body Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 @senna Mda si Dacia mea din 1998 are Inchidere , alarma enforcer , sistem audio excelent dar AU FOST MONTATE ULTERIOR , de catre proprietar , nu erau din fabrica ! In general ce am vazut si eu ca exista anumite modele ( la foarte multi producatori) pentru europa de est sau alte zone mai sarace care au doar dotari "basic". Link to comment
Tommy Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 vw au si un obicei vechi si prost, masina standard (nivelul de jos) nu e foarte dotata, acum s-au mai dat pe brazda, dar acum cativa ani te omorau dotarile suplimentare uite o firma care se respecta: Volvo. e drept ca pleaca de pe la 17k, dar la cel mai ieftin model aproape nu mai ai ce sa pui pe ea Link to comment
Senna Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 FLEX said: Premium in clasa mica = Audi A2 si Lancia Ypsilon; Polo e poate cel mai bine facut din clasa mica, dar sa nu uitam de japo ... Modelele mentionate de tine sunt mai noi aparute, pe cand Polo este un clasic in viata; hai sa nu alteram bucuria Lilianei Link to comment
FLEX Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Am specificat: Polo e POATE cel mai bine facut in clasa din care face parte (inclin sa cred ca japonezele FACUTE IN JAPONIA) sint cel putin comparabile la acest aspect. A2 si Ypsilon sint premium prin finisajele interioare si tehnologie (A2-caroserie de Alu), dar sint multe masini de clasa mica mai performante, mai mari, mai ochioase, mai ... si sint premium si ca pret. Link to comment
Pedala Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Astazi m-am uitat un pic la Holden. Si acolo la dotari suplimentare gasesti presuri, antifurturi, etc. Masina este plina de dotari standard Link to comment
liliana Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Un user de pe VW forum, proaspat posesor de Polo Happy, reclama lipsa totala a scutului masinii. Poti sa-mi spui ceva despre asta, Marr? Si daca asa e, cat de tare deranjeaza si ce s-ar putea face? Link to comment
marr Posted January 28, 2006 Author Share Posted January 28, 2006 Habar nu am ! Sincer sa fiu, nici nu m-am uitat. In conditii normale, nu deranjeaza in nici un fel. Nici pe Kalos nu am. Poate fi "deranjant" daca, la un moment dat, intri pe un drum de tara / teren accidentat (cu tot ce se intelege prin asta) si lovesti ceva sub masina (baie de ulei, catalizator, etc). Daca vrei, banuiesc ca se poate pune ulterior - in mod cert au la reprezentanta da' mi-e frica sa ma gandesc la pret - un set de becuri la Polo 72 RON !!! Link to comment
Senna Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 marr said: Daca vrei, banuiesc ca se poate pune ulterior - in mod cert au la reprezentanta da' mi-e frica sa ma gandesc la pret - un set de becuri la Polo 72 RON !!! Becuri probabil mai proaste decat un set Philips H4 VisionPlus achizitionabil cu 40RON de la Aspad. Dar ce sa-i faci, sunt becurile recomandate de fabricant! In ceea ce priveste scutul, daca nu-l ai trebuie sa ai mai mare grija. Spre exemplu, unchiul meu a calat un motor 1.9 SDI al unui Seat Ibita de cativa ani luand o groapa si neremarcand aprinderea martorului de presiune scazuta ulei. Asigurarea Casco a decontat doar schimbarea baii de ulei sparte, nu si motorul, intrucat el nu a respectat instructiunile de folosire din cartea masinii: in cazul aprinderii martorului presiune scazuta ulei motorul se opreste imediat si se cheama depanarea! P.S. Reparatia a costat 2000E Link to comment
liliana Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Cu scut sau fara scut, zarurile sunt aruncate. Am platit avansul, am facut comanda, nu are rost sa ma mai amarasc acum, voi vedea ce-i de facut cand va veni masina. Va multumesc pentru raspunsuri, probabil ca nu o sa risc si o sa caut o modalitate avantajoasa de montare a scutului (daca chiar o fi nevoie), astfel incat sa nu pierd garantia ca am umblat la masina. Link to comment
marr Posted January 30, 2006 Author Share Posted January 30, 2006 Nu te amara decat de AMR ! E o masinuta draguta, usor de condus si destul de fasneata pentru motorasul ei ( 112 Nm/3000 rpm nu e deloc rau ). Scaunele sunt bine profilate si comode; cutia de viteze precisa si bine etajata. Interiorul ingrijit lucrat (spre limita superioara a clasei). Poate fi folosita fara probleme si pentru un concediu (vara) de catre o familie cu 1 -2 copii mici. Cred ca, in segmentul ei si aceeasi categorie de pret, este alegerea cea mai buna (dintre masinile europene). Sa o folosesti cu placere si fara incidente ! PS: Ceva detalii depre masinuta aleasa - culoare, dotari suplimentare, etc ? Link to comment
liliana Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Sunset red + inchidere centralizata. N-am optat pt. calculatorul de bord pt. ca la Peugeot avem si am constatat ca nu prea il folosim. Si nici farurile de ceata nu m-au interesat, voi folosi masina in principal in Bucuresti. Ceea ce ma intereseaza, este manevrabilitatea si consumul redus. Ca sa-ti faci idee, pana in noiembrie am fost fericita posesoare a unei Nove model 1997 (cel cu carburatie). De abia astept sa-mi vina VW-ul, ca prea am suferit cu fosta masina. Daca ajunsese mecanicul auto sa-l roage pe sotul meu "luati-i si doamnei o masina, ceva mic, usor de condus, asa, pt. dansa ... un Matiz". Zau ca mi-am dorit tare mult Matiz-ul, dar cred ca a avut mustrari de constiinta sotul meu de mi-a propus VW-ul! Link to comment
Senna Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Rosie e si masina tatei, deh, daca a vrut-o repede n-a avut de unde alege. Fara un abonament la o spalatorie nici nu se discuta, intrucat masina se face ca o purcica incepand cu primele picaturi de ploaie. Eu am insistat sa mai astepte si sa ia una de culoare silver dar nu l-am putut convinge. Partea buna este ca nu ma plictisesc in week-end-urile mai calduroase, pt ca destul de des mangai cu jet de apa si burete ud frumoasele forme ale masinii! Link to comment
liliana Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 E rosu metalizat. Si e plina lumea de masini argintii! Link to comment
Senna Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 (edited) Cauta de pe acuma o spalatorie avantajoasa, cu facilitati importante pt numar mare de spalari. Avem si un Clio in familie, argintiu: il spalam doar daca avem chef, el nu cere pe cand Polo... Edited January 31, 2006 by Senna Link to comment
marr Posted January 31, 2006 Author Share Posted January 31, 2006 Acum ce facem ? Discutam despre culori ? Asa pot spune ca cea mai antijeg culoare o are Kalos-ul meu - Albastru pastel (nu vezi jegul pe ea decat daca esti prea aproape ... .) Alegerea culorii (daca ai de unde si/sau nervi sa astepti) este o chestie pur subiectiva. Pentru masinile mici, destinate doamnelor, rosul este o culoare super ! No offence Liliana, dar, pentru majoritatea doamnelor/domnisoarelor pe care le cunosc, culoarea masinii a fost argumentul forte in alegerea - dar mai ales respingerea - unei masini. Back on topic: Liliana, ai facut o alegere buna prin prisma celor spuse de tine - manevrabilitate si (cred) consum redus. Asa cum am spus si intr-un post anterior, masina se conduce foarte usor (servodirectia isi face bine treaba), cutia este precisa cu o cursa scurta a schimbatorului iar motorasul desi mic este suficient de vioi pentru oras (ajutat in special de cuplul maricel pentru o masina de numai 1,2 l). Scaunele sunt confortabile si bine profilate (un minus aici pentru lipsa reglajului pe inaltime la scaunul soferului). Sa o stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de ea ! PS: Nu mai lua in seama tot ce zic unii si altii - de ce ai luat aia si ailalta, la banii astia luai o naveta spatiala SH etc. Conteaza sa fii tu multumita cu alegerea ta si sa ti se potriveasca. PPS: Nu am vazut nici un Polo rosu metalizat (rosu simplu am vazut da' nu mi-a placut in mod deosebit). Poate pui si niste poze cu el dupa ce o ridici de la dealer ... Link to comment
liliana Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 De la dealer o voi ridica de abia la sfarsitul lui martie. Am vorbit, masina va fi fabricata in saptamana a opta (a anului) si imi va fi livrata in a 12-a. Deci mai dureaza. Sigur ca a contat culoarea, altfel o aveam deja pe cea galbena. Nu ca nu mi-ar placea galbenul dar mi-a fost teama de asocierea cu taxi-ul. Culoare antijeg avem la Peugeot (gri Hades) si duminica am plecat cu el la cumparaturi (in restul timpului merge cu el numai sotul meu) si nu vedeam nimic prin geamul din spate. Oricum masina mai trebuie si spalata. O sa ma interesez de o spalatorie buna in zona mea si o sa am grija de masina. Doar va fi prima mea masina noua, pana acum am condus numai ce n-a mai trebuit altora. Nu stiu daca e cazul sa sun dealer-ul si sa-l intreb de scut. Pe topicul Chevrolet am gasit o discutie referitoare la scut si posibilitatea montarii ulterioare a acestuia. Numai ca unele masini aveau din fabrica nu stiu ce gauri pentru atasarea scutului, iar la altele trebuiau sudate niste carlige. Nu prea imi vine sa cred ca si-ar avea rostul o rugaminte de genul: "daca modelul standard nu are scut, n-ar putea veni masina cu gaurile gata facute?" In Bucuresti e jale mare cu drumurile, au mai plasat acum si niste borduri ingrozitor de inalte si, daca esti nevoit sa-ti parchezi masina pe trotuar, risti sa o atingi. Link to comment
Senna Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 liliana said: In Bucuresti e jale mare cu drumurile, au mai plasat acum si niste borduri ingrozitor de inalte si, daca esti nevoit sa-ti parchezi masina pe trotuar, risti sa o atingi. Bordurile mari au fost puse special sa nu mai fie escaladate. Recomand sa le eviti, numai daca esti inginer auto poti intelegi la ce solicitari mari se supune puntea si suspensia fata cand se escaladeaza sau coboara o bordura de 10cm de exemplu. Baia de ulei sau cutia de viteze nu se pot sparge la asemenea manevre, ci doar in viteza, cand roata cade in groapa dintre un canal si asfalt si un colt al aceluiasi canal se propteste in ea. Posibilitatea aceasta este rara, un ochi ager pe instrumentele de bord va observa la timp pierderea uleiului din motor, evitandu-se avarierea acestuia. Link to comment
liliana Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Ieri a sosit in sfarsit vestea cea mare Masina mea a ajuns in vama Curtici si, dupa ce platesc si restul sumei si RCA-ul, dealer-ul comanda vamuirea ei si apoi, in max. doua saptamani (nu stiu ce le trebuie atata timp) pot intra in posesia ei. Fac o paranteza: perioada de asteptare n-a fost catusi de putin fericita cum spuneau unii. Asta ar fi insemnat ca inainte de '90 cand te inscriai la Dacia si asteptai 5 - 6 ani sa o duci tot intr-o fericire! In mintea mea de blonda naiva, masinile erau aliniate la dealer, multe, in culori si cu dotari variate; le probai, alegeai in cunostinta de cauza, achitai si plecai fericit la volan. N-am habar daca in alte tari se intampla asa, aici am ales culoarea dintr-un mostrar, am vazut (in tabla si piese) o masina comanda sosita a altui client (n-am indraznit sa intru in ea, ca nu era a mea), asa ca intr-un fel am cumparat mata in sac. Inchid paranteza si trec la ce ma doare: As vrea ca atunci cand plec cu ea de a dealer sa am si Casco facut si alarma pusa. Pt. Casco m-am gandit la Allianz. Despre alarma, am vorbit cu dealer-ul, mi-a spus sa le fac o vizita zilele astea la PBN, imi face legatura cu baietii care se ocupa de montari alarme, alegem un model si platim ( va costa in jur de 250 EUR cu montaj inclus). Intrebari: e bine asa, sau sa caut in alta parte (si unde?) dupa ce ridic masina? Ce alarma imi recomandati (la Peugeot si Hyundai avem Hornet, nu ma entuziasmeaza dar nici nu ma pot plange)? Sotul meu vrea sa ducem masina in garajul unui prieten pana cand o inmatriculez definitiv, pe motiv ca s-ar fura masinile noi (cu numere provizorii); eu n-as prea vrea, daca mi se urca aia in masina, desfac capota, ma rog... curiozitati! Imi vor cere cheia precis, pe motiv ca poate e nevoie sa o mai mute, sa le incapa masinile lor. Stiti ceva despre asemenea furturi sau sunt doar legende? Cam atat pana una-alta si va multumesc anticipat pt. atentie si raspunsuri. Link to comment
alx Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 1. felicitari 2. pretul pt aalrma este cutremurator de mare. nu cred ca o sa te intrebe cineva vreodata de alrma si unde ai montat-o. nu lua teapa care mi-am luat-o si eu... 3. nu cred ca e necesar sa duceti masina la vreun garaj daca aveti casco. Link to comment
marr Posted March 8, 2006 Author Share Posted March 8, 2006 Alarma este intr-adevar extrem de scumpa. Eu nu am alarma la niciuna dintre masini si nici garaj - stau saracele in fata blocului. Da' am Casco ! In alta ordine de idei, sa te bucuri de ea si sa o stapanesti sanatoasa ! PS: Daca din momentul transmiterii comenzii pt. vamuire in Curtici pana la ajungerea masinii in Sibiu a durat o saptamana, doua saptamani pana in Bucuresti ar face numai daca ar veni cu carul cu boi ! Operatiunile de vamuire dureaza maximum 3 zile (de regula doua). Dureaza pan "fac" un trailer (ca doar nu o sa vina numai cu o masina pe el). Link to comment
Senna Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Pai da, ce-ar zice hotul, daca tot fura o masina, macar sa fie noua, nu? Cautati o statistica de furturi auto, eu cred se fura mult mai probabil Dacii, caci sunt mult mai usor de valorificat ca piese... Asa a platit si tata, 1000RON alarma Ungo cu telecomanda, ca a vrut sa o aduca acasa cu tot ce considera el ca trebuie. Raportat la pretul masinii, (aprox 35000RON) este insignifiant. Pe el l-au imbarligat cu pierderea garantiei la partea electrica, daca isi monta alta alarma (mai aveau Viper si Spyball parca). Link to comment
alx Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 Pai da mah senna asa mi-am luat si eu teapa cu alarma de 178 de e pe reno. dar la lgn am alarma montata de unii neautorizati (gerom) de catre dacia si imi murise un bec in bord si am fost la service in garantie. nu m-a intrebat nimeni unde mi-am montat alarma... acu daca s-o buli tot bordul, sa fie ceva fff nasol, poate ma voi duce sa scoata alrma (ma costa 3 sute de mii operatia). Deci e vrajeala si incurajez pe toata lumea sa NU ia teapa ca noi si sa instaleze alrma la Gerom care sunt specialisti mult mai tari decat fraierii aia din reprezentante... Link to comment
liliana Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 Ca bine zicea cineva pe alt topic ... Intrebam, intrebam ... si tot cum ne duce capul facem in final! Mi-e teama sa o las fara alarma (de altfel, s-ar putea sa conteze si la Casco) si nici nu as risca cu cine stie ce alta firma ieftina, sa ma trezesc cu "n" belele pe partea electrica. Asa ca voi face un drum la mult hulitul PBN sa vad ce imi ofera. Din pacate, pana luni nu pot ajunge la ei. Link to comment
alx Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 liliana: te sfatuiesc puternic sa instalezi alarma la Gerom. vezi aici mai multe detalii. au alarme care se invart si dupa soare. Eu cu ochii mei am vazut cum instalau alarma pe un mercedes s-class care nu parea a avea mai mult de 1-2 ani vechime. PS: Crezi ca daca ti-o monteaza amatorii aia din service nu vei avea pb? vrei sa-ti spun ce pb am eu cu alarma "agreata" de reno? Link to comment
Senna Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Anul trecut am avut lucrare la un dealer Ford, asezat imediat dupa podul Baneasa pe dreapta, mergand spre Romaero. A trebuit sa astept vreo 1/2 ora sa vina administratorul cladirii, timp in care am stat in parcare si am urmarit cum un nene de-al lor a montat o alarma la un Ford Focus. A aruncat in scarba finitia usii stanga fata pe jos, a tras animalic de fire, a dezizolat si innadit firele originale, izolandu-le apoi superficial. Am auzit pe multi sa aiba probleme nu din cauza alarmelor proaste, ci din cauza montajului prost, in timp aparand scurtciuite din cauza lasarii izolirului de calitate proasta folosit, ECM-ul intrand in autoprotectie si oprind motorul Acum sunt putin off-topic: alarma ajuta doar daca aveti vedere directa la masina din dormitor + arma de vanatoare, intrucat se fura in sistemul "hit&run" operatia durand maxim jumatate de minut. Si apoi ce sa fure de la un Polo nou, ca radio-cd-ul e incastrat in bord si e ca si imposibil de pus pe o alta masina... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now