dreaQ Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 Pai nu e mult. Am facut socoteala si nu este. Link to comment
downlaw Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 ah am mai gasit pe ce sa mai cheltuiesc banii tampoanele de la cutie le pot misca cu mana adica au un joc de vreo 2mm(nu se simte la mers)....rulmentii fata au joc de asemenea... P.S:pentru o mai veche problema cu planetarele...care au joc in tripode(si nu gasesc sa cumpar decat capetele care curios sunt intacte...iar o planetara noua ma coafeaza rau la buzunare).....daca are cineva in urma unui schimb si pe deasupra vrea sa scape de ele sa ma contacteze Link to comment
ticolino Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 curatare carburator... ~1mil(da ce ii face de e asa scumpa manopera?) il face bucatele mici-mici-mici Link to comment
Albastrica Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Pai nu e mult. Am facut socoteala si nu este. ********************************** Albastrica ofera Carte tehnica de uzina in format PDF. Link to comment
ticolino Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 de uzina sau de duzina? )"> Link to comment
downlaw Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 48000km -curatare/reglare carburator -inlocuire o dracie de vacuum 1,5milioane la Autonet...foarte tare frate...acum sa vad si consumul Link to comment
corneliu19 Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 nu stiu unde s-o bag:de ceva vreme reusesc sa scot din viteza (in mers)...fara sa apas ambreiajul . cum o pot baga in viteza (in mers) fara sa apas ambreiajul? :? vreo idee? se poate sa o bagi in viteze fara sa apesi ambreajul excluzand treapta I in care nu poti sa intri decat cu motorul oprit sau cu ambreaj. incearca dupa ce scoti din viteza I sa apesi acceleratia pana la o turatie mai mare si apoi sa fortezi un pic maneta de schimbator spre treaptaII . te asigur ca va intra cand motorul va ajunge la o turatie optima pentru aceasta operatie! succes Link to comment
brusli Posted November 3, 2005 Author Share Posted November 3, 2005 multumesc corneliu19 chiar daca au trecut 1,5 ani...niciodata nu prea tirziu ) on: am facut o revizie totala la masina(84500 km) reparat(revizie) frine spate+fata(sch placute+cilindrii spate).....schimbat pompa benzina+filtru aer+filtru benzina+curea distrib+intinzator+curea antelnator+garnitura cul;butori+REPARAT timoneria. si acum ceva interesant: tot acolo reclam zgomote la frina la curbe zgomote foarte mari in masina la orice denivelare cit de mica...insist sa-mi schimbe bucsi rulmenti amortizoare...mecanicul trage de roti de toate alea si zice ca n-are nimic... in fine neincrezator...mergem la facut presiunea in roti(eu zicind ca parca e cam mare) pune omul pe fata stinga si surpriza 7,5.cheama mai multi sa vada, eu zic ca nu stie sa citeasca manometrul ...noroc ca pe dreapta fata aveam tot 7,5......toate zgomotele erau de la aceasta presiune mare. mergeam de 2 saptamini cu presiunea asta (bineinteles si cu 140-150 pe autostrada). i love KUMHO pe spate aveam pe una cam 4 si ceva eu am bagat atita presiune in roti la benzinarie pe autostrada deoarece nu indica bine manometrul Link to comment
sprite Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 eu am bagat atita presiune in roti la benzinarie pe autostrada deoarece nu indica bine manometrul ...mai lasă nabii băutura, măi! Link to comment
tolin Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 @brusli > la presiunea aia trebuia sa fi Gagarin deja ! Link to comment
Tommy Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 mamaaa, la camioane de 22t cat se baga presiune? Link to comment
ticolino Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 şi.. ce să vezi: marmota, cu mânuţele alea mici ale ei, băga presiune in pneuri! Link to comment
brusli Posted November 4, 2005 Author Share Posted November 4, 2005 adevarul este ca 7,5 e greu de crezut...dar au vazut multi oameni din service off: service-ul este OK daewoo stefanesti linga pitesti Link to comment
tolin Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Nene, la 7,5 zburai ca zeppelinul. Link to comment
john Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 adevarul este ca 7,5 e greu de crezut...dar au vazut multi oameni din serviceoff: service-ul este OK daewoo stefanesti linga pitesti Ce te face sa crezi ca manometrul de la service era bun ? > Dupa manometrul lor cred ca acum ai cam o jumatate de atmosfera Link to comment
Satori Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Da' presiunea asta cum a ajuns acolo? A adormit ala de la vulcanizare cu pompa conectata? De 2 ori? Link to comment
brusli Posted November 4, 2005 Author Share Posted November 4, 2005 adevarul este ca manometrul arata exact 7,7. tot ei mi-au reglat presiunea de acum la 2,5 Da' presiunea asta cum a ajuns acolo? A adormit ala de la vulcanizare cu pompa conectata? De 2 ori? ma repet:::::::::::::::::::: eu am bagat atita presiune in roti la benzinarie pe autostrada deoarece nu indica bine manometrul indica 1,8 Link to comment
tolin Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Dar ce faci cu 2,5 acum, te-ai pregatit de valsat ? De ce baga aia atata aer in pneuri, ca-i gratis, sa plece omul multumit, ca a primit ceva extra ? Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Nu, dar probabil stiu ca au manometrul stricat. Cine ii garanteaza ca au 2,5? PS: De fapt ma indoiesc ca ai putea baga 7,5 cu pompa de la benzinarie. Link to comment
brusli Posted November 5, 2005 Author Share Posted November 5, 2005 Dar ce faci cu 2,5 acum, te-ai pregatit de valsat ? De ce baga aia atata aer in pneuri, ca-i gratis, sa plece omul multumit, ca a primit ceva extra ? eu am cerut 2,5...asa bag intotdeauna...merge mai usor volanul Link to comment
Kristian Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 (edited) 65.800 km Am inlocuit: - amortizoare spate - saboti spate - simeringuri (2) distributie - curgea cel de jos - curea distributie - desi avea doar 9 kkm, era intinsa si ...nu era bine - bucsi bara stabilizatoare - antigel - uleiul din cutie - bucsa la caseta de directie - filtrul de aer - cel vechi era o facatura si facea un zgomot la accelerare... alte operatii: - reglat culbutori - reglat carburator - rectificat tamburi spate Pot sa spun doar atat...ALTA MASINA! Multumesc D-lui Peppino! Edited November 10, 2005 by Kristian Link to comment
AAdorjan Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 Indicatorul de temperatura nu urca deloc in "grafic" numai daca merg foarte mult in oras si si atunci abia intra. Trebuie schimbat termostatul? Daca am mers asa cu el cam o luna a afectat ceva? Consum, incalzire etc...? Hm? Link to comment
remix Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 (edited) Eu ma apropii de 100k, de fapt sunt la peste 99k asa ca am decis sa ma ruinez putin prin service-uri. Daca la piese n-am avut ce face, ei bine la partea de manopera trebuie sa recunosc faptul ca Pepinno a fost un mare domn cu mine, oferindu-mi conditii speciale si un tratament cum nu cred c-am sa mai intalnesc in vre-un service. Am avut deplina incredere in sfaturile sale si intr-adevar unde a pus el mana se simte diferenta. In mare am schimbat si eu: bucsi bara stabilizatoare bucsi flanse amortizoare fata set rulmenti dreapta fata burdufe planetara simeringi distributie bucsi schimbator viteze pompa de apa lichid racire bujii (Champion RN11Y) curea AC, curea alternator ulei cutie viteze (Aral ATF 22) +inspectie amanuntita marca Pepinno Pompa de apa a fost schimbata datorita faptului ca incepuse sa curga. Simeringii distributie datorita faptului ca pe la cel de la vibrochen se scurgea ulei. Toate piesele astea inclusiv un cablu de ambreiaj ce urmeaza a fi schimbat intr-o vizita ulterioara au costat in jur de 5 milioane. Manopera, desi ma feresc a nominaliza pretul efectiv, pot spune ca am fost foarte multumit atat de valoarea lui cat si de amabilitatea cu care am fost servit. Desi nu constituie o urgenta au mai ramas de facut: cablu ambreiaj (burduf rupt) pinion caseta directie (se aude uneori, identificat de Pepinno)+bucsa aferenta rulment ambreiaj (bate la relanti) furtun alimentare benzina (de la pompa benzina la carburator, e putin crapat, nu curge) amortizoare pe spate (necurse dar uzate) placute frana (Ferodo, pe cat de bune pe atat de repede macinate, mai au cam 5mii km) ulei motor Dupa toate astea voi putea spune ca am o masina in perfecta stare de functionare desi chiar si acum merge excelent. Cea mai evidenta modificare a fost la schimbatorul de viteze care nu mai vajaie la turatii. Inainte, datorita slabirii bucselor avea o miscare eliptica si bazaia si vajaia la turatii mai mari in mers. Acum sta cuminte la locul sau. Aveam eu o cutie destul de precisa si inainte dar acum e si mai exacta. O alta modificare foarte evidenta este la zgomotul de rulare, acum nu mai aud fiecare groapa si denivelare. Sper ca urmatoarea vizita in service sa fie la inceputul lui Decembrie si dup-aceea sa stau fericit de ce masina perfecta am eu Daca va aflati in situatia mea va recomand cu caldura sa apelati la cei care m-au ajutat si pe mine: Pepinno - diagnosticare amanuntita, sfaturi alegere piese, indrumare si evident manopera service Nicu Barbu - furnizare piese cu o multime de detalii si informatii ajutatoare magazin Apaca - am cumparat si de acolo diverse maruntisuri si am fost consiliat destul de bine Numai bine tuturor ! Edited November 16, 2005 by remix Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now