mikken Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Salutare. In ultimele zile ma tot bat niste ganduri necurate sa-mi vand al meu Cielo si sa-mi cumpar un Bmw 520 de prin 90-92. Imi place la nebunie modelul ala de masina, super eleganta si stilata. Bineinteles ca mi-as lua neagra...sa-mi implinesc visul de-o viata Acum...de la voi as vrea sa aud pareri despre masina asta, daca a avut cineva sau a mers cu asa ceva, cum i s-a parut? Costuri de intretinere? Consum urban la mers normal si talpa? La pret...as gasi una pana in 4500 care din ce am vazut in poze arata bine...evident o sa vada si un test la motor, articulatii, tot tacamul in service specializat. Oare merita sa trec de la cielo care e renumit pentru costurile de intretinere mici la Bmw? O sa ma rupa intretinerea ei? Astept dezbateri si pareri !!! Link to comment
geti Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 te va rupe la pret zic eu in comparatie cu cielo.Dar intr-adevar de mers merge sau mai degraba zboara.Eu am mers cu un diesel ce-i drept masina de italia si chiar daca e diesel si e si mare are un demaraj ffff tare,te lipeste tare iar daca vrei Benzina chiar iti vei satisface mofturile atat prin confot,eleganta,cat si viteza.Dar bineinteles si un consum pe masura,asta in cazul benzinosului Link to comment
mikken Posted January 18, 2006 Author Share Posted January 18, 2006 pai si cam care ar fi consumul la unu cu motor de 2000cm - 150 cai? ma intereseaza cifre Link to comment
Pedala Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Gaseti cu greu una buna la noi. Toate sunt niste troace chiar daca par intregi. Desfacute si redesfacute. Talpa cat cuprinde au vazut majoritatea. Cat despre consum un 320 pisica care are acelasi motor consuma 14. Trage concluzia. Mai putin sub nici o forma. Daca totusi e boala grea (si te intelegem atunci) cauta cat poti una cat mai intreaga si nemodificata. Cat despre piese nu sunt foarte scumpe, dar... Multe au fost reparate prin tot felul de ateliere de cartier, multe piese aiurea, multe piese lipsa. Daca ai gasi una bine intretinuta, e afacere daca iti permiti consumul si reparatii din cand in cand. Masina e veche... bube o sa tot apara. Un lucru bun este caroseria care daca nu a fost lovita inca ar trebui sa nu aiba deloc rugina, fiind foarte bine tratate. Masinile stau bine pe drum, adica o sa fie mult peste Cielo daca trenul de rulare e in stare buna.Motorul nu trage fenomenal, dar nici martoaga nu e. In concluzie sfatul meu referitor la BMW-uri vechi. Nu pleca de la premize de genul vreau neagra, asta imi place cum a arata. I-ati una buna si cat mai standard. Verifica tot. Daca interiorul pare obosit, treci la alta. Interiorul arata mult despre proprietari. Verifica toata tapiteria daca sta la locul ei. Daca se misca panouri etc, a fost umblat in ea mult si... prost. Good luck! Link to comment
andreib Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Are un amic un 520 super bine intretinut, nu am stat sa discut detalii legate de masina cu el dar in general e multumit. Masina e super bine intretinuta (greu de crezut ca mai gasesti asa ceva), cu tapiterie de piele, arata f bine. Consumul din ce zice el e undeva intre 8-9% extraurban la un regin de mers normal. Link to comment
Tommy Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 si mie imi plac masinile tari dar, eu zic sa stai cuminte mike, iti va manca zilele si banii, pentru.. o pedala din cand in cand Link to comment
laurentziu83 Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 (edited) Consumul ar trebui sa fie ceva mai mare ca la Leganza, nu mult avand in vedere ca e aceeasi cilindree dar puterea ceva mai mare. Consumul e in general in relatie directa cu cilindreea, cu mici variatii. Confirm si eu ca nu se merita sa-ti manance zilele si banii, eventual sa ramai in drum din cauza unei hibe ascunse. Talpa poti sa dai si la Cielo cand simti nevoia. Si eu simt nevoia matizului din cand in cand sa-i dau o talpa prin oras si sa crosetez benzile, si asta mai ieftin. Edited January 18, 2006 by laurentziu83 Link to comment
geti Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 exact ce iti spuneam ca "am mers cu unul de italia ce-i drept"am incheiat citatul.Deci avand in vedere ca am zis de italia deja spune multe,si este aceeasi idee a celorlalti membrii ce au raspuns dar in alta maniera,adica cam toate sunt intr-o stare deplorabila.Cele din Romania bineinteles Link to comment
mikken Posted January 18, 2006 Author Share Posted January 18, 2006 (edited) de cateva ore tot citesc pe forumul bmw...acuma parerile sunt impartite...ei fiind cu adevarat pasionati evident ca lauda masina din aproape toate punctele de vedere...chiar si a consumului (majoritatea au declarat consumuri urbane in jurul a 12-13% la un mers decent nu forja). faza cu tabla excelent tratata o sustin si ei, cica ar fi destul de problematice insa la partea de electrica acuma...ideea e ca eu nu as vrea masina asta pentru forja si ca sa merg cu 200/ora, pentru ca nu sunt genul. imi place pur si simplu design-ul...care cred ca e cel mai reusit...adica are forma de masina din toate punctele de vedere. cea pe care am pus eu ochii are tapiserie de piele crem, e neagra si nu are jante de aliaj, spoilere, tuning de nici un fel pe ea...de asta m-a incantat foarte mult. nu vreau sa ma apuc sa fac modificari decat cel mult niste jante frumoase pe 16 sau 17. oricum maine il sun pe om sa ma intalnesc cu el sa vad masina si va tin la curent. daca aia nu imi place...celelalte care sunt pe piata in momentul asta ies din discutie clar...pentru ca arata deplorabil. de exemplu e pe site-ul 4tuning de vanzare un bmw 750 negru...ce sa zic...arata superb la exterior (geamuri fumurii, jante pe 18 de M, negru, linie frumoasa) DAAAAR...daca arunci o privire pe poza de interior cu bordul o sa vezi un minunat volan sport momo colorat in toate culorile curcubeului si multe alte taranisme care m-au desumflat de tot (asta pe langa motorul 5000cm care iese din discutie din start din motive pe care probabil le banuiti ) Edited January 18, 2006 by mikken Link to comment
Pedala Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Chestia cu instalatia electrica nu este o hiba a masinii, ci o problema aparuta din cauza multelor adaugiri la instalatia electrica originala facute dupa cum i-a taiat pe multi capu. M-am lovit si eu de chestia asta la BMW-urile unor prieteni, in timp ce incercam sa remediem diverse anomalii. Link to comment
mikken Posted January 19, 2006 Author Share Posted January 19, 2006 sunt plin de nervi...l-am sunat pe unu azi sa vad un 520 negru, interior piele crem, full electric...surpriza l-a vandut azi dimineata ("> si cu cat????? cu 4000 euro ("> am crezut ca innebunesc. l-am intrebat de curiozitate ce avea masina ca oricum nu mai pot sa o cumpar...si mi-a zis ca avea niste probleme electrice la instalatia de aer conditionat...compresorul mergea, dar avea probleme la butoane nush ce reglaje mi-a zis el acolo. acum...ca or mai fi fost si altele ascunse...la 4000 euro eu zic k a fost super afacere, masina din 92, exteriorul arata impecabil. momentan m-am mai linistit...dar odata ce mi-a intrat virusul bmw in sange nu cred ca mai scap astept urmatoarea masina care sa ma cucereasca Link to comment
Tommy Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 eu zic sa nu plangi a cumparat un fost coleg un bmw 525, piele, etc arata super ce mai ('91 parca) nu mai putea de fericire dupa o luna l-a dat [la prima vizita la service i-a facut un calcul trebuia sa scoata vreo 3000 (treimiieuro) din buzunar] Link to comment
mikken Posted January 19, 2006 Author Share Posted January 19, 2006 caaaaaaaaaat? pai cam pe acolo se invarte valoarea masinii ce sa zic...am mai vorbit mai devreme cu un prieten pasionat si m-a linistit si el cand mi-a zis niste preturi la amortizoare,caseta de directie,bucse...etc. Adevarul e ca totusi e o masina de 12-15 ani si cu peste 300.000 km la activ. Chiar m-a apucat rasu cand am vazut pe autovit un 524 diesel din 91 parca cu vreo 50 si ceva de mii de km ) ...poate de la ultima manevra la kilometraj cand i l-a dat la zero Momentan o sa mai tin cielo un pic, poate castig la loto ) Link to comment
Mircea Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Exact de preturi iti spuneam si eu...la al nostru de la firma, model mai nou ce-i drept 530d 2004, la 75.000 km reali, schimbat discuri pe fata, brate bascula fata si stanga si dreapta, caseta de directie (care este o mare problema la BMW in general), placute de frana, ulei si filtru, 180 milioane piesele (de producator nu de origine atentie!!!) si 30 milioane manopera!!! Piesele la bavaria erau mai scumpe cu 40% si asteptai o saptamana dupa ele, astia mi le-au adus mai ieftin si mai repede (3 zile)... Intradevar senzatia atunci cand bagi piciorul in ea e grozava, fuge de rupe pamantul si asta cu o cutie automata si motor diesel de 3000 cmc, dar prea scumpe. In plus, cand a venit iarna e jale cu tot ESP-ul si alte nebunii, iar un set de roti de iarna costa nici mai mult nici mai putin de 900 euro fara TVA... Asa ca mai bine stai cuminte... Link to comment
Pedala Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 (edited) Apropo de bascule si suspensii in general. Cele vechi par mult mai solide. Astea noi au niste suspensii anemice... Daca aveti ocazia sa va uitati sub un sapte d'asta nou. O sa va faceti cruce cand o sa vedeti pe ce se sprijina pe fata. Iar despre casete... la astea vechi n-am auzit sa cada asa repede. Dar oricum daca are 250-300k ca majoritatea exista o probabilitate mare sa cada Edited January 19, 2006 by Pedala Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Pe materiale mai noi, mai rezistente si mai usoare? (zic si eu) Link to comment
Iulika0069 Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=643 Nu e motorul pe care il vrei tu (M50), dar nu strica sa o vezi Link to comment
Mircea Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Din spusele celor din service, casetele de directie de la masinile vandute in ro se schimba la 40-50 k km rulati, cele de afara la circa 70-100k. Probleme mari la toate modelele noi sunt cu bratele de bascula pe fata. Nu dezvolta jocuri, pentru ca sunt foarte bine concepute, insa se aud tot soiul de zgomote (la asta a noastra ziceai ca e rupta fata la cea mai mica groapa) Am vazut acolo si seria 7 cu vreo 60k la care se desfacea bordul pentru ca scartaia...Citandu-l pe mecanicul care a lucrat la ea..."da-le dracu'n numai sigla aia albastra a ramas de ele" Link to comment
mr_ Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Eu am auzit lucruri asemanatoare la un mecanic de la Rover... Se justifica unui amic pe care il programase peste 20 zile pentru schimbarea unei valve la turbina, in garantie: "de cand are motoare BMW suntem debordati de treaba. Pe vremea cand erau motoare Honda, jucam bridge toata ziua"... Probabil exagereaza... sunt convins ca jucau poker Link to comment
mikken Posted January 23, 2006 Author Share Posted January 23, 2006 da iulika frumos bmw-ul ala, din pacate alea nu au fost cele mai reusite motoare si mi se pare cam micut pentru caroseria aia. oricum ai vazut si tu ce-a zis omu...5-6 milioane pe benzina pe luna la aprox 1000km facuti, ori eu cu cielo fac tot cam atatia km, dar bag maxim de 3 milioane benzina so... momentan mi-a mai trecut febra...m-am gandit mai degraba sa ma orientez spre o astra adusa din germania, eventual un 1.7 Dti, dau un ban in plus dar in primul rand isi pastreaza valoarea mai mult si nici nu merg cu frica k daca imi pica ceva tre sa-mi vand casa s-o repar Link to comment
Bobby Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 (edited) Daca vreti sa va schimbati masinile, sau vreti o masina anume, in primul rand sa stea bine la motor, la cutie si la electrica. Poate sa fie lovita o usa, o aripa, un parbriz plesnit... ma rog... . Aici se tzapesc multi. Se sperie ca e lovita... si ce daca... . Un far, un parbriz, o usa o aripa, (poate chiar o capota...) mai gasesti la dezmembrari... pe colo, pe colo ma ieftin, dar daca ai belea in motor sau in cutie, sau partea electrica... ai pus-o. Eu zic ca o reparatie la una din astea 3 te poate ingenunchea rau de tot, te face sa vrei s-o repari si s-o vinzi, si nu-ti mai iei banu' pe ea ca si-asa ai bagat o gramada in reparatii. Smecherii ne iau fata cu exterior si interior. O spala, o polisheaza, o fac tzipla in interior, o parfumeaza, jante aliaj, cauciucuri siliconate (sau date cu crema de ghete neagra, cum am mai vazut), si zici... maaama ce super masina am gasit. Si dupa ce-o cumperi, nu stii daca ajungi intreg cu ea acasa, sau daca nu cumva ajungi tractat. Eu zic ca baiatul care vroia 520 din 92 sau 93... a avut noroc ca a pierdut pontul cu BMW la 4000 de euro fiindca o problema electrica te poate costa multi bani. La unii e nevoie sa schimbe toata matzaraia ca nu se stie de unde da scurt sau poate sa ia foc. Fiti atenti ce cumparati ca e jale. Mai bine tabla de schimbat decat Motor de cumparat (maama, fac si poezii). Bafta! Edited January 30, 2006 by Bobby Link to comment
mikken Posted January 30, 2006 Author Share Posted January 30, 2006 Hahaha...ce rime zice Bobby aici Da...ai dreptate, sincer acum nu-mi mai pare asa rau dupa masina aia (by the way...eu eram "baiatul care vroia bmw" ) M-am resemnat cu gandul ca atat ma duce punga (adica Cielo) si pana se mai largeste punga asta...tot cu el o sa raman Link to comment
Bobby Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Hahaha...ce rime zice Bobby aici Da...ai dreptate, sincer acum nu-mi mai pare asa rau dupa masina aia (by the way...eu eram "baiatul care vroia bmw" ) M-am resemnat cu gandul ca atat ma duce punga (adica Cielo) si pana se mai largeste punga asta...tot cu el o sa raman Pai sa nu-ti para rau, mikken! Si eu sunt fan BMW si chiar unul inrait, insa n-as arunca banii aiurea pe o masina cu probleme. Cand cumperi o masina trebuie sa fii foarte atent si sa nu te grabesti. Chit ca-ti place in disperare si nu mai poti. Trebuie multa rabdare si atentie. Asculti motorul, vezi cum merge, ce troncane. Si acum sa fim seriosi, BMW-urile sunt alergate. Cel putin la noi. Mai e ochestie la BMW. Multi se dau inapoi cand vad kilometrajul. 180.000... sau 230.000. La un BMW nu ma sperie kilometrajul. Am auzit ca ele vin rodate la iesirea din fabrica cu 100.000 km la bord (bine... tie iti arata 0), nu stiu cat de adevarata e treaba asta (eu zic ca e chiar trasa de par. Hai un 5000-10000 de km mai merge, dar 100.000 e mult de tot. Se zice ca asa se cunoaste masina nemteasca. Adica, omu cand si-a luat BMW, stie ca tre sa fuga sa rupa pamantul si primul lucru pe care-l face cand o ia de la dealer este sa-i de in goarna fara frica sau sa faca doua-trei cerculete! Pleaca din fabrica cu 100.000 si te mai duce inca 3-400.000. Total corect. Motoarele de BMW duc mult si sunt rezistente. Dar cred ca 100 e mult prea mult spus! Dar daca au fost conduse ca la noi... s-ar putea sa nu se stie... Deci inca o data. Atentie la mecanica si electrica, nu la interior si exterior ca astea te fura cel mai repede. Bafta! Link to comment
Tommy Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Bobby: "Am auzit ca ele vin rodate la iesirea din fabrica cu 100.000 km la bord" aoleu.. nu mai zi din astea am vorbit cu cineva care a adus multe masini, si ma batea gandul si pe mine la un bmw, mi-a zis ca nu gasesc nici in germania bmw condus de mosnegi in schimb audi, vw, opel, etc, da insa cele diesel, rar gasesti cu putini km. cine ia diesel, ia pentru ca are mult de mers Link to comment
Bobby Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 E clar ca e prea exagerata vorba aia cu 100.000 km la iesirea pe poarta fabricii! Mai ales ca nici eu n-am mai auzit la nimeni de treaba asta. Un singur tip mi-a zis-o si stiu ca e super pasionat si disperat dupa BMW. Cred ca exagerat si el! Dar prea a exagerat!!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now