lgh Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Petele de rugina aparute din motive strict legate de modul de vopsire din fabrica se rezolva cu ocazia reviziilor planificate? Link to comment
lauamd Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Dacă se face vinovat constructorul atunci va face obiect de garanţie. Dacă chiar ai o asemenea problemă atunci mergi cât mai repede la dealer să constate ca nu carecumva să degenereze acest defect. "> Link to comment
Nu_stiu_totul Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Ai rugina la Cielo nou? Al meu are aproape 4 ani si m-am uitat cu atentie peste tot si numai toba prezinta cateva pete mici de rugina. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Dar... Acum are 6 ani si mi-a aparut rugina pe marginea aripilor din spate ... in interior. Am fost la un tinichigiu si mi-a spus ca trebuie taiat si inlocuit si ca inca nu-i problema (pentru ca e doar pe interior) si sa o mai las asa pana se agraveaza situatia. Voi ce parere aveti ? Link to comment
sorin77 Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 (edited) Dar...Acum are 6 ani si mi-a aparut rugina pe marginea aripilor din spate ... in interior. Am fost la un tinichigiu si mi-a spus ca trebuie taiat si inlocuit si ca inca nu-i problema (pentru ca e doar pe interior) si sa o mai las asa pana se agraveaza situatia. Voi ce parere aveti ? Trebuie taiat si inlocuit numai daca zona respectiva e gaurita si strapunsa bine de rugina. La tine nu cred ca e cazul ca doar ai masina de 6 ani. Eu o am pe a mea de 11 si nu am problema asta. Cu cat intervi mai repede cu atat poti salva mai mult. Altfel in interiorul aripii spate se curata pana la luciu metalic (atentie numai zonele afectate se curata pana la luciu metalic), se trateaza cu feruginol, grud. La sfarsit se aplica antifon cauciucat in strat gros pe tot interiorul aripii. Daca operatia nu e facut acum trebuie si cu materiale de calitate o in scurt timp o sa ai pete de rugina aparute acolo. Daca operatia e facut acum trebuie si la final in interiorul aripii peste tratamente se aplica si un strat de mastic la marginea aripii astfel incat sa nu permita umezelii sa ramana acolo, succesul operatiunii e garantat. Exteriorul aripii se trateaza similar cu observatia ca dupa feruginol, si grunduire se chituieste cu fibra abia apoi se vopseste. Chitul de fibra poate astupa cu succes si mici gaurele care accidental se vor fi produs in zona. Trebuie ca tinichigiul tau e o puturos si nu vrea sa se ocupe de problema ta. Ori nu il motiveaza suficient cat castiga din asta. Operatia in sine e migaloasa e adevarat si mesteru tau nu va face o avere din asta. Tot adevarat e ca poate face si lucruri mai placute in timpu ala si sigur pe mai multi bani, spoieste repede si la revedere. De cele mai ulte ori mesteru nu e direct interesat de rezultatul final, nu curata bine rugina, nu trateaza destul zona expusa si trece imediat la acoperirea cu grund si antifon. Astfel ascunde defectele isi ia banii dar in relativ scurt timp rugina o sa isi croiasca dum la suprafata. Statul meu e sa schimbi mesteru sau asteapta vara si incepe chiar tu operatiunea de antifonare. Edited March 14, 2008 by sorin77 Link to comment
Nu_stiu_totul Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Multumesc, Sorin77 ! Deci la mine rugina e pe marginea aripilor din spate ... pe dunga intoarsa spre roata (daca m-am facut bine inteles) Acolo s-a umflat vopseaua si spre spoilerul din spate daca pui mana pe dunga ce imbina aripa si contraaripa simti rugina... Credeti ca e bine sa ma apuc eu de operartia descrisa sau sa caut alt tinichigiu ? PS Acum 15 ani am antifonat o Dacie ... da' de atunci n-am mai avut experiente in domeniu... si nici nu sunt un talent exceptional ... Link to comment
Tommy Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Boala lunga moarte sigura. Nu exista sa nu gasesti un service sa ti-o faca. Link to comment
madkat Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 tare aiurea ca la masini de 5-6 ani sa se intample chestia asta... nici nu prea am vazut la multe executiv-uri chestia asta... sa nu mai vorbesc de masini de 10-11 (cum e si a mea) fara rugina la paliere... Link to comment
thunder Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 (edited) @madkat - tare aiurea ca la masini de 5-6 ani sa se intample chestia asta... nici nu prea am vazut la multe executiv-uri chestia asta... Ia sa vezi Executive din martie 2005 cu probleme asemanatoare. Numai pe o parte (stanga cred). Lucreaza bine romanii. Edited March 18, 2008 by thunder Link to comment
mkt Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 E cunoscuta problema...o am si eu la cielo executive din 2002 aripa dreapta spate in zona din dreptul rotii , prelungindu-se si in zona de imbinare aripa-spoiler ; precum si pe marginea inferioara a ambelor usi de pe dreapta. Eu suspectez o manopera minunata de vopsire de acum 4 ani ( a fost lovita aripa spate+ ambele usi dreapta). In orice caz daca descoperiti un mester dispus sa "bibileasca" si sa faca o lucrare de calitate, poate ii faceti putina publicitate (macar prin private message).As duce-o la un service mare dar mi-e teama ca voi primi doar un strat de vopsea in plus ..peste rugina. Daca nu gasesc nimic ...ma apuc prin mai s-o curat singur, s-o dau cu grund (toata lista de manevre enumerata pe forum) si las placerea vopsitului si a kituitului pentru un service cunoscut. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 A mea nu a fost lovita, nu e treaba de manopera, cred ca-i tabla de vina pentru ca s-a umflat vopseaua din cauza ruginei ... Link to comment
Nu_stiu_totul Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Am un prieten inspector daune la o societate de asigurari si el zice sa nu umblu sa o curat si sa o vopsesc ca nu iese treaba buna.. ca rugina e intre doua table lipite si ... ca parerea lui e sa dau cu spray de vasilina care va opri coroziunea ... Eu sunt confuz ... da' asta e ! Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Cu ocazia repararii AC-ului am inspectat masina pe dedesupt si am constatat ca incepe sa apara pete de rugina pe ici pe colo... M-am hotarat pentru un antifonat si sa-mi repar pasajele de la rotile din spate. Mesterul tinichigiu mi-a zis ca o duc , ei o curata unde e cazul pana la luciu metalic, ma cheama sa o inspectez , apoi grunduiesc, vopsesc, antifoneaza ... etc. Garantie 90 zile (vax albina) ... si ma costa pana in 1000 lei . Service-ul este in Stupini Brasov... Stiti ceva de reputatie ? Dai un ban da' sti ca face ? Link to comment
closchkutza Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 (edited) Dai un ban da` stii ca nu-l mai ai. Sorry, nu m-am putut abtine. Edited June 19, 2008 by closchkutza Link to comment
Tommy Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 E prima data cand aud de antifonare la cielo. Link to comment
acielv Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Cred ca cei de la Romintrade nu mai au de lucru si arunca si ei nada, poate pica ceva. Eu tocmai mi-am reparat pasajele la rotile spate, erau mancate de rugina dar am mai reparat pe ici pe colo pe unde mai aparuse (ex usi, praguri, portbagaj inclusiv aplicare teroson, ceara/parafina). M-a costat materiale 160 lei + manopera 270 lei = 430 lei. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Unde ai facut reparatia ? Link to comment
acielv Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Unde ai facut reparatia ? In Sacele, la un particular (persoana fizica autorizata daca vrei si factura) Link to comment
EXE Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Si eu ma confrunt cu aceste probleme. Daca face lucru de calitate persoana de care zici @acielv spune-mi o adresa ceva. Mersi PS. Are cuptor meseriasul? Link to comment
acielv Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 @ EXE @ Nu_stiu_totul Tipul nu are cuptor, el este tinichigiu. Vopsirea a facut-o tot el, doar pentru zona reparata. Eu sunt multumit de lucrare, Ramane de vazut cum se prezinta in timp. Poate maine sa pun pe pm nr lui de telefon, ii cer acordul. Link to comment
cris06 Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 (edited) Brrr! "Coroziv" topic! Chiar m-ati pus pe ganduri! A mea n-are decat doi ani si un pic dar se vede treaba ca n-ar strica o ocheada pe la pasajele rotilor spate sau alte imbinari. Nu de alta dar e mai bine sa ma streseze un pic de grund, antifon si vopsea decat infloriturile de rugina. In ziua de azi nu trebuie sa te mai mire nimic si nimeni! Edited June 25, 2008 by cris06 Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Stai linistit, tie iti vine randul peste 4 ani Eu banuiesc ca gripa aviara are si ea partea ei de vina si criblura si antiderapantu'... Pe de alta parte acum cum sunt patit m-am uitat prin parcare la vecini si ... un Logan de doi ani e varza la pasajele din spate, un Opel Astra de ~ cinci ani prezinta mici semne ... si o Octavia break de vreo 7 ani are rugina pe hayonul porbagajului ... deci se poate ! Link to comment
cris06 Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 (edited) Imbracam tigaile in rasina epoxi sau le smaltuim! ) ) Edited June 27, 2008 by cris06 Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 (edited) Nu tine ... pe DN1 sare orice smalt sau rasina ... si vorba unei reclame de pompe funebre "Vrei nu vrei tot la noi ajungi" > Edited June 27, 2008 by Nu_stiu_totul Link to comment
cris06 Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Dale-ncolo de fiare ca se repara! Important sa mearga masina in ansamblul ei, dar mai important e ca noi sa fim sanatosi si sa... le ingrijim! Mai in gluma mai in serios, cred ca spre sfarsitul verii am sa-mi fac timp, undeva pe la tara si am sa-mi dau jos buclierul spate (dupa ce in prealabil o s-o spal) sa inspectez zona pasajelor de roti spate si imbinarea cu plasticul buclierului. Daca totul e ok cu vopseaua in zona, tot nu ma lasa inima sa o las asa si am s-o aranjez cu ceva grund, antifon, vopsea si ce-o mai trebui, asa, preventiv. Bineinteles ca-ti vine sa-i pe romanasii nostri constructori la - deja istorie DWAR- ca numai dupa cativa ani incepe masina sa se dezintegreze prin coroziune. La foarte putine masini Daewoo si in special Cielo (mai vechi) am vazut urme de coroziune la ele. Si slava D-lui, inca in Iasi mai sunt multe Woo-uri de-astea. Pacat, Cielo a fost o masina bina gandita si bine construita dar de cei care au si proiectat-o. Am achizitionat aceasta masina din munca mea si cu siguranta nu ma lasa inima sa o vad cum incepe sa se piarda asa de repede. Mai circula o vorba printre ai nostri coforumisti: "Mi-am luat masina (Daewoo) si nu ... Dacie!" (No offence posesorilor de dacii - am mers si eu destul cu cateva d-astea dar parca nu-mi mai trebuie). "Cinste" DWAR ca ultimile produse ale dvs. si in special Cielo le-ati facut din... Gata! am scris prea mult si cred ca in avans legat de acest topic: coroziunea la masinile Daewoo noi. Cred ca cele doua din seara asta mi-au facut pofta de scris. La buna ... recitire. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now