cata73 Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 pai de ce nu te duci la tester, cred ca este mai simplu...decat sa cumperi ceva si apoi sa constati ca era ...altceva de vina pe aici la service este in jur de 100-200 mii lei o diagnosticare completa Link to comment
ovi_jer Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Nici pe tester nu isi poate da seama care din cele doua ,ceasul sau sonda sant de vina pentru ca acestea nu au legatura cu ECM-ul. @Vlad -Sonda e una mica de tot cu un papuc perpendicular pe capul ei care se scoate prin culisare in spate catre fir.Scoate mufa de la ea si pune-o la masa si mergi asa cu ea.Indicatorul trebuie sa stea in pozitie maxima cu firul la masa.Daca indicatorul ramane sus la mzim pe aceasta perioada inseamna ca sonda e de vine iar daca acul pica si asa inseama ca ceasul e dus.Contactul papucului sa fie legat bine la masa fara imperfectiuni pentru a nu te duce in eroare. Link to comment
Vlad Posted December 22, 2004 Author Share Posted December 22, 2004 aaha!sper sa o gasesc... ma duc peste 5 minute jos sa caut jucaria mersi mult de informatii..o sa fac intocmai cum zici tu Link to comment
Vlad Posted February 15, 2005 Author Share Posted February 15, 2005 hmmm.. din nou am probleme...am schimbat sonda si degeaba...cand se incalzeste motorul ajunge acul la mijloc sta ce sta si dupa aia coboara si am obs. ca daca dau intr-o groapa (uneori) isi revine si urca la loc...asa cred ca e papucul ala care sta pe sonda...ma gandesc cand se incalzeste motorul ca nu mai face contact sau ochestie din asta...acu ce pot sa ii fac.? m-am gandit sa il string cu patentul da e plasticul de pe papuc care cred ca o sa se rupa imediat ce sa ii fac? ("> Link to comment
Leutzu Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 update la problemea mea: acum dupa un timp de functionare mai llung...acul sta normal exact la mijloc...deodata incepe si coboara acul ( incet incet) si ajunge jos de tot, ca si cand motorul ar fi oprit :blink: :blink: ideeea e ca ramane asa pana opresc motorul...daca las masina mai mult timp ( macar 30 minute) cand repornesc acul urca si iarasi sta normal si dupa se repeta povestea...daca opresc motorul si pornesc imediat degeaba acul ramane jos <{POST_SNAPBACK}> Auzi stiu ca poate parea o idiotenie ceea ce iti spun, dar nu este posibil ca el de fapt sa functioneze perfect dar de fapt sa fie inversate polaritatile Link to comment
Vlad Posted February 18, 2005 Author Share Posted February 18, 2005 e o idee...da problema e ca uneori revine la normal..am observat ca daca o dau in gropi, revine la normal...asa ca nu cred...oricum am strans pe sonda papucul de metal si vad ca acu nu mai face...sa vedem cat timp... oricum Leutzu, sunt impresionat...ai intrat si in alta parte pe acest forum Link to comment
ovi_jer Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Vlad cine te-a pus sa schimbi sonda??? Ai efectuat testul care l-am zis mai demult?Se pare ca nu pentru ca ai schimbat ce nu trebuia. Link to comment
Vlad Posted February 18, 2005 Author Share Posted February 18, 2005 e foarte greu de facut pt. ca e greu accesibil...cand mi s-a dus pompa de ulei am luat de la aia o sonda noua...mi-a dat-o ala ca i-am dat bacsis gras...era la tg.jiu si a fost impresionat de cat i-am dat...i-am spus si lui de problema si mi-a dat sonda nou nouta ...asa ca am pus-o pe aia...acu am mai strans putin cu patentul papucul ala si vad ca pare sa functioneze...tu zici ca e altceva? Link to comment
ovi_jer Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Contact imperfect la ceas sau defect. Link to comment
Vlad Posted February 18, 2005 Author Share Posted February 18, 2005 adica ssa dau jos bordul si sa mai strang suruburile? ca daca e defect e naspa eu tot sper ca e papucul ala... S"> Link to comment
Vlad Posted February 25, 2005 Author Share Posted February 25, 2005 VICTORIE...merje...Era contact imperfect la ceas..mers la service rezolvat... Inca o data OV_JER a avut dreptate.. Multumesc mult! Link to comment
nera09 Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Am si eu aceeasi problema ca Vlad, am legat ieri la masa un fir pentru a verifica daca este sonda sau ceasul si acul nu a indicat nimic. Azi vreau sa ma uit in spatele bordului la ceasul de apa. Intrebarea este daca se desface usor bordul sau trebe numai in service ca sa nu stric ceva pe acolo. mentionez ca indica numai cand vrea el temperatura. Link to comment
sotto Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 eu am alta problema, dintr-o data temperatura imi creste foarte mult cand merg prin oras, adika pe la jumate si abia atunci imi porneste ventilatorul si-l raceste. termostatul este nou, nu mi-a facut figuri dupa ce l-am schimbat. or fi cumva ferodourile ??? am impresia ca merge cam infranata si nici frana nu mai tine asa de bine. ps. gasesc undeva set de garnituri ptr. pistoanele de la etriere ? Link to comment
nera09 Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Am rezolvat problema cu indicatorul de temperatura. Am desfacut bordul si am mai curatat contactele din spate de la ceas. Acum totul este ok! cesul sta exact intre cele 2 puncte in timpul mersului. Deci contact imperfect la fel ca la Vlad. Link to comment
wsc Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 asta vara m-am lovit prima oara de urmatoarea problema. ma aflam in parcare si incercam sa parchez masina,nu era foaret cald si dadeam cu spatele,cand ma uit pe bord vad acul de la apa la maxim .oprsc motorul,acul nu cade.ridic capota deschid usor capacul de la vasul cu apa...totul in regula aici.ma intorc in masina acul nu cazuse,pun contactul si incepe sa scada la normal. am mai patit ina o data asa in toamna ,precizez ca acul incepe sa cada dupa ce pun contactul si nu imediat ce opresc motorul cum e normal. ieri,aceeasi problema,creste temperatura,opresc motorul 15 secunde pun contactul si totul revine la normal. ieri am patit asa de 2 ori. azi totul in regula, nici o crestere. asta mi se intampla la drum cu aglomeratie mica,in oras,fara sa fie turata si afara in jur de 0 grade. imi aduc aminte totusi ca a urcat o data si dupa ce am dat vreo 4.500 ture a doua si a treia la intrecere cu o nova. intrebarea mea... ce se intampla? in afara de indicator, la ce sa ma uit ca sa observ ceva in neregula? unde e pozitionat senzorul de temperatura al apei la cielo (al meu gle/ac 97 cu gaz montat)? la ce probleme ma expun daca circul asa? va multumesc? 1 Link to comment
tolin Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 (edited) Cred ca ti se trage de la economia de un blank dupa virgula si de la lipsa capitalelor din inceputul de fraza. Altfel, vezi contactul de la senzorul de temperatura al indicatorului si firul respectiv pana in instrumentul din bord. Face un scurt la masa pe undeva. Ne multumesti ! Edited January 3, 2006 by tolin_afc Link to comment
wsc Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 sa inteleg ca este o problema electrica si nu una tehnica? Link to comment
tolin Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 (edited) Si una electrica e tot una tehnica. Dar am gresit in postul anterior. NU este o problema de intrerupere, e una de scurt, atunci indicatorul se duce la maxim !!! Am modificat postul anterior, corectand eroarea. Edited January 3, 2006 by tolin_afc Link to comment
vlaicu Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Si una electrica e tot una tehnica. Dar am gresit in postul anterior. NU este o problema de intrerupere, e una de scurt, atunci indicatorul se duce la maxim !!! Am modificat postul anterior, corectand eroarea. La mine se intampla invers adica cand nu este la mijloc este jos de tot ba cateodata asa la un sfert sa zicem.Am avut situatii cand se ducea la jumate apoi scadea singur. sa inteleg ca e intrerupt? Merci PS nu cred ca e de la sistemul de racire pt ca am fost cu ea in service cu alta problema si a fost pusa si pe tester ...doar ca am uitat sa le zic sa se uite si la beleaua asta Link to comment
tolin Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 La tine este valabil raspunsul referitor la contact imperfect. Link to comment
vlaicu Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 (edited) La tine este valabil raspunsul referitor la contact imperfect. Unde gasesc contactul de mai sus ca nu mi-e clar deloc. de, de la bautura pricep greu Edited January 3, 2006 by vlaicu Link to comment
tolin Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 E pe blocul motor, din acelasi motiv nu mai stiu nici eu exact. Link to comment
gigisev Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Salut, wsc vezi poate iti ramane blocat termostatul si nu da drumul la circuitul mare al apei. Atunci cand opresti si pornesti motorul presiunea formata deschide termostatul si asa apa circula prin radiatorul mare, si acul scade cum vezi cu ochii. eu asa am patit. Poti verifica asta atunci cand ai indicatorul apei ridicat sus, pui mana pe radiator si daca este asa rece inseamna ca este de la termostat daca radiatorul este fierbinte insemna ca este ceva electric. bafta Link to comment
EXE Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 (edited) De dimineata cand am ajuns in Bv (din Moeciu) am observat ca acul de la temperatura este la sfert, m-am speriat, ma opresc la un semafor acul incepe sa se ridice iar, dupa vreo 15 secunde era iar la jumatate, mai merg cateva sute de metri iar era la sfert, opresc (motorul l-am lasat pornit) si observ ca radiatorul era caldut, apa in vas ok, plec acul se ridica intre timp la jumate. Ce naiba o fi? Sa fie de la termostat (adica sa se fi stricat) sau de la frigul asta a intrat antigel mult prea rece in motor (cred ca min -30 tot avea) iar pana se incalzea amestecul de antigel acul ajungea la sfert. Sa-i pun un carton la radiator? mersi Edited January 26, 2006 by EXE Link to comment
nera09 Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Am avut si eu aceeasi problema ; rezolvarea a fost demontarea bordului (ceasurile) si a indicatorului de temperatura, am curatat contactele, montat bordul la loc si de atunci totul este ok. In 90% din cazuri este de vina indicatorul de temperatura, am inteles ca se cam defecteaza. Operatiunea dureaza 30 minute. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now