie toti noi!

P.S:I-mi aduc aminte, ca o solutie foarte profesionista, a dat domnul Nicu Barbu(de la care puteti comanda si piesele)

Link to comment

Gata am fost la service si am rezolvat problema adica am spalat motoru cu o solutie 2+2 si am schimbat 8 tacheti,8 culbutori,ax cu came,am spalat baia de ulei si desfundat sorb si am pus garnitura noua la baie si la capac, schimbat filtru aer, filtru benzina,antigel Aral,ulei Castrol 5w40,curele noi (distributie,aer,alternator) si cateva role,pinion la distributie. Sunt multumit acum cum se aude motoru dar totusi parca se mai aude ceva... :( sa bagat testeru pe masina si nu sa gasit nimic totul ok ( nu am mai bagat testeru pe masina decand ma duceam la revizii asta acum 7-8 ani) o sa ma duc sa curat si injectoarele...

Edited by Cyborg
Link to comment
Gata am fost la service si am rezolvat problema adica am spalat motoru cu o solutie 2+2 si am schimbat 8 tacheti,8 culbutori,ax cu came,am spalat baia de ulei si desfundat sorb si am pus garnitura noua la baie si la capac, schimbat filtru aer, filtru benzina,antigel Aral,ulei Castrol 5w40,curele noi (distributie,aer,alternator) si cateva role,pinion la distributie. Sunt multumit acum cum se aude motoru dar totusi parca se mai aude ceva... :( sa bagat testeru pe masina si nu sa gasit nimic totul ok ( nu am mai bagat testeru pe masina decand ma duceam la revizii asta acum 7-8 ani) o sa ma duc sa curat si injectoarele...

 

Din curiozitate, cam cat a facut toata afacerea? :-?

Link to comment

Piesele in jur de 10 mil. dar manopera nu iti pot spune deoarece m-am inteles cu mecanicul sa nu treaca tot pe deviz, a trecut ca doar mi-a schimbat ax cu came si am platit vreo 60-70 ron !

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...