Esperatul Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 (edited) Am inceput sa am si eu zvacniri la acceleratie (in mare parte la rece). Au inceput dupa ce am fost sa regleze potentiometrul de CO si IAC-ul. Ambele aveau un contact oxidat si nu functionau, cred ca ECM-ul mergea pe niste valori default. De mers mergea bine dar si consumul pe masura. Baiatul din service a zis ca IAC-ul deschide mult mai putin decat trebuie (5-7 pasi) si cand o tura tare deschidea 33 de pasi. Cnad am venit in service deschidea 0 pasi. Dupa ce a incercat sa umble la avans sa reduca timpii de injectie de la 4 la 3 ms IAC-ul nu mai deschidea aproape deloc la relanti (0-2 pasi). Omul a verificat dupa pierderi de vacuum vreo ora, a incercat cate ceva si pana la urma a zis ca IAC-ul e defect(in prealabil l-a desfacut si curatat). Problema care o am acum e ca zvacneste in jurul turatiei de 1800rpm in primele 10-15 min de functionare si pe gaz se intampla sa nu tina relatiul in unele cazuri(in alte cazuri merge brici). O chestie care am observat-o e ca atunci cand e predispus sa moara pe GPL, daca apas frana tendinta de oprire e accentuata (pompa de frana e actionata de vacuum?). Operatiunile facute pana acum la masina sunt schimbat bujii(NGK), bobina, fisele sunt OK. Acum as vrea ori sa schimb IAC-ul dar sper sa nu o fac degeaba, ori mixerul. Exista vreun mod de a-l diagnostica exact? Edit: Am reglat acum distanta la electrozi si s-a atenuat destul de mult, acum nu mai e asa deranjant, dar problema pe GPL ramane, cel putin cand calc frana si e pe liber si cu consumatori isi da duhul. Edited March 4, 2006 by Esperatul Link to comment
Felix Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Va salut! Am si eu o pb. cam de genul asta si sper sa existe o explicatie. Am un Cielo din 1996 cu 115000km la bord si nu obisnuiesc sa o turez prea tare, insa cand circul prin oras cu vit III la 50km/h incepe sa ma scuture. Si este ciudat ca nu face asa tot timpul, ci doar daca tin constant piciorul pe acceleratie. Daca deccelerez, nu face, daca accelerez nu face. M-am gandit ca sunt injectoarele si le-am curatat, am schimbat bujiile Champion in loc de Bosch, ce sa-i mai fac? Ma gandeam ca este de la planetare, dar nu bat, de la ambreaj nu cred caci pleaca bine si urca bine. Am fost la service pe tester si-mi spune ok presiunea benzinei din pompa, din injectoare deci functioneaza in parametri. Explicandu-le pb. celor de la Daewoo P. Neamt mi-au spus ca merg cu ea subturata, dar cum sa circul cu a-II-a cand parca prea urla motorul! M-am gandit ca poate din experienta voastra sa invat si eu cate ceva despre Daewoo. Link to comment
Vlad Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 ce inseamna la tine ca mergi de urla motorul...ai turometru? Link to comment
Felix Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Undeva la 2200 rotatii, dar nu prea obisnuiesc sa ma uit la turometru. prefer sa-l ascult cu urechea Link to comment
danny27 Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Pana la urma exista o explicatie la aceasta problema...si evident o rezolvare? Ce parere aveti? Si eu ma confrunt cu aceeasi problema si nu stiu cum sa ii mai dau de cap. Link to comment
getablonda Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Poate vorbesc prostii, in sensul ca Cielourile nu au senzorul MAP. Comportamentul e tipic pentru MAP defect sau furtune de vacum fisurate, infundate, iesite etc. Link to comment
Felix Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Pana la urma exista o explicatie la aceasta problema...si evident o rezolvare? Ce parere aveti? Si eu ma confrunt cu aceeasi problema si nu stiu cum sa ii mai dau de cap. Stii la ce ma gandeam? Aveam un instructor auto pe vremuri, care- mi spunea sa nu ma mai uit la turometru, caci numai incepatorii se uita ci sa fac bine sa-i ascult motorul caci voi avea de castigat! Serios vorbind, sa stii ca nu-i place a-III-a la 50. Am umblat putin la avans, era cam mare si parca pb. s-a mai ameliorat, dar ceva, ceva nu este clar. O gasesc eu sti spun si tie! Link to comment
silviustel Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 (edited) Eu am aceeasi problema la Nubira II, tot la 50-60 km/h, indiferent de trepata si turatie. Nu stiu cum e la Cielo, si nici nu vreau sa spun tampenii, dar la mine dupa 2 ore de investigatie pe tester, pe loc, la relanti si turata, si in mers s-a ajuns la buba- senzorul TPS. M-a verificat bujii, aprindere, fise tot ce scria in manualul de service, si cu toate astea nu avea legatura cu ele. Multa bafta! Edited March 17, 2006 by silviustel Link to comment
Dj_Dark Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 la mine merge si a 4 a la 50 km/h si nu zvacneste decat daca "bag piciorul" in pedala, daca o iau usor n-are nimic, mersul meu economic se bazeaza pe asta daca vreu demaraj, a treia sau a doua dupa caz... Link to comment
danny27 Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 (edited) Domnilor sunt deacord cu tot ce spuneti aici, dar acest fenomen se manifesta indiferent de viteza, treapta de viteza, sau mers sportiv sau economic. Cum face l amine este in felul urmator: Indiferent ca viteza am si ce treapta de viteza cand decelerez fara sa schimb treapta, si apoi accelerez in aceeasi treapta de viteza, smuceste de 2 ori apoi isi revine, nu e ceva foarte tare dar se simte. Se manifesta smuceala si cand decelerez si cand accelerez. Voi verifica si senzorul TPS (daca are CIelo asa ceva ca nu stiu dar voi intreba la service). Multam de sfaturi Edited March 18, 2006 by danny27 Link to comment
ovi_jer Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 Mai bine ai verifica distanta la bujii mai ales daca iti da intreruperile alea in jurul turatie 2000 rot/min. Link to comment
danny27 Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 (edited) Ovi_jer, din cate am citit mai sus, s-a efectuat aceasta manevra si nu a disparut problema. Crezi ca ar mai exista si alta cauza? Voi incerca si eu cu siguranta acest remediu...sa speram ca scap de el. Multam Edited March 20, 2006 by danny27 Link to comment
ovi_jer Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 La celelalte mai poate aparea din cauza capacului de delco,bobinei din delco,etc.La motorul tau numai din fise si bujii. Link to comment
danny27 Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Mutam mult pentru sfat, ma voi duce la service si ii voi pune pe mecanici sa modifice distanta de la 0.8 la 1 si daca mai face sa schimbe si fisele. Dupa ce rezolv operatiunea dau feed-back. Sa traiti 1000 de ani Link to comment
tiberiuenache Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 Dar nu cumva exista buji cu reglajul de 1,0 stabilit dinfabrica care sa fie bune pt cielo/espero? Parca sa zic ca am vazut unele NGK cu distanta de 1,0 sau 1,1 nu mai tin minte? Ata ca sa nu stricam un set de bujii degeaba! Link to comment
alexutup Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 So...Espero 1.8 CD AC. Aceeasi problema la regim constant de viteza, in orice treapta intre 1600 si 2800 prezinta "socuri". Am schimbat bujii, intreg ruptor-distrib. Mecanicul a sugerat initial ca avans prea mare...nimic. Practic exista? o solutie Link to comment
Mircea Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Fisele le-ai schimbat? Verifica noaptea, cu motorul pornit, daca ai pierderi de curent la diverse turatii. Eu as cam paria pe o gama de efecte speciale Link to comment
alexutup Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Am incerc chiar acum. REvin cu un feedback. THX Link to comment
tiberiuenache Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 Eu am primit ca raspuns pt aceeasi problema la esperache 1,8 cum ca injectoarele deschid prea mult ...ceva in jurul a 4 ms...in loc de 3,2 daca am priceput eu bine...Ideea e ca nu am mai incercat treaba asta pt ca am dat masina... Link to comment
DjDuncan Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 La mine treaba asta cu "zvacnitul" s-a mai ameliorat dupa ce am schimbat filtrul de benzina, cred ca nu mai fusese schimbat de ani de zile. Poate fi si asta o solutie. Link to comment
alexutup Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 So, eram dator un feedback- Asadar prin urmare : - pina sa ajung sa postez pe site efectuasem urmatoarele operatiuni 1. Inlocuit ruptor - distribuitor 2. Inlocuit fise bujii In disperare de cauza am micsorat avans. -------------- Dupa ce am postat pe site si m-ammai documentat putin ... 1. am inlocuit bujiile 2. am curatat IAC conf celor explicate in forum 3. am resetat si reinitializat ECM. ------------------ Rezultat = merge impecabil. Tot ce am mai facut a fost dau un ciubuc de 200 mii lei la un service sa puna testeru' pe ea si sa-mi regleze avansul la loc. Link to comment
mcrusu Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 La mine pe langa smuciri la accelerari sau mers in frana de motor la turatii intre 1600-2200 rot/min pentruu accelerari si 2000-2800 pentru frana de motor mai apare si urmatoarea problema:dupa 3000rot/min turometrul urca dar parca vitezometrul sta pe loc(adica urca foarte greu in viteza fata de inainte). La ce sa ma uit prima data? Mentionez ca relantiul e regulat(cu mici salturi rare). Link to comment
ovi_jer Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Niciuna din problemele tale nu are legatura cu acest subiect. Turometrul nu poate urca fara sa creasca si viteza decit daca discul de ambreiaj patineaza. Faptul ca nu mai trage si smuceste la accelerari din regim de relanti sau frana de motorse datoreaza de la injectoare care sant infundate. Link to comment
c_french84 Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 (edited) Sal! cred ca este ceva specific pentru cielo! la mine-pe gpl-in viteza a2a la 2000-2500 rotatii are niste intarzieri,niste mici suturi,ca si cum ar intrerupe ceva,nu stiu exact cum sa explic,sau ca si cum nu ar fi cureaua intinsa mai putin.Am observat ca nu face mereu..poate depinde si de gpl?Apoi pe benzina are un delay,dar daca o forjez ceva timp,nu mai face.Sa fie din cauza ca merg mai mult pe gpl?mentionez ca masina are 10000km,iar in rezervor are benzina de la lukoil de 95!ce ma mai deranjeaza este ca ramane turata (ca proasta) in relanti-asta dupa ce mai bag piciorul in ea,dar nu e regula-ramane in 1500-2000 de turatii! Edited October 24, 2006 by c_french84 Link to comment
ovi_jer Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 -Reglaj instalatie gpl -Schimbare fise bujii si bujii -Curatare injectoare -Verificare pierderi vacuum galeria admisie Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now