Elfu Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Ce sa iau din astea de mai jos?http://www.detector-radar.ro/index.php?pag...op&Itemid=6 http://www.detector-radar.ro/index.php?pag...op&Itemid=6 http://www.detector-radar.ro/index.php?pag...op&Itemid=6 http://www.detector-radar.ro/index.php?pag...op&Itemid=6 http://www.detector-radar.ro/index.php?pag...op&Itemid=6 Vreau sa stie si Ku si instant-on. A, sa nu fie ai mult de 250 lei. No offence dar de banii aia nu ai ce lua si sa fie si bun. Mai bine te duci la bere cu ei si te consolezi cu ideea ca nu ai detector. Ori mai pui ceva la suma (undeva in jur de 500 ron) si stai linistit, ori nu iti iei... parerea mea. Cum zice wolfman de cobra, e bun: te anunta ca ai de plata Si te mai ajuta de asemenea sa uzezi placutele de frana inutil la cate alarme false da. Link to comment
sergiuhusca Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) Ma repet... Am un Bytrex LRD 1015.Alarme false da doar in momentele in care trec pe langa o benzinarie si bineinteles in oras. La drum intins se comporta excelent.Are raza de detectie foarte buna (din punctul meu de vedere). Nu neaparat trebuie sa fie si scump...ca sa fie bun. Are Ku,K,ca, instant on...si mai are...nu le stiu pe toate. Cat despre Cobra...chiar Mircea lauda unul in paginile anterioare.Esd 7000. Edited June 21, 2009 by sergiuhusca Link to comment
laurentziu83 Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 la bell ai 1,5- 1,8 sec sa apesi pedala de frana la un instant on.. tot mai scade ceva Ai pe dracu'. Mie mi-au pornit radarul cand deja eram pe frana, si tot le-a aparut viteza pe aparat. Link to comment
Doru_Neo Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Nu bag mana in foc dar eu cred ca ai. Din cate imi aduc aminte se dicutase problema pe un alt formum, timpul era de 1,5 sec. Link to comment
Tommy Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Cine a cronometrat? Sergiu Husca, ce inseamna raza de detectie buna dupa tine? Link to comment
Den Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) La 1,5 secunde sa fim sanatosi..semnam pv-ul.Doua instanturi am mancat si asta cu un cobra.A pornit direct pe treapta 3-4..si alerta ca in dreptul radarului.Suficient de zgomotos sa ma convinga sa reduc viteza.Asta in amandoua cazurile de la 80km/h am reusit sa reduc in timp util fara sa o incasez.O fi pornit ala aparatul prea devreme.Sunt chiar curios cat timp ii ia la radar ca sa-ti inregistreze viteza.Daca e vorba doar de apasat un buton..atunci chiar nu vad cum te poate scapa un detector cu "instant on".Pana la urma in ce consta acest instant on?Am gasit..detectia semnalului pe care il emite constant radarul. Le: de curiozitate m-am uitat acum si detectorul meu (XRS 9440) are functia instant on si Ku.Model 2008.Altceva mai nou in termen de detectie? Edited June 21, 2009 by Denied Link to comment
Elfu Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) Ma repet...Am un Bytrex LRD 1015.Alarme false da doar in momentele in care trec pe langa o benzinarie si bineinteles in oras. La drum intins se comporta excelent.Are raza de detectie foarte buna (din punctul meu de vedere). Nu neaparat trebuie sa fie si scump...ca sa fie bun. Are Ku,K,ca, instant on...si mai are...nu le stiu pe toate. Cat despre Cobra...chiar Mircea lauda unul in paginile anterioare.Esd 7000. Cateva intrebari ca sa intelegem raza de detectie buna. In cazul radarului clasic de tip Phyton II (cel care se gaseste pe majoritatea masinilor de politie). Care e "raza de detectie" atunci cand e pus sa te ia din spate si mai are inca o masina pusa in spatele lui situatie intalnita destul de des. Daca radarul e in mers in fata ta pe sensul tau si intre tine si el sunt masini... la cate masini de el iti suna daca te afli in depasirea coloanei ? In cazul in care e pus sa te ia din spate in dreptul unei benzinarii te bazezi pe detector ca e radar sau zici ca e alarma falsa? Referitor la radrul de tip Traffipax (intalnit de obicei pe E 85) la cate zeci de metrii iti suna... sau mai simplu iti suna macar indreptul lui sa stii ca te-a luat sau dupa el daca e pus sa te ia din spate? Multumesc. P.S. De camerele gatso nu te intreb ca alea se pot baga in GPS. P.S.2 La toate aceste situatii se mai poate adauga tot in cazul in care e pus sa te ia din spate situatia cand radarul se afla in curba sau dupa o curba. Oricum sunt genul de situatii in care poti avea probleme chiar si cu un detector performant. Edited June 21, 2009 by Elfu Link to comment
Doru_Neo Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Din cate stiu de la fizica as zice ce totul tine de timpul de propagare a undelor pistolului radar si capacitatea de detectie a modului detector. Detectorul este pornit permanent iar pistoul radar doar in momentul in care apasa butonul sa zicem...daca detectorul are o rada de acoperire buna cu capacitate de detectie precisa cred ca sporesc sansele ca sa reuseasca sa capteze undele pistoului radar un timp mai rapid. daca ati vazut pistolul radar are un oarecare timp nu e chiar foarte instant sa zic asa, are un timp in care se calibreaza, adevarat scurt dar este. evident mai tine si de viteza, daca ai 180 nici o sansa sa mai reducei ceva asa la un 70 in localitatea mai apesi poate pedala de frana reduci un 10 km acolo .. oricum e ghicitoare curata. Link to comment
laurentziu83 Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Nu bag mana in foc dar eu cred ca ai. Din cate imi aduc aminte se dicutase problema pe un alt formum, timpul era de 1,5 sec. Nu stiu ce s-a discutat pe alte forumuri, nici nu ma intereseaza, eu vin cu rezultate din practica, si anume: vad loganul politiei brailene din fata, dau in frane, imediat incepe detectorul sa urle a instant-on, in cca 6 secunde ajung de la 150 la 60 si apoi pana la zero, opresc si tilicarii in dreptul meu si incepe cearta (mai aveam putin pana sa-i iau la bataie). Rezultatul: viteza pe radar 138 km/h, care a ramas constanta pe toate cadrele. Singura poza in care apare si numarul de inmatriculare (la restul numarul e alb), e cea in care mi se vede inclusiv gulerul si cravata de la gat, deci foarte aproape. Mai departe, judecati singuri. Link to comment
Den Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Eu cred ca "instant on" este marketing curat la modelele mai ieftine. Detectie Instant-On (in impulsuri) Cele mai multe din aparatele radar emit constant un semnal care poate fi detectat de un detector radar. Unele aparate radar au caracteristica “ Instant-On” sau “ Pulse”. Aceste aparate nu emit un semnal decat atunci cand sunt activate de politist, lucru care de obicei se intampla atunci cand masina “ tinta” este in raza de actiune a aparatului. Acel semnal constant emis de radar,este mult prea mic pentru a fi detectat in timp util.Ar trebui ca detectorul radar sa aiba o mare finete si precizie la receptie..ceea ce ar ridica costurile de productie.Un detector radar ieftin te duce mai des la pv-uri decat unul mai scump..dovedit de atatea ori de frustrarile celor din jur. Link to comment
sergiuhusca Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 @elfule imi pui niste intrebari la care, nu am raspuns. Iti voi explica si de ce nu il am. In primul rand, ca sa-ti pot raspunde la aceste intrebari,ar fi trebuit ca aceste situatii expuse de tine,sa-mi trezeasca interesul si sa stau sa le analizez.Ori eu nu am facut asta. Pot sa-ti spun un singur lucru cert. Conduc cam 5000 de km pe luna, in extraurban.De cand mi-am luat detectorul asta nu am mai incasat nici o amenda pentru viteza. Cat...despre Traffipax...acum aud. Link to comment
Tommy Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) Pai te-a intrebat omul simplu.. cam de la ce distanta ia radarul de pe masina politiei si cam la ce distanta ia camerele fixe, orientate sa ia din fata si cele facute sa ia din spate. Ca la 5 mii pe luna .. ar trebui sa stii, cred ca esti unul dintre cei ce fac cei mai multi km aici pe forum.. Dar poate ai scapat un zero in plus. Edited June 21, 2009 by Tommy Link to comment
Den Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Eu am reusit performante mai mari ) .La XRS 9440 distanta de detectie medie in oras este cam de 800 metrii.In afara orasului distanta creste dincolo de un km...am intalnit cazuri in care ma plictiseam pana ajungeam la radar(crestea si scadea nivelul de alerta). Radar din spate,in curba,mascat pe laterale,detectia variaza intre 500 si 100 m.Mai jos de 100 m doar in instanturi.Asta ca sa va faceti o idee in raport cu celelalte. Link to comment
sergiuhusca Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) Pentru cine a avut ochi sa citeasca si posturile anterioare, am spus ca in linie dreapta il detecteaza intre 1 si 2 km. In curba il detecteaza intre 500 si 1000 de metri. BINEINTELES CA DEPINDE SI DE CURBE SI DE FORMELE DE RELIEF SI DE MAI MULTI FACTORI. Camerele fixe (din fata) le detecteaza destul de repede. Camerele fixe (din spate) le detecteaza in functie de factorii din jur,cateodata mai repede, cateodata mai tarziu. Edited June 22, 2009 by Wolfman OFF-TOPIC, atac la persoana Link to comment
Elfu Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) @sergiuhusca Uite raspund eu la o parte din intrbarile mele cu reply de pe softpedia. "Am facut saptamana asta un tur Bucuresti - Suceava - Bucuresti - am avut ocazia sa testez mai bine Bytrex 1015. Voi trece mai jos si comparatiile cu un Paaasport Escort X50 EURO, cu care am facut acelasi traseu in urma cu doua saptamani. 1. Distanta maxima de la care a simtit Phytonul din fata (drum drept) 1015 - 1,5 km X50 - 2,7 km 2. Camere fixe active pe drum doar Cosereni si Cotorca - distanta de detectie: Cosereni (SV-BUC) 1015 - 80 m x50 - 150 m Cosereni (BUC-SV) 1015 - 40 m x50 - 100 m Cotorca (SV-BUC) 1015 - 50 m x50 - 100 m Cotorca (SV-BUC) 1015 - 5 m x50 - 40 m 3. Detectie cu un radar activ in spate: 1015 - nimic, poate sa fie radar fiesta in spatele masinii x50 - 75% din distanta de receptie din fata 4. Python in mers, cu tulumba pusa stramb: 1015 - 200 m x50 - 1 km Concluziile va las pe voi sa le trageti." P.S. Daca chiar faci 5000 de km pe luna cum zici, pot zice ca ori ai avut bafta ori mergi foarte incet (adica undeva cu maxim 20 de km peste viteza legala) ori inca nu ti-au venit amenzile. Edited June 21, 2009 by Elfu Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 (edited) Experimentele cu tulumba pusa stramb sau cu luatul din spate sunt neacceptabile din punct de vedere stiintific. Atat timp cat detectoarele de radar au o singura antena de receptie (...ghid de unde, pana mea!) nu vei receptiona decat reflexiile din mediul inconjurator, care mediu evident ca difera in functie de... locatie. Eu nu am prins doua radare la care sa se comporte detectorul la fel. Nici macar la camerele fixe nu face identic la mai multe treceri. De exemplu, pe autostrada cred ca am mers o data vreo 2 kilometri si mai bine cu detectorul paraind pana sa vad radarul. Singurele alarme pozitionate constant in acelasi loc sunt alarmele false Eu am Cobra XRS9930. Edited June 22, 2009 by Zmeul cel rau Link to comment
Tommy Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 (edited) Zmeule, intr-adevar nu ia de 2 ori identic nici un detector, dar se pot face anumite incadrari, eu am avut mai multe detectoare pe mana si sa fim cinstiti, care e mai bun e mai bun in 99% din cazuri. As putea sa pun si eu 2 teste: whistler vs maruhama si alt whistler vs escort. Ca simple concluzii, sa nu umplu paragrafe aici, maruhama e peste whistler dar nu ceva de speriat, escort diferenta maricica. Edited June 22, 2009 by Tommy Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 (edited) Se pot dar nu cu ambele detectoare pornite simultan in aceeasi masina. Am avut si eu mai multe pe mana si un lucru e clar: trebuie sa inveti sa reactionezi si sa interpretezi semnalele fiecaruia. Sunt ca femeile. Edited June 22, 2009 by Zmeul cel rau Link to comment
Elfu Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Se pot dar nu cu ambele detectoare pornite simultan in aceeasi masina. Am avut si eu mai multe pe mana si un lucru e clar: trebuie sa inveti sa reactionezi si sa interpretezi semnalele fiecaruia. Sunt ca femeile. Absolut de acord. In cazul RX65. Cand trec pe langa benzinarii suna si indica maxim 2 liniute de cele mai multe ori indica doar prima liniuta. Experienta m-a invatat sa nu prea bag in seama ce e sub 3 liniute. Respectiv cand am o liniuta il ignor, cand am 2 liniute, iau piciorul de pe acceleratie dar nu franez inca. De la 3 liniute in sus incep sa franez si merg legal. Sunt situatii cand imi creste barba pana ajung la radar, dar asta este. Eu consider un detector bun un detector dupa ale carui semnale poti distinge usor intre o alarma falsa si una reala si cu o sensibilitate destul de buna incat sa nu ti-o furi, care sa nu sune ca disperatul la toate benzinariile cu semnal aproape maxim sau la alte detectoare astfel incat sa nu prea poti distinge intre o alarma falsa si un radar. Prefer sa filtreze mai bine semnalele si sa-mi sune mai tarziu dar suficient incat sa franez decat sa ma creiereasca si sa calc frana la fiecare "k band". As da exemplu aici vechiul detector (Whisler XTR 330 parca) care imi suna la toate detectoarele si la toate benzinariile cu un semnal destul de puternic incat puteai sa juri ca e radar... in schimb cand am dat de primul radar amplasat la iesirea dintr-o curba pus sa ia din spate mi-a sunat in dreptul lui. Ala a fost momentul in care am decis sa renunt la detectoare de duzina. Eu consider distanta de detectie radar momentul din care detectorul imi arata minim 3 liniute (adica in proportie de 99% e radar) si pana intalnesc radarul. Daca ar fi sa calc frana de la prima liniuta si pana la radar in cazul phyton m-as plictisi pana as ajunge la el. Eu nu consider distanta de detectie radar distanta de detectie a semnalelor parazite din banda K. Faptul ca un detector suna de la 1-2 km la phytoane (asta face cam orice detector de 150 ron din carrefour) cand sunt amplasate ca la carte sau si cu cateva sute de metrii la benzinarii nu inseamna nimic in situatiile expuse mai sus de mine (in posturile precedente). Acolo am enumerat cateva din situatiile intalnite des in practica in care un detector bun te poate scoate din rahat si te poti baza pe el. Personal recomand minim Bel 995 daca se mai gaseste, Bel RX 65, Bel STI si Valentine 1 pentru cei care vor sa mearga mai linistiti. Link to comment
rapido83 Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Se pot dar nu cu ambele detectoare pornite simultan in aceeasi masina. Am avut si eu mai multe pe mana si un lucru e clar: trebuie sa inveti sa reactionezi si sa interpretezi semnalele fiecaruia. Sunt ca femeile. Plus ca la 2 detectoare in aceeasi masina mai exista si interferentele dintre cele 2 device-uri, chestie probata de mine... Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Pai eu am zis ca sunt ca femeile, isi scot ochii cand sunt mai multe intr-un spatiu ingust. Link to comment
Den Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Mai ales cand din mica cutie sare la tine o "voce de blonda" > Link to comment
Tommy Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 (edited) Un alt detector bun e Super Cat (Yupiteru) MRV66R, e si cool asa ca e la oglinda si se recomada femeilor, ca tot suntem in zona. Bine zmeule ca nu-s ca lesbianele, daca ai si gps o pui de un manage a trois. Edited June 22, 2009 by Tommy Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Am si GPS si statie, detectorul isi ia treaba in serios doar de sarbatori legale si in weekend. Asta ce inseamna? Gangbang? Link to comment
Tommy Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Ai statie si antena? Se cheama TV. OTV. Transmiti live foontaiul. Pentru Elfu, distanta de detectie e distanta de la care ia radarul, nu distanta de la care ai x linii din y. Ca tu te orientezi altfel, e alta, uneori si la maxim semnal nu ridic piciorul de pe acceleratie, ca sunt diverse "pozitii" in care nu te poate lua pe la spate. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now