octaviu Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Salut! 1. Am schimbat in vara becurile normale de pe fata de 60W cu unele albastre H4 100/90W si mi-a cedat alternatorul, adica nu mai incarca normal, incarca sub 14 dar inca mai merge... Intrebarea mea este daca rezolv problema cu alternatorul si merg tot pe becurile astea o sa cedeze si el? Nu suporta atata consum (faza scurta/luna, proiectoare, aeroterma si in unele cazuri ceata spate)? Ce este de facut pt a pastra niste becuri atat de puternice? 2. Nu-mi merg becurile de pozitie din mijloc spate (acelea dintre pozitia de pe colturi si ceata), si nu inteleg de ce... becurile sunt bune... M-am uitat la majoritatea Cielo GLE prin oras si tot asa... la unii merg la altii nu... care este explicatia si ce trebuie facut? 3. In vara am avut radiatorul spart si la un drum lung si o caldura nebuna am ramas fara apa si am spart garnitura de chiuloasa, si cum o rectificare de chiuloasa plus tot ce trebuie la un service duce undeva la 10 mil am zis sa astept dupa sarbatori, merg cu ea asa... ii verific de fiecare data nivelul din vas si completez daca este nevoie (am bagat in iarna asta bani in antigel cat in 10 ani), iar abur pe teava de esapament scoate ca intr-o dimineata geroasa ca si cum toba nu s-ar incalzi niciodata (scoate abur continuu)... Intrebarea mea este... are ceva daca merg asa... are sanse sa se duca apa in motor? Un mecanic mi-a zis ca da greu.. voi ce parere aveti? Link to comment
SpyDer_ThE Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Cu problema cu becuriile trebuie sa folosesti numai modelul original altfel vei avea probleme , si cu garnitura de chiulasa eu nu as risca nu de alta dar poate sa ajunga apa in motor si e destul de dureros cand se intampla asta Link to comment
tolin Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Daca n-a patruns pana acum, pe frigul asta nu vad cum. Dar asta nu trebuie sa te incalzeasca, tu nu poti completa in ritmul in care se evapora lichidul, asa ca sunt momente in care motorul ramane fara racire locala, fenomen care nu apare pe instrumente. Asa ca, in momentul in care te hotarasti sa schimbi garnitura si tot restul, s-ar putea sa ai surprize neplacute sau stiute, deja. Link to comment
lauamd Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Eu aş schimba garnitura de chiulasa imediat,şi ai mare grijă la antigel pentru că aceasta ar putea fi cauza problemei. Când o schimbi verifică neaparat toate furtunele de răcire pentru că ar putea fi unul înfundat. Cănd ăi vei pune antigel nu te zgârci şi cumpără ceva mai de calitate. Despre becuri , e posibil să nu ai din fabrică dar fă rost de o schemă cu un manual (vezi topicul cu manuale Daewoo şi chevrolet) şi poti face chiar tu modificarea. Căt despre becuri eu spun că ar fi mai bine să pui ceea ce a avut autovehiculul pentru a evita problemele cu instalaţia electrică. Cred că alternatorul s-a defectat din alte cauze sau becurile au participat într-o oarecare măsură la acest eveniment. "> Link to comment
B-00-DOG Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 eu am tot becuri de 90/100 si nu am nici o problema cu alternatorul. insa cand le-am pus electricianul mi-a montat si relee la ele. garnitura de chiulasa s-a ars si la mine si nu mi-a rectificat chiulasa. reparatia duce pe la 3.500.000 rol din ce imi amintesc. exista doua modele de stopuri la cielo. unele cu 4 becuri si unele cu 5. numai la cele cu 5 merge si mijlocul la lumina de pozitie. tu de care ai? Link to comment
octaviu Posted January 5, 2006 Author Share Posted January 5, 2006 Multumesc celor care au raspuns... Am consultat un electrician si a zis ca o sa incerce el sa-mi faca alternatorul si l-am rugat sa-mi puna si niste relee... Problema cu pozitiile am rezolvat-o... se oxidase contactele si nu mi-am dat seama... ultima data cand am verificat era seara si nu prea am vazut ce fac... Iar despre garnitura de chiuloasa in cel mai rau caz ce se poate intampla este sa pierd chiuloasa... si cum o chiuloasa este extrem de scumpa am renuntat sa mai folosesc masina... iar eu zic ca este bine sa se faca o rectificare decat sa se inlocuiasca garnitura... asta mi-a recomandat un mecanic de la Radacini pe care-l cunosc... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now