Jump to content

Jante De Tabla De Kalos


Recommended Posts

Bineînţeles că n-am frânat.

Eu nu frânez nici când traversez liniile de tramvai ori idioţeniile de bump-uri, ci doar înaintea lor.

În cazul de faţă am văzut-o, am pus a doua mână pe volan şi... am strâns din dinţi.

Într-adevăr, la prima vedere cauciucul e OK, mai ales că alaltăieri seară mi-a fost atât de lene, încât nici nu m-am uitat la roată.

Am ajuns acasă (în Ştefan cel Mare), ieri am plecat la serviciu, am plecat de acolo şi abia atunci, după ce am deschis geamurile, am început să aud fâs-fâs-fâs-fâs şi mi-am amintit de evenimentul de pe Văcăreşti. Am oprit şi am văzut îndoitura, anvelopa părea OK, am mai mers vreo 20 km. prin oraş (că aveam treabă), acompaniat de fâs-fâs şi abia în faţă la Casa poporului s-a lăsat, fiind nevoit să pun g(l)uma de rezervă.

O să încerc să o îndrept, sper ca guma să fie OK şi cu ocazia asta o să fac şi rotaţia roţilor (scuzaţi repetiţia), că am 16.000 km. şi nu le-am rotit niciodată.

Link to comment

La un incident similar janta a fost reparata la un centru care dispunea de un dispozitiv de roluire a gulerelor. Initial am crezut ca anvelopa va supravietuim, insa am decis sa o schimb desi nu au aparut semne exterioare de deformare. Avea totusi 45k si am considerat ca e mai bine asa. Eventual o poti monta pe spate. Janta mea arata putin mai rau si dupa impact a pierdut presiunea.

Link to comment

Deznodământul:

Cauciucul a fost absolut OK, janta s-a îndreptat fără mari probleme (a fost nevoie de doar 2 plumbi de 25, câte unul pe fiecare parte; mă aşteptam să mă umple de plumb...). Operaţiunea asta + rotaţia în X a roţilor + "o mică atenţie" = 50 parale(i).

E clar că nu se punea problema de Casco.

Mulţumesc tuturor pentru sfaturi.

Şi atenţie pe Văcăreşti, pe banda a 2-a !!!

Link to comment
  • 3 months later...
  • 4 months later...

In general se gasesc multe jante GM de 4x100 cu ET 49 pt Aveo. Eu am gasit moca jante de otel la o vulcanizare care vinde gume second aduse de afara. Le-am cosmetizat putin, echilibrat si acum sunt cu gumele de iarna. Va recomand sa cautati in asemenea locuri, mai ales ca asa le luati f ieftin. Altfel ele se vand in regim second cu 30-50 de lei bucata sau 150 setul prin targuri de masini. Se potrivesc si cele de Cielo.

Link to comment

Eu observ ca se ignora un lucru important la o janta, dimensiunea gaurii de centrare pe butuc. In cazul GM-DAT s-a mostenit o dimensiune aparte (56,6 mm ?). Daca nu se respecta, vor fi probleme care se confunda cu cele de echilibrare.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Nu se potrivesc cele de pe Cielo, la distanta dintre prezoane. Din pacate Chevrolet ne-a inzestrat cu niste jante extrem de interesante, ca dimensiuni, 4*114,3. Jantele care se potrivesc sunt in general de la Daewoo Tacuma, Honda, modelele 92-93, si cam cele japoneze care au acelasi dimensiuni. Pentru mai multe detalii, uitati-va in catalogul cu jante de tabla de pe pagina anterioara.

Edited by speedy82
Link to comment

Am intrat eu pe daciaclub, mai am cont acolo decand am avut solenza... Deci jantele orig de logan sunt 6jx15, 4x100. ET 50, diametrul gaurii centrale 60. Daewoo merge pe 56,6.

 

In schimb jantele de opel astra G din 98 -2004 s-ar potrivii

6Jx15. 4x100 ET49 gaura de 56,5... ma gandesc ca acel 0.1 mm se poate rezolva...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...