tiberiuenache Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Mai baieti...am si eu o chestie ...nu stiu daca e prea paranoica insa cand sunt in mers si ridic piciorul de pe acceleratie (pt a reduce viteza un pic) cand calc din nou pedala (mai lent sau mai rapid-nu conteaza) imi zvacneste masina cam de 2 ori (cam taricel totusi)...fusei la Service am schimbat IAC-ul (era intepenit) si am gasit un tampon motor rupt...insa acuma tot asa face...sa fie de la BOBINA sau SENZORUL CLAPETEI DE ACCELERATIE ? Maine ma duc la service dar as vrea sa stiu daca la voi face asa?La Logan merge finutz Link to comment
tolin Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Miroase a injectoare infundate. Baga solutie in benzina si da-i talpa. Link to comment
Esperatul Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 (edited) Cat te-a costat sa schimbi IAC-ul? La mine face doar cand e rece in primele minute, in I-a si a II-a . Ti-au curatat clapeta? Mie de la bobina imi mergea neregulat doar, e vreo 200 de mii sa o schimbi. Edited December 27, 2005 by Esperatul Link to comment
tiberiuenache Posted December 28, 2005 Author Share Posted December 28, 2005 IACul a fost cam 1,6 mil dupa cate imi aduc aminte l-am luat din Service Autonet...poate fi si mai eftin. Cat despre zvacnire baietii din service mi-au zis ca e cam de la injectoare...au timpul de injectie prea mare...ele au fost curatate cu US dar se pare ca totusi nui de ajuns ...daca stiti un service bun care le poate curata si testa...in afara de BOSCH...va multumesc... DE tras trage bine...e sprintena...insa parca e cam prea sprintena...sa fie si de la benzina???OMV Super100FPb ?? Link to comment
ovi_jer Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Ai sonda lambda sau potentiometru CO?Daca ai potentiometru mergi peste ala care ti-a zis ca ai durata mare de injectie sa ti-l regleze. Link to comment
florin83 Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 clar de la injectoare.. am patit si eu asta la un cielo.. curata-le si o sa vezi ce rotund o sa mearga.. eu am dat 1.8 mil parca Link to comment
Crista_Silviu Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Salut si la multi ani tuturor...am si eu aceasta problema la un cielo din 1999 non euro si nu am reusit sa-i dau de cap nici cum...pareri sunt...concluzii nu prea. tind sa cred ca totul vine de la injectoare cu toate ca le-am curatat cu US, am folosit si solutii pt injectoare si tot degeaba.dupa ce am montat instalatia de gaz am sperat sa scap de aceasta problema dar ... nimic... la fel face si pe gaz!! Link to comment
ovi_jer Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Fisele si bujiile au fost schimbate vreodata?Cati km are masina? Link to comment
Crista_Silviu Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Da am schimbat si fise si bujii, am mai schimbat si IAC si senzor clapeta cceleratie...degeaba tot asa face... masina are 57000 km. Link to comment
ovi_jer Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 A fost pusa pe tester?Are sonda lambda?Ce fel de bujii ai pus si ce distanta la electrod? Link to comment
Crista_Silviu Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 da a fost pusa pe tester si dupa spusele mecanicilor totul este ok, sonda lambda nu are, bujiile sunt champion dar nu stiu ce distanta la elecrod.Ultima data am fost la un service din bucuresti deoarece la brasov baietii sunt foarte comozi. Link to comment
SpyDer_ThE Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Si eu am aceasi problema cu un cielo din 95' noneuro , am incercat solutii de curatat injectoare si nimic , am schimbat bujiile cu NGK Iridium care costa cam 800 mii lei buc fara tva si tot la fel merge sigur nu poate fi din discul de ambreaj , ma gandesc ca pot fi duse arcurile de pe disc care preiau o parte din socuri .. ? Link to comment
Crista_Silviu Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Printre parerile pe care le-am primit de la mecanici se numara si discul. Link to comment
SpyDer_ThE Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Si cum verific restul de componete pana la discul de ambreaj , nu de alta dar nu e chiar usor de ajuns acolo ... Link to comment
Crista_Silviu Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Eu sper sa fie cineva care a avut o astfel de problema si sa ne spuna cum a rezolvat-o, sau cel putin cineva care cunoaste teoretic problema si rezolvarea, tot e ceva Link to comment
tiberiuenache Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 Pai mie in service mi-a reglat si din Potentiometrul de CO ...ia dat mai mult (vreo 900mA,parca asa sa zic) sau ma rog ceva de genul asta...merge mai finutz...nu mai zvacneste asa tare...doar o leaca insa tot o ia un pic brusc...sa-i zic lu ala sa dea mai mult??? Oricum ma duc cu ea acolo sa ii amorseze pompa de benzina sau sa o schimbe...(hope not!) . CAT SA_I DEA?? Merci Link to comment
Crista_Silviu Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Pai nu stii cat era inainte de reglare? Fa o diferenta si zi-le sa mai bage un pic...pana merge bine...daca e din asta.Bafta cu pompa.. Link to comment
ovi_jer Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 tiberiuenache@Valorea este in mV si trebuie sa fie in jur de 600.La 900mV amestecul este sarac si risti sa arzi garnitura de chiulasa. Link to comment
tiberiuenache Posted January 5, 2006 Author Share Posted January 5, 2006 Da asa e ...in mV si stiu ca media e cam 600...insa totusi parca acuma la 800 si un pic parca se misca mai usor...daca e sa il reglez pe la 750 sa vad cum se misca si sa mai curat o data injectoarele (am facut-o cu US acum 3 luni)...Zicea cineva ca exista un service unde mi le poate si verifica cat sunt de bune si cat mai au viata...nu de Bosch era vorba...oricum am sa mai incerc si posibilitatea asta... Link to comment
Cristaky Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Ovi_jer, la Cielo valoarea trebuie sa fie tot aprox. 600 mV, sau difera ? Vreau sa merg si eu la un reglaj, si as vrea sa am idee despre ce e vb. Trebuie sa mai urmaresc si alti parametri cand umbla mesterul pe acolo, pt reglarea amestecului? Link to comment
ovi_jer Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Aceasi valoare este si la cielo cu conditia sa fie injectoarele bune. Link to comment
Onyx_Esp Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Salutare! Am un Espero 1.8 la care m-am confruntat cu aceeasi problema :"Zvacnire La Acceleratie" si iti pot spune cum am scapat eu de ea definitiv , neluand in considerare momentul cand motorul este rece si cand in treapta 1 si 2 se simte o usoara zvacnire ... eu am schimbat distribuitorul de curent de la delcou si de atunci nu am mai avut probleme .. sper sa iti fie de folos informatia asta si sper sa fie de la asta pt ca este ieftina remedierea problemei !!! Link to comment
Crista_Silviu Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 "Distribuitorul de curent de la delcou" mai are si alta denumire? (de catalog)...sa pot spune vanzatorului despre ce este vorba...in caz ca nu stie. Link to comment
Onyx_Esp Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Nu stiu o denumire de catalog insa iti pot spune ca arata exact ca un Buton de aragaz spune-i asta mecanicului si e imposibil sa nu stie despre ce e vorba Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now