Indigo Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Uneori, nu-mi porneste motorul la prima cheie. Au fost cazuri cand motorul mi-a pornit abia la a treia cheie (ultima oara a fost saptamana trecuta). Si nu vorbesc de prima pornire pe ziua respectiva. A mai patit cineva? Link to comment
Lucman Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Si mie mi se intampla la fel. L aprima cheia nu vrea si pace. Eu cred ca am dibuit de unde e. De la socul automat, care nu se activeaza decat dupa ce ii trece curent prin vene. Link to comment
brusli Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 totdeauna mi-a pornit la cheie ...dar iarna, daca nu o accelerez dupa ce porneste (chiar daca intra socul frumos) se opreste. apoi o ia la a doua cheie si nu se mai opreste. vara merge ca la carte Link to comment
NFS Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Eu n-am patit niciodata sa nu-mi plece la prima cheie. Eram nitel ingrijorat ca la inceput imi pleca la sfert de cheie, acum pleaca la jumate! Dar vad ca se poate si mai rau. Suspectez bujiile. Link to comment
sprite Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 ...din fericire, a plecat intotdeauna la prima cheie. Dar astept mereu sa se stinga CHECK! Cateva secunde, doar... Link to comment
brusli Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 las privatu balta luc incearca sa-i dai cu spray de curatat carburatorul eu am patit-o o data cu gunoaie din benzina(eram pe fund), dar rau de tot--->nu se ridica socul deloc. l-am pornit (era si iarna) l-am incalzit. i-am laut capacul de la carburator(filtru' de aer) si cu motorul mergind l-am scuipat cu spray. s-a rezolvat Link to comment
Lucman Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 I-am dat, din pacate nu a rezolvat nimic. Ba mai rau, o zii a mers ca o caruta dupa tratamentul cu spray. Link to comment
brusli Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 ce spray i-ai scuipat/? nu cred ca unul bun influenteaza negativ mersul Link to comment
Lucman Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 Era unu' american, cica curata tot - si asa a fost; a curatat tot, dar mergea cam neregulat dupa aia. Pesemne se invatase cu jegul. Link to comment
brusli Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 aaaaaaaaaaaaaaa inca ceva: iarna sau cind e nepornita de mult timp, baga-i 3 pedale inainte de prima cheie ajuta mult Link to comment
ovidiuc Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 Pai eu stiu ca la injectie nu se baga pedale. Link to comment
brusli Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 asa e pt injectie nu-i valabil dar eu am tico cu carburator trebuie sa-mi pun o poza cu tico Link to comment
NFS Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 ...trebuie sa-mi pun o poza cu tico Io am zis, da' multi nu vor sa asculte. Link to comment
Mishu Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 ...din fericire, a plecat intotdeauna la prima cheie. Dar astept mereu sa se stinga CHECK! Cateva secunde, doar... Eu zic ca le amestecam... la gindaci, fiind pe injectie, daca astepti sa se stinga "check" nu ar trebui sa fie probleme. Eu am avut probleme pe frig mare daca opream motorul cald si il porneam dupa ff putin timp, dar e logic in cazul ala. Altfel nu am avut surprize neplacute. Link to comment
brusli Posted March 7, 2004 Share Posted March 7, 2004 azi dimineata la 8 pe -xx grade am uitat sa-i dau 3 pedale si am dat ca fraierul la automat...degeaba. apoi m-am desteptat(trezit) si i-am dat 3 pedale. bingo..a pornit instant Link to comment
brusli Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 azi nu mi-a pornit decit la n-spea cheie. cind mi-a pornit totusi, am tinut demarorul 10 sec. i-am facut pedale la greu. stiu ca principala problema e bateria(5 ani). dar pina acum o lua la 1/4(cit au fost frigurile) sa fie de la shell ? astept pareri de la voi...repede Link to comment
ovidiuc Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 Brusli ai citit pe forum despre benzina Shell.Eu te-as sfatui sa eviti. Link to comment
brusli Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 m-am uitat la indicatorul de pe baterie si e verde. asta inseamna ok? :cry: Link to comment
ovidiuc Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 Daca e verde bateria e ok.Semnificatiile 'ochiului magic' sunt cam asa: -verde : baterie ok; -negru : baterie descarcata,urgent pusa pe redresor; -alb : probleme,mers la service cu bateria(lipsa acid,etc); La bateria mea nu mai am ochi magic. Link to comment
brusli Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 dar nu poate fi verde si totusi sa nu aiba amperaj? Link to comment
FLEX Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 NU! ochiul magic da indicatii despre potentialul electrochimic al bateriei, cind e pe verde e OK! Link to comment
brusli Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 flex-ule, ar fi foarte bine sa ai dreptate.m-ai scapa de cheltuiala. dar ce poate fi, daca nu bateria? aaaaaaaaa...am pornit-o pe la 10 din nou si a luat-o la 1/4(cum era de obicei). ce-o fi fost totusi? Link to comment
NFS Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 Oi avea si eu oki magik la baterie? Poate imi aratati si mie la intalnire! Link to comment
brusli Posted March 11, 2004 Share Posted March 11, 2004 i-am bagat aditiv in benzina care(cica) scoate apa din rezervor. cred ca si-a revenit luc-ule azi vin cu becul din stinga ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now