Mircea Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 La noi! Au certificate de metrologie pe instant on, iar intrerupatorul este pe carcasa tunului. El merge avand camera deschisa permanent, insa inregistrarea o face doar in momentul in care operatorul apasa pe butonul respectiv. Dureaza circa 2 secunde sa se calibreze si inca una sa faca poza. Cei cu detector au circa 3 secunde sa franeze. Practic imposibil. Aceste dispozitive sunt montate numai pe masini neinscriptionate. Sursa este de incredere, chiar am vazut de aproape un astfel de dispozitiv. Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Fara aprobare de model? 3 secunde nu sunt imposibil de folosit Link to comment
laurentziu83 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 (edited) Asta implica modificarea caracteristicilor modelului, ulterior omologarii, teoretic doar producatorul are voie sa faca modificarile astea. Ca sa faci un radar cu instant-on nu cred ca e la indemana oricui, si ma indoiesc eu ca au fost asa inovatori. Ceva material didactic de pe softpedia: http://forum.softpedia.com/index.php?s=&am...t&p=2909264 http://forum.softpedia.com/index.php?s=&am...t&p=2912212 http://forum.softpedia.com/index.php?s=&am...t&p=2914344 De cand au voie sa faca instant-uri cu modificari facute la cine stie ce electricieni? Eu am pus letconul (nu pistol de lipit, doar letcon) acum 3 ani pe al meu cobra 6060 cu gandul sa-i mut difuzorul in afara, n-am umblat la nici un reglaj, cu toate astea, desi am mutat inapoi difuzorul, isi facea autotestul, n-a mai detectat absolut nimic, in nici o banda. Asa ca sa ma scuteasca ei de modificarile lor, ca sunt aparate mult prea complexe ca sa te bazezi doar pe principiile pe care te bazezi cand repari o veioza. Edited June 20, 2007 by laurentziu83 Link to comment
guru Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 In principiu, ai dreptate, dar ce te faci in fata unui certificat de omologare? Si eu am auzit dintr-o sursa pe care o consider de incredere, ca au certificat metrologic pentru instant-on, pe unele masini. Link to comment
Elfu Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Asta implica modificarea caracteristicilor modelului, ulterior omologarii, teoretic doar producatorul are voie sa faca modificarile astea.... Eu am pus letconul (nu pistol de lipit, doar letcon) acum 3 ani pe al meu cobra 6060 cu gandul sa-i mut difuzorul in afara, n-am umblat la nici un reglaj, cu toate astea, desi am mutat inapoi difuzorul, isi facea autotestul, n-a mai detectat absolut nimic, in nici o banda. Asa ca sa ma scuteasca ei de modificarile lor, ca sunt aparate mult prea complexe ca sa te bazezi doar pe principiile pe care te bazezi cand repari o veioza. Pai laurentiu, una e sa pui letconul si sa incalzesti excesiv zona (alta explicatie nu vad pentru ce ai patit) si alta e sa tai un cablu cu cuterul si sa montezi un intrerupator de veioza la care firele se prind prin suruburi. Stai linistit ca nu toti politistii sunt prosti si nu e greu sa montezi un intrerupator cum de asemenea nu toti politistii sunt destepti. Ma gandesc acum ce-au avut in cap cei care puneau o placa de plumb in fata tunului de la radar ca sigur nu mai fac baieti dupa ce stau in masina in acest mod cu radarul pornit. @guru Or avea ei omologare dar nu si pe cele modificate artizanal. Link to comment
laurentziu83 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Pai cine imi garanteaza ca intrerupatorul ala de veioza e certificat? Link to comment
Elfu Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Nimeni tocmai de aceea cand iti iei Instant ON, daca vezi intrerupator artizanal faci poze si contestatie. Link to comment
Mircea Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Repet. Au omologare pe unele masini radar neinscriptionate pentru instant on. Modificarile sunt facute cu furnizorul aparatelor si omologate. Intrerupatorul se afla pe tun nu pe fir. Nu va bazati pe neomologari ca s-ar putea sa aveti surprize. Daca vedeti intrerupator de veioza, ca in poza de mai sus, mentionati chestia asta pe pv, intrucat aveti dreptul. Link to comment
EM!L Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Poate si mentalitatea unor soferi lasa de dorit, sunt si cate unii de merg la limita prin sate sau chiar prin orase bazandu-se pe detectoare... dar nici chestia cu Instantul (omologat/accepta/avizat) nu mi se pare ok. In conditiile in care se bat cu pumnul in piept ca vor sa combata accidentele si nici cum ca ar sta la panda si sa isi faca norma la amenzi! Mult mai utili cred ca ar fii plasati in zonele periculoase sau cu potential sporit de accident, decat imbracati in civil (cum se propusese) sau stand la panda cu instanturile! Link to comment
Mircea Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Oameni buni, instantul se face in toata lumea! in Italia stateau ascunsi dupa curbe si la iesirea din pasaje. In Turcia si Grecia stau in pante si dupa curbe, in State si Canada se folosesc majoritar radar gun tip pistol - pop mode- aflate in dotarea fiecarui motociclist de rutiera. Ce nu avem noi sunt strazile si autostrazile, de-aia ni se pare legea stramba... Link to comment
Elfu Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 (edited) Pai Mircea cand om avea si noi autostrazi si o sa fac 2h din Bucursti in Craiova ruland cu viteza legala nu o sa mai simt nevoia sa bag piciorul in masina si sa depasesc viteza. In conditiile in care din 60 de km 40 sunt prin sate nu ai cum sa nu depasesti viteza legala. Rolul lor este momentan sa previna nu sa vaneze. Sunt de acord cu ce zice Emil. Sa puna radare in zonele periculoase, sau nici macar, simpla lor prezenta in zonele periculoase mai calmeaza spiritele. Sambata in drum spre mare: Drum Bucuresti-Cernavoda 1h. Drum Cernavoda - Olimp 1h:30 min pentru ~80 de km. Satul si radarul frate. Chiar am mers legal pe tronsonul asta, dar m-am plictisit de moarte prin sate dupa ce facusem cu 170 autostrada. Edited June 20, 2007 by Night Elf Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Instantul in state da doar o viteza aproximativa, nu e considerata proba. Link to comment
LYM Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Pai Mircea cand om avea si noi autostrazi si o sa fac 2h din Bucursti in Craiova ruland cu viteza legala nu o sa mai simt nevoia sa bag piciorul in masina si sa depasesc viteza. Aha ... daca ar fi autostrada Buc - Craiova precis ai merge cu 130 fix Link to comment
Elfu Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 (edited) Ei nu chiar cu 130, si cu un 150-160 pe anumite protiuni sa zicem. "> Eu as prefera sa avem cam asa: Localitati pe drum european: 90km/h Evident aici ar fi necesare niste pasarele pentru pietoni. Drum european: 130 km/h Aici ar fi ideale 2 benzi. Autostrada: 160km/h. Minim 3 benzi. Visez frumos, nu? Edited June 21, 2007 by Night Elf Link to comment
Satori Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Il faci pe Lennon sa para conservator. Link to comment
laurentziu83 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Eu as vrea ca drumurile nationale si europene sa nu treaca prin localitati si sa aiba si banda aia mica, sa poti depasi lejer. Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Daca tot ii scriem lu' Mosu' as vrea si eu o gagica cu picioare lungi. Link to comment
laurentziu83 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 (edited) Eu vreau sa am si pe ce sa pun mana, nu doar 2 scoabe. In fine, ieri seara pe la 7 plecam spre Liesti cu cazanul si cu detectorul din dotare. Am injurat eu drumul aglomerat, pentru ca trebuia sa merg cu 80 sau sub 80. Ma apropii eu de Tudor Vladimirescu, incep masinile de pe contrasens sa dea flash-uri. In fata aveam un Ford Fiesta visiniu de VN care mergea cam incet pentru gusturile mele. Cu 50 de metri inainte sa intru in localitate incepe sa palpaie primul led de la detector, intru in localitate, boul cu Fiesta reduce la 40 la ora . Asta n-am mai suportat-o, asa ca ma bag in depasire. Ajung in dreptul soferului, asta imi facea semne disperate cu "las-o mai incet, nu vezi ca-i radar?" asta in timp ce vitezometrul aproape gadila cifra 60 , si am continuat drumul asa. Mi s-au aprins pe rand si celelalte 3 leduri pe detector si apoi vad venind din fata Vento-ul vechi al politiei, ditamai relicva, cu 2 pete de chit pe portiera dreapta, si probabil fara buton de veioza pe radar. Cred ca mai produc baietii o lula cu el, cine mai merge pe Galati-Tecuci fara sa nu fie atent la radare, flash-uri, detectoare, etc? Dupa ce au trecut baietii, talpa la 90 si bafta.. La intors, era cam 12 noaptea, pe la Tudor ma depaseste un Passat care avea chef de talpa. Am zis sa ma tin dupa el, dar vreo cateva masini lente pe traseu m-au facut sa renunt la urmarirea lui, neputand sa depasesc in forta. Trecem de Vames si, cand sa intru in Piscu, urla detectorul a instant. Aveam cam 90, frana cat cuprinde, ajung in viteza legala si vad apoi in fata radarul politiei, un Logan de data asta, cum opreste Passat-ul. Asadar mai bifez contravaloarea unei amenzi de care m-a scapat detectorul in drumul spre amortizarea lui. Pana la Galati, 80-90 in localitate, 110 afara, doar era drumul curat de radare. Oricum, trebuie sa-mi schimb pompa de frana cu o pompa de 1300, tine la a 2-a pedala, exact ca-n semnatura zmeului, si mi-e sa nu ma inhate la vreun instant la care sa nu incetinesc suficient de brusc. Edited June 22, 2007 by laurentziu83 Link to comment
laurentziu83 Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Aseara am bagat iar detectorul la produs pe acelasi traseu, doar ca era 8 si jumatate seara cand am plecat din Galati. Pe la jumatatea drumului dintre Movileni si Sendreni bipaie detectorul putin (zona de 50 unde toti merg cu 80-100 in siguranta), apoi se opreste, zic eu, clar e Vento-ul in Sendreni, dar podul peste calea ferata obtureaza. Intre timp incepe iar bipaitul, reduc la 60, urc podul si vad Loganul B 52 JRF stand la panda fix in intersectie. Cred ca baietii n-au buton de veioza pe el, spre deosebire de celalalt Logan de pe GL-Tecuci, pentru ca l-am mai prins odata asa. 1 kilometru distanta de detectie, cu toate ca aveam pod peste calea ferata intre mine si radar. Continui drumul, cu 90 prin Sendreni, in timp ce dadeam flash-uri la cei de pe contrasens. Stiam ca am drumul liber de-acum. La intoarcere, 2 si jumatate noaptea. Merg eu cu moderatie sau dupa vreun iepure prin Hanu, Vames, in Piscu o las la 60 (2 radare intalnite aici noaptea) si apoi intru in Independenta imediat dupa curba de la intrare incepe iar detectorul cu un led aprins, baietii ma asteptau in centrul Independentei, era aceeasi masina, dar mai erau si altii care m-au avertizat. La fel, 1 kilometru distanta de detectie, dar ar fi mers si mai mult, daca n-ar fi fost curba de 90 de grade la intrarea in localitate. Link to comment
Lucian M Posted June 24, 2007 Author Share Posted June 24, 2007 fftopic: Laur- ce detector ai?! Ca ma bate gandul sa-mi iau si eu dinasta cu leduri, ca al meu Cobra 6060 si-a cam terminat (metaforic vorbind) serviciul. Vreau ceva sa aiba si Ku si leduri pt distanta- ca al tau. Link to comment
laurentziu83 Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 (edited) Bel Express 795. Din pacate nu se mai fabrica, a fost serie limitata, cel mai ieftin Bel. Nu are Ku, si nici nu-ti trebuie. Are distanta buna de detectie si foarte putine alarme false. Practic, in afara localitatii, cand incepe sa bipaie, stii clar ca e radar, cel mult mai bipaie la vreo prastie de detector a altuia, dar bipaie in ca. In schimb, canci dotari, nici macar ledurile pentru fiecare frecventa nu sunt diferentiate la culori, de functii gen Intellimute n-a auzit. Ce mi-ar fi trebuit intr-adevar era dezactivarea benzilor. Nu mai zic ca sambata seara l-am uitat montat, din fericire l-am gasit la locul lui a doua zi. Probabil nu se uita hotii dupa detectoare la cazanele de dacii. ) Daca tot vrei asa ceva, cauta vreun low-end de la Bel, dupa parerea mea sunt intr-adevar detectoare de radar. De Whistler am o parere destul de proasta, ma omoara cu alarmele false. Edited June 25, 2007 by laurentziu83 Link to comment
CieloFan Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Cobra esd 7000. Super detector. M-a salvat cred ca de 5 amenzi pana acum Toate in afara localitatii. Merita fiecare banut Link to comment
Tommy Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Asta s-o crezi tu ) La aceeasi bani se gasesc vreo 2 modele de whistler, ce sunt de 4 ori mai bune Link to comment
laurentziu83 Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 (edited) Eu sunt foarte multumit de al meu, marti seara am fost iar pe la Liesti si am mai interceptat 2 radare, unul la dus, unul la intors, ciudat a fost ca AVEAU RADARELE PORNITE, si le-am detectat pe fiecare de la vreun kilometru. Cum stiam ca mai mult de un radar pe traseu nu este, i-am dat talpa cu 90-100 in rest. Pe traseele full de radare, ajungi sa-ti amortizezi si un Valentine One. Acu, ca sa recunosc, n-as mai fi cumparat Bel-ul de 400 de lei, a costat cam mult fata de cat merg eu, in jumatate de an nu m-a salvat decat de vreo 8-10 radare, ca n-am mers mult. Un sofer de maxi-taxi, daca isi ia vreun Cobra, si-l amortizeaza intr-o zi si jumatate. Chiar si daca nu apuci sa-ti amortizezi un detector, satisfactia de a trece pe langa radar cu 50 sau 90 si apoi de a continua drumul cu 100 sau 140 e PRICELESS, mai bifezi in minte "i-am facut pe fraieri si de data asta". Edited June 28, 2007 by laurentziu83 Link to comment
andreib Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 (edited) Din drumurile Bucuresti-Iasi facute in ultimul timp mi-am dat seama ca detectorul e cam de umplutura fata de statie. Baza ramane statia, detectorul e doar un gadget in plus pe bord, avand in vedere ca TOTI faceau instant-on... Pe radar alley (Tg Frumos-Iasi) detectorul cred ca nici nu il mai iau cu mine, incepe sa ma enerveze de cate alarme false idioate in x da, iar cand detecteaza radarul e MULT prea tarziu si asta nu tine de marca detectorului (juliaen poate sa confirme). Edited June 28, 2007 by andreib Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now