Shenck Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Salutare la toata lumea!Practic s-a retezat urechea care se prinde de caroserie prin intermediul bucsei...Stiti pe cineva care poate sa sudeze asa ceva? Contact ALX pe privat. El isi sudase la caseta de directie o bucsa etc, asa ca e posibil sa te ajute. Link to comment
dan3 Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Cred ca trebiue sa schimb si eu sabotii pe spate...a aparut acel harsait de care vorbea si brusli. Ne ferim de cei ecologici deci s-a retinut. Alta problema e legata, dupa cum a mai zis cineva, tot de pedala de ambreiaj, nu mai intra prea bine in a 2-a si in marsarier. Cred ca trebuie sa mai strang cablul...Ah, si din cand in cand, atunci cand opresc motorul se mai autoaprinde 1-2 sec In rest merge excelent, nu am probleme cu suspensiile (bat in lemn) si l-am bagat prin niste gropi, saracu'... :? cred ca ma injura Sa ne auzim cu bine! Link to comment
ticolino Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 .Ah, si din cand in cand, atunci cand opresc motorul se mai autoaprinde 1-2 sec pt asta e o elecrovalva, care tb sa intrerupa alimentarea cu combustibil cand opresti contactu. electrovalva asta e prin zona carburatorului (parca mai in stanga), prinsa in perete. o s-o indentifici usor pt ca vin niste fire electrice si niste furtunashe de prin carburator. Link to comment
Rapiduletul Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Va salut.Ma numesc Bogdan, sunt nou pe acest forum, si am aflat de el de la un coleg.Am "aruncat un ochi" pe aici si arata bine. Am masina din aprilie 2003 si are 190.000 la bord (la achizitie avea 165.000).Ca si majoritatea celor de pe aici, am avut, si am si eu citeva probleme. Prima este legata de carburatie (cred eu). Pe vreme rece, dimineata, porneste la a 2-a/a 3-a cheie, uneori in mers are niste sincope (gen "da in nas"), si cel mai dureros, creste consumul (de la 7-8 vara, la 9-10 iarna, urban). Alte probleme : harait pe spate (probabil rulmenti), vibratii in volan si pedalier (probabil disc de frana deformat), in mers si la franare, si o problema veche si destul de "dureroasa", cu macaraua usii din stg. fata (se deschide ffff greu geamul pana la 1/2 dupa care sare din ghidaje).Am schimbat doua macarale, si tot nu i-am venit de hac. Toate reparatiile si schimburile normale (ulei,filtre etc) le-am efectuat la service-ul de pe Calea Plevnei (vis-a-vis de primarie).Am incercat sa rezolv si problemele descrise aici, dar mecanicii de acolo au gasit tot felul de explicatii savante, pana la urma spund ca sunt normale (de lene, cred). Ce ma mai doare si apelez la voi, este vorba de usa stanga spate care a fost lovita inainte, si a fost facuta foarte prost (a crapat chitul pus in cantitati industriale si vopseaua in care a fost pus prea mult intaritor). Cunoaste cineva un cimitir de masini unde pot gasi o usa buna si la un pret rezonabil ? Cat despre celelalte probleme, ce e normal si ce nu in aceste hibe ? Multumesc si scuze pt introducerea atat de lunga. Link to comment
ticolino Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Pe vreme rece, dimineata, porneste la a 2-a/a 3-a cheie la mine nu porneste nici vara cand e motoru rece la cheie, tb sa-i dau sprituri. la nici nici asa nu porneste? oricum, poate sa fie problema si de aprindere, nu numai de carburatie... vibratii in volan si pedalier sper ca ai rotile echilibrate si cu presiunea facuta, nu ? acu, daca zici ca ai fost doar la radacini plevnei si aia nu te-au ajutat, de ce nu incerci si in alte locuri? Link to comment
Shenck Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Cunoaste cineva un cimitir de masini unde pot gasi o usa buna si la un pret rezonabil Linga strandul Titan (strada Rotunda) Link to comment
brusli Posted November 25, 2004 Author Share Posted November 25, 2004 a zis digeisorin: Salut.Te pot indruma catre un loc de unde mi-am cumparat eu piese sh pt espero.au si de nubira.langa porsche aviatiei este un lukoil.cum vii de la pod faci stanga la prima intersectie cand vezi lukoil in fata.dupa aia in capatul strazii faci iara stanga,apoi prima la dreapta si apoi iar dreapta.in capat vezi un garaj mare cu firma de daewoo.la intrare este un arab.ex:far stanga espero 1,6 mil impecabil.l-au luat direct de pe o masina.ps.preturile sunt negociabile Link to comment
rusu andrei Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 salutare tuturor de pe acest forum!sunt un mebru nou...ma bucur ca am gasit un asemenea forum unde ne putem sfatui.Mi-am cumparat un Tico an de fabr 2000,cu 70 000km.Ma declar un cunoscator al masinilor...inainte am avut o dacie pe care o reparam singur.Acum Tico...!La prima vedere mi-a parut destul de simpla...!Asa ca i-am facut singur franele,ceva accesorii ce lipseau!curea distributie schimbata la radacini...!Uimit de preturile de acolo ( f f mari pt nimik)! Ulei am pus semisintetic B.P 10 w30,nu stiu daca este bun!astept sfaturi privind uleiul de motor si uleiul de cutie viteze! Consum...o medie undeva la 5,5 l mixt (urban si extern)! Ce nu stiu acum...cum se umbla la carburator...!Momentan cei de la radacini mi-au zis ca e totul ok...ca nu tb sa umble la motor! cam atat...mi-ar face placere sa ne impartasin experientele cu tica-tica Link to comment
guest Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 salutare tuturor de pe acest forum!sunt un mebru nou...ma bucur ca am gasit un asemenea forum unde ne putem sfatui.Mi-am cumparat un Tico an de fabr 2000,cu 70 000km.Ma declar un cunoscator al masinilor... <{POST_SNAPBACK}> De curiozitate cat a costat tico-ul? Link to comment
rusu andrei Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Pt quest! Masina am luat-o din targ din Vitan(mi-am asumat un risc destul de mare).Am cautat un an de fabricatie cat mai apropiat ,nu are rugina (cel mai important) si merge. Pretul 2 100 euro ,dar am prins perioada cand euro scazuse (38.500 la vanzare) deci am ajuns la 80 mil!Eu am zis ca am facut o treaba buna...! Link to comment
zen Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Am si eu o intrebare: ce piese se schimba la revizia de 60.000 km la Tico si cam cite ore de manopera necesita. 10x. Link to comment
darem Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Posed una bucata TICO-50kkm care a inceput sa ma umple de draci! De cand i-am schimbat uleiul cu-Daewoo 10W30- motorul este mai zgomotos si simti cum trage mai greu fata de inaintea schimbarii uleiului. Nu mai este fisnet deloc si parca as merge cu bicicleta pe strada nu cu un Tico(la demaraj ma refer). Tot de atunci (cel putin atunci am observat) am un zgomot ca o ticaiala in partea dreapta-distributie, care in unele cazuri se aude mai bine dupa ce opresti motorul si acesta se mai invarte un pic! Nu am nici cea mai vaga idee despre ce ar fi vorba si cred ca voi face o vizita la service desi stiu ca ma vor aburi la greu cum ca ar fi aia ar fi cealalta si hai sa incepem sa schimbam una alta sa vedem daca mai face. Daca a mai avut cineva aceasta pb. please dati cu parerea sa stiu si eu cam cu ce se mananca pb mea. Link to comment
ToPser Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Ticaiala de care vorbesti sa-r putea sa fie de la cureaua de alternator. Mi s-a intmplat si mie si dupa multe cautari am gasit cureaua de alternator cu bucatele de material desprinse din partea interioara. La kilometrajul pe care il ai fa un control si la curea! Link to comment
zoosy Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Am si eu un post cu o problema tehnica la care se pare nu exista raspuns Probleme Motor Tico La Rece Astept raspunsuri daca aveti si abia astept sa vin joi la intalnire sa vb mai pe indelete la un suc la botu' calului. Link to comment
Megaherz Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Am constatat de cateva zile, ca in momentul in care trag de volan stanga maxim, imi caraie ceva pe dreapta. Posibil sa fie planetara. Dar azi mi-a facut acelasi zgomot si cand am plecat de la stop. O sa ma duc la service...dar inainte vroiam si parerea voastra. Este posibil sa fie si alta cauza ? (rulment) Link to comment
zoosy Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 ia spuneti-mi baieti daca e bun pretu asta pentru urmatoarele interventii la balauru' meu (manopera + piese): 1. schimb ulei motor (Aral) + schimb filtru ulei 2. schimb ulei CV (Castrol) 3. schimb curea distributie + intinzator 4. schimb curea alternator 5. schimb filtru benzina 6. schimb filtru aer 7. verificat, curatat, reglat carburator Total 4.800.000 lei Link to comment
tico_RS Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 mi se pare in limitele unui anum,e bun simt pretul, filtrele aer-benzina sunt vro 500 k, un filtru de ulei e 50-100k, , uleiul e vro 600k, iar castrolu de cutie tot pe acolo, manopera depinde cine o face, daca nu ai garantie nu prea se merita, e putin cam scumpa manopera... Link to comment
zoosy Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 o fac la filaret (www.filaret.ro) (pe trafic greu) ca acolo duc astia de la firma matizake-urile si dai garantie, factura, etc, etc ... dar daca aveti alte sugestii de serviceuri sunt binevenite, ca inca nu am experienta lor fiind prima data cand o duc la control de cand am luat-o (aprox 2 sapt). Link to comment
Megaherz Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Am fost in serv. si am schimbat planetara 2.500.000 cu tot cu manopera Am schimb si uleiul de la cutie - 1.875.000 (cam mult) Link to comment
zoosy Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 unde mey? la filaret sau in alta parte? pacat ca am uitat faxul la munca cu preturile la fiecare punct enumerat mai sus de mine, dar din cate imi aduc aminte, pretul pe manopera + piese pentru schimbul de ulei la cutia de viteze nu sarea de 1 mil... revin luni cu preturile la fiecare din puncte pentru a va face o idee. weekend placut Link to comment
Megaherz Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Le-am schimbat la Ami Uleiul este CASTROL si a costat 1875000 ( manopera gratis ) Si planetara a fost 2200000 + 300 000 manopera Sper sa isi faca treaba uleiul din cutie ... cat despre planetara (cap) trebuia schimbata, iar in magazin am gasit-o la 2 mil. Sper sa nu mai am probleme. Am mers 7000 km cu uleiul de motor actual. Asa ca nu il schimb inca. O sa incerc sa schimb filtrul de benzina si cel de aer. Pe cel de aer o sa il schimb eu pt ca nu imi trebuie diploma . Iar la filtrul de benzina o sa ma documentez. Poate ma prezint si eu JOI la intalnirea care "nu se mai tine", si o sa va rog sa ma mai sfatuiti ce sa ii fac lui Ticutza. >- Link to comment
zoosy Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 am fost la service pentru prima data cu Ticolinoul meu de cand l-am luat (3 sapt) am fost la Filaret asa cum am zis acum cateva zile. sunt SUPER INCANTAT de toti de acolo, de la receptie (inclusiv la telefon pentru detalii, preturi, etc) pana la mecanici si ucenici. sa va zic ce am facut si cat a fost: 1. verificare parte electrica. am avut 2 cabluri intrerupte (unul la faza lunga pe dreapta si altul la becul din stanga de la numarul de inmatriculare). Schimbat + bec inlocuit la nr de inmatr. dreapta 2. schimbat ulei motor + filtru ulei 3. schimbat ulei cutie viteze 4. schimbat curea distributie + rola intinzatoare 5. schimbat curea alternator 6. curatat, verificat, carburator (era varza... nu fusese curatat niciodata ). a stat vreo 2 ore de l-a curatat 7. verificare totala masina (pe sub ea, pe la motor, peste tot... impresie generala) 8. schimbat furtunaraie (vreo 4 parca) cam atat cred... pret manopera pe ora = 8 EURO (fara TVA) Factura mea: manopera: 2.254.288 lei piese: 2.699.420 lei TOTAL: 4.953.708 LEI cu tot cu TVA Ce mi-a placut cel mai mult a fost modul in care am fost primit si tratat pe acolo... data viitoare tot acolo ma duc. eu zic ca e bine... voi? de acum vreo juma de an sper doar sa Link to comment
Megaherz Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 In conditiile in care eu am dat 4.500.000 pt ulei cutie + 1 buc cap-planetara... Jos palaria Link to comment
zoosy Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Singura faza naspa constatata a fost o fisura in teava de esapament in partea finala chiar la imbinarea ultimei tevi in burduful ala. Nu mare, dar de ajuns cat sa nu poata fi acceptata masinuta la cei de la ITP (au in aceeasi curte) sa imi verifice carburatorul pe tester . Faza e ca imi scoate fum negru daca e supraturata (peste 3000-3500 zic eu dupa ureche) si cand a pus ala de la ITP mana pe teava sa o obtureze si a vazut ca motorul nu se ineaca mi-a zis ca mai intai sa rezolv esapamentul dupa aia sa o reglez ca o fac degeaba. Am zis ca deh, asta e, mi-a reglat-o mecanicul dupa ureche (altfel nu a putut se pare), mi-a zis ca la ei e 1.8 mil teava finala si sa incerc sa o caut mai ieftin ca se gaseste si sa o pun. Oricum, mi-a zis sa vad cum e cu consumul, daca este ok mai pot sta asa, daca mi se pare mare sa incerc sa rezolv teava (ori sudata, ori schimbata) si sa bage masina pe carbotester. Sunt curios ce consum o sa aiba acum. Si s-a rezolvat si problema mea cu socul automat (intra greu cand era rece, cam 3-5 minute). Merge zuper acum... Sa vad totusi si maine dimineata Heheee, chiar sunt super incantat de ce a iesit si de cei de la service. Aaaaah, Shenk, stii cum intra acum in viteze?? Dupa ce au reglat ambreiajul (au zis ca nu e nici un fel de problema cu discul, doar cablul a trebuit sa fie reglat) parca am alta cutie de viteze... Tinand cont ca am schimbat si uleiul este posibil sa fie cumulate, dar a iesit o alta cutie de viteze din operatiile astea Soo... let go Link to comment
Megaherz Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 La ultima intalnire m-am plans ca nu imi tin franele prea bine... Se pare ca de la cilindrii e problema. 400 000 lei /buc. Am schimbat filtrul de benzina si pe cel de aer. 150k f aer si 70 f benzina. Sa vad acum daca o sa se simta ceva la consum. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now