Jump to content

Zvacnire La Acceleratie!


Recommended Posts

Mai baieti...am si eu o chestie ...nu stiu daca e prea paranoica insa cand sunt in mers si ridic piciorul de pe acceleratie (pt a reduce viteza un pic) cand calc din nou pedala (mai lent sau mai rapid-nu conteaza) imi zvacneste masina cam de 2 ori (cam taricel totusi)...fusei la Service am schimbat IAC-ul (era intepenit) si am gasit un tampon motor rupt...insa acuma tot asa face...sa fie de la BOBINA sau SENZORUL CLAPETEI DE ACCELERATIE ? Maine ma duc la service dar as vrea sa stiu daca la voi face asa?La Logan merge finutz :mda:

Link to comment

Cat te-a costat sa schimbi IAC-ul?

 

La mine face doar cand e rece in primele minute, in I-a si a II-a . Ti-au curatat clapeta?

Mie de la bobina imi mergea neregulat doar, e vreo 200 de mii sa o schimbi.

Edited by Esperatul
Link to comment

IACul a fost cam 1,6 mil dupa cate imi aduc aminte l-am luat din Service Autonet...poate fi si mai eftin.

 

Cat despre zvacnire baietii din service mi-au zis ca e cam de la injectoare...au timpul de injectie prea mare...ele au fost curatate cu US dar se pare ca totusi nui de ajuns ...daca stiti un service bun care le poate curata si testa...in afara de BOSCH...va multumesc...

DE tras trage bine...e sprintena...insa parca e cam prea sprintena...sa fie si de la benzina???OMV Super100FPb ??

Link to comment

Salut si la multi ani tuturor...am si eu aceasta problema la un cielo din 1999 non euro si nu am reusit sa-i dau de cap nici cum...pareri sunt...concluzii nu prea. tind sa cred ca totul vine de la injectoare cu toate ca le-am curatat cu US, am folosit si solutii pt injectoare si tot degeaba.dupa ce am montat instalatia de gaz am sperat sa scap de aceasta problema dar ... nimic... la fel face si pe gaz!!

Link to comment

Si eu am aceasi problema cu un cielo din 95' noneuro , am incercat solutii de curatat injectoare si nimic , am schimbat bujiile cu NGK Iridium care costa cam 800 mii lei buc fara tva si tot la fel merge sigur nu poate fi din discul de ambreaj , ma gandesc ca pot fi duse arcurile de pe disc care preiau o parte din socuri .. ?

Link to comment

Pai mie in service mi-a reglat si din Potentiometrul de CO ...ia dat mai mult (vreo 900mA,parca asa sa zic) sau ma rog ceva de genul asta...merge mai finutz...nu mai zvacneste asa tare...doar o leaca insa tot o ia un pic brusc...sa-i zic lu ala sa dea mai mult??? Oricum ma duc cu ea acolo sa ii amorseze pompa de benzina sau sa o schimbe...(hope not!) .

CAT SA_I DEA??

Merci

Link to comment

Da asa e ...in mV si stiu ca media e cam 600...insa totusi parca acuma la 800 si un pic parca se misca mai usor...daca e sa il reglez pe la 750 sa vad cum se misca si sa mai curat o data injectoarele (am facut-o cu US acum 3 luni)...Zicea cineva ca exista un service unde mi le poate si verifica cat sunt de bune si cat mai au viata...nu de Bosch era vorba...oricum am sa mai incerc si posibilitatea asta...

Link to comment

Ovi_jer, la Cielo valoarea trebuie sa fie tot aprox. 600 mV, sau difera ? Vreau sa merg si eu la un reglaj, si as vrea sa am idee despre ce e vb. Trebuie sa mai urmaresc si alti parametri cand umbla mesterul pe acolo, pt reglarea amestecului?

Link to comment

Salutare! Am un Espero 1.8 la care m-am confruntat cu aceeasi problema :"Zvacnire La Acceleratie" si iti pot spune cum am scapat eu de ea definitiv , neluand in considerare momentul cand motorul este rece si cand in treapta 1 si 2 se simte o usoara zvacnire ... eu am schimbat distribuitorul de curent de la delcou si de atunci nu am mai avut probleme .. sper sa iti fie de folos informatia asta si sper sa fie de la asta pt ca este ieftina remedierea problemei !!!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...