cristicaz Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 (edited) De cand a venit frigul am o problema ciudata: Dimineata cand pornesc masina, stropitorul arunca lichid de spalare de 3-4 ori dupa care moare- nu stiu daca motorasul sau furtunul. A doua zi dimineata iar de 3-4 ori si gata. Borcanul l-am umplut plin. Nu stiu care este cauza de nu imi pot spala parbrizul. In timpul zilei daca pornesc masina, stropitorul tot nu merge. Unde poate fi buba? Multumesc pentru sfaturi. Edited December 30, 2005 by cristicaz Link to comment
bogdan_o Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 Verifica si tu daca vine curent la motoras. Cand actionezi manetuta aia se aude motorasul mergand? Daca nu se ajunge curent la motoras verifica sa nu ai vre-un fir desprins sau cu izolatia roasa. Eu am patit o faza oarecum similara. Stropitoarea mergea doar cand avea ea chef. Am luat motorasul, l-am verificat, nici o problema. Furtunele erau si ele ok. Am zis ca e de la manetuta, am schimbat-o si facea la fel. Am verificat firele dar degeaba. Imi venea sa urlu. Pana la urma m-am prins de la ce era. Una din bornele motorasului era oxidata si facea contact doar cand avea ea chef. Am curatat borna, am dat cu un pic de spray de contacte si a mers perfect. Poti sa verifici si furtunasul daca nu e intrerupt sau taiat. Daca insa auzi motorasul mergand si/sau jetul e mai anemic atunci in principiu te-ai facut de o pompa noua. Astea din pacate nu se repara, oricat ai incerca. Eu am incercat cu 2 pompe si pe niciuna nu am convis-o sa mearga mai mult de cateva saptamani. Link to comment
cristicaz Posted January 1, 2006 Author Share Posted January 1, 2006 Cred ca ai pus punctul pe i . Dupa ce bazaie de 3-4 ori, motorasul apoi e mort si nci nu mai stropeste parbrizul. Se leaga si de faptul ca la pregatirea pentru iarna meseriasul a umblat la comutator Multumesc mult si trec la verificare de cablarie Link to comment
SORAN Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Da poate a inghetat ceva pe acolo! Link to comment
SorinG Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Si eu patesc ceva asemanator: de cand a venit iarna stropitorul mai mult nu merge. Cum se ajunge la motoras? E greu, e usor? E prea frig afara ca sa stau prea mult incercand diverse cai de acces. Poate cineva a facut asta si ne spune exact ce trebuie facut... Hai noroc! Link to comment
batranu Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 ridici masina - dreapta fata - scoti roata, desfaci aparatoarea de plastic de sub aripa si ai acces la rezervorul spalatorului de parbriz. Pe fata rezervorului dinspre tine, sunt amplasate pompele (doua in cazul in care ai spalator pe spate). Pompa fata, de regula, este cea din stinga. Scoti furtunul din pompa (pe temperatura asta, iese cam greu), scoti mufa din capul pompei si tragi usor de pompa catre tine, pina cind aceasta iese din corpul vasului. Atentie! vei pierde lichidul din vas. Ca durata? depinde cum te misti (10 - 30 min.) Link to comment
Zetics Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 A draq, parca-i un facut! Tocmai citeam azi topicul asta asa, just to know, si in seara asta m-am trezit ca nu mai merge pisatoarea la Tico Probabil m-am facut cu o pompa noua, pt ca motorasul zbarnaie, si ies 2 "jeturi" daca le pot spune asa, de vreo 3-4 cm Aveti idee cit coasta o pompa? Thx! Link to comment
john Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 (edited) Poate e ... pisu pe terminate. Umple-i vezica si mai incearca odata Edited January 19, 2006 by john Link to comment
dreaQ Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 vreo 2-3 sute de mii dar sigur nu a inghetat ca astea sunt semnele de inghet... Link to comment
Zetics Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Pisu sigur are, ca i-am facut plinul, crezind ca d-aia nu mai stropseste...Si nici inghetata nu ar trebuie sa fie, ca am pus numai zeama adecvata...dar nu mai conteaza, daca e numai atit o schimb si gata Thx Link to comment
vio.p Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 poate nu e de la motoras. poate e de la furtun. am avut si eu probleme cu furtunu'. sarise din T (teu) de sub grila(plasticu ala negru unde sunt stergatoarele prinse) , si curgea tot lichidu de cate ori incercam sa spal parbrizu. stropea doar cel din dreapta putin (10 cm pe parbriz ) Link to comment
Zetics Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 poate nu e de la motoras. poate e de la furtun. am avut si eu probleme cu furtunu'. sarise din T (teu) de sub grila(plasticu ala negru unde sunt stergatoarele prinse) , si curgea tot lichidu de cate ori incercam sa spal parbrizu. stropea doar cel din dreapta putin (10 cm pe parbriz ) Ar fi frumos sa fie asa, numai ca la Tico e simplitatea intruchipata, avem o singura tisnitoare in forma de rît (adica cu doua gauri ) Oricum ma voi uita si azi pe lumina, ca aseara am incercat sa scot furtunasul si n-am reusit sub nici o forma, vroiam sa vad eu ca vine ceva pe acolo. De desfundat am bagat un ac in rît, si nu cred sa fie infundat (cum spuneam ies doua pishu anemice). Ce nu prea am inteles eu: de ce sa ridic dreapta fata, cind rezervorul e in stinga? Motorasul nu e pe linga rezervor? Link to comment
Zetics Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Ok, imi cer oficial scuze pompei de zeama, am banuit-o degeaba. M-am uitat acum pe lumina, am reusit sa scot furtunasul si am vazut ca pompa arunca apa de doamne doamne, a tras un jet la vreo 5 metri. De fapt este infundat rîtul! Am reusit cu greu sa scot un kil de mizerie din el, dar s-a desfundat numai o nara, pe care am orientat-o pe mijloc pina o rezolv de tot... E incredibil puteam sa jur ca chestia aia nu e infundata! Aveti si voi grija, sa nu patiti la fel! Link to comment
Recommended Posts