Tommy Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Zmeule, astea sunt precedente extrem de periculoase. Asta nu-i intreg la cap, are comportament de extasy la caminul cultural. Link to comment
Dj_Dark Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 (edited) Nu volanul e problema ci FRANA. Daca se intampla ceva in fata lui (vre-un accident) ce facea? PS. Pe de alta parte omul pare destul de "mobil" imi inchipuiam cum sarea in scaun in juma de secunda, la nevoie . Edited March 5, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Cum ziceam, greseala lui e ca se scalambaie pe manele. Uita-te la ochii lui cum inainte sa intoarca in lateral capul se uita in fata cu atentie. E foarte lucid. Tinand seama de locul desfasurarii actiunii, raman la concluzia mea referitoare la pericolul mai mare al unei conversatii la telefonul mobil. PS: Si cred ca mai multi de aici ne asumam mai multe riscuri cand depasim 140 pe E85. Link to comment
EM!L Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 (edited) Zmeul cel rau said: Ramane cu mana pe volan. Aha! Şi când ia mâna, pune picioru'. Bre, cum a zis şi Dj_Dark, CC-ul nu poate pune frână, şi din câte ştiu eu, distanţa "safe" de păstrat faţă de maşina din faţă e de vreo 2 "săgeţele" , precis avea timp să reacţioneze, în caz de "necaz", doar e şofer de cursă lungă, e lucid şi plictisit Edited March 5, 2009 by EM!L Link to comment
Dj_Dark Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 PS. Aia nu e manea. Ignorantilor . Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 EM!L said: Aha! Şi când ia mâna, pune picioru'.Bre, cum a zis şi Dj_Dark, CC-ul nu poate pune frână, şi din câte ştiu eu, distanţa "safe" de păstrat faţă de maşina din faţă e de vreo 2 "săgeţele" , precis avea timp să reacţioneze, în caz de "necaz", doar e şofer de cursă lungă, e lucid şi plictisit CC-ul nu pune frana dar nici frana nu trebuie pusa decat cand apare ceva in fata. Adevarul e ca da, ar putea sa apara in fata un cal, un magar, poate niste oi, o coada de masini iar Olanda este o tara predominant muntoasa asa ca nu poti sti ce e in spatele urmatoare vai. Link to comment
laurentziu83 Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Sebian said: Parcul auto din Romania a trecut de cinci milioane de vehicule, un sfert din ele sunt in Bucuresti Si-a pus cineva intrebarea cam cate dintre aceste masini au calcat vreodata prin Bucuresti? Si a mea e inmatriculata pe bucuresti, si mert-ul, la fel a fost si Passat-ul, si Q7-le lui Tinu Veresezan si cel al lui Ghita Olaru' tot pe Bucuresti sunt inmatriculate, desi circula in Timisoara. Ca sa nu mai zic de colegii de pe forum. Zmeul cel rau said: Eu ii vad pe multi de pe forumul asta ca vor cruise control in Romania si ma sperii mai tare decat de un dobitoc care foloseste sistemul in Olanda pe o autostrada. Sa vezi ce misto e sa mergi cu cruise-ul in Romania si sa cauti frana dupa ce ai avut piciorul pe podea. Pana nu conduci o masina cu cruise nu realizezi sporul de periculozitate pe care il aduce. Intr-adevar, ai consum mai mic (daca schimbi vitezele cand situatia o cere, viteza de croaziera mai mare (la Mert am scos 6.7% consum la motor de 2.2 si 136 CP, cu masina arhiplina, si 88 km/h medie, setand cruise-ul la 124 km/h), insa in situatii de trafic aglomerat nu ai ce cauta cu el. Link to comment
EM!L Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Zmeul cel rau said: CC-ul nu pune frana dar nici frana nu trebuie pusa decat cand apare ceva in fata. Adevarul e ca da, ar putea sa apara in fata un cal, un magar, poate niste oi... Da, sigur! La fel de bine putea să meargă "în spate" să tragă un pui de somn. N-apărea nimic, că nu era pe DN Link to comment
Lucian M Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 (edited) Azi un bou mergea cu papucul incarcat cu lemne pe banda 2, dau sal-l depasesc (pe alta parte decat prin dreapta n-aveam pe unde, logic), cu semnalizare- iar ala sa se bage in mine, nu alta. Are oglinzile alea sa-si vada moaca de cocalar imputit, nu sa se asigure. Alta vaca cu un opel astra h intra pe sosea (pleaca din fata unui magazin cu parcare) fara nicun semnal luminos (era pe la 5 jumatate in seara asta)- ii dau claxoane si flash-uri si ea - sa incetiteasca sau sa opreasca? De unde... S-a bagat ca vita pe sosea, am franat si am ras stanga sa o depasesc. Oricum am vazut de la ~150 m ca o ia dn loc, asa ca am redus si am claxonat cand am vazut ca se baga ca vita. Am claxonat pana in dreptul ei, am dat geamul jos si i-am facut semnul ala care-l faci cand vezi un dilimachi , care tocmai a facut o prostie- ala cu mana la cap, fluturata a nebunie). Ea s-a uitat mirata la mine, apoi a facut dreapta pe o straduta, tot fara semnalizare. Ce-mi plac mie vitele care au luat permisul cu bani. Edited March 5, 2009 by Lucian M Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 EM!L said: Da, sigur! La fel de bine putea să meargă "în spate" să tragă un pui de somn. N-apărea nimic, că nu era pe DN Sau sa violeze o fata de 14 ani in Milano. WTF? Sa dam drumul la imaginatie! Link to comment
Bogdan_80 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Vineri seara era sa o comit, mai precis sa iau un pieton pe capota pe trecere din cauza unui idiot de sofer de troleibuz. Venem dupa Valea Oltului am facut stanga pe Valea Ialomitei ajung la prima trecere de pietoni , cu viteza redusa, pe sens opus dobitocul de care povesteam care avea pe langa faruri si proiectoarele de ceata aprinse care evident m-au orbit. Norocul meu a fost ca am reusit sa zaresc ceva cand a ajuns in dreptul farului si proiectorului din stanga si ca a stat potolit (probabil a vazut ca ma straduiam sa vad ceva). Si asa o luam eu aiurea din cauza dobitocului, ca nu cred ca aveam vreo sansa sa ma disculp si sa arunc vina pe 'nea manivela, cu toate ca aveam martori. Link to comment
Julius Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Tin sa felicit si eu superbul exemplar, vazut in libertate, din specia "bizonus trafficus" calare pe un cielo gri marcat cu B-04-RST pentru manevra cu iz de marlanie efectuata azi la intersectia centura Bucuresti cu soseaua Tunari. Probabil se grabea sa ajunga mai repede in linia dreapta spre Pipera, sa-si stoarca in liniste cosurile in oglinda retrovizoare. Link to comment
augustinionut Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Julius said: Tin sa felicit si eu superbul exemplar, vazut in libertate, din specia "bizonus trafficus" La mine astia-s din specia piggus captivus Link to comment
EM!L Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Undeva în centrul Craiovei, ieri, la un semafor pe banda 2, paralel cu mine opreşte un Phaeton. La volan, un domn la costum, lasă geamul jos şi-mi cere indicaţii referitoare la traseul până la o anumită locaţie. Îl îndrum, îmi mulţumeşte, se face verde şi plecăm. Cum până la următoarele semafoare era o distanţă relativ mică, şi acolo trebuia să facă dreapta, i-am făcut loc să intre în faţa mea pe banda 1. Nefiind prea atent la detalii, iniţial n-am observat nimic deosebit până la următoarele semafoare (ce le-am prins cu doar 5-6 secunde de roşu, motiv pt. care n-am apucat să fac poză)... În afară de sigla VW, în partea dreaptă jos, a capotei porbagajului era lipită "inscripţia" 1.2 Link to comment
RaZoR-07 Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 E patru, bre, nu e unu... ti-am mai zis sa-ti pui ochelari, da' tu nu, betmen, betmen... > Link to comment
EM!L Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Probabil îşi lipise omu' 1.2-ul de la vreun Polo Link to comment
closchkutza Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Apropo de Craiova: Drumul Craiova->Pitesti, facut Duminica, plecare la 5 din Craiova, nu o sa-l uit cat voi trai eu! Aglomeratie mai mare de marlani ca pe drumul ala nu mi-a fost dat sa vad. Daca DN 1 este supranumit drumul mortii drumul asta este iadul! Nu pot uita cum cate 2-3 BMW-uri scoteau pe marginea drumului cate 10 masini pentru a putea ei merge tare. Practic intrau in depasire, pe drum cu o banda pe sens, si nu se mai oboseau sa revina pe banda lor cand veneau masini pe contrasens, ramaneau pe mijlocul drumului! Si astea la viteze de peste 120km/h. Si nu sa fi vazut 1-2..cred ca vreo 10 cazuri de genul am vazut pana la Pitesti. Pe serpentine se depasea fara nici o treaba, desi curbele erau la 1-200 de m una de alta, curbe oarbe, fara vizibilitate. Nici in curbe nu se repliau, ramaneau pe contrasens. De asemenea, in Craiova, la ora 5, se circula ca in codru. Nu tu benzi marcate, nu nimic. Fiecare mergea pe unde il taia capul, masini(junghiuri majoritatea) cu geamuri, trapa deschise, incarcate cu cate 4-5 cocalari care chiuiau ca la nunta si zbierau dupa fete..parca eram in jungla. Link to comment
EM!L Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 He-he, ia uite ce topic frumos te aşteaptă Link to comment
Dj_Dark Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 (edited) Marfa. Trebuia un cocktail Molotov sa vezi daca nimereai trapa . Bine, da' fetele...fetele cum sunt? . Edited May 20, 2009 by Dj_Dark Link to comment
closchkutza Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 (edited) Dj_Dark said: Bine, da' fetele...fetele cum sunt? . Cine > crezi ca mai avea timp sa se uite dupa ele? Eram muuult prea preocupat sa ma feresc de diversii dubiosi care veneau ca lacustele si pe stanga si pe dreapta, de pietonii care sareau de pe trotuar fara nici o jena(am testat franele masinii si aderenta anvelopelor)de cei care iti taiau fata cu delicatete, ca sa faca stanga de pe marginea dreapta a drumului, fara semnal, normal, etc. Chiar imi spuneam, frate, ies din oras si apoi drum intins, ma relaxez. Aha, ti-ai gasit. Ce era in oras era doar sa ma pregateasca pentru ce urma...pana la Pitesti. A fost crunt drumul ala, pe DN 1(drumul mortii, aha..cum sa nu) ma plictisesc 100 de km de nu-i adevarat..asta m-a tinut ca pe ace 2 ore. Edited May 20, 2009 by closchkutza Link to comment
RaZoR-07 Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Si va mai intrebati de ce venim obositi la nationale... Craiova e campioana la asa ceva. Si poti sa mai adaugi noua din zece care intra in giratoriu pe banda 2 si schimba pe 3 fara semnalizare ori asigurare... trei din cinci care vireaza la stanga de pe banda unu, drumul avand trei benzi... si zece din zece care depasesc coloana oprita la semafor pe linia de tramvai, spre disperarea mamelor care asteapta in statie cu copiii de mana... sa mai mentionez ca majoritatea merg inainte fara sa le pese de fraierii care au prins deja semaforul de 2-3 ori pe banda trei ca sa faca stanga? Iar junghiurile de care vorbesti mai au un element caracteristic si definitoriu: numar de Bulgaria sau Italia, de la cel mai discret Opel Astra din '90 pana la cel mai bengos BMW tot din '90, numai "masini nemtesti, adevarate, care dau praf la orice tigaie asiatica", citand aici, fireste, onorabilii detinatori, in mare majoritate apartenenti ai unei minoritati care in Craiova tinde sa devina majoritara, dominanta fiind deja. Daca va doare capul citind ce am scris mai sus, ganditi-va ca pe soferii (inca) sanatosi la cap care circula zilnic prin Craiova ii doare de zece ori mai tare. Link to comment
closchkutza Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Corect, am uitat sa mentinonez numerele de Italia si Bulgaria. Asa este. Majoritatea tigailor figurante erau inmatriculate in una din aceste tari. Link to comment
RaZoR-07 Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 De fapt in amandoua, dar succesiv. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now