Jump to content

Fostul Kalos Sedan, Noul Aveo


Recommended Posts

Se prefigureaza tot mai insistent aceasta schimbare de generatii. La SIAB deja a fost prezentat noul Aveo. Cei care detin sau vor obtine informatii fierbinti despre Aveo (lansare pe piata,motorizari,preturi,....) sunt rugati din suflet si cu adanca recunostinta sa posteze aici,cu speranta ca nu am deschis un topic deja existent.

Link to comment
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ai dreptate Viper !Cel putin la Sab asa am vazut: Kalosul e cel cu 3 si 5 usi , iar Aveo e cel sedan !

De altfel asa mi-a spus si tipul de la standul Chevy!

Link to comment
Da o fuga pana'n state > :)

 

...."fostul" Kalos ce are?

 

 

Nu stiu ce are, dar iti spun ce n-are: existenta in varianta sedan.

 

Mai citeste inca o data, alx :)

Link to comment

Modelul Aveo va fi primul produs lansat în Europa proiectat integral la noul Centru de Proiectare General Motors din Bupyong din Coreea de Sud. Din păcate, asta înseamnă că potenţialii cumpărători nu scapă de achitarea şi a taxelor vamale, avînd în vedere că este un produs fabricat în afara Uniunii Europene.

 

Cînd o vor putea vedea românii? Mai trebuie să aştepte pînă în luna martie a acestui an şi trebuie să ştie că aceasta va înlocui modelul Kalos cu patru uşi. Constructorul a proiectat o maşină care să devină una dintre opţiunile cele mai convenabile pentru familiile cu copii. Poate transporta cinci persoane, cu tot cu bagaje, devenind astfel o variantă viabilă pentru gama hatchback.

 

Spaţiu generos

Coreenii vor lansa două modele. Ambele pe benzină, cu motorizări de 1.2 şi 1.4, care vor genera o putere de 72, respectiv, 94 cai putere. Cuplul maxim este de 104 Newton-metri la 4.400 rotaţii pe minut, în cazul maşinii de 1,2. Varianta diesel nu există, cel puţin anul acesta. Cei de la General Motors au dorit să obţină o maşină de forţă. Este departe de a fi cea mai mică din clasa ei. S-a umblat şi la dimensiunile exterioare. Este mai lungă, mai lată, dar şi mai înaltă decît predecesoarea sa. Are un design exterior plăcut. Farurile, tridimensionale, pătrund adînc în capota motorului şi în aripile anterioare. Grila este încadrată de benzi late de crom.

 

Să trecem la interiorul maşinii. Aici Aveo stă chiar foarte bine. Spaţiul este generos în interior, iar portbagajul este mult mai încăpător decît modelul precedent. Panoul de bord este chiar drăguţ, iar atunci cînd deja se întunecă afară, luminile bicolore de la bord bucură ochiul. Consola centrală are în centrul ei un radio CD cu MP3, astfel că potenţialii clienţi îşi vor trage liniştiţi muzică piratată pe care o vor descărca de pe Internet.

 

6,4 litri la "sută"

Pentru cumpărător, două lucruri sînt importante: cît costă şi cît consumă o maşină. La Aveo, consumul mediu este de 6,4 l/100 km, în cazul celei mai mici motorizări, şi 6.7l/100 km pentru varianta de 1.4. Varianta de 1.2 are nevoie de 13.7 secunde pentru a atinge 100 km/h şi are o viteză maximă de 157 km/h. Cea de 1.4 oferă, normal, mai multă putere. Unitatea cu 4 cilindri, 4 supape şi doi arbori superiori cu came generează 94 cai-putere la 6.200 rpm. Viteza maximă este de 176 km/h, iar 100 km/h atingi în 11,1 secunde.

 

Părţile slabe

Acum, lucrurile mai puţin avantajoase pentru Chevrolet Aveo. Motorizarea mică omoară urcuşul în pantă. Chiar dacă a fost construită pentru 5 persoane, cu tot cu bagaje, la un drive -test cu două persoane şi fără greutate în portbagaj, Aveo gîfîie pe la jumătatea pantei. În curbe nu este prea stabilă, iar dacă te depăşeşte un camion trebuie să te ţii bine de volan sau mînere pentru că simţi cum trece uraganul Rita pe lîngă tine!

 

 

10.000 de euro este suma cu toată taxele incluse pentru modelul Aveo de 1.2, preţul CIP fiind de 6.600 euro. General Motors nu a stabilit cît costă varianta de 1.4

Link to comment
  • 2 weeks later...

Vreti sa spuneti ca preview-ul modelului Kalos... 2007 care va fi disponibil (in State cel putin) in vara lui... 2006 este vechi?! Asa o fi, daca ziceti voi.

 

Mie nu-mi place look-ul asta fioros pe care toti constructorii se intrec sa-l dea botului masinilor. Spatele arata mai binisor putin cu stopurile alea, desi mie mi-ar sta suficient de bine si cu aripioara pe care o are sedanul lor actual. Bordul pare mai agresiv putin, cu indicatoarele mici urcate. Scaunele par mai bine profilate, mai ales bancheta din spate pe care ai mei se dau de-a rostogolul pe serpentine. SI tetiera cu reglaj fata-spate mi-ar fi de folos. Cu trapa nu prea vad ce as face si cam atatea ar fi noutatile parca.

Edited by Abram Burel
Link to comment

la promotor au zis ca este mai lata si mai lunga decat kalos, si ca s-ar integra in clasa compactelor.

imi place foarte mult bordul, e superb.

Edited by zack
Link to comment

Streseaza-i. O sa iti zica de ea. E in jur de 200E+TVA, parca. Dar, daca o vrei, se da comanda direct in Coreea ceea ce inseamna ca dureaza mult si bine pana primesti masina.

Link to comment

A aparut in Autoshow un articol cu un test cu noul Aveo.

Masina este mai mare decat Kalos la toate dimensiunile (lungime, latime, inaltime, ampatament, portbagaj).

Ca noutati:

- are calculator de bord, dar ei spun ca nu afiseaza consumul mediu (Ciudat!! Atunci ce o fi afisand?)

- suspensie spate indepententa (ramane de vazut daca nu cumva sunt prost informati);

Motoarele sunt de 1.2 si 1.4. Cel de 1.4 probabil ca este identic cu cel actual de 1.4 16V.

Designul interior schimbat si, parerea lor, materiale de mai buna calitate; pare destul de dragut.

Link to comment
- are calculator de bord, dar ei spun ca nu afiseaza consumul mediu (Ciudat!! Atunci ce o fi afisand?)

 

Nici ei nu stiu. In articol spun odata clar ca nu are computer de bord, si apoi povestesc de consumul mediu afisat :) )

In rest, avem si climatronic... :lavolan:

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...