emt Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 ovi_jer - nu stiu cand s-au schimbat fisele. Eu am masina de aproape un an si nu am schimbat decat bujiile. As vrea sa masor rezistenta fiselor; am gasit pe forum un post legat de masurarea fiselor <<pt cele gri deschis fisa 1 apr 15-17 Kohmi si scade valoarea progresiv cu reducerea lungimii fisei iar pt cele negre 8K cea mai lunga si 2k5 cea mai scurta, important este ca rezultatul citiri sa nu fie infinit asta inseminind fisa intrerupta>> Fisele mele sunt PAKARD (gri). Cum se face mai exact masurarea (fisele se scot de tot... sau...) Multumesc! "> Link to comment
ovi_jer Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Ar fi cazul sa le schimbi fara sa mai verifici daca nu stii istoria masinii si sa verifici si bujiile daca sunt cele recomandate de constructor. Link to comment
emt Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Bujiile le-am schimbat dupa ce am luat masina si am citit in topicul "bujii" despre NGK pe care le recomandai >- . Asadar am NGK BPR 6 ES gap 0.8. Link to comment
emt Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 (edited) @ovi_jer - am cumparat fise noi , originale GM (asa scrie pe cutie) si am masurat totusi fisele vechi cu un multimetru, pe scara 20 K si fisa cea mai lunga era 1 (atat indica aparatul in momentul comutarii pe domeniul de masurare a rezistentei), a doua fisa avea 17,9-18, a treia arata tot 1 si cea mai mica era 3,75. Maine pot sa vad comportamentul masinii si la drum lung. Sper sa nu mai am probleme. "> LE: In speranta ca voi fi util, am masurat fisele noi si valorile sunt: - fisa 1 (cea mai lunga) - 11,95 - fisa 2 - 9,75 - fisa 3 - 8,40 - fisa 4 - 6,74 - fisa centrala - 5,77 Fisele sunt PAKARD SILICONE HI-TEMP USA Edited September 7, 2007 by emt Link to comment
costelzb Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Ai sonda lambda sau potentiometru CO?Daca ai potentiometru mergi peste ala care ti-a zis ca ai durata mare de injectie sa ti-l regleze. In ce sens sa-l regleze? Eu daca il reglez la 617 mV (puls injector 3.2-3.3 ms) merge ca toti > zvacneste de 3-4 ori si parca nu trage la fel de bine (nu ma baga in scaun deloc ), daca il setez pe la 880 mV (puls injector 3.7-3.8) merge perfect. Am schimbat bujii, filtre, fise, capac si rotor la distribuitor, curatat IAC, reset ECM si degeaba. Am bagat o solutie de curatat injectoare > acuma sa vad ce rezultat are (nu am mers decat vreo 20 km). Si cand il reglez pe 617 mV miros gazele de esapament ca la drujba !!! Ce sa fac, sa reglez potentiometru la 880 mV si sa merg asa? Daca se arde garnitura de chiulasa!!! Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Ideal ar fi sa faci reglajul pe un analizor de gaze.Faptul ca iti merge mai bine prin imbogatire se datoreaza infundarii injectoarelor. Link to comment
costelzb Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Am schimbat astazi (iar) capac si rotor distribuitor. Nici nu mai vroia sa porneasca dimineata din prima (pornea dar se oprea), avea si intreruperi la relanti, puterea era foarte scazuta. Problema s-a remediat in proportie de 70-80%. Am cumparat si bobina aia din distribuitor dar nu am schimbat-o inca. Stie cineva cum? Tre sa dau tot distribuitorul jos? Link to comment
ovi_jer Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 S-a discutat aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=194540 Link to comment
costelzb Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Am reusit si am schimbat-o aseara, dar tot la fel face. Cred ca dau potentiometru ala asa cum era si scap de toate probleme. Dar daca incerc sa scot mufa de la potentiometru si sa merg asa, fara ? Oare ECM ii da o valoare prestabilita? Sa vad cum merge, ma mai zguduie sau nu Link to comment
ovi_jer Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Cel mai bine ar fi sa reglezi potentiometrul CO pe analizor de gaze si avansul cu lampa stroboscopica. Link to comment
costelzb Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Am scos mufa de la potentiometru CO, masina abia a pornit, se oprea ca si cum nu avea benzina, trebuia sa o tin tare din acceleratie. Deci ma duc la un analizor de gaze sau pana atunci cred ca o sa maresc treptat valoarea potentiometrului pana ajung la 850-880. Vad eu cum fac. Oare cat o costa sa imi regleze potentiometru pe un analizor de gaze si avansul (avansul cred ca e bun pe scaner oscileaza 9-13)? Link to comment
ovi_jer Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Avansul pe care il vezi pe scaner este cel corectat de ecm si nu cel initial care se regleaza cu stroboscopul.Un reglaj pe analizor il poti face la o statie itp sau un service gpl si nu te poate costa mai mult de 20-40 lei. Link to comment
TBird Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Salutare... Patesc si eu ca majoritatea celor de pe acest topic, masina mea zmuceste la accelerare si decelerare(colac peste pupaza nici relantiul nu este foarte stabil din cand in cand mai scade pana la 500rpm si urca inapoi, cei drept mai rar asa de 10 ori pe saptamana sa zic). Pana acum pentru remedierea lor am incercat urmatoarele: - Bujii NGK 1.1mm distanta - Fise bujii Packard - Curatare IAC si pus la pasi care trebuie Cam ce ar trebui sa mai verific ? Ma deranjeaza mai mult relantiul variabil ... pe gaz face mai urat ca pe benzina... GPL Tomasetto Secventiala... Link to comment
ovi_jer Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 niki ai gresit sectiunea.Aici nu se discuta de matiz. TBirdi reset la ecm ai dat? Link to comment
TBird Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Nu am incercat... o sa incerc chiar astazi. Dar inainte sa incerc vreau sa te intreb... nu afecteaza cu nimic Stag-ul de la GAZ daca eu le tai alimentarea? Link to comment
Doggu` Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 problema asta o am si eu . si se tureaza pe loc.am schimbat senzorul iac,fisele,bujii, i-am pus si injectoare noi noute si aceeasi chestie.care sa fie problema ? uneori isi revine si merge f rotund Link to comment
ovi_jer Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Problema poate fi de la aprindere(delcou) si anume contacte imperfecte la mufe sau pierderi de vaccum(furtunase strapunse sau iesite din stuturi. Link to comment
to_the_limit Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Salut, problema la Nubira 1, achizitionata recent, nu trage deloc, trage greu si cu zmuncituri, daca apas acceleratia uneori nu se intampla nimic, cateva secunde, apoi o ia smuncit, si cel mai enervant la decelerare cand iau picioarul de pe acceleratie smunceste.Uneori merge in tr-3 asa in hoprui smuncit cand merg constant sa zic. Am schimbat consumabile, bujii, nici o schimbare. Ah si la pornire miroase a benzina arsa in masina cam 3-5minute imediat dupa ce plec.Consumul iar mi se pare cam mare in jur de 8% afara la 8090km/h si in oras habar nam da sigur peste 12%. Link to comment
DGT Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Mergi la un service sa puna testerul pe ea .Asa dupa descrierea fenomenului ar fi multe variabile ce s-au mai discutat pe forum.Daca ai rabdare citeste din topicurile scrise de colegi anterior si ai sa vezi.Oricum Nubira este o masina buna .Ai facut o alegere buna cumparand aceasta masina.Dar ca orice masina fie ea si Ferrari mai trebuie si ingrijita.S-o stapanesti sanatos si te asigur ca aici pe forum gasesti ajutor . Link to comment
nt98adu Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Dupa 2 luni de cercetari si schimbari de bujii, fise, tps, tester cu Scan 100, astazi am gasit din ce cauza la rece zmuncea la cand motorul ajungea in zona ,,2000 turatii": Garnitura dintre admisie si corpul acesteia nu etansa bine si astfel in zona turatiei de 2000 masina avea o acceleratie neliniara, in hopuri. Cand se incalzea, fenomenul nu era sesizabil pt. ca etansa cat de cat si nu mai tragea aer fals. Verificati vaccumuri si etansari dupa care schimbati piese. Pe tester, nu a iesit absolut nimic. Link to comment
tolin Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 ... Pe tester, nu a iesit absolut nimic. Scanerul este pentru cunoscatori, daca nu cunosti valorile normale in diferite conditii ale parametrilor n-are ce sa spuna la pifani. O scapare de vaccum se observa printr-o valoare diferita la ralanti a presiunii absolute a aerului (MAP). Daca cineva crede ca producatorul a facut o scula care sa le spuna unora orice, s-a uitat prea mult la filme. Link to comment
nt98adu Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Testerul nu l-am facut in parcare, ca nu am acasa fabrica si nici nu ma pricep. Pentru asta am fost intr-un service Daewoo unde ma gandesc ca cel ce manuia aparatul ala, nu era omul de serviciu. Mi-au spus ca nu sunt prezente erori si am platit 40ron. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now