VAXXi Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Grija mare la RX65-urile suspect de ieftine, exista o serie de detectoare cu un soft problematic (la care trebuie facut update de firmware prin metode indisponibile utilizatorului "casnic"), si la cine acorda garantia pentru ele Link to comment
Laurycã Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 (edited) Si eu am tot un Black Spriderzz BZZ-200 si sunt foarte multumit de el. Tipa un pic lânga benzinarii si la interferentele cu alte radare sau statii de emisie-receptie ale tirurilor. A costat 300 de lei si l-am luat de pe un site care vinde detectoare. Edited March 17, 2008 by Laurycã Link to comment
Elfu Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 @Vaxxi Stiu ca e o serie cu probleme. Asta era si motivul pentru care ma interesa si un 995, dar am riscat la un Rx65, asta e. Doamne ajuta sa fie bun. Aflu saptamana asta. Link to comment
blanosulxxl Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 (edited) LE: Gata, l-am luat. Pret: 710 RON, sigilat, garantie 1 an. Alarme false in mod City, doar la benzinari. Am lasat doar K pornit. O sa vad cum se comporta si pe autoscan. Oricum, se poate merge cu el pe Bucuresti. E muuuuult mai bine decat cu whislerul cel vechi. Dupa cum vad eu, ai luat un Rx65 cu varianta soft 6.3 si nu Rx65e cu varianta de soft 6.4 (modelul pentru Europa). De curiozitate, da-i un reset sa vezi ce versiune ai. Probabil de aceea e si pretul asta. Un Rx65e e in jur de 307$ fara TVA. Oricum, sa-l stapanesti sanatos! Sper sa te bucuri de el si sa te scape de amenzi si de traffipax speedophot - dusmanul nostru comun. LE: nu cumva are si antena M3 sau e pe platforma cu antena M4? (ultimele 2 caractere de la FCCID - Q47...) Edited March 17, 2008 by blanosulxxl Link to comment
Elfu Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 (edited) E cu M4 la final. E de bine e de rau? O sa evit sa-l folosesc in modul AutoScan ca sa nu gandeasca prea mult. Prefer sa-mi sune mai des decat sa-mi sune prea tarziu. Cu trafipaxurile nu prea am traseu comun ca nu prea am drum prin moldova/valcea/brasov/cluj prea des. Eu alerg mult pe ruta Bucuresti-Craiova ca stau in B si am o firma in Craiova si n-am auzit sa fie trafipaxuri prin sud. La ultimul drum era sa mi-o fur. Mi-a sunat whislerul cam la vreo 200 de metrii de radar, la iesirea dintr-o curba, aveam 90 la ora si am scapat la mustata. Era cu spatele catre sensul meu si avea folii negre pe geamuri. O solnita alba nenorocita. Dupa ce am trecut am inceput sa-i dau iar 90 (eram in sat) si din nou era sa mi-o fur in acelas mod ca era alt radar. Doua radare in acelas sat la mai putin de 2 km unul de altul. Asta a fost si motivul pentru care am schimbat whislerul, suna prea tarziu cand era radarul cu spatele si avea alarme false la greu ca nu puteam opri benzile de care n-aveam nevoie. P.S. Ca sa-ti faci o idee de cum merg Bucuresti - Craiova scot sub 2 ore ziua la amiaza, undeva in jur de 1h45'. LE: Citata de pe SP Unii meseriasi ziceau despre M4 ca ar avea sensibilitatea off-axis intentionat redusa datorita proliferarii door-openerelor in banda K (motivul principal de returnare in USA la detectoare fiind cica exasperarea lui Joe Average vis-a-vis de alarmele false). Prin manevra asta au reusit din prima sa-l faca mai tacut, dar pierde putin performanta pe drumuri sinuoase (si mi-e frica de faptul ca pierde si la foto-radar, care numai on-axis nu e...). Edited March 17, 2008 by Night Elf Link to comment
blanosulxxl Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 (edited) Daca are M4 e de bine. M3 a fost o varianta foarte proasta de antene. Cu M3 s-au echipat unele RX55 si unel Rx65 rev mai vechi. Eheeee, daca era S7... era beton, dar de unde? Apropos, ai Ku pe el? Poate faci iesiri si in afara granitelor, la unguri spre exemplu sau pe la bulgari, sarbi, austrieci, etc. Sa dea Domnul sa nu patesti ce am patit eu cu el, de a trebuit mai intai sa-i arat eu radar-ele! Da' tre' sa-l uzi, altfel nu detecteaza... Glumeam doar! Te asteptam cu impresii despre cum s-a comportat, dar te rog, personal, sa fi obiectiv. Edited March 17, 2008 by blanosulxxl Link to comment
Tommy Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Ce whistler aveai elfule? Stii ca distanta nu tine numai de detector, pe mine m-au prins cu un instant acum vreo cateva luni la 50 de metri intr-un varf de panta, cand nu mai ai ce-i face, culmea e ca era unul dintre putinele ori cand nici nu alergam, o cifra de 73 e ridicola pe european de altfel Ia si o statie daca ti-e asa teama Ahh, si inca o tactica a politiei vrancene.. cate un logan de politia agrara cuplat cu masina cu radar fara insemne. Lumea incetineste la masina politiei si in cateva sute de metri da direct in masina cu radar. Raman la parerea ca radar nepus la vedere inseamna vanatoare clara si nicidecum prevedere. Link to comment
Elfu Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 (edited) ... Apropos, ai Ku pe el? Poate faci iesiri si in afara granitelor, la unguri spre exemplu sau pe la bulgari, sarbi, austrieci, etc. Sa dea Domnul sa nu patesti ce am patit eu cu el, de a trebuit mai intai sa-i arat eu radar-ele! Da' tre' sa-l uzi, altfel nu detecteaza... Glumeam doar! Te asteptam cu impresii despre cum s-a comportat, dar te rog, personal, sa fi obiectiv. Are si Ku pe el, dar pe romania e oprita. De fapt toate benzile mai putin K sunt oprite, inclusiv laserul. Pentru un singur radar laser fix nu activez banda. Pentru ala exista GPS. Deci am setat cam asa: BANDS - Bands MOD * X - OFF * K - ON * K_a - OFF * POP - OFF * Ku - OFF * LSR - OFF * SWS - OFF O sa vin cu impresii imediat ce o sa am primele intalniri de gradul 0. Merci de toate info date. Ce whistler aveai elfule?Stii ca distanta nu tine numai de detector, pe mine m-au prins cu un instant acum vreo cateva luni la 50 de metri intr-un varf de panta, cand nu mai ai ce-i face, culmea e ca era unul dintre putinele ori cand nici nu alergam, o cifra de 73 e ridicola pe european de altfel Ia si o statie daca ti-e asa teama Ahh, si inca o tactica a politiei vrancene.. cate un logan de politia agrara cuplat cu masina cu radar fara insemne. Lumea incetineste la masina politiei si in cateva sute de metri da direct in masina cu radar. Raman la parerea ca radar nepus la vedere inseamna vanatoare clara si nicidecum prevedere. Tommy, aveam xtr330 parca sau 325, nu mai stiu exact. O caramida zgomotoasa oricum, la care nu puteam opri decat banda Ku printr-o combinatie la pornire. Iti dai seama ca era o mica jungla la mine in masina cand caraia X-ul si K_a-ul. Oricum pe drum ma anunta ce masini au detector si ce nu chiar si cu semnal 4-5. P.S> Uremeaza si statie. Edited March 18, 2008 by Night Elf Link to comment
Tommy Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Interesant si asta: http://www.detect.ro/detector_radar_bytrex...ytrex_2010.html Montaj in bara, include si ku, nu pare nici foarte scump. A incercat careva? Link to comment
mad_voly Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Spuneti-mi si mie va rog daca ati auzit de BYTREX LRD 1010. Imi cer scuze daca s-a vb despre el, dar nu am avut timp sa ma uit pe toate paginile deoarece sunt in graba si plec in 30 de minute sa imi cumpar un detector.Multumesc Link to comment
mad_voly Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 (edited) Mi-am luat intre timp un BYTREX LRD 1010. Ce parere aveti? Are toate benzile ( x, ku, k, ca) Edited March 20, 2008 by mad_voly Link to comment
puchi Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Mircea b !!Ce tip de cobra ai ?.Eu am xrs 9430,si nu prea sunt multumit .Distanta prea mica de atentionare.Cred ca ma reprofilez. Link to comment
sorin77 Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 .. inca o tactica a politiei vrancene.. cate un logan de politia agrara cuplat cu masina cu radar fara insemne. Lumea incetineste la masina politiei si in cateva sute de metri da direct in masina cu radar. Raman la parerea ca radar nepus la vedere inseamna vanatoare clara si nicidecum prevedere. politia romana denumeste acesta tactica amplasare radar in cascada ...si e aplicata din cand in cand si pe dn 1 sector Deva- Sibiu ) Link to comment
Mengelaus Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Eu am un Cobra XRS 9430 si pot sa spun ca sunt multumit de el.M-a scapat de cateva ori de radar.In oras a gasit radarul de la 1000m aproximativ, de ajuns sa incetinesc de la 80 la 50km/h. 90% dintre alarmele false sunt date in banda X in care nu mai exista radare, asa ca nu ma deranjeaza deloc.Oricum merg cu auto mute si volumul destul de incet.OK pentru pretul lui. Link to comment
26mad Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Eu am un cobra esd 7000, este un model vechi, dar sincer sa fiu nu am luat nici o amenda in 13 luni si am facut ceva km. Pentru persoanele cu buget redus este f bun. Mentionez ca depasesc adesea 100km/h in localitati, iar in exterior in ultimul timp merg cu maxim 130-150 Link to comment
Elfu Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Hai sa fac si eu un mic review despre RX65 dupa prima intalnire de gradul 0. Deci pe urban, mod CITY, extrem de discret. Tiuie destul de rar si de regula cu semnal minim la unele magazine/benzinarii mai putin Lukoil unde imi da 2-3 liniute. Nu e deranjant, motiv pentru care il tin non-stop pe bord cand merg cu masina. Alarme false infinit mai putine decat la Whisler-ul cel vechi. Pe extraurban, nesimtit de tacut. la un moment dat chiar am tras pe dreapta sa vad daca nu cumva am banda k oprita, dupa ce parcursesem vreo 30 de km fara nicio alarma. Am verificat, am vazut ca e pornita, dar am mers cu teama. Chiar ma gandeam... ma ce dracu, n-o fi defect... Nici macar la benzinarii nu imi suna. Modul de utilizare a fost Highway, toate benzile oprite, maiputin banda K. Ruta Bucuresti-Targoviste. La intoarcere in B, azi, din nou suspect de linistit, pana in Tartasesti. Unde a inceput sa sune inainte de o curba, destul de larga. Zic, a inviat detectorul. Aveam 90, am ciupit usor frana frana moment in care a inceput semnalul sa creasca la 2-3 liniute, lucru care s-a intamplat destul de rapid, maxim 5-6 secunde de la prima avertizare. Apoi a inceput destul de repede sa creasca catre maxim. deja aveam 60. Era un radar de tip Phyton, cu tunul orientat catre sensul meu, pus ca la carte, parca special sa-mi pot testa eu detectorul. Distanta de detectie ~800 de metrii cand a dat prima alarma. Semnal maxim undeva cam la 300-400 de metrii, n-am fost atent ca tocmai ii faceam semn cu avariile la unul cu un pejo 206 s-o lase mai moale ca e radar. Lui a inceput sa-i sune detectorul cand a ajuns in dreptul meu, undeva la 200 de metrii de radar, cand deja intrasem pe linie dreapta. Am vazut ca avea un model mai vechi de cobra. (am mers paralel cu el pana in dreptul politiei). Imediat ce am trecut de politie sa zic 50-60 de metrii, semnalul a scazut la o liniuta si a mai urlat cam 100 de metrii detectorul. Ca si distanta de detectie, pare mai sensibil decat Whislerul cel vechi cam cu 200-300 de metrii. In locul respectiv e mereu radar si mie incepea sa-mi sune whislerul cam pe la jumatatea curbei. La intrare in Chitila mi-a sunat cu semnal 2 si ciupea din 3 la benzinaria Lukoil. A sunat pana in momentul in care am ajuns paralel cu ea. Citisem pe SP, ca la versiunile de RX65 cu antena M4, au modificat unghiul de detectie in, adica l-au micsorat, ca sa dea cat mai putine alarme false. Pot confirma ca da alarme putine, dar tind sa cred ca acest lucru se intampla in detrimentul sensibilitatii. Practic la benzinarii suna doar daca e indreptata catre ele, sa zicem ca sunt intr-o curba usoara. Oricum, cu radarele Phyton nu sunt probleme. Sunt curios in schimb cum se va comporta la speedophot si gatso. Ramane de vazut. Nota 10 pentru alarmele false in extraurban, practic aproapeinexistente. Momentan nu dau o nota pentru distanta de detectie. Mai astept niste intalniri de gradul 0 si apoi o sa ma pronunt. Link to comment
laurentziu83 Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 (edited) Da, dar sa nu uitam de radarele Pithon de Braila, cu buton de veioza. Iar m-au halit dobitocii, 138 pe restrictie de 80, pe soseaua de pe digul Galati-Braila, merg in instanta, eventual recurs, sa nu-i mai vad pe dobitocii astia cum se lauda la stirile de la ora 5 ca au mai agatat vreun motociclist sau vreun Civic pe la Viziru. Urati-mi succes si poate scapam de ei. Cum lucrez la Braila, nu va fi o problema drumul la tribunal. Edited March 23, 2008 by laurentziu83 Link to comment
Tommy Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Ti-au ridicat carnetul? Fa repede contestatie. Distanta de detectie ~800 de metrii cand a dat prima alarma. Nu e mare lucru pentru un detector atat de laudat, dar nu se stie cand l-au deschis. Maruhama ia frecvent la peste un km, impecabil din punctul asta de vedere. Insa ma sparg semnalele false in localitate, afara nu .. ca nu are de unde. Nu are _Ka_, deci majoritatea semnalelor false tot in K sunt, degeaba opresti tu _Ka-UL. Link to comment
Elfu Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 (edited) Laurentiu, ai facut poza ceva la masina respectiva? Ar fi fost buna o poza cu butonul de veioza. Oricum sper ca ai specificat in PV la mentiuni ca nu recunosti fapta deoarece radarul nu a fost exploatat corespunzator omologarii primite atunci cand l-ai semnat. LE: Tommy, sincer si mie mi s-a parut ca a sunat cam tarziu, dar are circumstante atenuante. Curba + 2 masini in fata. Montaj deasupra bordului nu la oglinda, etc. Astept urmatoarea intalnire, teoretic azi ca am drum in zona. Daca am timp o sa intorc masina si o sa incerc si cu el montat sus la oglinda. Edited March 23, 2008 by Night Elf Link to comment
laurentziu83 Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 PV-ul nu l-am semnat, asa ca n-am scris nimic la obiectiuni. Astept sa-l primesc acasa, ca sa fac contestatie pe tema folosirii incorecte a Pithon 2, cine citeste topicul de pe softpedia stie despre ce este vorba.. Poza cu butonul de veioza n-am facut, nici nu puteam sa fac, si oricum nu puteam dovedi nimic. Poate era un buton de la altceva. Nici nu conteaza. Eu vreau sa dovedesc ca n-a fost folosit corespunzator si sa inceteze dracului cu instant-urile, cum au incetat si in alte judete (in Galati n-am mai vazut instant-on de un an de zile). Link to comment
Tyby_G Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 @ laurentziu83 - Instantu a fost vineri nu? La ce ora te-a luat pe dig si spre ce sens era orientat borcanu? Eu am facut digul cap-coada cu 120/h dimineata in jurul orei 5.30 - 6.00 si era un Logan al Pulitiei Rutiere acolo unde este panoul galben cu "Viata are prioritate". Cred ca si atunci faceau instanturi pentru ca eu avand viteza mai sus mentionata am fost depasit de un BMW seria 3 a carui viteza era MULT mai mare ca a mea si cand s-a departat cam la vreo 200m de mine detectorul a avut vreo 5 secunde de intensitate 3-4 . Prima data nu am stiut ce s-a intamplat pentru ca apoi a tacut. Dupa vreo 6-700 m am zarit Loganu inscriptionat dar detectorul nu a zis nimic, probabil gaborii gandindu-se ca n-are sens sa faca instant la Matiz ca in mintea lor nu "poate" mai mult de 90. Aici e partea interesanta, deoarece exact cand treceam de Logan am inceput sa-mi iau flash-uri din spate de la un Phaeton care apoi avea sa treaca pe langa mine ca un OZN. Diferenta de viteza dintre mine si el era FOARTE mare, eu mergeam aproape de axul drumului deoarece nu era nici dracu pe sosea la ora aia, asa ca a inceput flash-uiasca cu 2-3oo m inainte sa ajunga la mine. Dupa cum ziceam cand a inceput sa dea flash-uri eu eram in dreptul masinii de politie. In urmatoarele 2 sec a urlat detectorul la niv 4 pentru ca apoi sa taca subit deoarece radarul si detectorul erau spate-n spate. Atunci mi-a picat fisa ca baietii cu loganu se jucau de-a veioza. Link to comment
laurentziu83 Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 (edited) Exact, vineri dimineata. Baietii erau in mers, veneau dinspre Braila si m-au luat la 7:45. Acu sper sa castig contestatia si sa nu le mai dea voie astora sa faca instant-uri. Aveti cumva idee de modele de contestatii care sa demonstreze ca baietii faceau instant-on? Ca in Romania e posibil ca baietii sa ramana cu butonul de veioza montat pe masina si tu sa pierzi contestatia. Am gasit ceva idei, dar vreau sa fiu sigur. Mie imi pare rau ca, atunci cand a venit la mine sa-mi dea actele inapoi, nu i-am aratat detectorul care tacea malc (desi masina de radar era parcata in spatele meu), oricum i-am enervat oleaca pe baieti, i-am intrebat cu ce drept pornesc si opresc radarul, apoi m-au chemat sa-mi arate filmarea, intr-adevar in primul cadru viteza era zero, apoi a aparut, chiar le-am zis "vedeti, in primul cadru nu se vede viteza, clar ati pornit radarul dupa", deja ii tremura vocea politaiului, incepuse ca o sa-mi faca raport, etc. desi nu i-am zis nici un cuvant urat. Dupa care m-a trimis la masina si m-a pus sa astept. Daca stiam ca ma vor tine 10 minute nici nu mai opream si scapam mai lejer. Edited March 24, 2008 by laurentziu83 Link to comment
Tyby_G Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 (edited) Sper si eu sa ai succes cu cea contestatie, desi nu cred ca se vor dezvata atat de repede de veioza. Cel putin nu atata timp cat este al naibii de profitabila. Iti dai seama numai vineri cat malai au scos de la 5.30 cand am trecut eu pana la 7.45 cand te-au luat pe tine, si cine stie de la cat au fost prezenti pe dig si pana la cat su stat. Am o mare banuiala ca e vorba de aceeasi magari care stau si pe ruta Sendreni deoarece acum cateva zile 2 prieteni de-ai mei au fost amendati cu toate ca cel din fata avea detector - Bel 995. Cel din spate, motociclist, si-a luat-o mai rau, a ramas fara permis pe 3 luni. Edited March 24, 2008 by Tyby_G Link to comment
Alezz Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Mie imi pare rau ca, atunci cand a venit la mine sa-mi dea actele inapoi, nu i-am aratat detectorul care tacea malc (desi masina de radar era parcata in spatele meu) Cand scriu PV trebuie sa opreasca radarul,asa au ordin de sus. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now